sterkte malteser! lijkt me erg moeilijk! G gaat over twee weken wennen. Is vooral voor mij wennen zei de kdv leidsterquote:Op maandag 21 december 2015 10:05 schreef Malteser het volgende:
Mijn kind is voor zijn wenochtend op het kinderdagverblijf. En hoe dapper is was toen ik hem daar afleverde (want ik wilde niet huilen), zo geamputeerd voel ik me nu.
Man ligt al dagen ziek in bed, het huis is een puinhoop dus ik ga maar eens opruimen/strijken. Mijn kind
Onze Minion +1't daarop jaquote:Op maandag 21 december 2015 03:06 schreef Hupje het volgende:
[..]
De kikker moet juist met het handvat in je mond! (volgens J)
Bleh. Balen! Heb je een draagdoek? Kan ze em ook niet goed zienquote:Op maandag 21 december 2015 10:43 schreef Estrys het volgende:
Kerstvakantie. Ben er nu al klaar meebaby sliep bij mij maar ik moest nog strijken en m'n moeder is er en die gaf me al een bepaalde blik. dus ik A in bed gelegd. Binnen 10 minuten weer wakker natuurlijk. Ik mopperen. En ja hoor daar kwam de uitsmijter: je verwent hem teveel.
echt ik heb haar bijna buiten gezet.
Meestal komen de tandjes per 2. Hier wel althans, de "spiegelende" tand kwam ook altijd meteen mee.quote:Op maandag 21 december 2015 10:43 schreef twist02 het volgende:
[..]
Onze Minion +1't daarop jaen serieus boos worden als je 'm dan andersom aan wil geven hè?
Denk dat het toch inderdaad de tandjes zijn. Gisteren na de late fles (23.30u) wat Dentinox 'gesmeerd' en hoorde d'r voor het eerst pas om half 6 weer
Overdag is ze af en toe ook een beetje zielig, maar dan is er meestal wel genoeg afleiding. Hopen dat ze snel door zijn (want volgens mij krijgt ze er meteen 2)!
quote:Op maandag 21 december 2015 10:43 schreef Estrys het volgende:
Kerstvakantie. Ben er nu al klaar meebaby sliep bij mij maar ik moest nog strijken en m'n moeder is er en die gaf me al een bepaalde blik. dus ik A in bed gelegd. Binnen 10 minuten weer wakker natuurlijk. Ik mopperen. En ja hoor daar kwam de uitsmijter: je verwent hem teveel.
"ja stel je voor straks krijgt ie nog het gevoel dat zn ouders van hem houden."quote:Op maandag 21 december 2015 11:05 schreef Malteser het volgende:
[..]Echt stom als mensen dat zeggen. Is het mogelijk om het met haar te bespreken?
Hier kreeg ik 'm gisteren te horen. Kind ging op een verjaardag van schoot naar schoot en toen hij na 2 uur begon te jengelen, wilde ik 'm graag bij mij hebben. "Welja, je jengelt een keer en mama rent alweer voor je. Verwend mannetje."
Zoiets zou ik ook zeggen ja! Of vragen of ze jaloers zijn ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
"ja stel je voor straks krijgt ie nog het gevoel dat zn ouders van hem houden."
Ah, zou goed kunnen dat ik inderdaad 2 puntjes voel dan dusquote:Op maandag 21 december 2015 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Meestal komen de tandjes per 2. Hier wel althans, de "spiegelende" tand kwam ook altijd meteen mee.
Das een goeie om te onthouden om in zon geval tegen mn schoonouders te zeggen!quote:Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hoezo moet je strijken?quote:Op maandag 21 december 2015 10:43 schreef Estrys het volgende:
Dit ja, helemaal!quote:Op maandag 21 december 2015 11:48 schreef Cholula het volgende:
[..]
Hoezo moet je strijken?
Ik vind het zo jammer dat mensen verwennen met aandacht vaak als negatief zien terwijl het de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn dat kinderen verwend worden met snoep en materiële zaken.
Hoezo is het prima om een kind te bedelven onder speelgoed, maar is aandacht geven als je kind daar behoefte aan heeft een verkeerd iets?
Hoe krom is dat?
/rant
Die ga ik onthouden!! En teruggeven als men het weer zegt. Ik ben op zo'n moment namelijk nooit adrem. Thanks!quote:Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja, voorlopig wel. Die dag wordt dan mijn therapiedag.quote:Op maandag 21 december 2015 11:10 schreef Mariposas het volgende:
Sterkte Malteser! De tijd vliegt zo om. Gaat Twix straks alsnog wel naar de opvang nu je ziek bent gemeld?
Ik was zelf enorm blij toen ik L de 1e keer wegbracht, eindelijk eens tijd voor mezelf.
Herkenning! En dat laatste... Weggooien is my middle name!quote:Op maandag 21 december 2015 12:25 schreef Mariposas het volgende:
.... Tegelijkertijd voel ik me ook wel een beetje schuldig, want het is allemaal lief bedoeld en heel gul. Maar toch, als ik nee zeg en toch doen, dat irriteert me met name. En dan heb ik tijdens mijn zwangerschap en na de geboorte ook al megaveel spullen gehad. Echt, het is heel lief, maar gewoon te veel. En ik houd sowieso niet van veel spullen, ik word zielsgelukkig van weggooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn peuter speelt heel veel met zijn knuffels, had ik idd 3 jaar geleden ook niet verwacht...quote:Op maandag 21 december 2015 12:46 schreef Cholula het volgende:
Weggooien ♡
Ik ben bezig met het opruimen van mijn kledingkast, heerlijk. Alles wat ik het afgelopen jaar niet heb gedragen of mezelf niet meer zie dragen gaat weg. Inclusief mijn t-shirts waar ik jaren in heb gewoond. Al hoop ik daar een soort van sprei van te maken in de komende weken.
Ik hoop dat Frits deze kerst geen pruldingen krijgt. Weet iemand trouwens wat een kind met 100 knuffels moet? Gaan ze daar ooit wat mee doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |