Mja en dat moet dan wel op 31 december, want dat is De Afhaaldagquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ben in staat voor de lemoncurd en nutella naar gorcum te rijden![]()
+1quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ben in staat voor de lemoncurd en nutella naar gorcum te rijden![]()
oh muh lamaar. Ik kom meestal liever niet buiten op 31-12quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:36 schreef pinquit het volgende:
[..]
Mja en dat moet dan wel op 31 december, want dat is De Afhaaldag![]()
Maar je bent altijd welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:29 schreef -Spring het volgende:
Dat ziet er idd professioneel uit, Luna.![]()
Wij hebben vanmiddag gestoomde peer geprobeerd, maar het leek r weinig te boeien. Ze houdt sowieso meer van hartig dan zoet. Gv-spaghetti ging wel.![]()
[ link | afbeelding ]
We proberen het nu soms, N is ruim 4 maanden. Maar ze kan nog niet goed zitten. En veel eten is erg glad, dus dat laat ze gelijk weer vallen (banaan). Dus echt n succes is het nog niet. Ze heeft vandaag wel aan n gekookte wortel gelikt. Binnenkort ook maar eens gepureerd eten proberen, want ze vindt likken aan n lepeltje wel leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:57 schreef Malteser het volgende:
Luna, wat een leukerd!
Rapleyvraag, wanneer zijn jullie daarmee begonnen? En meteen Rapley of eerst gepureerd aangeboden?
Ik ben een voorstander van Rapley maar mijn omgeving (nog) niet dus moet het van jullie tips hebben.
Dit was Ketels eerste Rapley, hij is dinsdag 6 maanden geworden. We hebben al wel eerder gepureerde hapjes gegeven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:57 schreef Malteser het volgende:
Luna, wat een leukerd!
Rapleyvraag, wanneer zijn jullie daarmee begonnen? En meteen Rapley of eerst gepureerd aangeboden?
Ik ben een voorstander van Rapley maar mijn omgeving (nog) niet dus moet het van jullie tips hebben.
Wij zijn met 4 maand 3 weken (ongeveer) begonnen met Sjaak in de Bumbo-stoel met Rapley. We moesten van de kinderarts beginnen. Sjaak kon toen al goed zitten in de Bumbo-stoel en vond het al heerlijk om te 'eten'. Hij kreeg na een week ook best al wat binnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:57 schreef Malteser het volgende:
Luna, wat een leukerd!
Super leuk zelfs! Maar echt totaal niet Twix' model. Nu zit hij ook pas net in 56 dus wie weet. Hij groeit er hopelijk nog in voor het lente isquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef -Spring het volgende:
Hema idd. Hij is leuk, hè? Dit is een 68 en die zit overal goed, behalve bij dr beentjes, daar is ie wat te kort. Nu heeft ze dat door dr lange benen in elke jumpsuit, maar bij deze is het wel heel erg.
We hebben een keigroot Rapley topic met veel links etc in de op. Niet dat je hier niet mag vragen hoor, maar voor het geval je die nog niet gezien had.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:57 schreef Malteser het volgende:
Luna, wat een leukerd!
Jeetje, stel je altijd zo'n hoge eisen aan jezelf? Wat voor je studie geldt gaat ook hier op: je mag ook een zesje halen, het hoeft niet altijd een negen te zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:12 schreef LuDann het volgende:
Ja das waar, dat was ik even vergeten Kris.
Ik loop me een beetje druk te maken weer doordat ik op de FB van LLL gezien heb dat ze heel moeilijk doen over groeicurves die er een tik beter uitzien dan die van Wolk. Ik heb volgende week weer een afspraak op het CB en weet nu al dat ze weer gezakt zal zijn op de curve aangezien ze al anderhalve week echt slecht drinkt.
En je baby!Wat schattig zeg, dat van dat gezicht aanraken.
OMGWTFBBQ ik geloof het niet! Wat doe je nu dan? Gewoon zitten? Maar dat kan toch nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:58 schreef pinquit het volgende:
Oh guysmijn baby ligt boven in zijn bed! En ik zit Beneden op de Bank
Bizar he! Ik weet nog zo goed hoe onze eerste avond voelde.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:58 schreef pinquit het volgende:
Oh guysmijn baby ligt boven in zijn bed! En ik zit Beneden op de Bank
Op de radio? Wat leuk. Wat doet hij precies?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Limone het volgende:
Huuh, gefrituurde nutella lijkt mij best wel vies. Geef mij de lemon curd maar!Of die met drank, want man man man wat is het pittig om in je eentje kindje 1 naar bed te brengen als kindje 2 alleen maar bij je wil liggen. December is voor het werk van mijn man een belangrijke maand en ik zie hem amper. Gelukkig kan ik zo naar zijn stem luisteren op de radio.
Hoge eisen? Ik maak me gewoon zorgen. Ik kijk op tegen het bezoek aan het CB omdat ik weet dat ze nog geen 6 kilo weegt en daarom onder het 15th percentile lijntje duikt terwijl ze 95th percentile was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jeetje, stel je altijd zo'n hoge eisen aan jezelf? Wat voor je studie geldt gaat ook hier op: je mag ook een zesje halen, het hoeft niet altijd een negen te zijn![]()
Cb is er om je te helpen, niet om je af te straffen.
ik heb je een DM gestuurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |