abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158401669
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 23:13 schreef faptist het volgende:

Stoppen met kolven? En dan?
Ik had al zo ver afgebouwd dat ik alleen de vroege ochtendvoeding, de middagvoeding (ergens tussen 1 en 3 meestal) en de late avondvoeding en nachtvoeding(en) nog deed. Verder kreeg ze kv, 3x op een dag een kleine hoeveelheid. Nu sta ik voor se keuze om de bv weer op te bouwen en vervolgens gelijk weer af te bouwen in de twee weken die ik nu vakantie heb, of om maar helemaal te stoppen. Na de vakantie stop ik sowieso met kolven omdat het zo veel stress voor me veroorzaakt om klassen achter te laten en mijn lessen dus niet optimaal te kunnen geven.

Ik zou het echt heel moeilijk vinden om nu ineens te stoppen, maar het is wel 'handig'. N. sliep vannacht door ( *O* 22.00-07.00 *O* ) en ik werd zonder ook maar enige vorm van stuwing wakker.

Ik leg haar vandaag nog maar wat aan omdat het me eigenlijk nog niet lukt een knoop door te hakken. :'(

/dit hoort eigenlijk in het bv-topic.
pi_158401701
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 07:29 schreef snoenk het volgende:
Aahh, haal ik net mijn dame uit bed in het donker. Denk ik wat ligt er toch allemaal in haar bed :? Dacht dat ze sneaky iets meegenomen had in bed en dat uit elkaar getrokken ofzo. Dus doe het licht aan, heeft ze gespuugd en was het halfverteerde kip en groente.
Heeft mijn arme meisje hele nacht in haar eigen spuug gelegen :'(

Ik heb niets gemerkt of gehoord :?
Ja hebben wij ook een keer gehad met macaroni :') :'(

Alleen toen s nachts in t donker wel een keer getroost en opgemerkt dat t er vreemd rook :@ maar zagen met licht aan de spuug pas...

Ken beuren hoor.
Kwak
  maandag 21 december 2015 @ 08:12:02 #168
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158401770
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 08:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja hebben wij ook een keer gehad met macaroni :') :'(

Alleen toen s nachts in t donker wel een keer getroost en opgemerkt dat t er vreemd rook :@ maar zagen met licht aan de spuug pas...

Ken beuren hoor.
Waren jullie zo verstandig om gelijk het licht aan te doen of hebben jullie er ook eerst aan gevoeld :')
  maandag 21 december 2015 @ 08:13:24 #169
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158401779
Ze lijkt vooralsnog ook verder niets te mankeren. Gewoon lekker aan het spelen en ga er zo een broodje instoppen.
pi_158402334
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 08:12 schreef snoenk het volgende:

[..]

Waren jullie zo verstandig om gelijk het licht aan te doen of hebben jullie er ook eerst aan gevoeld :')
Heel herkenbaar! Ik zou voelen en daarna ook nog ruiken. :') .
pi_158402458
Dat maken we allemaal wel een keer mee vroeg of laat. Wij hebben onze toen driejarige een keer een hele nacht in zijn eigen pis laten slapen. Hij riep ons. Ik voelen aan zijn dekbed. Nee is niet nat jongen. Ik had iets lager moeten voelen :') kwam ik de volgende ochtend achter
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158402543
Ik ben in afwachting van een poep explosie. Volgens mij heeft hij zaterdagochtend voor het laatst gepoept. Normaal iedere dag wel. Straks van z'n kleine teen tot aan zijn schouderbladen gok ik :D
pi_158402602
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 09:25 schreef Estrys het volgende:
Ik ben in afwachting van een poep explosie. Volgens mij heeft hij zaterdagochtend voor het laatst gepoept. Normaal iedere dag wel. Straks van z'n kleine teen tot aan zijn schouderbladen gok ik :D
:D
Hier gaandeweg steeds minder poepluiers maar gelukkig ook geen echte explosies. De enige was toen mijn moeder ging oppassen.
pi_158402710
F. heeft echt al weken hele ranzige groene poep. Bah!

F heeft vannacht eindelijk voor het eerst op zijn eigen kamer geslapen. L ging met 6 weken "al"
F had best lang behoefte aan dichtbij ons zijn. Maar de laatste paar nachten werd hij wakker van mijn man zijn gesnurk. :D
Hij heeft echt prima geslapen vannacht, maar ik niet, toch onbewust bang dat ik hem niet zou horen. Slaat echt nergens op natuurlijk! :') L slaapt al zolang op zijn eigen kamer en die hoor ik ook altijd.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_158403086
Mijn kind is voor zijn wenochtend op het kinderdagverblijf. En hoe dapper is was toen ik hem daar afleverde (want ik wilde niet huilen), zo geamputeerd voel ik me nu.
Man ligt al dagen ziek in bed, het huis is een puinhoop dus ik ga maar eens opruimen/strijken. Mijn kind :'(
pi_158403101
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:05 schreef Malteser het volgende:
Mijn kind is voor zijn wenochtend op het kinderdagverblijf. En hoe dapper is was toen ik hem daar afleverde (want ik wilde niet huilen), zo geamputeerd voel ik me nu.
Man ligt al dagen ziek in bed, het huis is een puinhoop dus ik ga maar eens opruimen/strijken. Mijn kind :'(
sterkte malteser! lijkt me erg moeilijk! G gaat over twee weken wennen. Is vooral voor mij wennen zei de kdv leidster
pi_158403291
Ik vond dat ook heel raar, Malteser! Maar als je een goed gevoel hebt bij het kdv went het wel snel.
pi_158403495
Ik heb trouwens zo vaag gedroomd!
Ik had een afspraak met de lactatiekundige, en die ging mij helpen om G te leren praten. Maar die zei, voor elk woordje wat G goed zegt moet je m belonen met iets heeeeel lekkers, een stukje vlees ofzo. [Dus ik dacht dat ik nog cervelaat in de koelkast had, maar ik had alleen gerookte kip. Dus toen kreeg G gerookte kip. En toen kreeg hij rode vlekken in zijn gezichtje, dat was al zorgwekkend, maar vervolgens liep hij van top tot teen rood aan, en verschenen er brandblaren op zijn lijfje. Dus ik 112 bellen, die waren in gesprek, dus met spoed met de auto naar t ziekenhuis en toen moest ie op de intensive care, want het was toch wel zorgwekkend. En iedereen was boos op mij omdat ik niet wist dat hij allergisch was voor gerookte kip. :'(
Gelukkig werd ik daarna wakker, en keek ik recht in het gezichtje van een gezonde, blanke baby O+
pi_158403700
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 03:06 schreef Hupje het volgende:

[..]

De kikker moet juist met het handvat in je mond! (volgens J)

Onze Minion +1't daarop ja :') en serieus boos worden als je 'm dan andersom aan wil geven hè? :(

Denk dat het toch inderdaad de tandjes zijn. Gisteren na de late fles (23.30u) wat Dentinox 'gesmeerd' en hoorde d'r voor het eerst pas om half 6 weer *O*

Overdag is ze af en toe ook een beetje zielig, maar dan is er meestal wel genoeg afleiding. Hopen dat ze snel door zijn (want volgens mij krijgt ze er meteen 2 :X )!
pi_158403702
Kerstvakantie. Ben er nu al klaar mee :( baby sliep bij mij maar ik moest nog strijken en m'n moeder is er en die gaf me al een bepaalde blik. dus ik A in bed gelegd. Binnen 10 minuten weer wakker natuurlijk. Ik mopperen. En ja hoor daar kwam de uitsmijter: je verwent hem teveel. :( echt ik heb haar bijna buiten gezet.
pi_158403918
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 10:43 schreef Estrys het volgende:
Kerstvakantie. Ben er nu al klaar mee :( baby sliep bij mij maar ik moest nog strijken en m'n moeder is er en die gaf me al een bepaalde blik. dus ik A in bed gelegd. Binnen 10 minuten weer wakker natuurlijk. Ik mopperen. En ja hoor daar kwam de uitsmijter: je verwent hem teveel. :( echt ik heb haar bijna buiten gezet.
Bleh. Balen! Heb je een draagdoek? Kan ze em ook niet goed zien :P.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_158403940
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:43 schreef twist02 het volgende:

[..]

Onze Minion +1't daarop ja :') en serieus boos worden als je 'm dan andersom aan wil geven hè? :(

Denk dat het toch inderdaad de tandjes zijn. Gisteren na de late fles (23.30u) wat Dentinox 'gesmeerd' en hoorde d'r voor het eerst pas om half 6 weer *O*

Overdag is ze af en toe ook een beetje zielig, maar dan is er meestal wel genoeg afleiding. Hopen dat ze snel door zijn (want volgens mij krijgt ze er meteen 2 :X )!
Meestal komen de tandjes per 2. Hier wel althans, de "spiegelende" tand kwam ook altijd meteen mee.
pi_158404175
quote:
:* Echt stom als mensen dat zeggen. Is het mogelijk om het met haar te bespreken?

Hier kreeg ik 'm gisteren te horen. Kind ging op een verjaardag van schoot naar schoot en toen hij na 2 uur begon te jengelen, wilde ik 'm graag bij mij hebben. "Welja, je jengelt een keer en mama rent alweer voor je. Verwend mannetje." :N
pi_158404263
Wat kan ik me boos maken om dat soort opmerkingen Estrys en Malteser. Waarom denken mensen toch dat het gewenst is elke gedachtenscheet maar altijd op anderen los te laten? :(
  maandag 21 december 2015 @ 11:10:03 #185
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158404292
Sterkte Malteser! De tijd vliegt zo om. Gaat Twix straks alsnog wel naar de opvang nu je ziek bent gemeld?
Ik was zelf enorm blij toen ik L de 1e keer wegbracht, eindelijk eens tijd voor mezelf.

Ik moest lachen om je droom, cassandra! :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158404483
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:05 schreef Malteser het volgende:

[..]

:* Echt stom als mensen dat zeggen. Is het mogelijk om het met haar te bespreken?

Hier kreeg ik 'm gisteren te horen. Kind ging op een verjaardag van schoot naar schoot en toen hij na 2 uur begon te jengelen, wilde ik 'm graag bij mij hebben. "Welja, je jengelt een keer en mama rent alweer voor je. Verwend mannetje." :N
"ja stel je voor straks krijgt ie nog het gevoel dat zn ouders van hem houden."
:)
pi_158405279
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Zoiets zou ik ook zeggen ja! Of vragen of ze jaloers zijn ofzo :6
pi_158405297
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 10:56 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Meestal komen de tandjes per 2. Hier wel althans, de "spiegelende" tand kwam ook altijd meteen mee.
Ah, zou goed kunnen dat ik inderdaad 2 puntjes voel dan dus :Y
  maandag 21 december 2015 @ 11:47:46 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158405414
quote:

[..]

Das een goeie om te onthouden om in zon geval tegen mn schoonouders te zeggen! :D
Al zullen ze dat niet in dank afnemen, ik heb ooit gezegd dat zij meer van hun honden houden dan van hun kinderen :+ :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_158405421
quote:
Hoezo moet je strijken?

Ik vind het zo jammer dat mensen verwennen met aandacht vaak als negatief zien terwijl het de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn dat kinderen verwend worden met snoep en materiële zaken.
Hoezo is het prima om een kind te bedelven onder speelgoed, maar is aandacht geven als je kind daar behoefte aan heeft een verkeerd iets?
Hoe krom is dat?
/rant
pi_158405973
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:48 schreef Cholula het volgende:

[..]

Hoezo moet je strijken?

Ik vind het zo jammer dat mensen verwennen met aandacht vaak als negatief zien terwijl het de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn dat kinderen verwend worden met snoep en materiële zaken.
Hoezo is het prima om een kind te bedelven onder speelgoed, maar is aandacht geven als je kind daar behoefte aan heeft een verkeerd iets?
Hoe krom is dat?
/rant
Dit ja, helemaal! :Y
Dat je aan dezelfde mensen 30x uit kan leggen dat alle cadeautjes heel lief bedoeld zijn, maar echt niet nodig/overbodig/zonde/etc. en tegelijkertijd te horen krijgt "dat ze best even mogen huilen"/"dat dat goed is voor de longen"/"dat hun kinderen er toch ook niks aan over hebben gehouden" :X

En ik wil altijd denken dat het een generatie-dingetje is, maar dan hoor ik m'n zwager/schoonzus hetzelfde zeggen ;(
Neefje was nog geen 3 maanden: "Jaa, maar die kleintjes hebben dat snel door hoor, hoe ze je moeten bespelen! Dan ligt-ie in bed te huilen, terwijl ie niks nodig heeft (als in: schone luier/voeding) en als je er naartoe gaat, begint-ie te lachen! :( Maar daar trappen we dus niet in!"

Waarin?! :? Dat je kind blij is om je te zien als-ie verdrietig is??
En inderdaad, waarom is een schone luier of een voeding wel een 'echte' behoefte, maar aandacht niet?

/rant
Word altijd een beetje fel van zulke dingen... :@
pi_158406243
quote:

[..]

Die ga ik onthouden!! En teruggeven als men het weer zegt. Ik ben op zo'n moment namelijk nooit adrem. Thanks!
  maandag 21 december 2015 @ 12:25:19 #193
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158406320

[ Bericht 100% gewijzigd door Mariposas op 22-12-2015 11:43:22 ]
pi_158406372
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:10 schreef Mariposas het volgende:
Sterkte Malteser! De tijd vliegt zo om. Gaat Twix straks alsnog wel naar de opvang nu je ziek bent gemeld?
Ik was zelf enorm blij toen ik L de 1e keer wegbracht, eindelijk eens tijd voor mezelf.

Ja, voorlopig wel. Die dag wordt dan mijn therapiedag.
Heb de was weggestreken, ons bed en Twix' bed verschoond, de kerstboodschappen gedaan, man verzorgd en net een boterham gegeten. En nu mag ik dadelijk mijn kind ophalen O+
pi_158406457
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:25 schreef Mariposas het volgende:
.... Tegelijkertijd voel ik me ook wel een beetje schuldig, want het is allemaal lief bedoeld en heel gul. Maar toch, als ik nee zeg en toch doen, dat irriteert me met name. En dan heb ik tijdens mijn zwangerschap en na de geboorte ook al megaveel spullen gehad. Echt, het is heel lief, maar gewoon te veel. En ik houd sowieso niet van veel spullen, ik word zielsgelukkig van weggooien. O+
Herkenning! En dat laatste... Weggooien is my middle name!
pi_158406925
Weggooien ♡
Ik ben bezig met het opruimen van mijn kledingkast, heerlijk. Alles wat ik het afgelopen jaar niet heb gedragen of mezelf niet meer zie dragen gaat weg. Inclusief mijn t-shirts waar ik jaren in heb gewoond. Al hoop ik daar een soort van sprei van te maken in de komende weken.

Ik hoop dat Frits deze kerst geen pruldingen krijgt. Weet iemand trouwens wat een kind met 100 knuffels moet? Gaan ze daar ooit wat mee doen?
pi_158407581
Twix is weer thuis O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 december 2015 @ 13:11:36 #198
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158407686
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:46 schreef Cholula het volgende:
Weggooien ♡
Ik ben bezig met het opruimen van mijn kledingkast, heerlijk. Alles wat ik het afgelopen jaar niet heb gedragen of mezelf niet meer zie dragen gaat weg. Inclusief mijn t-shirts waar ik jaren in heb gewoond. Al hoop ik daar een soort van sprei van te maken in de komende weken.

Ik hoop dat Frits deze kerst geen pruldingen krijgt. Weet iemand trouwens wat een kind met 100 knuffels moet? Gaan ze daar ooit wat mee doen?
Mijn peuter speelt heel veel met zijn knuffels, had ik idd 3 jaar geleden ook niet verwacht...

Overload aan kado's, ik ben hier ook weer bang voor de kerst. We hebben iig al aangekondigd dat we Sinterklaas volgend jaar anders gaan doen.
pi_158407691
Welnee Malteser! Ze zeggen dat zodat je weet hoe het is gegaan.
Als ze hem wel stom en lastig vinden dan hebben ze het verkeerde beroep gekozen.
Twix is aan het wennen en dat is precies de bedoeling van vandaag! :*
  maandag 21 december 2015 @ 13:19:31 #200
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158407911

[ Bericht 100% gewijzigd door Mariposas op 22-12-2015 11:43:45 ]
pi_158408041
Net deze gekocht voor N.: http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=435&merk=44965

Passen de slofjes niet aan dr voeten en dr polsen zijn te dik voor de armbandjes :') Mijn baby wordt te groot! :{ Nouja, ik maak ze wel groter ofzo.

En Malteser, tuurlijk moet Twix even wennen, maar dat komt vast wel goed :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158408376
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 12:27 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ja, voorlopig wel. Die dag wordt dan mijn therapiedag.
Heb de was weggestreken, ons bed en Twix' bed verschoond, de kerstboodschappen gedaan, man verzorgd en net een boterham gegeten. En nu mag ik dadelijk mijn kind ophalen O+
Hoe was het weerzien? Wat sneu dat hij moest wennen aan het geluid en daardoor niet kon slapen. Gaat hij naar een verticale groep? Ze vonden hem vast niet lastig daardoor hoor! Meestal zijn ze op een kdv juist dol op kleintjes is mijn ervaring, lekker knuffelen! O+

Ik mag ook wennen morgen en overmorgen. Ja ik, want met baby gaat het vast prima, maar ik sta daar ongetwijfeld tranen weg te slikken. Bij de oudste leek het me heel fijn, even een paar uurtjes voor mezelf, en nu denk ik alleen mijn baby!!!!! :'(
Ik ga maar naar de kapper of zo. Als ik zelf ook weg moet vind ik het prima, maar thuis zijn en baby weg vind ik maar niks. Bovendien herinnert het me er aan dat ik bijna weer moet werken en daar heb ik geen zin in.

Lastig die cadeaudrift van familieleden. Ik herken het niet, mijn familie is van het andere uiterste incl opmerkingen (ook stom) maar om die stroom steeds op een aardige manier te moeten indammen lijkt me heel vermoeiend.

Weggooidrang herken ik ook helemaal niet, haha. Tot groot verdriet van mijn echtgenoot. Gelukkig wonen we ruim tegenwoordig, een zolder is er om gevuld te worden })
pi_158408869
Die verwenopmerkingen allemaal ! Als ik ergens ben en mn kind huilt wil ik 'm ook zelf hebben. Dat gehannes van een ander met mijn huilende baby vind ik vreselijk (zeker omdat ik weet dat 'ie 9 van de 10x stil is zodra 'ie bij mij is, niks boven mama!)

Mijn baby lachte net met geluid naar me! O+ Ik schoot er van vol, zo lief.

Maar eh, hijs 7 weken :{ . Normaal komt dat schaterlachen toch pas later?

Oh, en fles drinken ging goed! Hij begon meteen toen ik de fles aanbood. Na 40 ml vond 'ie het welletjes en wilde 'ie niet meer, maargoed, hij snapt in ieder geval goed hoe de fles werkt nu, dus als ik er echt niet ben kan hij iig wel drinken. Hij gaat vast wel meer uit de fles drinken als 'ie niet aan de borst kan denk ik. Nu zie je 'm bijna aftellen tot ik 'm aanleg. :')
pi_158410021
Die cadeaudrift is lastig inderdaad. Wij hadden de peuter een fiets bedacht voor z'n 4e verjaardag. Vervolgens komt familie daar tussendoor een laar weken geleden mee aanzetten :{. Lief maar nu moeten we weer iets anders verzinnen.

voor baby valt het nog mee tot nu toe.
  maandag 21 december 2015 @ 15:00:15 #205
409579 LuDann
All the way
pi_158410581
Malteser, de eerste keer is altijd lastig. En KDV leidsters zijn niet altijd even tactisch met hun opmerkingen heb ik gemerkt. :')

Wat een hysterische dingen Saskia. :P Dat gaat aan haar handen en voeten?

Cadeaudrift is hier precies goed geloof ik. We krijgen af en toe dingen waar we heel blij mee zijn.

Ik heb voor in januari een afspraak gemaakt bij een craniosacraaltherapeut die ons is aangeraden. Het is echt totaal mijn ding niet maar goed, toch maar proberen... Die website alleen al is afkomstig uit het Hyves tijdperk, alleen de bewegende glitterplaatjes ontbreken. :')
pi_158410927
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:00 schreef LuDann het volgende:

Wat een hysterische dingen Saskia. :P Dat gaat aan haar handen en voeten?

Ja, maar het geluid is vrij subtiel hoor :) gelukkig maar!

Succes bij de craniosacraal therapeut! Het klinkt zo zweverig... maar als er iets mis is met de vorm van haar hoofd, moet je daarvoor toch ook gewoon bij een normale arts terechtkunnen?
  maandag 21 december 2015 @ 15:30:11 #207
409579 LuDann
All the way
pi_158411381
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:12 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ja, maar het geluid is vrij subtiel hoor :) gelukkig maar!

Succes bij de craniosacraal therapeut! Het klinkt zo zweverig... maar als er iets mis is met de vorm van haar hoofd, moet je daarvoor toch ook gewoon bij een normale arts terechtkunnen?
Er is niks mis met de vorm van haar hoofd, het zou gaan om bindweefsel problemen. Het is nogal zweverig allemaal maar we gaan het toch proberen. Er is een kans dat het niks doet maar volgens de LK boeken ze goede resultaten bij aanlegproblemen. En misschien kan ze wat met andere problemen (Wolk wil alleen naar rechts kijken in de draagdoek en op schoot en op haar rug liggen is nog steeds drama).
pi_158411511
Ah zo... maar dan toch zou je denken dat het gaat om een normaal lichamelijk probleem, dus waarom biedt de normale gezondheidszorg daar geen behandeling voor?
Hopelijk krijg je het wel vergoed van de verzekering dan!
  maandag 21 december 2015 @ 15:39:10 #209
409579 LuDann
All the way
pi_158411586
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:36 schreef SaskiaR het volgende:
Ah zo... maar dan toch zou je denken dat het gaat om een normaal lichamelijk probleem, dus waarom biedt de normale gezondheidszorg daar geen behandeling voor?
Hopelijk krijg je het wel vergoed van de verzekering dan!
Ik weet het niet, in Duitsland krijgen baby's deze behandeling standaard in sommige situaties (bij een moeizame bevalling of een keizersnede) zei de LK. In Nederland is het gewoon niet gebruikelijk.

Ik ga even kijken naar welke verzekering het dekt. Het valt onder alternatieve geneeswijzen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 december 2015 @ 15:44:28 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158411713
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:39 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik weet het niet, in Duitsland krijgen baby's deze behandeling standaard in sommige situaties (bij een moeizame bevalling of een keizersnede) zei de LK. In Nederland is het gewoon niet gebruikelijk.

Ik ga even kijken naar welke verzekering het dekt. Het valt onder alternatieve geneeswijzen.
fbto heeft een module alternatieve geneeswijzen die je kunt aanzetten!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 21 december 2015 @ 15:56:29 #211
409579 LuDann
All the way
pi_158412012
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:44 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ja, en Anderzorg had ook wel een goede vergoeding zei ze. Ik moet er even induiken, ook kijken waar ik als student de meeste korting krijg. De lactatiekundige vergoeding moet ook het liefst flink zijn.
  maandag 21 december 2015 @ 16:05:26 #212
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158412192
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:44 schreef DJMO het volgende:

[..]

Een losse? Handig!
pi_158412237
craniosacraaltherapeut, mooi scrabble woord :P hopelijk heeft het effect LuDann.

Verwenopmerkingen van mijn moeder, ach ja. Ik zeg dan jaaaa mam :( en dan zegt ze niks meer.

strijken doe ik niet veel meer hoor maar ik moest van drie wasmanden vol iets van vijf dingen echt strijken omdat ze te gekreukt waren. Lakentje van de ledikant en zo. Maar uiteindelijk A in de wipstoel erbij gezet en gelukt. Ik heb mount washmore weer bedwongen :D
  maandag 21 december 2015 @ 16:07:39 #214
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158412253
Bij heel veel zorgverzekeraars heb je voor alternatieve geneeswijzen een vergoeding van 75-80% van een bepaald bedrag per jaar, maarrrr maar 25,- per dag :') wtf
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 december 2015 @ 16:12:15 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158412375
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:07 schreef pinquit het volgende:
Bij heel veel zorgverzekeraars heb je voor alternatieve geneeswijzen een vergoeding van 75-80% van een bepaald bedrag per jaar, maarrrr maar 25,- per dag :') wtf
quote:
Lid 3 Maximumvergoeding per dag
Per bezoekdatum vergoeden wij maximaal een bedrag van ¤ 35,- perverzekerde. En alleen als
de behandelaar is aangesloten bij eenberoepsvereniging die op onze beroepsverenigingenlijst
staat. De kosten van het consult komen ten laste van de maximale vergoeding van ¤ 500,-
per kalenderjaar.
https://www.fbto.nl/docum(...)nde_Modules_2015.pdf
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 21 december 2015 @ 16:45:44 #216
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158413145
Een consult osteopathie kostte bij ons ¤96,- ;(
  maandag 21 december 2015 @ 17:01:38 #217
409579 LuDann
All the way
pi_158413611
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef Mariposas het volgende:
Een consult osteopathie kostte bij ons ¤96,- ;(
En bij jullie hielp het niks toch? Is niet heel hoopgevend. :P Mja, je moet toch wat.

Wij gaan naar eentje in Delft, nogal een eind weg maar die heeft een goede reputatie. Ze rekent 75 euro per consult. Waarschijnlijk zijn meerdere behandelingen nodig, dus dan wil ik wel kijken naar een aanvullende verzekering. Bij 1 consult haal je dat er niet uit denk ik.
  maandag 21 december 2015 @ 17:05:39 #218
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_158413703
Bij onze oudste heeft het wel geholpen Lutje!! Bij de jongste niet.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_158413865
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:01 schreef LuDann het volgende:

Wij gaan naar eentje in Delft
Altijd welkom voor n kopje thee :)
  maandag 21 december 2015 @ 17:16:25 #220
409579 LuDann
All the way
pi_158414003
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:05 schreef AwayTL het volgende:
Bij onze oudste heeft het wel geholpen Lutje!! Bij de jongste niet.
Ah kijk, dat is fijn om te lezen! Wat waren de klachten?

quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:10 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Altijd welkom voor n kopje thee :)
Oh das misschien wel gezellig ja. :) Moeten even kijken, want de afspraak staat nu om 21:00 in de avond. Realiseerde me pas later dat dat helemaal niet handig is voor Wolk. :') Denk dat ik hem ga verzetten naar overdag, dan moet man maar een dagje vrij nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')