abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158331850
Nutella oliebollen??? NEEDS! :Y) :Y *O* Waar haal ik da?
  vrijdag 18 december 2015 @ 16:36:23 #252
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158331858
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik ben in staat voor de lemoncurd en nutella naar gorcum te rijden :o :9
Mja en dat moet dan wel op 31 december, want dat is De Afhaaldag ;( :P Maar je bent altijd welkom O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_158332484
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik ben in staat voor de lemoncurd en nutella naar gorcum te rijden :o :9
+1 :Y)

Beterschap Pinq! Wel fijn dat het wat beter lijkt te gaan.
pi_158332984
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 16:36 schreef pinquit het volgende:

[..]

Mja en dat moet dan wel op 31 december, want dat is De Afhaaldag ;( :P Maar je bent altijd welkom O+
oh muh lamaar. Ik kom meestal liever niet buiten op 31-12 :') vuurwerk-haat, I haz it :') :P
:)
  vrijdag 18 december 2015 @ 17:35:58 #255
409579 LuDann
All the way
pi_158333132
Wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan Pinq. Jullie komen er wel, maar snap dat het lastig is op de dagen dat het wel weer veel huilen is.

Babyzwemmen willen we graag aan beginnen, maar ja, Wolk is de afgelopen 6 weken non-stop ziek geweest. :') Ze is net van die hand-voet mondziekte af maar heeft alweer iets anders. Iets met een dikke snotneus en heel hangerig vandaag. Ik begin me een beetje af te vragen of dit wel normaal is.
pi_158333494
Maar volgens mij zijn zowel jij als je man die 6 weken ook al continu ziek of aan het kwakkelen, of niet?

Pinq, fijn dat er vooruitgang in blijkt te zitten. Enne, kan jij geen oliebollen rond gaan brengen tegen meerprijs? :P

IMA, rolbaby :D

Mijn baby wint vandaag de prijs voor leukste baby. Na dagen van ontevreden gemopper is ze vandaag alleen maar aan het brabbelen en lachen. Als ze mijn man of mij ziet gaat ze squeelen. Als we binnen handbereik zijn móet ze je gezicht aanraken terwijl ze je verliefd aankijkt. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 18 december 2015 @ 18:12:52 #257
409579 LuDann
All the way
pi_158333916
Ja das waar, dat was ik even vergeten Kris.

Ik loop me een beetje druk te maken weer doordat ik op de FB van LLL gezien heb dat ze heel moeilijk doen over groeicurves die er een tik beter uitzien dan die van Wolk. Ik heb volgende week weer een afspraak op het CB en weet nu al dat ze weer gezakt zal zijn op de curve aangezien ze al anderhalve week echt slecht drinkt.

En je baby! O+ Wat schattig zeg, dat van dat gezicht aanraken.
pi_158334543
We zijn nu een maandje bezig met hapjes voor Ketel, maar sinds deze week lijkt hij er zelf ineens ook lol in te happen. Zo leuk. O+

Vanmiddag deden we voor het eerst Rapley, met partjes appel (ook zijn eerste fruit). Kiek nou:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 december 2015 @ 19:14:07 #259
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158335180
Ohhhh luna <3 Wat lijkt hij op je met die doordringende ogen O+
pi_158335614
Dat ziet er idd professioneel uit, Luna. :D

Wij hebben vanmiddag gestoomde peer geprobeerd, maar het leek r weinig te boeien. Ze houdt sowieso meer van hartig dan zoet. Gv-spaghetti ging wel. :D

pi_158335705
Die ogen van beide Rapley-raptors O+ Woww
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 18 december 2015 @ 19:56:16 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158336252
oh jongens, michael brengt heel bewust z'n hoofd naar het mijne als ik om een kusje vraag .. veeg me op O+ O+ van die hapkussen met open kwijlbekkie, dat dan nog wel .. maar toch :') O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158337304
Huuh, gefrituurde nutella lijkt mij best wel vies. Geef mij de lemon curd maar! :9 Of die met drank, want man man man wat is het pittig om in je eentje kindje 1 naar bed te brengen als kindje 2 alleen maar bij je wil liggen. December is voor het werk van mijn man een belangrijke maand en ik zie hem amper. Gelukkig kan ik zo naar zijn stem luisteren op de radio. O+
pi_158337389
Leuk, die enthousiaste eters! ^O^
pi_158338213
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:29 schreef -Spring het volgende:
Dat ziet er idd professioneel uit, Luna. :D

Wij hebben vanmiddag gestoomde peer geprobeerd, maar het leek r weinig te boeien. Ze houdt sowieso meer van hartig dan zoet. Gv-spaghetti ging wel. :D

[ link | afbeelding ]
O+ Dat snoetje ook!
Is dat een jumpsuit van de Hema? Of lijkt 'ie er gewoon heel erg op. Ik heb 'm in de kast voor Twix in 62 maar hij verzuipt er werkelijk in. Zo jammer!
pi_158338292
Luna, wat een leukerd!

Rapleyvraag, wanneer zijn jullie daarmee begonnen? En meteen Rapley of eerst gepureerd aangeboden?
Ik ben een voorstander van Rapley maar mijn omgeving (nog) niet dus moet het van jullie tips hebben.
pi_158338361
Hema idd. Hij is leuk, hè? Dit is een 68 en die zit overal goed, behalve bij dr beentjes, daar is ie wat te kort. Nu heeft ze dat door dr lange benen in elke jumpsuit, maar bij deze is het wel heel erg.
pi_158338486
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:57 schreef Malteser het volgende:
Luna, wat een leukerd!

Rapleyvraag, wanneer zijn jullie daarmee begonnen? En meteen Rapley of eerst gepureerd aangeboden?
Ik ben een voorstander van Rapley maar mijn omgeving (nog) niet dus moet het van jullie tips hebben.
We proberen het nu soms, N is ruim 4 maanden. Maar ze kan nog niet goed zitten. En veel eten is erg glad, dus dat laat ze gelijk weer vallen (banaan). Dus echt n succes is het nog niet. Ze heeft vandaag wel aan n gekookte wortel gelikt. Binnenkort ook maar eens gepureerd eten proberen, want ze vindt likken aan n lepeltje wel leuk.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158338700
quote:
Luna, wat een leukerd!

Dit was Ketels eerste Rapley, hij is dinsdag 6 maanden geworden. We hebben al wel eerder gepureerde hapjes gegeven.

Er is ook een heel Rapley-topic, daar vind je vast nog meer tips.
pi_158339010
Ik wacht met Rapley tot M iets meer interesse toont in eten. Moet zeggen dat het nu wel begint te komen. Zelfs de vitamine D gaat er ineens met smaak in!
Edit: oja en als ze beter/steviger zit.

Leuke foto's trouwens van de etende baby's!
Hapkus Michael O+

Dikke snotboks met LuDann! En toch blijft M hier vrolijk ondanks haar enorme traanoogjes en verstopte neus. Zelfs de neuspeer vond ze leuk net. (Daar kwam een boel snot mee uit haar neus, jemig!)
pi_158339307
quote:
Luna, wat een leukerd!

Wij zijn met 4 maand 3 weken (ongeveer) begonnen met Sjaak in de Bumbo-stoel met Rapley. We moesten van de kinderarts beginnen. Sjaak kon toen al goed zitten in de Bumbo-stoel en vond het al heerlijk om te 'eten'. Hij kreeg na een week ook best al wat binnen.
pi_158339655
Net gesport, nu is mijn vakantie echt begonnen. Pff. Eerst maar eens slapen, ik ben doodop van alle school-kerst.

Oliebollen... die zijn niet koemelkvrij, volgens mij, dus die gaan dit jaar aan mijn neus voorbij.

Malteser, wij zijn met 6 maanden begonnen met Rapley. Eerder had J ook nog geen interesse in eten, dat kwam pas met 5,5 maand.

LuDann, het CB is geen examen, he. Maak je niet te druk. Of, als je dat wel doet, vraag advies aan een lk/ka.

Pinquit, de arts was tevreden, maar zijn jullie dat ook? Verandering heeft vaak tijd nodig, maar als het je toch niet lekker zit, blijven aandringen op verder onderzoek, hoor! Wel fijn dat hij zo goed gegroeid is.

IMA, leuk zoekplaatje!

[ Bericht 17% gewijzigd door Hupje op 18-12-2015 21:40:22 ]
pi_158339778
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef -Spring het volgende:
Hema idd. Hij is leuk, hè? Dit is een 68 en die zit overal goed, behalve bij dr beentjes, daar is ie wat te kort. Nu heeft ze dat door dr lange benen in elke jumpsuit, maar bij deze is het wel heel erg.
Super leuk zelfs! Maar echt totaal niet Twix' model. Nu zit hij ook pas net in 56 dus wie weet. Hij groeit er hopelijk nog in voor het lente is :+
pi_158339799
Thanks voor de Rapley antwoorden. Ik ga het topic even doorlezen. ^O^
pi_158339845
quote:
Luna, wat een leukerd!

We hebben een keigroot Rapley topic met veel links etc in de op. Niet dat je hier niet mag vragen hoor, maar voor het geval je die nog niet gezien had.

Wij zijn iets voor 6 maand begonnen. Goed zitten is wel voorwaarde.
pi_158339919
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 18:12 schreef LuDann het volgende:
Ja das waar, dat was ik even vergeten Kris.

Ik loop me een beetje druk te maken weer doordat ik op de FB van LLL gezien heb dat ze heel moeilijk doen over groeicurves die er een tik beter uitzien dan die van Wolk. Ik heb volgende week weer een afspraak op het CB en weet nu al dat ze weer gezakt zal zijn op de curve aangezien ze al anderhalve week echt slecht drinkt.

En je baby! O+ Wat schattig zeg, dat van dat gezicht aanraken.
Jeetje, stel je altijd zo'n hoge eisen aan jezelf? Wat voor je studie geldt gaat ook hier op: je mag ook een zesje halen, het hoeft niet altijd een negen te zijn ;)
Cb is er om je te helpen, niet om je af te straffen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158340223
Ik wil ook altijd alle kruisjes in de boxjes, een baby binnen de lijntjes en een aai over mijn (oke en R's) bol bij het CB. :@
  vrijdag 18 december 2015 @ 21:58:04 #279
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158340586
Oh guys :o mijn baby ligt boven in zijn bed! En ik zit Beneden op de Bank O+

*O*
pi_158340759
Oh pinq! *O*
Nou hoef je alleen maar elke 20 min checken of alles echtechtecht goed is! :)
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:06:12 #281
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158340948
:') _O- Sst :P
pi_158341021
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:58 schreef pinquit het volgende:

*O*
OMGWTFBBQ ik geloof het niet! Wat doe je nu dan? Gewoon zitten? Maar dat kan toch niet :D ? *O* *O* *O*
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:09:41 #283
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158341111
Ik loop af en toe een beetje onwennig van de voor- naar de achterkamer te ijsberen.

Haha nee ik zit heerlijk te chillen, met Max DisneyXD kijken :') met laptoppie op schoot *O* Pinterest! *O* webshop-windowshoppingspree! *O*

en babyfoon naast mijn oor :P
pi_158341627
Pinq wat heerlijk *O*
Mijn baby slaapt op mijn man. En mijn man slaapt op de bank. Prima zo :s) alleen niet zo gezellig :')
We hebben net de polar express gekeken. G werd soms wakker met intens verdrietige huils om dan weer als een blok in slaap te vallen. Maffe baby
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:27:07 #285
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158341817
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:58 schreef pinquit het volgende:

*O*
Bizar he! Ik weet nog zo goed hoe onze eerste avond voelde.
Je krijgt meer eigen tijd.
Momenten waarop broers en zussen gemaakt zouden kunnen worden enzo haha

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Limone het volgende:
Huuh, gefrituurde nutella lijkt mij best wel vies. Geef mij de lemon curd maar! :9 Of die met drank, want man man man wat is het pittig om in je eentje kindje 1 naar bed te brengen als kindje 2 alleen maar bij je wil liggen. December is voor het werk van mijn man een belangrijke maand en ik zie hem amper. Gelukkig kan ik zo naar zijn stem luisteren op de radio. O+
Op de radio? Wat leuk. Wat doet hij precies?

Hapkus Michael. Zo cute!

Rapley appel.
Geven jullie de appel gewoon rauw? Ro Vind daar dus niks aan.

Ik ben van onderste rib lang haar naar schouderlengte gegaan. Wat een gemak!
Ben er helemaal blij mee.
Was ook echt heeeeeeerlijk. Hoofdmassage, beentjes omhoog. Voelde me net een ... Een.. Een vrouw met vrije tijd :D
pi_158341932
Fap, ik gaf de appel rauw inderdaad, vond hij prima! Wel lastig vast te houden. :')

Geniet ervan pinq! :D Ik heb nu ook zo'n avond. Alleen is mijn man de hort op, dus verveel ik me een beetje. :')
pi_158342044
Luna, maak er een kerstboompje van. Is makkelijker vast te houden :)

Fap, je bent een vrouw, je leeft *O*
pi_158342106
Goeie tip MwC, thanks! :)

Waarom is Luna tegenwoordig een link? Vind ik raar.
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:40:31 #290
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158342399
Er lag een kerstkaart van de snackbar op de hoek in de brievenbus :') :X _O-
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:52:31 #291
409579 LuDann
All the way
pi_158342920
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

Jeetje, stel je altijd zo'n hoge eisen aan jezelf? Wat voor je studie geldt gaat ook hier op: je mag ook een zesje halen, het hoeft niet altijd een negen te zijn ;)
Cb is er om je te helpen, niet om je af te straffen.
Hoge eisen? Ik maak me gewoon zorgen. Ik kijk op tegen het bezoek aan het CB omdat ik weet dat ze nog geen 6 kilo weegt en daarom onder het 15th percentile lijntje duikt terwijl ze 95th percentile was.

vrijdag 18 december 2015 @ 22:55:38 #292
409579 LuDann
All the way
pi_158343026
Wat fijn Pinq! :)
pi_158343439
Hopelijk hebben ze tips LuDann!
Deze gezien? https://www.lalecheleague(...)-groei-is-belangrijk
  vrijdag 18 december 2015 @ 23:17:54 #294
409579 LuDann
All the way
pi_158343874
Ja, bedankt Inge. :Y

Ik ben nu aan het overleggen met een LLL leidster via FB. Die vroeg of ik deze WHO curve wilde invullen en daar schrok ik behoorlijk van. Het lijkt erop dat ik het CB toch wat makkelijk opzij heb gezet met hun kanttekening bij haar gewicht. LLL vindt dit een redelijk dramatische curve.

En ik maar met mijn "maar ze is vrolijk en heeft goede plasluiers dus ik ga niet teveel naar de lijntjes kijken" -O-
pi_158344070
O zo. Ik begreep het al niet. Ik wil zeggen: je maakt je toch zorgen om je kind, niet om wat ze op het cb zouden kunnen zeggen? Dat lijkt me niet de bedoeling van een CB. Je kan er namelijk ook niet heen gaan. Het is niet verplicht.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158344170
Nou ja, het is een signaal dat ze afwijkt in groei, niet automatisch dat er iets mis is, dus ik snap die eerste gedachte wel. Jij had een gigabuik toch? Is ze niet met wat extra nepgewicht begonnen?
#Disclaimert: Goed om het serieus te nemen hoor! Ik ben niet van de geitewollenanticbvacvolgjegevoel, maar wil alleen zeggen: afwijken is niet automatisch slecht. ;)
  vrijdag 18 december 2015 @ 23:33:18 #297
409579 LuDann
All the way
pi_158344536
Dat kwam dan verkeerd over Estrys. Ik vind het niet erg naar het CB te gaan (deze afspraak is extra, omdat ze al haar entingen al gehad heeft hoeft ze eigenlijk pas weer met 11 maanden maar ik wilde volgende week met 4,5 maand toch ook nog even). Het is meer dat ik me zorgen maak over de cijfers die ik verwacht op de weegschaal. Daarom kijk ik er tegenop. Dan kan ik er niet meer onder uit dat er mogelijk echt iets aan de hand is met mijn kleine baby. :'(

Ja, ik had een megabuik idd, Inge. Maar als dat de oorzaak was van een monsterbaby die wat uitmiddelde dan had dat alleen de eerste paar weken gespeeld. Ik ben ook niet van het paniekvoetbal maar juist omdat LLL nu aangeeft dat het niet goed gaat zo maak ik me zorgen. Er zijn al zorgen om haar gewicht sinds ze een week oud is, misschien had ik me daar meer van aan moeten trekken.

[ Bericht 11% gewijzigd door LuDann op 18-12-2015 23:40:19 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 18 december 2015 @ 23:44:38 #298
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158345021
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef LuDann het volgende:

ik heb je een DM gestuurd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 18 december 2015 @ 23:51:29 #299
409579 LuDann
All the way
pi_158345346
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:44 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb je een DM gestuurd
Heel lief van je, ik ben er mijn bed voor uitgekropen en ga er meteen achteraan!
pi_158346248
:* je moet jezelf geen verwijten gaan maken hoor LuDann, je zorgt hartstikke goed voor Wolk! Ik snap dat je je zorgen maakt, vooral nu je dat lijntje hebt gemaakt. Hoop dat het cb en LLL tips voor je hebben! Dat Wolk (en jullie) zo vaak ziek zijn geweest speelt vast ook een rol, omdat ze dan minder goed drinkt. Jullie hebben wel pech gehad met alle ziektes de laatste tijd, lijkt me zo lastig, een ziek kleintje als je zelf ook niet lekker bent!

Pff ik kom maar niet goed aan bijlezen/posten toe. Ga morgen proberen wat uitgebreider te posten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')