quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:27 schreef faptist het volgende:
[..]
Bizar he! Ik weet nog zo goed hoe onze eerste avond voelde.
Je krijgt meer eigen tijd.
Momenten waarop broers en zussen gemaakt zouden kunnen worden enzo haha
[..]
Op de radio? Wat leuk. Wat doet hij precies?
Hapkus Michael. Zo cute!
Rapley appel.
Geven jullie de appel gewoon rauw? Ro Vind daar dus niks aan.
Ik ben van onderste rib lang haar naar schouderlengte gegaan. Wat een gemak!
Ben er helemaal blij mee.
Was ook echt heeeeeeerlijk. Hoofdmassage, beentjes omhoog. Voelde me net een ... Een.. Een vrouw met vrije tijd
quote:Op maandag 21 december 2015 09:38 schreef Skoap het volgende:
F. heeft echt al weken hele ranzige groene poep. Bah!
F heeft vannacht eindelijk voor het eerst op zijn eigen kamer geslapen. L ging met 6 weken "al"
F had best lang behoefte aan dichtbij ons zijn. Maar de laatste paar nachten werd hij wakker van mijn man zijn gesnurk.![]()
Hij heeft echt prima geslapen vannacht, maar ik niet, toch onbewust bang dat ik hem niet zou horen. Slaat echt nergens op natuurlijk!L slaapt al zolang op zijn eigen kamer en die hoor ik ook altijd.
Oh daar word ik altijd een beetje verdrietig van. Dat je kind blijkbaar je tegenstander is in het leven. Een manipulatief monster, terwijl een baby alleen vanuit een basisbehoefte reageert.quote:Op maandag 21 december 2015 12:11 schreef twist02 het volgende:
[..]
En ik wil altijd denken dat het een generatie-dingetje is, maar dan hoor ik m'n zwager/schoonzus hetzelfde zeggen
Neefje was nog geen 3 maanden: "Jaa, maar die kleintjes hebben dat snel door hoor, hoe ze je moeten bespelen! Dan ligt-ie in bed te huilen, terwijl ie niks nodig heeft (als in: schone luier/voeding) en als je er naartoe gaat, begint-ie te lachen!Maar daar trappen we dus niet in!"
Waarin?!Dat je kind blij is om je te zien als-ie verdrietig is??
En inderdaad, waarom is een schone luier of een voeding wel een 'echte' behoefte, maar aandacht niet?
/rant
Word altijd een beetje fel van zulke dingen...
Bij de kinderschoenenwinkel hier zeiden ze dat je het beste zo’n zes weken na het eerste (losse) stapje schoentjes kon laten aanmeten.quote:Op maandag 21 december 2015 20:19 schreef Cholula het volgende:
Sneu als ze verkouden zijn. Frits heeft nu ook weer flink te pakken. Hij wil alleen op mij slapen.
Frits staat al lekker en probeert zo af en toe een stapje te zetten. Wanneer koop je eigenlijk schoenen voor een baby? Dat ze er echt wat mee kunnen dus.
Frits on ze move!!!quote:Op maandag 21 december 2015 20:19 schreef Cholula het volgende:
Sneu als ze verkouden zijn. Frits heeft nu ook weer flink te pakken. Hij wil alleen op mij slapen.
Frits staat al lekker en probeert zo af en toe een stapje te zetten. Wanneer koop je eigenlijk schoenen voor een baby? Dat ze er echt wat mee kunnen dus.
Die ga ik ook halen. Wolk wil niet zo uit een flesje drinken en de LK stelde dit voor, of een tuitbeker.quote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak begrijpt een rietjesbeker nu door deze stappen:
1. knijpzakjes fruit (want Wow, dat is lekker!) en hem helpen. Toen begreep hij het zuigen aan iets anders dan een speen.
2. rietjesbeker met yoghurt, want Wow, dat is ook lekker! Dan deed ik eerst de yoghurt omhoog zuigen zodat hij het al proefde.
3. rietjesbeker met ander spul, want hij snapt het![]()
Maar nu gebruiken we de Difrax Oefenbeker. Die vindt Sjaak Nog Veel Toffer, want dan kan je je eten terug spugen in je drinken én bellen blazen.
[ afbeelding ]
Bah, wat zielig. Hoe is het nu met hem?quote:Op maandag 21 december 2015 23:43 schreef Cholula het volgende:
Bleh Frits heeft weer een kroepaanval.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 05:07 schreef LuDann het volgende:
Lijkt me leuk Cassandra, een meet!
Cholula, wat sneu. Was hij erg benauwd?
Ik baal als een stekker. Mijn man heeft om net om 4 uur 's nachts de hele benedenverdieping met vlooienspray behandeld. En verpakkingen lezen doet hij niet aan natuurlijk.Ik rook het spul toen hij naar bed kwam, tis echt smerig chemisch.
Dus ik ga op de verpakking kijken, mag het niet in ruimtes gebruikt worden waar kinderen tot 4 jaar kunnen komen.Ik heb alle ramen opengezet maar dat lijkt me niet voldoende.
Fijn hoor, mag ik straks eerst naar de huisarts en dan meteen anderhalf uur in het ov om naar mijn ouders te gaan. Met een zieke baby.![]()
En alle babyspullen liggen ook gewoon in de huiskamer, neem aan dat ik alles moet gaan wassen nu.
+1quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:01 schreef Limone het volgende:
Ach LuDann.. Gun jezelf een kopje thee ergens als je wolk hebt weggebracht.
Huismerken! En wellicht ook hero in kartonnen doos. Hebben 2 zakken a 400 gram in hun verpakking.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:36 schreef FlyingFish het volgende:
Beterschap voor Frits Cholula! Ik hoop dat hij er snel weer vanaf is.
O heeft vandaag voor het eerst aan een plak komkommer gelikt! De eerste hap was schrikken want koud en nat (uit de koelkast) maar daarna was het leuk om op te sabbelen! En daarna leuk om je vinger er doorheen te steken en het als ring te dragen!
En hij heeft voor het eerst kunstvoeding gehad om te proberen. M'n bvvriezer voorraad is de afgelopen weken flink gekelderd en ik krijg het niet bijgekolfd (of nouja, ik wil op niet werkdagen als we beiden thuis zijn niet ook nog kolven, vind de werkdagen kolven al vervelend genoeg) Bij gewoon verbruik zal hij 1 fles kv per week krijgen. Dat redden we niet met zo'n grote doos, die zijn open maar een maand houdbaar, dus we gaan van die sachets mini-verpakkingen gebruiken denk ik, of verkopen ze ergens kleine potten nr1 (van welk merk dan ook)?
Yes! Klinkt goed.quote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil in het nieuwe jaar een meeting organiseren, ik ben zo benieuwd naar alle leuke vrolijke hupsende baby's![]()
Leuk idee! Zat er toevallig vanmorgen aan te denken dat het mij wel leuk leek om de baby's in het echt te zienquote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil in het nieuwe jaar een meeting organiseren, ik ben zo benieuwd naar alle leuke vrolijke hupsende baby's![]()
Mijn man heeft een filmpje gemaakt van G, toettoet op zijn neus is dikke lol. Ik kijk t filmpje steeds terug, ben zo trots en verliefd op dat prachtige mannetje
Volgens mij heerst er iets van een eendaags virusje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Beterschap voor Frits Cho!
Ik wilde zeggen, je bent hier ook welkom LuDann
Hoelang duurt t voor dat dat spul weg is uit de ruimte?
Boh, er heerst een buikgriep, en ik heb sinds gisterenavond al een naar gevoel in mijn onderbuik. Ik ga heel hard hopen dat ik ongesteld moet worden, al zit ik niet op beide te wachtenMaar áls het buikgriep is/wordt, dat het dan doorzet als man vakantie heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |