SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - -
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Allemaal de groetjes van Zelfscanner.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zelfscanner op 19-12-2015 11:51:49 ]De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Je bent verliefd op d'r hé?quote:
Bedoel je mischien cynisch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:35 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Je hebt toen niet begrepen dat dat verhaal sinies bedoeld was?
en waarom moet je in dit topic beginnen over iets van maanden geleden in een ander topic ?
Zit het je echt zo dwars ?
Mischien moet je hier eens mee naar een dokter gaan
G Ekom is er niet bij ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:42 schreef syndroom het volgende:
Wat maakt dit jaar (in positieve of negatieve zin) anders dan vorige jaren?
quote:
Positief:quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:42 schreef syndroom het volgende:
Niets...en dat is niet positiefquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:42 schreef syndroom het volgende:
Trolllquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:50 schreef Merode32 het volgende:
Toevallig nog mensen die in heerlen zijn?
Morgen hebben we als ontbijt sandwisj Kammebear met zeem voor 5 euro, alles word gedoneerd.
Tegenover het glazenhuis en schuin naast de toeter
Ik wil je morgen best ontmoeten als je een ontbijtje nuttigtquote:
Iedereen op fok wilt datquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik wil je morgen best ontmoeten als je een ontbijtje nuttigt
Zo willen ze het graag dit jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef syndroom het volgende:
Ik mis wel een beetje leven daar, mag wel wat meer gebeuren hoor of is dit gewoon gewenning omdat bijna elk jaar hetzelfde is?
Wat moet er gebeuren dan? Geniet gewoon van de muziek en denk aan de actie waarvoor het is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef syndroom het volgende:
Ik mis wel een beetje leven daar, mag wel wat meer gebeuren hoor of is dit gewoon gewenning omdat bijna elk jaar hetzelfde is?
D66quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:01 schreef Impressme het volgende:
Ik stik bijna: Hans Wijers is de meest invloedrijke man
Zijn toch over de 18quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:05 schreef markvanrinsum het volgende:
moeten hun niet naar bed ?
[ afbeelding ]
Heb je op de klok gekeken?quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:09 schreef KNAK het volgende:
Bijna leeg plein op een zachte, droge vrijdag nacht op de eerste dag.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:09 schreef KNAK het volgende:
Bijna leeg plein op een zachte, droge vrijdag nacht op de eerste dag.
Limburg, andere regels kennelijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:05 schreef markvanrinsum het volgende:
moeten hun niet naar bed ?
[ afbeelding ]
Kvind queen ook niks... naja, de muziek is... Tot Freddy erbij komt...quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:11 schreef MMXMMX het volgende:
Mja Queen heeft wel betere nummers gemaakt.
Beetje oude muziek ook wel hij was al dood voordat die 4 chicks geboren zijn
Dit dusquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Kan 538 dat glazenhuis niet een jaartje overnemen? Dan krijg je pas een muziekwissel
Dit heel graag jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:26 schreef Impressme het volgende:
Kan het hier gewoon over SR gaan, thanks.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is die gast? Waar moet ik hem van kennen?
Ah ok....quote:
Kssstquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:33 schreef Piut_Ciutr het volgende:
Zie hier het failliet van serious request.
Want het is slechter dan een avond Jan Smit? Ik vind dit wel lekker klinkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:33 schreef Piut_Ciutr het volgende:
Zie hier het failliet van serious request.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:32 schreef markvanrinsum het volgende:
waar is giel om hem te stoppen ?
Die zijn er pas 11 Januari weerquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]Dan komen ze weer in RTL Late Night
Waar zijn de mensenquote:
Ik mis het nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:36 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Die zijn er pas 11 Januari weer
Wel ineens de fanbase verdubbeldquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:35 schreef MMXMMX het volgende:
Misschien dan ook maar Enzo KNol in het glazen huis
Dat heb ik bij heel veel. NL TV is wel heel vaal baggerquote:
Bring me the horizonquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Met jantje is niks mis mee
[..]
addiieee, tot over 7 dagen zure sr/heerlen hater.
En koen.... (Of was het nou sander)quote:
Ik mis hem wel ja ondanks dat hij ook een man is van de oude muziekquote:
Ekdom is van alle muziek.. oud en goed... maar ook nieuw....quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:39 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik mis hem wel ja ondanks dat hij ook een man is van de oude muziek
door ekdom ga je oude muziek leuk vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:39 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik mis hem wel ja ondanks dat hij ook een man is van de oude muziek
Fok lag er even uit voor onderhoudquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:29 schreef JaneDoe het volgende:
ik las effe snel dit topic door: sienies
tevens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee kutmoeder, daar had ze wel gelijk in dat ze zij dat ze een vreselijke moeder was. Die kinderen horen in bed, je zag bij de jongste dat ie niet eens wist wat er aan de hand was en dat die alleen maar wilt slapen. Echt je eigen kinderen gebruiken voor je eigen image, gatverdamme.quote:
zij ze dat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee kutmoeder, daar had ze wel gelijk in dat ze zij dat ze een vreselijke moeder was. Die kinderen horen in bed, je zag bij de jongste dat ie niet eens wist wat er aan de hand was en dat die alleen maar wilt slapen. Echt je eigen kinderen gebruiken voor je eigen image, gatverdamme.
Ja dat is mooi klotequote:Op zaterdag 19 december 2015 06:36 schreef Gebruikersna het volgende:
Nou, dit zuigt! In september al een actie aangemaakt, ging goed. Nu wil ik net inloggen en mijn mailadres is onbekend. Kan ik me weer opnieuw registreren en heel m'n actie is weg.![]()
Ik denk dat je dat het beste even via twitter of facebook kunt vragenquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:48 schreef Gebruikersna het volgende:
Nog iets. Ik wil een veilingitem aanbieden, maar moet ik zelf de verzendkosten betalen? Veilet heeft geen antwoordnummer maar ik heb geen zin een object én aangetekend verzenden te 'doneren'.
Doe ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat het beste even via twitter of facebook kunt vragen
Heerlenquote:
Ouderwets druk in Heerlen zie ik.quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:03 schreef HiDiHo het volgende:
NED 3 is er mee gestopt...
[ afbeelding ]
zo zag het er vroeger in utrecht ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:36 schreef markvanrinsum het volgende:
het plein is bijna leeg
[ afbeelding ]
Sorry, maar Paul Rabbering en Domien zijn gewoon twee middelmatige jockeys. Daar kun je elke willekeurige andere voor in de plek zetten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
zo zag het er vroeger in utrecht ookstonden we van een afstand een beetje de dj's te observeren
Ik heb sowieso het idee dat er dit jaar minder aandacht is voor SR. Over z'n hoogtepunt?
Mediahype is min of meer "geweest", luistercijfers vallen terug. Daarnaast is de eerste nacht zelden de drukste, is Heerlen gewoon geen uitgaand/studentenstad en ook niet meer bereisbaar in de nacht.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
zo zag het er vroeger in utrecht ookstonden we van een afstand een beetje de dj's te observeren
Ik heb sowieso het idee dat er dit jaar minder aandacht is voor SR. Over z'n hoogtepunt?
Ik denk dat Domien het wel aardig doet bij de pubermeisjesquote:Op zaterdag 19 december 2015 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar Paul Rabbering en Domien zijn gewoon twee middelmatige jockeys. Daar kun je elke willekeurige andere voor in de plek zetten.
Giel heeft z'n mening en Eckdom had ook z'n eigen gekkigheden. Dat soort mensen trekt volk.
Ze hadden beter een lekker wijf kunnen nemen, maarj van die bij 3FM wordt je veelal niet vrolijk van.
en wat is hier het praktisch nut van?quote:
Mensen die standaard naar 3fm luisteren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:34 schreef MMXMMX het volgende:
Gitaarmuziek![]()
Wie vraagt dit soort bagger aan ?
lekker gezond ook.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Lekker, met die verf-spuitbussen in dat huis
Precies dat. Met een beetje pech de rest van de dag koppijnquote:
Anders zijn ze niet helemaal naar de klote en dan is het niet leukquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik snap nooit zo goed waarom ze de graveyard niet combineren met 14-18
Je kunt het mooi vinden of niet, maar of een klein kind dat op zo'n manier kan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:37 schreef Peejtur het volgende:
Die koelkast kan ik ook wel op die manier verkunsten. Kan een klein kind nog
Ja.. maar tis wel een flauwe gimmick natuurlijk. Al snap ik wel dat het voor vermaak zorgtquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Anders zijn ze niet helemaal naar de klote en dan is het niet leuk
quote:
Ze hadden dit jaar eigenlijk al moeten stoppen, had ook verwacht dat 2016 niet meer zou komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:52 schreef Jason22 het volgende:
Ach, jongens. Nog even genieten! 2016 is de laatste keer dat ze in het Glazen huis gaan. SR gaat dan op een andere manier verder.
Ze hadden beter, net als vroeger, de locatie in het voorjaar kunnen bepalen. In ieder geval had je dan evaluatie ruimte. Nu zit je er aan vast.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hadden dit jaar eigenlijk al moeten stoppen, had ook verwacht dat 2016 niet meer zou komen eigenlijk.
OK nu is het al wat mooier en ingewikkelderquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt het mooi vinden of niet, maar of een klein kind dat op zo'n manier kan.
Is een (gerenommeerde) kunstenaarquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:53 schreef GotC het volgende:
Wie is die gast die aan 't verven/spuiten (![]()
) is?
Hoe kom je aan deze informatie?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:52 schreef Jason22 het volgende:
Ach, jongens. Nog even genieten! 2016 is de laatste keer dat ze in het Glazen huis gaan. SR gaat dan op een andere manier verder.
Ik wist dit niet. Heb je een link waar zoiets staat of troll je?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:52 schreef Jason22 het volgende:
Ja maaarrrr hoe heet hij? Ik wil weleens zien hoe beroemd hij isquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is een (gerenommeerde) kunstenaar
Ik luister elke dag 3fm en heb dit nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wist dit niet. Heb je een link waar zoiets staat of troll je?
http://radio.nl/808791/glazen-huis-in-2016-voor-de-laatste-keerquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wist dit niet. Heb je een link waar zoiets staat of troll je?
'misschien' 'mogelijk'... nouja, het zou me weinig verbazenquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:01 schreef Jason22 het volgende:
[..]
http://radio.nl/808791/glazen-huis-in-2016-voor-de-laatste-keer
Dat heb ik even gemistquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maaarrrr hoe heet hij? Ik wil weleens zien hoe beroemd hij is
goede postquote:
Aha... Zegt me niksquote:
Jaaa hahaha! Hele tijd zelfde dansje ookquote:
De eigenaar van die site is de grootste radio-fantast van Nederland, die moet je dus niet geloven...quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:01 schreef Jason22 het volgende:
[..]
http://radio.nl/808791/glazen-huis-in-2016-voor-de-laatste-keer
#anthem2015quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Deze zou nog wel eens hoog kunnen gaan eindigen in de top-SR, Namika
Ik vond het al leuk toen het uitkwamquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Last Christmas begin ik eindelijk leuk te vinden, ik word oud.
Pas maar op! straks blijk je Club Tropicana ook nog leuk te vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Last Christmas begin ik eindelijk leuk te vinden, ik word oud.
Ja in elke provincie 1 en dan lekker tegen elkaar op bieden en ook verschillende radio stationsquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze moeten echt meer glazen huizen neer zetten in gebieden waar men de rest van nederland niet wilt verstaan.
Utrecht overvecht, almere-muziekwijk en Goerree overflakkee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:55 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja in elke provincie 1 en dan lekker tegen elkaar op bieden en ook verschillende radio stations
Carnaval is pas in februari.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:06 schreef MMXMMX het volgende:
Ik had eigenlijk ook wel een dikke koffer vol met geld verwacht van de moslim community in NL het gaat tenslotte grotendeels om de oorlogs gebieden in het midden oosten en wat andere moslim landen ver weg waar je nooit wat van hoort![]()
Als er een tekening over Mohamed word getoond dan vallen er tijdens de demonstraties tegen de cartoons doden en is het hek van de dam.
En nu willen we ze helpen en dan zijn ze der niet Ik bedoel ga nu dan ook de straat op en zamel geld in .
Ik wil vrouwen in boerka's zien en mannen in jurken voor het glazen huis
oorlogsgebieden wat door het westen is veroorzaakt en kapot is gebombardeerd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:06 schreef MMXMMX het volgende:
Ik had eigenlijk ook wel een dikke koffer vol met geld verwacht van de moslim community in NL het gaat tenslotte grotendeels om de oorlogs gebieden in het midden oosten en wat andere moslim landen ver weg waar je nooit wat van hoort![]()
Als er een tekening over Mohamed word getoond dan vallen er tijdens de demonstraties tegen de cartoons doden en is het hek van de dam.
En nu willen we ze helpen en dan zijn ze der niet Ik bedoel ga nu dan ook de straat op en zamel geld in .
naja alsof 3fm daar wat aan kan doen...quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Piut_Ciutr het volgende:
[..]
oorlogsgebieden wat door het westen is veroorzaakt en kapot is gebombardeerd.
Oke bedankt dat wist ik nietquote:
bom diaquote:
quote:
Ze zijn net begonnen. Misschien komt het nog?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:06 schreef MMXMMX het volgende:
Ja ik had er genoeg, dus kon er wel een weggeven. En aangezien ik toch nooit op feestjes kom.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik zie net dat jij je galajurk op de veiling aanbiedt
Iemand wilde m al hebben... alleen gebruikt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik zie net dat jij je galajurk op de veiling aanbiedt
uh okquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:06 schreef MMXMMX het volgende:
Mooi initiatief.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik had er genoeg, dus kon er wel een weggeven. En aangezien ik toch nooit op feestjes kom.
Wil ik dit weten?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand wilde m al hebben... alleen gebruikt.
nee duh dat snap ik. Ik reageer alleen op wat die gast hier boven zegt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
naja alsof 3fm daar wat aan kan doen...
Nee, maar ik vertel het je tochquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooi initiatief.
[..]
Wil ik dit weten?
Dan neem ik aan dat je erheen gaat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
even mn thermosokken zoeken, vanavond PSV - PEC.
Dat wordt appeltje eitje
Ik waardeer hetquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertel het je toch
Maakt hopelijk niet zoveel uit hoe de oorlog is ontstaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Piut_Ciutr het volgende:
[..]
oorlogsgebieden wat door het westen is veroorzaakt en kapot is gebombardeerd.
Ja, altijd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je erheen gaat.
dan maakt het ook niet uit of moslims wel of niet geld doneren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:15 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Maakt hopelijk niet zoveel uit hoe de oorlog is ontstaanHet gaat er om dat we de mensen die
niet zijn gevlucht en lekker onder de bommen heen en weer lopen dus naar school kunnen![]()
Misschien kunnen de Russen ze dan weer plat bombarderen
Schreeuwende mannen met gitaren ik hoor het alweer
Ja het maakt mij ook niet zoveel uit hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:18 schreef Piut_Ciutr het volgende:
[..]
dan maakt het ook niet uit of moslims wel of niet geld doneren.
Beetje tam.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:24 schreef De-Hamster het volgende:
Leuke editie tot nu toe. Hoe is het publiek in Heerlen?
Omdat die niet meer bij 3Fm werkt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:32 schreef Abrikozentaart het volgende:
Waarom zit Gerard Ekdom niet in het glazen huis?
die ligt dit jaar met koorts in bed.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:32 schreef Abrikozentaart het volgende:
Werkt ook niet meer bij 3FM. Onder welke steen heb je gelegen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:32 schreef Abrikozentaart het volgende:
Nou ja, dat Eric weg was, was mij ook ontgaan hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Werkt ook niet meer bij 3FM. Onder welke steen heb je gelegen?
ben je nou nog niet klaar?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:31 schreef MMXMMX het volgende:
Kunnen we niet beter wat bomgordels die kant op sturen![]()
Kind soldaten volgens mij willen ze hellemaal niet naar school
Sterven voor Allah is gewoon sterker dan met een broodtrommeltje naar school gaan
dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
A oke ik luister alleen naar 3fm tijdens SR dus geen idee dat Ekdom weg is bij 3fm. Vond hem altijd grappig in het glazen huis
Ik denk dat ik inderdaad mijn punt nu wel gemaakt hebquote:
Oh dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
A oke ik luister alleen naar 3fm tijdens SR dus geen idee dat Ekdom weg is bij 3fm. Vond hem altijd grappig in het glazen huis
Laat ons lekker, ga ergens anders zeuren, is zelfs een speciaal topic voor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:37 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad mijn punt nu wel gemaakt heb
NL is zo naïef
klusjesmannenquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk![]()
Nja geen Ekdom, geen Eric Corton, geen slaapgasten, geen veilingtv...
Wie wil er nou afreizen naar Heerlen om een avondje in het glazen huis te slapen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Afreizen ... jeetje dat valt ook wel mee hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie wil er nou afreizen naar Heerlen om een avondje in het glazen huis te slapen?
Was net klaar eigenlijk ik dacht dat het wel overgekomen was dat ik klaar wasquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Laat ons lekker, ga ergens anders zeuren, is zelfs een speciaal topic voor.
Gaat om het idee, ik mis al die dingen wel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie wil er nou afreizen naar Heerlen om een avondje in het glazen huis te slapen?
Jouw punt is gemaakt. Nu weer over SR zelf.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:37 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad mijn punt nu wel gemaakt heb
NL is zo naïef
Tis inderdaad een beetje karig als je het zo allemaal op een rijtje zet..quote:
Moest lachenquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
waar Pearl Jam stopt gaat Eddie Vedder.
sing-a-long was geloof ik maar 1 jaarquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tis inderdaad een beetje karig als je het zo allemaal op een rijtje zet..
quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
waar Pearl Jam stopt gaat Eddie Vedder.
'Spreien, kandelaars, servetten, handdoeken, zijden bloemen, kaasschaven, kerstballen, noem het maar op. Alles is weg. Zelfs de konijnenbontjes op het bed heeft ze vervangen voor nepbont”quote:
Vergeet koen en sander niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alleeehs wegh!quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
'Spreien, kandelaars, servetten, handdoeken, zijden bloemen, kaasschaven, kerstballen, noem het maar op. Alles is weg. Zelfs de konijnenbontjes op het bed heeft ze vervangen voor nepbont”
Tijd dat ze DJs gaan lenen. Sowieso kan je ekdom erin doen. Zit toch nog steeds bij npo, alleen een cijfer lager.quote:
Want de NPO mag nog zoveel geld uitgeven om bepaalde dj's voor een week iets voor het goede doel te laten doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:50 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Tijd dat ze DJs gaan lenen. Sowieso kan je ekdom erin doen. Zit toch nog steeds bij npo, alleen een cijfer lager.
Oeh, vertelquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:51 schreef MMXMMX het volgende:
FF voor houdjemond
Vanavond is er denk ik wel een slaapgast dat is wat ik gehoord heb
Die hebben ze zeker van straat geplukt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:51 schreef MMXMMX het volgende:
FF voor houdjemond
Vanavond is er denk ik wel een slaapgast dat is wat ik gehoord heb
Hun salaris is toch vast? Of ze nou 5 x 1 shift draaien bij radio 2 of 5 hele dagen bij SR, hun "normale" salaris loopt gewoon door.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want de NPO mag nog zoveel geld uitgeven om bepaalde dj's voor een week iets voor het goede doel te laten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |