SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - -
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Allemaal de groetjes van Zelfscanner.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zelfscanner op 19-12-2015 11:51:49 ]De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Je bent verliefd op d'r hé?quote:
Bedoel je mischien cynisch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:35 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Je hebt toen niet begrepen dat dat verhaal sinies bedoeld was?
en waarom moet je in dit topic beginnen over iets van maanden geleden in een ander topic ?
Zit het je echt zo dwars ?
Mischien moet je hier eens mee naar een dokter gaan
G Ekom is er niet bij ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:42 schreef syndroom het volgende:
Wat maakt dit jaar (in positieve of negatieve zin) anders dan vorige jaren?
quote:
Positief:quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:42 schreef syndroom het volgende:
Niets...en dat is niet positiefquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:42 schreef syndroom het volgende:
Trolllquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:50 schreef Merode32 het volgende:
Toevallig nog mensen die in heerlen zijn?
Morgen hebben we als ontbijt sandwisj Kammebear met zeem voor 5 euro, alles word gedoneerd.
Tegenover het glazenhuis en schuin naast de toeter
Ik wil je morgen best ontmoeten als je een ontbijtje nuttigtquote:
Iedereen op fok wilt datquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik wil je morgen best ontmoeten als je een ontbijtje nuttigt
Zo willen ze het graag dit jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef syndroom het volgende:
Ik mis wel een beetje leven daar, mag wel wat meer gebeuren hoor of is dit gewoon gewenning omdat bijna elk jaar hetzelfde is?
Wat moet er gebeuren dan? Geniet gewoon van de muziek en denk aan de actie waarvoor het is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef syndroom het volgende:
Ik mis wel een beetje leven daar, mag wel wat meer gebeuren hoor of is dit gewoon gewenning omdat bijna elk jaar hetzelfde is?
D66quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:01 schreef Impressme het volgende:
Ik stik bijna: Hans Wijers is de meest invloedrijke man
Zijn toch over de 18quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:05 schreef markvanrinsum het volgende:
moeten hun niet naar bed ?
[ afbeelding ]
Heb je op de klok gekeken?quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:09 schreef KNAK het volgende:
Bijna leeg plein op een zachte, droge vrijdag nacht op de eerste dag.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:09 schreef KNAK het volgende:
Bijna leeg plein op een zachte, droge vrijdag nacht op de eerste dag.
Limburg, andere regels kennelijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:05 schreef markvanrinsum het volgende:
moeten hun niet naar bed ?
[ afbeelding ]
Kvind queen ook niks... naja, de muziek is... Tot Freddy erbij komt...quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:11 schreef MMXMMX het volgende:
Mja Queen heeft wel betere nummers gemaakt.
Beetje oude muziek ook wel hij was al dood voordat die 4 chicks geboren zijn
Dit dusquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Kan 538 dat glazenhuis niet een jaartje overnemen? Dan krijg je pas een muziekwissel
Dit heel graag jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:26 schreef Impressme het volgende:
Kan het hier gewoon over SR gaan, thanks.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is die gast? Waar moet ik hem van kennen?
Ah ok....quote:
Kssstquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:33 schreef Piut_Ciutr het volgende:
Zie hier het failliet van serious request.
Want het is slechter dan een avond Jan Smit? Ik vind dit wel lekker klinkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:33 schreef Piut_Ciutr het volgende:
Zie hier het failliet van serious request.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:32 schreef markvanrinsum het volgende:
waar is giel om hem te stoppen ?
Die zijn er pas 11 Januari weerquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]Dan komen ze weer in RTL Late Night
Waar zijn de mensenquote:
Ik mis het nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:36 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Die zijn er pas 11 Januari weer
Wel ineens de fanbase verdubbeldquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:35 schreef MMXMMX het volgende:
Misschien dan ook maar Enzo KNol in het glazen huis
Dat heb ik bij heel veel. NL TV is wel heel vaal baggerquote:
Bring me the horizonquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Met jantje is niks mis mee
[..]
addiieee, tot over 7 dagen zure sr/heerlen hater.
En koen.... (Of was het nou sander)quote:
Ik mis hem wel ja ondanks dat hij ook een man is van de oude muziekquote:
Ekdom is van alle muziek.. oud en goed... maar ook nieuw....quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:39 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik mis hem wel ja ondanks dat hij ook een man is van de oude muziek
door ekdom ga je oude muziek leuk vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:39 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik mis hem wel ja ondanks dat hij ook een man is van de oude muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |