Trolllquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:50 schreef Merode32 het volgende:
Toevallig nog mensen die in heerlen zijn?
Morgen hebben we als ontbijt sandwisj Kammebear met zeem voor 5 euro, alles word gedoneerd.
Tegenover het glazenhuis en schuin naast de toeter
Ik wil je morgen best ontmoeten als je een ontbijtje nuttigtquote:
Iedereen op fok wilt datquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik wil je morgen best ontmoeten als je een ontbijtje nuttigt
Zo willen ze het graag dit jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef syndroom het volgende:
Ik mis wel een beetje leven daar, mag wel wat meer gebeuren hoor of is dit gewoon gewenning omdat bijna elk jaar hetzelfde is?
Wat moet er gebeuren dan? Geniet gewoon van de muziek en denk aan de actie waarvoor het is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef syndroom het volgende:
Ik mis wel een beetje leven daar, mag wel wat meer gebeuren hoor of is dit gewoon gewenning omdat bijna elk jaar hetzelfde is?
D66quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:01 schreef Impressme het volgende:
Ik stik bijna: Hans Wijers is de meest invloedrijke man
Zijn toch over de 18quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:05 schreef markvanrinsum het volgende:
moeten hun niet naar bed ?
[ afbeelding ]
Heb je op de klok gekeken?quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:09 schreef KNAK het volgende:
Bijna leeg plein op een zachte, droge vrijdag nacht op de eerste dag.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:09 schreef KNAK het volgende:
Bijna leeg plein op een zachte, droge vrijdag nacht op de eerste dag.
Limburg, andere regels kennelijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:05 schreef markvanrinsum het volgende:
moeten hun niet naar bed ?
[ afbeelding ]
Kvind queen ook niks... naja, de muziek is... Tot Freddy erbij komt...quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:11 schreef MMXMMX het volgende:
Mja Queen heeft wel betere nummers gemaakt.
Beetje oude muziek ook wel hij was al dood voordat die 4 chicks geboren zijn
Dit dusquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Kan 538 dat glazenhuis niet een jaartje overnemen? Dan krijg je pas een muziekwissel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |