abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2015 @ 06:50:57 #201
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158323008
Ik heb Naty luierzakjes, al gebruik ik ze nooit. Die van Action schijnen wel goed te zijn.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158323018
Die van Kruidvat. Je kunt ook boterhamzakjes pakken.

Ik ben toe aan de vakantie van m'n man :'). Hij is smorgens voor zessen de deur uit en na half 7 thuis elke dag. Ik vind het pittig met 2 kindjes spitsuren.

En dan die pijn aan die hechtingen erbij. Mag lijen dat dat snel goed komt. Gelukkig doen we met kerst niks meer dan thuis keuvelen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_158323022
Zakjes van de Action zijn prima, ruik ik nooit wat doorheen.

Inge, een nachtfles ja? Wat een verrassing!

Hupje bijna vakantie!
  vrijdag 18 december 2015 @ 07:23:59 #204
409579 LuDann
All the way
pi_158323083
Ik heb luierzakjes van de eurowinkel, Big Bazaar. We gebruiken ze thuis ook altijd.

Mijn baby wordt al een week lang wakker rond 3/4 uur. -O- Wat doen jullie als dat gebeurt?
pi_158323112
Ik heb nu zakjes van Jumbo geloof ik. Maar eigenlijk gebruik ik ze zo weinig dat ik net zo goed een paar boterhamzakjes in m'n tas kan stoppen.

A sliep van 21 tot half 4 *O* Dat mag hij komende nacht ook wel doen want dan ben ik alleen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158323148
Hier luierzakjes van de Action.

Zusjevan, voor in de tas: speen (indien ze die heeft), een hydrofiel (altijd fijn bij grote spuug- of poepincidenten), sudo/bepanthen, en verder wat je al schreef. Luiers en billendoeken, set schone kleding (incl. sokken), spuugdoekje, voedingsbenodigdheden en hier zit er ook een knuffeltje in.
pi_158323186
Mijn baby sliep door tot half 6 :o . Toen dronk 'ie wat (paar slokken) en viel weer in slaap, tot nu. Thank god, mn borsten stonden op ploffen :')
pi_158323692
Hupje ik neem t zelfde mee als anders met zwemmen, alleen dan nog een extra handdoek en een badstof wikkeldoek. En wasbare zwemluier :)
pi_158323737
Dat je kind iets probeert door te slikken maar zich verslikt en kokhalst en dat je dan vervolgens een lange haar van jezelf uit zijn mond en keel trekt :'(
  vrijdag 18 december 2015 @ 09:27:01 #210
409579 LuDann
All the way
pi_158323864
Aww, wat sneu Malteser. Is het grote haaruitval festijn begonnen?

Mijn baby ligt nu al voor haar tweede slaapje op bed. :') Ik vind het maar niks, de dag om 4 uur beginnen. Waar is de koffie. :9
pi_158323871
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:13 schreef Malteser het volgende:
Dat je kind iets probeert door te slikken maar zich verslikt en kokhalst en dat je dan vervolgens een lange haar van jezelf uit zijn mond en keel trekt :'(
Ghehe :D ach, die haren kom je vast ook nog wel es in de luier tegen. Dat je denkt van wat plakt er nou aan zn bil :? en dat je dan een haar dr uit trekt :X :') hoort erbij :Y)
:)
pi_158323900
Och die haren ik vind ze altijd, van de kat op zijn speen, van de hond in zijn luier, ik haar nog niet echt gelukkig (normaal wel enorm) ik ben gestopt met mij druk maken :') als ik t wil voorkomen moet ik mijn dieren maar weg doen. Goed voor zijn weerstand :')
pi_158324074
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:18 schreef mignonne het volgende:
Gewoon ene oor in en andere uit Kazy en niet het gevoel hebben dat je je moet verdedigen voor keuzes die je maakt :) werkt prima.
Thanks, ik moet dit soort teksten gewoon op een tegeltje hebben ter herinnering, geloof ik :P En eelt kweken tegen de opmerkingen.

@LuDann: Is het honger of is ze echt wakker na de nacht? Wij hebben iedere dag om 4/5 uur een wakker kind. Ook sinds een week of 3 denk ik. Soms helpt een speentje om weer te gaan slapen, maar vaker geef ik de borst en dan slaapt ze daarna weer verder.

@zusjevan: hier ook zakjes van de action/wibra. Had nu luierzakjes van het kruidvat. Die ruiken zelf alleen heel sterk vind ik. Boterhamzakjes functioneren ook prima voor onderweg. Verder leek de lijst mij wel compleet!

@Sillie lekker hoor zo'n nacht! Ploftetten zijn minder ja haha.

@Haren nog niks in de luier gezien hier :D (Wel bij de kat soms :X )
pi_158324204
In de luier van de kat, ja?

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:13 schreef Malteser het volgende:
Dat je kind iets probeert door te slikken maar zich verslikt en kokhalst en dat je dan vervolgense h een lange haar van jezelf uit zijn mond en keel trekt :'(
En dat die haar ook nog een golfje melk meeneemt.. Been there!
  vrijdag 18 december 2015 @ 10:03:35 #215
409579 LuDann
All the way
pi_158324286
Om 4 uur is ze echt wakker helaas. Drinken wil ze niet, ook een speen is huilen. Ze wil dan gewoon uit bed.

Misschien komt het omdat ze er ook rond 17/18 in de avond al in ligt? Dan stort ze gewoon in en moet ze slapen.
pi_158324537
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:57 schreef Limone het volgende:
In de luier van de kat, ja?

[..]

En dat die haar ook nog een golfje melk meeneemt.. Been there!
_O- Ja joh, een kattenbak is zo'n gedoe.

Slingerpoep bedoel ik :Y)

@LuDann: hmm wat je zelf zegt, zou goed kunnen. Dat ze haar nacht dan al helemaal heeft gemaakt en dan al klaarwakker is. Geen idee wat je daar aan zou kunnen doen eigenlijk. Moe is moe dus verplaatsen van de bedtijd is niet echt een optie.
  vrijdag 18 december 2015 @ 10:40:58 #217
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158324779
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:27 schreef LuDann het volgende:
Aww, wat sneu Malteser. Is het grote haaruitval festijn begonnen?

Mijn baby ligt nu al voor haar tweede slaapje op bed. :') Ik vind het maar niks, de dag om 4 uur beginnen. Waar is de koffie. :9
4 uur al, dan valt mijn 5 uur best mee

Schuift koffie door aan LuDann....
pi_158325224
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:03 schreef LuDann het volgende:
Om 4 uur is ze echt wakker helaas. Drinken wil ze niet, ook een speen is huilen. Ze wil dan gewoon uit bed.

Misschien komt het omdat ze er ook rond 17/18 in de avond al in ligt? Dan stort ze gewoon in en moet ze slapen.
zou je haar dan korter kunnen laten slapen? Tot een uur of 19, en dan voeden, badderen en om 21 uur in bed?

Hier werd onze kleine man elk uur wakker vannacht, erg ongewoon. Zou er mee te maken kunnen hebbne dat wij wat stress hebben, want vlak nadat de duutser het contract voor z'n nieuwe baan ondertekend had kreeg hij een andere baan aangeboden, in de stad waar we nu wonen. Zou betekenen niet verhuizen, meer salaris en ook een interessante baan. Dus, hij is nu aan het kijken of hij die baan kan krijgen...
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:27:27 #219
409579 LuDann
All the way
pi_158325506
Ze gaat om 17/18 echt slapen voor de nacht en alle voedingen (verschilt nog enorm per nacht, soms eens per uur, soms maar 3 keer) gaan dan ook slapend. Ik heb haar overdag laatst nog eens wakker moeten maken omdat ik een afspraak had, dat werd echt een drama die hele dag. Dus om 19 uur wakker maken is niet iets wat ik wil uitproberen. Ik denk dat de kans vrij groot is dat ze dan juist heel slecht gaat slapen daarna. Dit werkt goed voor haar kennelijk, ik wil daar niet al te veel aan gaan morrelen.

Ik denk dat het gewoon even aankijken is, hopen dat het verbetert... Gelukkig is mijn man 2 weken vrij, dan mag hij eens een paar keer met haar beneden gaan zitten om 4 uur.

* LuDann proost met Shop c_/

Spannend Jagar! Zou mooi zijn, ik duim. :Y
pi_158325759
Ja dat is wel erg vroeg LuDann, dat schuift vast ooit wel weer op (hopelijk snel :P)

Jagar, spannend! Ik duim ook voor jullie :Y

Hier is het druk. Gewoon heel druk. 6 late diensten deze week en een Beertje die niet kon poepen geeft feest. Ze poept normaal om de 2 a 3 dagen en nu zat er 5 dagen tussen. Gisteren begonnen met een beetje groente en 's avonds kwam er eindelijk heul veul poep. Kind is weer opgelucht :D

Verder rolt ze de hele dag op haar zij. En ze maakt heel veel gil en aaaaw en iiiiieeeeeewww geluiden O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_158326117
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 07:23 schreef LuDann het volgende:
Ik heb luierzakjes van de eurowinkel, Big Bazaar. We gebruiken ze thuis ook altijd.

Mijn baby wordt al een week lang wakker rond 3/4 uur. -O- Wat doen jullie als dat gebeurt?
Luier verschonen, tiet erin, knuffelen, zachtjes liedjes zingen en als hij dan echt echt echt niet verder wil slapen na drie kwartier mijn man wakker maken.
Dan mag hij het proberen. Meestal valt Frits dan na een uur weer in slaap.

Edit: tiet wil ze niet lees ik net. Als Frits niet meer wil slapen dan lopen we een rondje door het huis. Een andere omgeving dan de slaapkamer doet soms wonderen.
Ik lig doordeweeks meestal tussen 21.00 en 22.00 in bed dus dan heb ik al wat slaap gehad.
  vrijdag 18 december 2015 @ 12:57:52 #222
409579 LuDann
All the way
pi_158326924
Rondje door het huis lopen kan ik wel eens proberen, in plaats van echt helemaal opstaan en aankleden enzo. :Y

Ik doe nu meestal een dutje in de avond maar ik heb de tijd in de avond verder nodig om aan school te werken.
pi_158327676
Ja je staat dan echt om 4 uur al helemaal op-op? :o
Ik weiger echt om er uit te gaan voor 7 uur 's morgens, tenzij voor werk nodig. Bij de meisjes ging dat ook altijd prima. Die hebben wel periodes gehad dat ze structureel rond 4 uur wakker waren, en A. nu ook. Maar ik blijf stug liggen dan :') Ik neem ze bij me in bed en dan slapen we nog even verder, en soms duurt dat een uur ofzo voor ze weer slapen, maar ik ga niet beneden zitten dan.
en beneden zitten hebben we met allebei de meiden wel heel veel gedaan hoor 's nachts. Als afleiding als ze weer eens buikkrampen hadden of spuug-aanvallen enzo. Maar bij gewoon niks-aan-de-hand-wakker... nah.
pi_158328208
Ik ga sowieso niet midden in de nacht echt opstaan, met aankleden en zo. Voor mijn gevoel hou ik dan het vroege wakker worden in stand.
Zijn slaapjes zijn dan eerder op de dag en hij gaat uiteindelijk ook eerder 's avonds slapen waardoor hij ook weer vroeger wakker wordt. in mijn hoofd werkt het zo, geen idee of dat ook echt zo is.
Mijn wekker gaat om 4.45 dus daarna is mijn lief aan de beurt. Ze slapen meestal dan nog wel een paar uur verder met z'n tweetjes.
pi_158328216
Ga je dan om vier uur aankleden en helemaal klaar beneden zitten :o Ik blijf ook in bed. Altijd gedaan ook. Meestal bij ons in bed inderdaad. Maar ik ben dan ook niet zo goed met nachten :')
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:03:03 #226
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158328323
Ro wordt ook vaak wakker om 3/4 uur. Dan wil ze echt eruit.
Ik neem haar dan in bed en geef haar de borst. Of laat haar even haar ding doen (op handen en knietjes zitten en dan heel blij naar voren en achter wippen), til haar even op.. Gewoon rustig spelen zonder te praten
Vervolgens leg ik haar weer aan en dan slapen we weer door.

Vanmorgen naar de kapper geweest. Flink stuk eraf gehaald :o
En lig nu lekker in bed met ro.
Ze ligt op een kussen (dus schuin onhoog), omdat ze anders niet kan slapen.
Niet ergo verantwoord, maar liever een slapende baby dan een baby die constant wakker wordt van hoesten en slijm snot en ellende.
:Y
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:03:52 #227
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158328338
Benieuwd hoe het met selvaria en haar reis om de aarde (zo zal het wel voor haar voelen) gaat.
pi_158328342
Ik blijf ook liggen. Gelukkig slaapt G na de voeding verder, ritme hebben we niet, maar dat wel. Nog wel.. *klopt af*
Hier hebben we sinds kort ontdekt dat hij in de nacht wakker wordt, maar dat een speen voldoende is. Vandaag werd hij ook om half vijf wakker en heeft daarna verder geslapen tot half zes (dan wordt mijn man ook wakker en doet gelijk een schone luier)
Mag dat eigenlijk wel zo jong? Of moet ik m toch voeden om vier uur?

Was net in de mediamarkt, was ook snel weer weg. G sliep in de doek maar werd wakker met zo'n heel zielig huiltje, hij vond het veel te lawaaierig. Buiten weer in slaap gevallen, komt er een idioot luid toeterend aanrijden in zijn dikke patserbak. Maar daar slaapt die baby weer doorheen :')
pi_158328391
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik blijf ook liggen. Gelukkig slaapt G na de voeding verder, ritme hebben we niet, maar dat wel. Nog wel.. *klopt af*
Hier hebben we sinds kort ontdekt dat hij in de nacht wakker wordt, maar dat een speen voldoende is. Vandaag werd hij ook om half vijf wakker en heeft daarna verder geslapen tot half zes (dan wordt mijn man ook wakker en doet gelijk een schone luier)
Mag dat eigenlijk wel zo jong? Of moet ik m toch voeden om vier uur?

Was net in de mediamarkt, was ook snel weer weg. G sliep in de doek maar werd wakker met zo'n heel zielig huiltje, hij vond het veel te lawaaierig. Buiten weer in slaap gevallen, komt er een idioot luid toeterend aanrijden in zijn dikke patserbak. Maar daar slaapt die baby weer doorheen :')
Nee dat mag niet bij baby's van twee weken oud :P ;)

Ja hoor, hij mag gewoon doorslapen.
pi_158328428
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee dat mag niet bij baby's van twee weken oud :P ;)

Ja hoor, hij mag gewoon doorslapen.
ik moet over drie weken weer werken maar soms voelt ie inderdaad pasgeboren :')
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:22:30 #231
409579 LuDann
All the way
pi_158328747
Ik trek dan een joggingbroek + trui aan en Wolk een jumpsuitje (want koud beneden, ze slaapt in een romper). Het is niet zo dat ik bij de eerste piep uit bed spring met 'r hoor. :P Maar na 3 kwartier a een uur gekrijs dan ben ik toch ook wel klaarwakker. Ze is gewoon echt niet stil te krijgen en dan slaap ik natuurlijk niet. Dus dan ga ik met haar beneden zitten en na een uur ofzo spelen dan is ze wel weer moe.

Als ik het zo doe heb ik haar na anderhalf a 2 uur weer in d'r bed. Als ik blijf liggen met d'r dan ben ik zo 3 uur verder, met veel meer gehuil en gedoe.
pi_158328878
LuDann je vroeg wat wij doen als ze om 4 uur wakker worden. Je klinkt alsof het voor jou geen probleem is en wat je zelf doet al werkt voor jullie. Dat lijkt me dan toch prima?
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:33:22 #233
409579 LuDann
All the way
pi_158328948
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:28 schreef Estrys het volgende:
Nou LuDann je vroeg wat wij doen als ze om 4 uur wakker worden. Je klinkt alsof het voor jou geen probleem is en wat je zelf doet al werkt voor jullie. Dat lijkt me dan toch prima?
Nou ja, ik vind dat rondlopen een goede tip, dus wel even eruit maar niet helemaal aankleden. En ik had me niet gerealiseerd dat jullie dus in bed blijven liggen. Ik heb er dus wel wat aan hoor.
pi_158329040
Wij zijn van het luie soort ;)
pi_158329064
M'n baby is kwijt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wacht..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:41:16 #236
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158329106
Ludann ik zou denk ik proberen om haar na een uurtje ofzo wakker te maken als ze om 5 uur gaat slapen. Ik vind het niet heel gek dat ze om 4 uur wakker is als de nacht om 5 uur begint.

Wakker houden zou ik niet doen want daar word niemand gelukkig van.
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:42:11 #237
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158329125
De kerstboom is ook veeeeel leuker om onder te liggen dan je speelboog :D
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:44:00 #238
409579 LuDann
All the way
pi_158329154
Hmm jaaaaa, zit ook wat in natuurlijk. Ze heeft dan elf uur geslapen, das best veel. Nja, ik kijk wel even, zal het even met mijn man gaan overleggen ook. Misschien toch een keer proberen om haar dan even wakker te maken om 19 uur.

Wat schattig IMA! :D
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:44:37 #239
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158329163
En O+ O+ O. Heeft net voor het eerst zelf boodschappen gedaan achter een karretje O+ O+ was rustig in de supermarkt en ik had de tijd. Geweldig dat trotse koppie dat ze zelf achter een wagentje liep. Zolang we midden in het pad bleven ging het hartstikke goed. We hebben wel een kwartier stilgestaan bij de magische roldeur en 5 min bij elke andere klant want die moesten natuurlijk even goed zien dat ze helemaal zelf boodschappen aan het doen was O+ O+
pi_158329874
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:44 schreef snoenk het volgende:
En O+ O+ O. Heeft net voor het eerst zelf boodschappen gedaan achter een karretje O+ O+ was rustig in de supermarkt en ik had de tijd. Geweldig dat trotse koppie dat ze zelf achter een wagentje liep. Zolang we midden in het pad bleven ging het hartstikke goed. We hebben wel een kwartier stilgestaan bij de magische roldeur en 5 min bij elke andere klant want die moesten natuurlijk even goed zien dat ze helemaal zelf boodschappen aan het doen was O+ O+
ach wat schattig zeg O+
pi_158329937
Zijn er hier ook moeders die al aan het babyzwemmen zijn? Het lijkt me erg leuk om te doen. Ik weet niet of B het wel leuk gaat vinden want aan een badje heeft ze een spuughekel :( (douchen is dan wel weer dik in orde O+ ). En wat moet je allemaal meenemen als je gaat babyzwemmen?
pi_158330160
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 15:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zijn er hier ook moeders die al aan het babyzwemmen zijn? Het lijkt me erg leuk om te doen. Ik weet niet of B het wel leuk gaat vinden want aan een badje heeft ze een spuughekel :( (douchen is dan wel weer dik in orde O+ ). En wat moet je allemaal meenemen als je gaat babyzwemmen?
Ik ga regelmatig.
Lijstje om mee te nemen:
Zwemluier
Zwembroek
Grote handdoek
Handdoek voor jezelf
Waar je normaal je baby mee afdroogt
Schone luier
Je portemonnee! (Zo zuur als je daardoor weer terug moet )
pi_158330279
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 15:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
mijn man is vorige week gestart met onze mini O+
pi_158330352
Wat lief Snoenk!

IMA's M. aan de rol (denk ik?) Die kerstbomen -of de lampjes - vinden ze volgens mij allemaal tof of niet?

Faptist: het kussen onder het matras werkt ook goed! Dat doe ik hier. Hoe is het met jou trouwens? Al wat beter?

Net babyfoto's van mijn man en mij zitten kijken. Iedereen zegt steeds dat M zo verschrikkelijk op mijn man lijkt, blijkt ze gewoon sprekend mij te zijn :D Alleen had ik veel donkerder haar en ogen en heeft M een bollere toet.
  vrijdag 18 december 2015 @ 15:46:42 #245
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158330484
Ik ben zo verkouden, en elke keer als ik hoest schrikt mn kind zo :') ;( Dan komt er zo'n slowmotion pruillipje en daarna de superzielige huils.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_158330568
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Ik ben zo verkouden, en elke keer als ik hoest schrikt mn kind zo :') ;( Dan komt er zo'n slowmotion pruillipje en daarna de superzielige huils.
ooooh dat deed mn grote A. ook altijd, zó vreselijk superzielig :D ;(
beterschap!

Mijn kleine A. is weer verkouden. Overal snot :') hij nieste me in mijn gezicht net ook... nomnomnom.
  vrijdag 18 december 2015 @ 16:08:19 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158331128
Ach gut arme A, zo lastig dat snot op plekken waar je zuurstof doorheen moet.

Ohja wij waren nog op t bureau. De Arts vond de huils en de pijnen van nu erbij horen, en ze was erg tevreden over de vooruitgang na het beginnen met de AR-voeding.
Omdat de huildagen niet toenemen, maar toch afnemen ten opzichte van voor deze voeding, denkt ze dat het langzamerhand goedkomt.
Vorige week was het nog wel heftig, maar deze week heeft hij veel minder huildagen gehad. Eigenlijk maar 1 echte hele-dag-huilen, dus er is zeker vooruitgang.

Op een goede dag zie ik alles ook superpositief in enzo, en voelt het alsof het allemaal supergoed gaat en tevreden baby en alles. En dan is er een huildag en dan keldert ook dat gevoel ineens naar -1. Dan voelt het alsof hij al weken huilt :') stom gedoe.
Hij is wederom flink gegroeid, bijna halve kilo in de afgelopen twee weken *O*
pi_158331358
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
O ja dat is zielig. Beterschap voor jou.

Dat doet de mijne van de mobile in de box. Iedere keer als de kikker voorbij komt trekt hij dat lipje :D It's not easy being green ;)
  vrijdag 18 december 2015 @ 16:18:17 #249
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158331430
Oh zo leuk, een vriend van me is kok en heeft met 2 kokvrinden van hem iets opgezet: curiosity kitchen. Hij houdt wel van experimenteren met eten :P hebben food design gestudeerd en zulks.
Maargoed, nu hebben ze 3 soorten oliebollen bedacht: Whisky-bacon, lemoncurd en nutella-hazelnut ommegot O+ O+ :9 :9 :9~
We hebben al besteld :P Ik wilde eigenlijk reclame maken, maar ik besef me nu pas dat ze hier in Gorcum afgehaald moeten worden :') hebben jullie even pech :P
pi_158331780
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 16:18 schreef pinquit het volgende:
Oh zo leuk, een vriend van me is kok en heeft met 2 kokvrinden van hem iets opgezet: curiosity kitchen. Hij houdt wel van experimenteren met eten :P hebben food design gestudeerd en zulks.
Maargoed, nu hebben ze 3 soorten oliebollen bedacht: Whisky-bacon, lemoncurd en nutella-hazelnut ommegot O+ O+ :9 :9 :9~
We hebben al besteld :P Ik wilde eigenlijk reclame maken, maar ik besef me nu pas dat ze hier in Gorcum afgehaald moeten worden :') hebben jullie even pech :P
ik ben in staat voor de lemoncurd en nutella naar gorcum te rijden :o :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')