Ja, nu dit weer...quote:Op maandag 21 december 2015 17:21 schreef Estrys het volgende:
Oorontsteking kan. Meestal vinden ze slikken dan ook niet leuk. Het zal toch niet waar zijn LuNou dat weer.
Ah oke, wat goed! Ik hoop echt dat het gaat werken en dat ze het dan ook misschien wat minder erg vindt om in het autostoeltje te zitten en de wagenbak. Hoewel het belangrijkste het slechte aanhappen is. Hier geen snelle bevalling maar wel een ks na 5 uur lang persween. Ze had een enorme tuut op haar hoofd toen ze eruit kwam dus ik kan me zo voorstellen dat er veel spanning op haar nek en hoofd heeft gestaan.quote:Op maandag 21 december 2015 17:24 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Volgens de ostheopaat was hij te snel het kanaal door geschoten waardoor hij zijn hoofdje niet lekker op zijn wervels had staan. Niet goed passende kop en schotel idee. Na de behandeling waren bij hem de voorkeurshouding /tiet verleden tijd en kon hij met zn teen zn neus aanraken (stuk flexibiliteit terug) . Stuk minder gefrustreerd.
Ja, was niet leuk.quote:
*kuch*quote:Op maandag 21 december 2015 17:47 schreef pinquit het volgende:
Tijd voor voorjaar voor de familie LuDann. Moeders worden nooit ziek gelukkig![]()
![]()
Herkenbaar! Sinds twee weken hebben wij ook 3 extra eetmomenten (fruit, brood en groente) en ik vind het ook nog erg wennen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef Quickie_Brat het volgende:
Voor mijn gevoel ben ik nu de hele dag bezig met haar te voeden.
Ja, dat was verhaal in Zembla ja. Maar dat was een of andere beunhaas die zich voordeed als osteopaat ofzo.quote:Op maandag 21 december 2015 20:51 schreef ingee het volgende:
Ik vind het eng, craniosacrale therapie bij een baby. Was daar niet een baby aan overleden een aantal jaren geleden omdat ze ze veel te ver buigen?
Ja ik heb het niet weer opgezocht, las het tijdens mijn verlof nog en toen zorgde alles omtrent baby en zielig voor een dikke huilbui bij mij.quote:Op maandag 21 december 2015 20:55 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, dat was verhaal in Zembla ja. Maar dat was een of andere beunhaas die zich voordeed als osteopaat ofzo.
Een craniosacraal therapeut / osteopaat die gewoon geschoold is doet dat niet, het is juist heel zachtaardig en niks met kraken of buigen of duwen. Zeker niet bij baby's, het is de bedoeling dat het juist zo ontspannend is dat ze erbij in slaap vallen.
Heel herkenbaar. Ik heb op een gegeven moment minder vaak aangeboden. Dat kwam toen vanzelf weer.quote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik heb even een vraagje: Hier zijn we sinds een weekje begonnen met de oefenhapjes naast de borstvoeding. (baby is 6 maandjes nu).
Ik hou me een beetje aan t schema van het consultatiebureau en wat ik op diverse babysites heb gevonden.
Voor mijn gevoel ben ik nu de hele dag bezig met haar te voeden. Is het niet uit de borst dan wel een boterham/papje/fruithapje/groentehapje.... De hoeveelheden die aangehouden worden op de adviessites halen we bij lange na niet.
En dan moet er tussendoor ook nog geslapen en gespeeld worden.
Voor mijn gevoel eet ze ineens zoveel meer en vaker dan voor die oefenhapjes. Ze poept nu ook 3 x per dag.
Herkenbaar dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |