Dat doen ze allemaal. Dochter van bijna 3 doet dat zelfs.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:31 schreef Bloesem. het volgende:
Ik kom er steeds meer achter dat ik nu al een verwende luxebaby heb! Mevrouw poept alleen maar in kakelverse schone luiersZodra ze een schone om krijgt, zie je dat bekkie vertrekken en poept ze 'm vol
Elke verschoonbeurt kost hier dus minstens twee luiers
Waarom dan? Vinden ze 't leuk om ons aan 't werk te zetten?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal. Dochter van bijna 3 doet dat zelfs.
Liever dat dan fonteinpoepquote:Op donderdag 17 december 2015 20:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Waarom dan? Vinden ze 't leuk om ons aan 't werk te zetten?
W. Doet dit dus ook.. Compleet met fontein-plas bij verschonen van de 2e luier![]()
Ah, die ken ik! Over de luier tegen de tegeltjes van de badkamermuur droop het naar beneden, zo tussen de muur en de plank die over mijn wasmachine ligt (waar we op verschonen).quote:Op donderdag 17 december 2015 20:32 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Liever dat dan fonteinpoep
Gisterennacht hoorde ik ineens WOW!! uit de babykamer. Ik ga kijken, hele commode onder de poep! Lief had de luier ervoor gehouden, maar ze had ER OVERHEEN GEPOEPT!! Mijn baby
Oh wow... dat hebben wij gelukkig nog niet gehad! Lijkt me verschrikkelijk, dan weet je toch niet waar je moet beginnen?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:32 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Liever dat dan fonteinpoep
Gisterennacht hoorde ik ineens WOW!! uit de babykamer. Ik ga kijken, hele commode onder de poep! Lief had de luier ervoor gehouden, maar ze had ER OVERHEEN GEPOEPT!! Mijn baby
Dat doet alles en iedereen. Zelfs onze kat zit op de bak als t grind er ingegoten wordtquote:Op donderdag 17 december 2015 20:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal. Dochter van bijna 3 doet dat zelfs.
O ja dat fonteinplassen heb ik dus nooit. Mijn kind heeft geen fonteintje.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:40 schreef mousemicky het volgende:
Hoe doen jullie baby's dat? Hier zijn tot nu toe de vieze poeprompers op 1 hand te tellen (bij 2 kinderen dus hè!). Spuitpoep doen mijn kinderen niet aan, alleen fonteinplassen, da's tha bomb!
Nou gewoon, bij oewe naamquote:Op donderdag 17 december 2015 20:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
heeeej... hoe noemde gij mij?
[..]
Liet jij Twix alleen spelen in de box? Wat ben jij een slechte moeder zeg
Mijn baby reageert ook heel enthousiast op z'n vader met grote lach inclusief geluid en trappelende voetjes, en ik krijg enkel een lach. Maar dat zal wel te maken hebben met dat hij mij veel meer ziet. Brabbelen doet hij wel vooral met mij, papa is meer om mee te spelen (vooral vliegen doet het goed) en op te slapen.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn baby heeft gemopperd, gehuild en geslapen bij mij. En nu is mijn man thuis, en zijn ze gezellig aan het kletsen met elkaar![]()
Volgens mij vindt mijn baby mij niet zo leuk. Mama is voor melk, papa is voor fun (hij kletst en lacht bij mij ook wel maar dat lijkt maar zo kort op een lange dag, en heel lang bij dat uurtje dat mijn man thuis is
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |