quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:29 schreef JaneDoe het volgende:
ik las effe snel dit topic door: sienies
tevens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 19 december 2015 05:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee kutmoeder, daar had ze wel gelijk in dat ze zij dat ze een vreselijke moeder was. Die kinderen horen in bed, je zag bij de jongste dat ie niet eens wist wat er aan de hand was en dat die alleen maar wilt slapen. Echt je eigen kinderen gebruiken voor je eigen image, gatverdamme.quote:
zij ze dat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee kutmoeder, daar had ze wel gelijk in dat ze zij dat ze een vreselijke moeder was. Die kinderen horen in bed, je zag bij de jongste dat ie niet eens wist wat er aan de hand was en dat die alleen maar wilt slapen. Echt je eigen kinderen gebruiken voor je eigen image, gatverdamme.
Ja dat is mooi klotequote:Op zaterdag 19 december 2015 06:36 schreef Gebruikersna het volgende:
Nou, dit zuigt! In september al een actie aangemaakt, ging goed. Nu wil ik net inloggen en mijn mailadres is onbekend. Kan ik me weer opnieuw registreren en heel m'n actie is weg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |