We hebben een keigroot Rapley topic met veel links etc in de op. Niet dat je hier niet mag vragen hoor, maar voor het geval je die nog niet gezien had.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:57 schreef Malteser het volgende:
Luna, wat een leukerd!
Rapleyvraag, wanneer zijn jullie daarmee begonnen? En meteen Rapley of eerst gepureerd aangeboden?
Ik ben een voorstander van Rapley maar mijn omgeving (nog) niet dus moet het van jullie tips hebben.
Jeetje, stel je altijd zo'n hoge eisen aan jezelf? Wat voor je studie geldt gaat ook hier op: je mag ook een zesje halen, het hoeft niet altijd een negen te zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:12 schreef LuDann het volgende:
Ja das waar, dat was ik even vergeten Kris.
Ik loop me een beetje druk te maken weer doordat ik op de FB van LLL gezien heb dat ze heel moeilijk doen over groeicurves die er een tik beter uitzien dan die van Wolk. Ik heb volgende week weer een afspraak op het CB en weet nu al dat ze weer gezakt zal zijn op de curve aangezien ze al anderhalve week echt slecht drinkt.
En je baby!Wat schattig zeg, dat van dat gezicht aanraken.
OMGWTFBBQ ik geloof het niet! Wat doe je nu dan? Gewoon zitten? Maar dat kan toch nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:58 schreef pinquit het volgende:
Oh guysmijn baby ligt boven in zijn bed! En ik zit Beneden op de Bank
Bizar he! Ik weet nog zo goed hoe onze eerste avond voelde.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:58 schreef pinquit het volgende:
Oh guysmijn baby ligt boven in zijn bed! En ik zit Beneden op de Bank
Op de radio? Wat leuk. Wat doet hij precies?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Limone het volgende:
Huuh, gefrituurde nutella lijkt mij best wel vies. Geef mij de lemon curd maar!Of die met drank, want man man man wat is het pittig om in je eentje kindje 1 naar bed te brengen als kindje 2 alleen maar bij je wil liggen. December is voor het werk van mijn man een belangrijke maand en ik zie hem amper. Gelukkig kan ik zo naar zijn stem luisteren op de radio.
Hoge eisen? Ik maak me gewoon zorgen. Ik kijk op tegen het bezoek aan het CB omdat ik weet dat ze nog geen 6 kilo weegt en daarom onder het 15th percentile lijntje duikt terwijl ze 95th percentile was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jeetje, stel je altijd zo'n hoge eisen aan jezelf? Wat voor je studie geldt gaat ook hier op: je mag ook een zesje halen, het hoeft niet altijd een negen te zijn![]()
Cb is er om je te helpen, niet om je af te straffen.
ik heb je een DM gestuurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |