Heej! Dat doe je 1 keer en daarna niet meer. Die tandjes zijn echt als mesjesquote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef twist02 het volgende:
Haha, mag je gerust zeggen hoorwij zijn verder ook gezegend met de makkelijkste baby ooit geloof ik!
Heb ook al Dentinox in huis dus dat kunnen we sowieso proberen, maar ergens wil ik eerst weten of dit wel echt tandjespijn is of niet.
Aan de andere kant: nog een paar van zulke nachten en dan is het sowieso het proberen waard
kan niet. die heb ik alquote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef twist02 het volgende:
wij zijn verder ook gezegend met de makkelijkste baby ooit geloof ik!
Dentinox smeren, bedoel je? Kan ook met een wattenstaafje toch?quote:Op zondag 20 december 2015 22:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Heej! Dat doe je 1 keer en daarna niet meer. Die tandjes zijn echt als mesjes
M. is ook wel echt een schatje aan de foto's te zien jaquote:
Goeie! Morgen eens proberenquote:Op zondag 20 december 2015 22:53 schreef mignonne het volgende:
ff met de bolle kant van een theelepeltje over de plek heen gaan. Als er tandjes zitten al dan hoor je het, als er nog niets zit dan hoor je dus ook niets, en als de lepel een beetje koel is vinden ze dat best okay
op jet moment dat ze de dentinox voelen, gaan hun bekkies wijdopen hoorquote:Op zondag 20 december 2015 22:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Heej! Dat doe je 1 keer en daarna niet meer. Die tandjes zijn echt als mesjes
De mijne deed het 1 keer, daarna ...quote:Op zondag 20 december 2015 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
op jet moment dat ze de dentinox voelen, gaan hun bekkies wijdopen hoor
quote:Op zondag 20 december 2015 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
op jet moment dat ze de dentinox voelen, gaan hun bekkies wijdopen hoor
Stoppen met kolven? En dan?quote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef Selvaria het volgende:
Wij zijn thuis!![]()
Gisteren waren we bij mijn zusje voor een housewarming cq kerstborrel en vandaag gingen man, zwager, een vriend en ik naar Star Wars (nerd alert) terwijl schoonouders op N. pasten. Het ging goed allemaal, maar ik ben zo blij dat ik de komende week lekker thuis ben met N. en man.
![]()
Vanochtend heeft N. de show gestolen tijdens het ontbijt samen met schoonfamilie. Ze zat de hele tijd lekker op tafel te spelen, te kletsen en te lachen, wat een heerlijk kind heb ik toch ook.
/-overkill.
![]()
Ik vrees alleen dat mijn borstvoeding nu echt op zijn eind is. N. wil na al die flesjes niet meer rustig bij mij drinken en nadat ik in Münster en tijdens het gala alleen de druk er snel af heb kunnen kolven lijkt mijn productie enorm gekelderd. Ik kan het wel weer opbouwen, maar na de kerstvakantie stop ik met kolven, dus dat is ook niet handig.Ik hak de knoop ergens deze week maar door, maar ik vind het wel lastig.
Mental image!quote:Op zondag 20 december 2015 23:13 schreef mignonne het volgende:
nouja och en dan bijten ze een keer op je vinger. T is niet fijn maar t is nou ook weer geen attack of the killer zombies ofzo
De kikker moet juist met het handvat in je mond! (volgens J)quote:Op zondag 20 december 2015 23:15 schreef twist02 het volgende:
Ze heeft nu wel een bijt-kikker, maar die is vooral tof om mee te schudden (want dat klotst)
Ik had al zo ver afgebouwd dat ik alleen de vroege ochtendvoeding, de middagvoeding (ergens tussen 1 en 3 meestal) en de late avondvoeding en nachtvoeding(en) nog deed. Verder kreeg ze kv, 3x op een dag een kleine hoeveelheid. Nu sta ik voor se keuze om de bv weer op te bouwen en vervolgens gelijk weer af te bouwen in de twee weken die ik nu vakantie heb, of om maar helemaal te stoppen. Na de vakantie stop ik sowieso met kolven omdat het zo veel stress voor me veroorzaakt om klassen achter te laten en mijn lessen dus niet optimaal te kunnen geven.quote:
Ja hebben wij ook een keer gehad met macaroniquote:Op maandag 21 december 2015 07:29 schreef snoenk het volgende:
Aahh, haal ik net mijn dame uit bed in het donker. Denk ik wat ligt er toch allemaal in haar bedDacht dat ze sneaky iets meegenomen had in bed en dat uit elkaar getrokken ofzo. Dus doe het licht aan, heeft ze gespuugd en was het halfverteerde kip en groente.
Heeft mijn arme meisje hele nacht in haar eigen spuug gelegen![]()
Ik heb niets gemerkt of gehoord
Waren jullie zo verstandig om gelijk het licht aan te doen of hebben jullie er ook eerst aan gevoeldquote:Op maandag 21 december 2015 08:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja hebben wij ook een keer gehad met macaroni![]()
Alleen toen s nachts in t donker wel een keer getroost en opgemerkt dat t er vreemd rookmaar zagen met licht aan de spuug pas...
Ken beuren hoor.
Heel herkenbaar! Ik zou voelen en daarna ook nog ruiken.quote:Op maandag 21 december 2015 08:12 schreef snoenk het volgende:
[..]
Waren jullie zo verstandig om gelijk het licht aan te doen of hebben jullie er ook eerst aan gevoeld
quote:Op maandag 21 december 2015 09:25 schreef Estrys het volgende:
Ik ben in afwachting van een poep explosie. Volgens mij heeft hij zaterdagochtend voor het laatst gepoept. Normaal iedere dag wel. Straks van z'n kleine teen tot aan zijn schouderbladen gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |