Ghehequote:Op vrijdag 18 december 2015 09:13 schreef Malteser het volgende:
Dat je kind iets probeert door te slikken maar zich verslikt en kokhalst en dat je dan vervolgens een lange haar van jezelf uit zijn mond en keel trekt
Thanks, ik moet dit soort teksten gewoon op een tegeltje hebben ter herinnering, geloof ikquote:Op donderdag 17 december 2015 23:18 schreef mignonne het volgende:
Gewoon ene oor in en andere uit Kazy en niet het gevoel hebben dat je je moet verdedigen voor keuzes die je maaktwerkt prima.
En dat die haar ook nog een golfje melk meeneemt.. Been there!quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:13 schreef Malteser het volgende:
Dat je kind iets probeert door te slikken maar zich verslikt en kokhalst en dat je dan vervolgense h een lange haar van jezelf uit zijn mond en keel trekt
quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:57 schreef Limone het volgende:
In de luier van de kat, ja?
[..]
En dat die haar ook nog een golfje melk meeneemt.. Been there!
4 uur al, dan valt mijn 5 uur best meequote:Op vrijdag 18 december 2015 09:27 schreef LuDann het volgende:
Aww, wat sneu Malteser. Is het grote haaruitval festijn begonnen?
Mijn baby ligt nu al voor haar tweede slaapje op bed.Ik vind het maar niks, de dag om 4 uur beginnen. Waar is de koffie.
zou je haar dan korter kunnen laten slapen? Tot een uur of 19, en dan voeden, badderen en om 21 uur in bed?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:03 schreef LuDann het volgende:
Om 4 uur is ze echt wakker helaas. Drinken wil ze niet, ook een speen is huilen. Ze wil dan gewoon uit bed.
Misschien komt het omdat ze er ook rond 17/18 in de avond al in ligt? Dan stort ze gewoon in en moet ze slapen.
Luier verschonen, tiet erin, knuffelen, zachtjes liedjes zingen en als hij dan echt echt echt niet verder wil slapen na drie kwartier mijn man wakker maken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:23 schreef LuDann het volgende:
Ik heb luierzakjes van de eurowinkel, Big Bazaar. We gebruiken ze thuis ook altijd.
Mijn baby wordt al een week lang wakker rond 3/4 uur.Wat doen jullie als dat gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |