Ghehequote:Op vrijdag 18 december 2015 09:13 schreef Malteser het volgende:
Dat je kind iets probeert door te slikken maar zich verslikt en kokhalst en dat je dan vervolgens een lange haar van jezelf uit zijn mond en keel trekt
Thanks, ik moet dit soort teksten gewoon op een tegeltje hebben ter herinnering, geloof ikquote:Op donderdag 17 december 2015 23:18 schreef mignonne het volgende:
Gewoon ene oor in en andere uit Kazy en niet het gevoel hebben dat je je moet verdedigen voor keuzes die je maaktwerkt prima.
En dat die haar ook nog een golfje melk meeneemt.. Been there!quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:13 schreef Malteser het volgende:
Dat je kind iets probeert door te slikken maar zich verslikt en kokhalst en dat je dan vervolgense h een lange haar van jezelf uit zijn mond en keel trekt
quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:57 schreef Limone het volgende:
In de luier van de kat, ja?
[..]
En dat die haar ook nog een golfje melk meeneemt.. Been there!
4 uur al, dan valt mijn 5 uur best meequote:Op vrijdag 18 december 2015 09:27 schreef LuDann het volgende:
Aww, wat sneu Malteser. Is het grote haaruitval festijn begonnen?
Mijn baby ligt nu al voor haar tweede slaapje op bed.Ik vind het maar niks, de dag om 4 uur beginnen. Waar is de koffie.
zou je haar dan korter kunnen laten slapen? Tot een uur of 19, en dan voeden, badderen en om 21 uur in bed?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:03 schreef LuDann het volgende:
Om 4 uur is ze echt wakker helaas. Drinken wil ze niet, ook een speen is huilen. Ze wil dan gewoon uit bed.
Misschien komt het omdat ze er ook rond 17/18 in de avond al in ligt? Dan stort ze gewoon in en moet ze slapen.
Luier verschonen, tiet erin, knuffelen, zachtjes liedjes zingen en als hij dan echt echt echt niet verder wil slapen na drie kwartier mijn man wakker maken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:23 schreef LuDann het volgende:
Ik heb luierzakjes van de eurowinkel, Big Bazaar. We gebruiken ze thuis ook altijd.
Mijn baby wordt al een week lang wakker rond 3/4 uur.Wat doen jullie als dat gebeurt?
Nee dat mag niet bij baby's van twee weken oudquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik blijf ook liggen. Gelukkig slaapt G na de voeding verder, ritme hebben we niet, maar dat wel. Nog wel.. *klopt af*
Hier hebben we sinds kort ontdekt dat hij in de nacht wakker wordt, maar dat een speen voldoende is. Vandaag werd hij ook om half vijf wakker en heeft daarna verder geslapen tot half zes (dan wordt mijn man ook wakker en doet gelijk een schone luier)
Mag dat eigenlijk wel zo jong? Of moet ik m toch voeden om vier uur?
Was net in de mediamarkt, was ook snel weer weg. G sliep in de doek maar werd wakker met zo'n heel zielig huiltje, hij vond het veel te lawaaierig. Buiten weer in slaap gevallen, komt er een idioot luid toeterend aanrijden in zijn dikke patserbak. Maar daar slaapt die baby weer doorheen
ik moet over drie weken weer werken maar soms voelt ie inderdaad pasgeborenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee dat mag niet bij baby's van twee weken oud![]()
![]()
Ja hoor, hij mag gewoon doorslapen.
Nou ja, ik vind dat rondlopen een goede tip, dus wel even eruit maar niet helemaal aankleden. En ik had me niet gerealiseerd dat jullie dus in bed blijven liggen. Ik heb er dus wel wat aan hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:28 schreef Estrys het volgende:
Nou LuDann je vroeg wat wij doen als ze om 4 uur wakker worden. Je klinkt alsof het voor jou geen probleem is en wat je zelf doet al werkt voor jullie. Dat lijkt me dan toch prima?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, wacht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach wat schattig zegquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:44 schreef snoenk het volgende:
En![]()
O. Heeft net voor het eerst zelf boodschappen gedaan achter een karretje
![]()
was rustig in de supermarkt en ik had de tijd. Geweldig dat trotse koppie dat ze zelf achter een wagentje liep. Zolang we midden in het pad bleven ging het hartstikke goed. We hebben wel een kwartier stilgestaan bij de magische roldeur en 5 min bij elke andere klant want die moesten natuurlijk even goed zien dat ze helemaal zelf boodschappen aan het doen was
![]()
Ik ga regelmatig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zijn er hier ook moeders die al aan het babyzwemmen zijn? Het lijkt me erg leuk om te doen. Ik weet niet of B het wel leuk gaat vinden want aan een badje heeft ze een spuughekel(douchen is dan wel weer dik in orde
). En wat moet je allemaal meenemen als je gaat babyzwemmen?
mijn man is vorige week gestart met onze miniquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zijn er hier ook moeders die al aan het babyzwemmen zijn? Het lijkt me erg leuk om te doen. Ik weet niet of B het wel leuk gaat vinden want aan een badje heeft ze een spuughekel(douchen is dan wel weer dik in orde
). En wat moet je allemaal meenemen als je gaat babyzwemmen?
ooooh dat deed mn grote A. ook altijd, zó vreselijk superzieligquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Ik ben zo verkouden, en elke keer als ik hoest schrikt mn kind zo![]()
Dan komt er zo'n slowmotion pruillipje en daarna de superzielige huils.
O ja dat is zielig. Beterschap voor jou.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Ik ben zo verkouden, en elke keer als ik hoest schrikt mn kind zo![]()
Dan komt er zo'n slowmotion pruillipje en daarna de superzielige huils.
ik ben in staat voor de lemoncurd en nutella naar gorcum te rijdenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:18 schreef pinquit het volgende:
Oh zo leuk, een vriend van me is kok en heeft met 2 kokvrinden van hem iets opgezet: curiosity kitchen. Hij houdt wel van experimenteren met etenhebben food design gestudeerd en zulks.
Maargoed, nu hebben ze 3 soorten oliebollen bedacht: Whisky-bacon, lemoncurd en nutella-hazelnut ommegot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben al besteldIk wilde eigenlijk reclame maken, maar ik besef me nu pas dat ze hier in Gorcum afgehaald moeten worden
hebben jullie even pech
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |