Mensen die standaard naar 3fm luisteren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:34 schreef MMXMMX het volgende:
Gitaarmuziek![]()
Wie vraagt dit soort bagger aan ?
lekker gezond ook.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Lekker, met die verf-spuitbussen in dat huis
Precies dat. Met een beetje pech de rest van de dag koppijnquote:
Anders zijn ze niet helemaal naar de klote en dan is het niet leukquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik snap nooit zo goed waarom ze de graveyard niet combineren met 14-18
Je kunt het mooi vinden of niet, maar of een klein kind dat op zo'n manier kan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:37 schreef Peejtur het volgende:
Die koelkast kan ik ook wel op die manier verkunsten. Kan een klein kind nog
Ja.. maar tis wel een flauwe gimmick natuurlijk. Al snap ik wel dat het voor vermaak zorgtquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Anders zijn ze niet helemaal naar de klote en dan is het niet leuk
quote:
Ze hadden dit jaar eigenlijk al moeten stoppen, had ook verwacht dat 2016 niet meer zou komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:52 schreef Jason22 het volgende:
Ach, jongens. Nog even genieten! 2016 is de laatste keer dat ze in het Glazen huis gaan. SR gaat dan op een andere manier verder.
Ze hadden beter, net als vroeger, de locatie in het voorjaar kunnen bepalen. In ieder geval had je dan evaluatie ruimte. Nu zit je er aan vast.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hadden dit jaar eigenlijk al moeten stoppen, had ook verwacht dat 2016 niet meer zou komen eigenlijk.
OK nu is het al wat mooier en ingewikkelderquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt het mooi vinden of niet, maar of een klein kind dat op zo'n manier kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |