Ik denk dat je dat het beste even via twitter of facebook kunt vragenquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:48 schreef Gebruikersna het volgende:
Nog iets. Ik wil een veilingitem aanbieden, maar moet ik zelf de verzendkosten betalen? Veilet heeft geen antwoordnummer maar ik heb geen zin een object én aangetekend verzenden te 'doneren'.
Doe ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 06:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat het beste even via twitter of facebook kunt vragen
Heerlenquote:
Ouderwets druk in Heerlen zie ik.quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:03 schreef HiDiHo het volgende:
NED 3 is er mee gestopt...
[ afbeelding ]
zo zag het er vroeger in utrecht ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:36 schreef markvanrinsum het volgende:
het plein is bijna leeg
[ afbeelding ]
Sorry, maar Paul Rabbering en Domien zijn gewoon twee middelmatige jockeys. Daar kun je elke willekeurige andere voor in de plek zetten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
zo zag het er vroeger in utrecht ookstonden we van een afstand een beetje de dj's te observeren
Ik heb sowieso het idee dat er dit jaar minder aandacht is voor SR. Over z'n hoogtepunt?
Mediahype is min of meer "geweest", luistercijfers vallen terug. Daarnaast is de eerste nacht zelden de drukste, is Heerlen gewoon geen uitgaand/studentenstad en ook niet meer bereisbaar in de nacht.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
zo zag het er vroeger in utrecht ookstonden we van een afstand een beetje de dj's te observeren
Ik heb sowieso het idee dat er dit jaar minder aandacht is voor SR. Over z'n hoogtepunt?
Ik denk dat Domien het wel aardig doet bij de pubermeisjesquote:Op zaterdag 19 december 2015 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar Paul Rabbering en Domien zijn gewoon twee middelmatige jockeys. Daar kun je elke willekeurige andere voor in de plek zetten.
Giel heeft z'n mening en Eckdom had ook z'n eigen gekkigheden. Dat soort mensen trekt volk.
Ze hadden beter een lekker wijf kunnen nemen, maarj van die bij 3FM wordt je veelal niet vrolijk van.
en wat is hier het praktisch nut van?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |