TT is op het scherpst van de snede.quote:
Geen liedje Mo, maar deze is ook héél grappigquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze vind ik echt geweldig grappig.
Regelmatig.... maar niet in mezelf hoorquote:
Da's een mooi kadootje van de Kerstvrouw!quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:55 schreef sacha het volgende:
ik heb Odlo handschoenen gekregen van de Kerstvrouw!
#nooitmeerkoudehanden
mja, da's verder niet belangrijk, ik heb maar wat gepakt, niet echt gezocht naar kleurtjesquote:
Zij is eigenlijk een van de weinige vrouwelijke caberatiers die ik kan pruimen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen liedje Mo, maar deze is ook héél grappig![]()
[..]
Regelmatig.... maar niet in mezelf hoor
[..]
Da's een mooi kadootje van de Kerstvrouw!
ik moest wél effe googelen, had ik nog nooit van gehoord, ziet
er wel strak uit![]()
http://www.bever.nl/odlo-(...)uU6MkCFUZAGwodbK4I7Q
[..]
mja, da's verder niet belangrijk, ik heb maar wat gepakt, niet echt gezocht naar kleurtjes![]()
hé'hé wat een zooitje alarmkwoots waren dat, nu ga ik koffie drinken
Nah.. én Plien en Biancaquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zij is eigenlijk een van de weinige vrouwelijke caberatiers die ik kan pruimen.
Op en neer naar het winkelcentrum Noordquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:13 schreef FANN het volgende:
en de 4 km gehaald![]()
![]()
![]()
Sport: Wandelen
Afstand: 4,03 km
Duur: 03 uren 02 minuten 59 seconden
en nu ben ik kapot
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Op en neer naar het winkelcentrum Noord
Niet?!quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]en ergens broodje gegeten enzo natuurlijk anders had het niet 3 uur geduurd
![]()
als je stil zit of staat, telt ie geen stappen natuurlijk
En was het gezellig ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!![]()
Je hebt er wel een aardig stukje op zitten vandaag. Ik heb vandaag een beetje in de keuken gelegen
Ja best wel.quote:
Dus je hebt de hele middag in de keuken gestaan voor morgenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel.
Misschien moet ik even uitleggen dat als ik het met mijn zussen en ik het over koken hebben we dat altijd "in de keuken liggen" noemen.
Ik een keer niet, broodjes shoarmaquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel.
Misschien moet ik even uitleggen dat als ik het met mijn zussen en ik het over koken hebben we dat altijd "in de keuken liggen" noemen.
Yep!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je hebt de hele middag in de keuken gestaan voor morgen
Ik heb zojuist pizza besteld voor vanavond, dat doe ik niet vaakquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik een keer niet, broodjes shoarma
Lekker ik heb al jaren niks laten bezorgen. Maar dat komt wel weer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist pizza besteld voor vanavond, dat doe ik niet vaak
Je gaat dus zelf shoarma bakken, dat is ook lekker..... Met veel knoflooksausquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik heb al jaren niks laten bezorgen. Maar dat komt wel weer.
en wat rauwe andijvie onderin je broodjequote:Op zaterdag 19 december 2015 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat dus zelf shoarma bakken, dat is ook lekker..... Met veel knoflooksaus
Andijvie?! Volgens mijn man is het grasquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:04 schreef sacha het volgende:
[..]
en wat rauwe andijvie onderin je broodje
Dat is historisch gezien volledig onjuist, het waren schapen, een ezel en een os.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:11 schreef FANN het volgende:
en een Kerststalletje met hele kleine paardjes![]()
eigenlijk zielig, maar ik heb toch effe staan kijken![]()
[ afbeelding ]
Konijnenvoer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Andijvie?! Volgens mijn man is het gras
Dus krijgt ie geld terug?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:10 schreef sacha het volgende:
mijn Aap kreeg vandaag een blauwe envelop van de belastingdienst![]()
U bent bij de belastingdienst geregistreerd als ondernemer.
owkee dan
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:10 schreef sacha het volgende:
mijn Aap kreeg vandaag een blauwe envelop van de belastingdienst![]()
U bent bij de belastingdienst geregistreerd als ondernemer.
owkee dan
Goh.... je méént hetquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is historisch gezien volledig onjuist, het waren schapen, een ezel en een os.
Wat staat er in di brief dan? Wat voor soort bedrijf zou Aap dan hebben?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb die brief 5 x gelezen en snap het nog steeds niet
als ie zijn aangifte doet mag hij dat digitaal doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat staat er in di brief dan? Wat voor soort bedrijf zou Aap dan hebben?
tja... leuker kunnen ze het niet makenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
als ie zijn aangifte doet mag hij dat digitaal doen![]()
lief hè, van de belastingdienst
ik ga ze maandag even bellen, dat wordt weer lachenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
tja... leuker kunnen ze het niet maken
Eerst even tot 10 tellen OK !?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga ze maandag even bellen, dat wordt weer lachen
Bel Danny dan ook maar gelijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef sacha het volgende:
moet ik weer naar beneden scrollen als ik gepost heb
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga ze maandag even bellen, dat wordt weer lachen
ik heb bij een aantal instanties een dubbele achternaam, één correct gespeld, en dezelfde naam fout gespeldquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik mot mijn nieuwe Zorgverzekeraar bellen maandag, die kunnen dus géén Griekse namen spellenen ik heb geloof ik 3x gespeld en het gesprek is opgenomen
en neeeeee IK heb wel goed
gespeld, weet is héél zeker, maar de S is bijvoorbeeld een Z geworden![]()
wel weer irritant hoor
Je mag dan wel Amsterdams praten maar de S doe je echt wel goed hoor ...quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik mot mijn nieuwe Zorgverzekeraar bellen maandag, die kunnen dus géén Griekse namen spellenen ik heb geloof ik 3x gespeld en het gesprek is opgenomen
en neeeeee IK heb wel goed
gespeld, weet is héél zeker, maar de S is bijvoorbeeld een Z geworden![]()
wel weer irritant hoor
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag dan wel Amsterdams praten maar de S doe je echt wel goed hoor ...
Mag ik je versieren?quote:Op zondag 20 december 2015 10:00 schreef sacha het volgende:
*aan fase 2 van de kerstversiering gaat beginnen*
Op z'n Grieks!quote:Op zondag 20 december 2015 10:26 schreef sacha het volgende:
ik heb van de Kerstman een nieuw servies gekregen
![]()
Aap en ik hebben net het oude servies in de container kapot vermoord!
Lief van je Fannquote:Op zondag 20 december 2015 10:16 schreef FANN het volgende:
Dees?
Ik hoop dat je een mooie onvergetelijke dag hebt vandaag, ik moest meteen aan je denken
toen ik wakker werd
Goed zo Dees! Maak er een mooie dag vanquote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief van je Fann![]()
Mijn zus en zwager komen eind van de middag, anders is het te vermoeiend. We gaan er iets moois van maken.
quote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief van je Fann![]()
Mijn zus en zwager komen eind van de middag, anders is het te vermoeiend. We gaan er iets moois van maken.
Moet het woord bestaan dan?quote:Op zondag 20 december 2015 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dat woord bestaat niet in het Grieksde rest vast wel
Neh... maar eigenlijk slaat dat T- shirt dus de plank mis.quote:
Je kent de oorsprong van dit shirt niet?quote:Op zondag 20 december 2015 11:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... maar eigenlijk slaat dat T- shirt dus de plank mis.
NIet dat het mij iets uitmaakt verder
Neequote:Op zondag 20 december 2015 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de oorsprong van dit shirt niet?
oh...... verrekquote:Op zondag 20 december 2015 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat deed jij in de 80's?
[ afbeelding ]
vinger in je reetquote:Op zondag 20 december 2015 11:45 schreef sacha het volgende:
[..]
touwtje om je nek en trek![]()
riep ik in de jaren zeventig
Alles voor de inkomsten kijkcijfers...quote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu pas dat er een nieuw subforum is voor echte mannen BET
oh... gaaaaaaaaaaaaapquote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
Echte mannen?quote:
quote:Een groep vluchtelingen die opgevangen is op een vakantiepark in het Zeeuwse Hoek heeft vorige week twee peperdure koikarpers uit een siervijver gevist, gedood en gebakken op de barbecue. Achttien andere sierkarpers, die de vluchtelingen al uit de vijver hadden gehaald om te bakken, zijn gered. ,,In sommige landen is karper een delicatesse. Maar wie haalt er nu een koi uit een siervijver?", zegt de verontwaardigde eigenaar.
Daar zit ik al de hele tijd te postenquote:Op zondag 20 december 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Ies koeltoer.![]()
Hou je hond ook maar beter aan de lijn en je kat binnen.
Had ik nog niet gezien, ik lees zojuist de krant pas.quote:Op zondag 20 december 2015 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar zit ik al de hele tijd te posten![]()
NWS / Vluchtelingen barbecueën dure koikarper
Lees dat topic nou eerst maar voordat je begint te blérenquote:Op zondag 20 december 2015 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien, ik lees zojuist de krant pas.
Maar daar valt mij de bek echt van open dus, dat kan je toch niet maken! Wat zijn dat voor een mensen?
Wordt het nu recht op 'bed bad en koi' ?
Rot op met die smiley.quote:Op zondag 20 december 2015 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Lees dat topic nou eerst maar voordat je begint te bléren
quote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
Het bleek een broodje Aap verhaal ook nogquote:Op zondag 20 december 2015 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Beesten zijn het... Hadden ze wel een visvergunning
kip? koi bedoel jequote:Op zondag 20 december 2015 14:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Het bleek een broodje Aap verhaal ook nogben ik effe blij dat ik niet als een kip
zonder kop Danny na blaat
Je hebt vleesetende vissen, maar of Karpers dat zijn, géén idee, ik ga niet googelen ookquote:
Die zitten meestal in het water en zo snel zie je die nietquote:Op zondag 20 december 2015 15:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt vleesetende vissen, maar of Karpers dat zijn, géén idee, ik ga niet googelen ook![]()
Ik kan geen Karper meer zien
ik wou net zeggen allemaal verzonnen get a life weet je welquote:Op zondag 20 december 2015 14:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Het bleek een broodje Aap verhaal ook nogben ik effe blij dat ik niet als een kip
zonder kop Danny na blaat
quote:Op zondag 20 december 2015 16:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik wou net zeggen allemaal verzonnen get a life
Ja ja Lullabyquote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tot 18 u. Mo's Christmas Crap op Radio49.
Neh... vanavond niet,ander keertje weerquote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tot 18 u. Mo's Christmas Crap op Radio49.
Het is nu, alternatieve kerstliedjes.quote:Op zondag 20 december 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... vanavond niet,ander keertje weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |