Dan moet je die van glitter op mij lul draaienquote:Op zondag 20 december 2015 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nu, alternatieve kerstliedjes.
Ik heb mijn lijstje al klaar.quote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je die van glitter op mij lul draaien
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zondag 20 december 2015 17:05 schreef chufi het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Robbie Muntz - Hij Was Maar Een Neger
Ja, en daar staat deze ook op, mooie cover.quote:Op zondag 20 december 2015 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hm ook ergens op een VPRO kerst CD staan
deze ook?quote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
Die hadden we vorig jaar ook al volgens mij
tja... zit wat inquote:Op zondag 20 december 2015 18:17 schreef sacha het volgende:
FB / BET: Personen < 18 jaar toegestaan.
ik ben voortaan kritiekloosquote:Op zondag 20 december 2015 18:28 schreef sacha het volgende:
wel knap trouwens dat een SC een eigen subforum krijgt
quote:Op zondag 20 december 2015 18:43 schreef sacha het volgende:
[..]
fok mag van mij ongezien de koikarpertyfus krijgen
ik hoorde de menigte ook al roepenquote:Op zondag 20 december 2015 18:49 schreef FANN het volgende:
nog eentje dan, omdat jullie zo aandringen![]()
EN DEZEquote:Op zondag 20 december 2015 18:49 schreef FANN het volgende:
nog eentje dan, omdat jullie zo aandringen![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 19:30 schreef sacha het volgende:
is het nou eens klaar met die koifilmpjes?
is een hele mooie speechquote:Op zondag 20 december 2015 19:30 schreef sacha het volgende:
is het nou eens klaar met die kutfilmpjes?
HIj is voor Hutquote:Op zondag 20 december 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
Ik luister al die nummers echt niet... Zelfs die ik plaats max 20 sec,,,
Bij de titel weet ik al genoeg.quote:Op zondag 20 december 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
Ik luister al die nummers echt niet... Zelfs die ik plaats max 20 sec,,,
quote:Op zondag 20 december 2015 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
DAN MAAK JE DAAR MAAR EEN SPECIAAL TOPIC VOOR AAN IN BET![]()
koiverdomme
Jij gaat altijd offtopic dus valt niet op.quote:Op zondag 20 december 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
geen Tet te zien op die filmpjesdus kan niet
moet jij zeggenquote:Op zondag 20 december 2015 19:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jij gaat altijd offtopic dus valt niet op.
quote:Op zondag 20 december 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
oh nee.... moet jij zeggen zegt je muts dus
Ik had hem doorquote:
Het gaat weer nergens over, gelukkig ik dacht even dat we het over iets zouden hebbenquote:
ja, zo ongeveer .... kan een beetje varirenquote:Op zondag 20 december 2015 19:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan ken je vast het vervolg ook wel.
Ok, vertel jij het?quote:Op zondag 20 december 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, zo ongeveer .... kan een beetje variren
Nou zeiken blijf ik gelukkig nog wel doen zo af en toequote:Op zondag 20 december 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Het gaat weer nergens over, gelukkig ik dacht even dat we het over iets zouden hebben
pffffffffffffffscheelt een hoop gezeik
Weet je nog dat liedje waar je van schrok?quote:Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zeiken blijf ik gelukkig nog wel doen zo af en toe
quote:Op zondag 20 december 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
Een mes
Heb ik altijd dicht onder mijn riem
Een klein staal-Afrikaanse mes,
Als een van die negers gebruikt om mee te spelen,
En dat ik gekocht van een oude winkel eigenaar in Algiers.
Ik herinner me, een als het nu was, de oude koopman,
Die eruit zag als een oud olieverfschilderij van Goya,
Terwijl hij stond naast lange zwaarden en gescheurde uniformen
Zeggen in een schorre stem de volgende woorden:
"Dit mes hier dat je wilt kopen
heeft connecties met legenda en vreemde verhalen;
iedereen weet dat elke vorige eigenaar
vermoord iemand die dicht bij hem.
Met het Don Basilio gedood zijn mooie vrouw, Donna Julia,
omdat ze ontrouw was.
Graaf Antonio, een nacht, om het even zijn arme broer
met dit mes hier.
Een neger vermoordde zijn jonge minnaar uit jaloezie
en enkele Italiaanse zeiler eveneens naar een Grieks bootsman.
Van hand tot hand kwam het in mij.
Veel dingen die mijn ogen hebben gezien, maar dit maakt me huiveren.
sluit Kom kijken naar het, het heeft een anker en een kuif,
het licht is hier, houd hem, het is niet eens een kwart pond,
maar ik adviseer u om iets anders te kopen. "
- Hoeveel? - Slechts zeven frank. U wilt het, neem het.
Een kleine dolk Ik blijf strak onder mijn riem,
dat maakte ik mijn eigen op een bevlieging;
en omdat ik haat niemand in de wereld genoeg om te doden,
Ik vrees dat op een dag kan ik het weer tegen mezelf ...
U wilt het, neem het
Ah een mes... Mijn vader had ooit een mes uit Istanbul meegenomen. (begin jaren 70). Het verhaal daarover was dat er wat kerfjes ingemaakt waren en elk kerfje stond voor een moord...quote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je nog dat liedje waar je van schrok?
dit is de vertaling
[..]
Dit is belangrijk...quote:Op zondag 20 december 2015 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ka een mes... Mijn had ooit een mes uit Istanbul meegenomen. (begin jaren 70). Het verhaal daarover was dat er wat kerfjes ingemaakt waren en elk kerfje stond voor een moord...
het is snren geen snoerenquote:Op zondag 20 december 2015 19:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat toevallig uitkomt om de bek te snoeren.
Kun je de Griek niet beter vragen om het te vertalen.. Google sucks...quote:Op zondag 20 december 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is belangrijk...
vertaling van googel dus een beetje krom Nederlands, maar je snapt het wel denk ik.....
Een kleine dolk Ik blijf strak onder mijn riem,
dat maakte ik mijn eigen op een bevlieging;
en omdat ik haat niemand in de wereld genoeg om te doden,
Ik vrees dat op een dag kan ik het weer tegen mezelf ...
U wilt het, neem het
Parte take it!
Een zes jarig meisje eten is ook best lolligquote:Op zondag 20 december 2015 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je de Griek niet beter vragen om het te vertalen.. Google sucks...
Jeetjequote:Op zondag 20 december 2015 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je de Griek niet beter vragen om het te vertalen.. Google sucks...
De echte rellen zijn er niet meer, alleen nog een Fokstok soap.quote:Op zondag 20 december 2015 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Een zes jarig meisje eten is ook best lolligHad de zondags rel topic kunnen worden
Oh ja .. Weer eens kijken hoe het daar mee staat.. Kennelijk uit mn AT verdwenen..quote:Op zondag 20 december 2015 20:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De echte rellen zijn er niet meer, alleen nog een Fokstok soap.
Ze verliest altijd maar geeft zelf toe dat ik goede assertiviteit trainer ben.quote:Op zondag 20 december 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe nu even je muts na hehik gok dat ze zoiets zegt....
ah... ik verlies niet altijd hoorquote:Op zondag 20 december 2015 20:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze verliest altijd maar geeft zelf toe dat ik goede assertiviteit trainer ben.
Na wat werk op kantoor en wat horeca baantjes was ze werkeloos toen ze mij tegen kwam.quote:
Ja, had ik ook wel best gevonden, maar daarom hoef jij toch niet altijd gelijk te hebben?quote:Op zondag 20 december 2015 20:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Na wat werk op kantoor en wat horeca baantjes was ze werkeloos toen ze mij tegen kwam.
Regelde ruime inkomsten
Ze was altijd thuis voor dochter en later ook nog voor de peerden.
Kon dat zo voor elkaar krijgen en vond het prima.
Nu is ze onmisbare medewerkster bij heel veel paarden.
Nee, omdat ik beter kan lullen vooral.quote:Op zondag 20 december 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, had ik ook wel best gevonden, maar daarom hoef jij toch niet altijd gelijk te hebben?
Omdat jij de inkomsten heb win je altijd?
ahquote:Op zondag 20 december 2015 20:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee, omdat ik beter kan lullen vooral.
Ze maakt ook handig gebruik van soms, dan laat ze mij bijv huis van overleden broer verkopen regelen.quote:
Ja, maar ten eerste ligt dat gevoelig en ten tweede moet je daar ook verstand van hebben natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 20:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze maakt ook handig gebruik van soms, dan laat ze mij bijv huis van overleden broer verkopen regelen.
Yep, doet ze handig.quote:Op zondag 20 december 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ten eerste ligt dat gevoelig en ten tweede moet je daar ook verstand van hebben natuurlijk.
Als jij daar meer verstand van hebt dan is het wel zo verstandig om jou dat te laten regelen toch?
Koi karpers?quote:Op zondag 20 december 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
Oh... ik denk dat het verstandig is voor mij om effe iets anders te gaan doen, ik ga over mijn nek van
dat topic en ik kan beter niet meer reageren
welk topic?quote:Op zondag 20 december 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
Oh... ik denk dat het verstandig is voor mij om effe iets anders te gaan doen, ik ga over mijn nek van
dat topic en ik kan beter niet meer reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |