quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:48 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De stijging in treden gaat volgens mij automatisch, maar dat weet ik niet zeker.
Hier overigens wat meer informatie mbt salarissen bij de politie.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)keer-modaal-of-meer/
Handig.quote:Agenten verdienen concurrerende salarissen ten opzichte van werknemers in sectoren waarin ook functies bestaan met risico op geweld. En politievakbond ACP bestrijdt de salarisclaim van de woordvoerder van minister Opstelten niet. Maar het ministerie weigert de informatie vrij te geven waarmee de bewering kan worden gestaafd. Of de helft van de agenten anderhalf keer modaal of meer verdient, krijgt dus helaas een niet te checken.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.omroepgelderla(...)n-met-zwaar-vuurwerk
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit is door zo'n provocateur opgehangen, uiteraard.
Het is iig een prima manier om de protesterende lui in het extreemrechtse hokje te plaatsen.quote:
Oh nvm. ging over iets anders.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is iig een prima manier om de protesterende lui in het extreemrechtse hokje te plaatsen.
Bovendien als het door extreemrechtse lui was opgehangen, dan is het verrassend spellingsfoutvrij.
Blank voor dank.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn inderdaad geen mensen die hiertoe in staat zijn, in Geldermalsen waren het ook allemaal acteurs van de nieuwe New Kids film.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is iig een prima manier om de protesterende lui in het extreemrechtse hokje te plaatsen.
Bovendien als het door extreemrechtse lui was opgehangen, dan is het verrassend spellingsfoutvrij.
Daar waren het allerlei luitjes, ongetwijfeld ook enkele extreemrechtse xenofoben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad geen mensen die hiertoe in staat zijn, in Geldermalsen waren het ook allemaal acteurs van de nieuwe New Kids film.
Man (x3).quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is een bovenmodaal inkomen. Als we uitgaan van een 1.5-verdieners huishouden dan zit meneer de agent en mevrouw de parttime verpleegkundige er lekker warmpjes bij met hun studieschuldloze mbo-3/4 opleidingen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
Dus aan de top van je inkomensschaal zit je met je dertiende maand en vakantiegeld er al bij op
13,08 x 2.977 = 39.000
Ik vind het nu bepaald geen vetpot. Als je bedenkt dat dat de hoogste schaal is is in ieder geval.
Dat zijn gewoon bezorgde Nederlanders. Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:De nieuwjaarskaart lijkt op het eerste gezicht met de beste bedoelingen te zijn geschreven. Op de voorkant is een decor van wolken in een hemelblauwe lucht te zien, met verder nog wat kerstballen en een warme nieuwjaarswens. Wanneer de kaart wordt openklapt, blijkt dat de kaart met hele andere intenties is ontworpen.
'Het is erg gemeen'
'Gelukkig nieuwjaar. Nog goede voornemens? WIJ WEL! We gaan u dit jaar weer trakteren op onze warme aandacht. Hartelijke groeten, uw gemeente en politie.' Advocaat Pessers meldt dat zijn cliënt deze tekst als ‘zeer grievend’ heeft ervaren. “Het is bovendien erg gemeen. Je jaagt iemand onnodig schrik aan.”
Klap in zijn gezicht geven en hem bier laten halen. Of gewoon gaan afstuderen om van het gezeik af te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme. Nu voel ik me echt een langstudeerder. Vanmiddag door een tweedejaarsstudent aangesproken met "meneer".
Ja. Dan maar eens afstuderen, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klap in zijn gezicht geven en hem bier laten halen. Of gewoon gaan afstuderen om van het gezeik af te zijn.
Maak er even een aantekening van in je telefoon en doe het morgen nog. Anders vergeet je het weer en zit de kerst er weer tussen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja. Dan maar eens afstuderen, inderdaad.
Ja, misschien vanavond nog maar dan. Waarom uitstellen tot morgen wat ook vandaag nog kan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maak er even een aantekening van in je telefoon en doe het morgen nog. Anders vergeet je het weer en zit de kerst er weer tussen.
Hoeveel ects moet je eigenlijk nog voor je bachelor?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, misschien vanavond nog maar dan. Waarom uitstellen tot morgen wat ook vandaag nog kan?
Tjah. Vrijdagavond. Er moet natuurlijk ook wel bier gedronken blijven worden. Ach, weet je. Schuif het gewoon nog maar een jaartje door.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, misschien vanavond nog maar dan. Waarom uitstellen tot morgen wat ook vandaag nog kan?
Eh, 50? Maar zit nu nog te wachten op wat uitslagen. Ik geloof dat je vanaf 15 resterende ECTS vrijstelling aan kan vragen om aan je master te beginnen, dus ik hoop dat volgend collegejaar te kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:18 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoeveel ects moet je eigenlijk nog voor je bachelor?
Ah, dat valt dan allemaal wel reuze mee. Normaliter doen ze daar ook niet heel moeilijk over toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eh, 50? Maar zit nu nog te wachten op wat uitslagen. Ik geloof dat je vanaf 15 resterende ECTS vrijstelling aan kan vragen om aan je master te beginnen, dus ik hoop dat volgend collegejaar te kunnen doen.
Elke dag uitgescholden worden en op je bek worden geslagen. (terecht natuurlijk)quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:04 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou liever parkeerwachter willen worden.
Neuh. Maarja, even doorpakken dit jaar. Tweede semester is vrij vol. Hopen dat ik nu alles haal, anders komen er nog hertentamens bijquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:31 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ah, dat valt dan allemaal wel reuze mee. Normaliter doen ze daar ook niet heel moeilijk over toch?
Hopen? Dat heb je zelf toch in de hand?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neuh. Maarja, even doorpakken dit jaar. Tweede semester is vrij vol. Hopen dat ik nu alles haal, anders komen er nog hertentamens bij
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef Heilwasser het volgende:
Hoppa, als een van de eersten de A4 gedoopt. De god van infrastructuur zij geprezen.
Huldequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef Heilwasser het volgende:
Hoppa, als een van de eersten de A4 gedoopt. De god van infrastructuur zij geprezen.
Neen, zeer sociaal en netjes 100 aangehouden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]Gelijk het gaspedaal goed ingetrapt?
Deo volente, zet ik er maar achter.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hopen? Dat heb je zelf toch in de hand?
Welke?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zodra ik 17,50 over heb.
Vandaag helaas al mijn 'fuck-it'-budget stukgeslagen op een LP.
Whehe.quote:TILBURG -
Tientallen mensen in de regio Tilburg die in aanraking zijn geweest met justitie hebben een kerstkaartje van de politie gekregen met de boodschap dat ze in de gaten worden gehouden in 2016.
'Gelukkig nieuwjaar. Nog goede voornemens? WIJ WEL! We gaan u dit jaar weer trakteren op onze warme aandacht. Hartelijke groeten, uw gemeente en politie', staat op de kaart.
quote:
Luister je dat ook wel eens samen met je vriendin?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitermate gezellige muziek. Doet het altijd goed op feestjes.
https://lustmord.bandcamp.com/track/the-fourth-and-final-key
Nee, dan alleen Billy Paul of Teddy Pendergrass.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:54 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Luister je dat ook wel eens samen met je vriendin?
Alsof negermuziek toegestaan is in de provincie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dan alleen Billy Paul of Teddy Pendergrass.
Pokkelmans terwijl hij deze plaat luistert.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitermate gezellige muziek. Doet het altijd goed op feestjes.
https://lustmord.bandcamp.com/track/the-fourth-and-final-key
En terecht. Die 98 punten mogen genoemd worden ook. Je hebt niet voor niets een internettestje ingevuld.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Bwehehe, iemand die zijn IQ vermeldt op zijn LinkedIn summary.
Nee, nee, nee, 147 maarliefst.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
En terecht. Die 98 punten mogen genoemd worden ook. Je hebt niet voor niets een internettestje ingevuld.
Die heeft vast het testje in mijn sig gedaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, 147 maarliefst.
Mwah, of je nu 24/7 in het geluid van varkens, kippen, of apen zit, daar doet niemand echt moeilijk over.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Alsof negermuziek toegestaan is in de provincie.
Joh, daar scoorde zelfs ik boven de 60.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heeft vast het testje in mijn sig gedaan
Jij hebt toch een kunstopleiding gedaan? Dan moet je die pretentieuze zooi ook kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Pokkelmans terwijl hij deze plaat luistert.
[ afbeelding ]
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, daar scoorde zelfs ik boven de 60.
Is dit een kloon van jou?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Pokkelmans terwijl hij deze plaat luistert.
[ afbeelding ]
Ik heb de Beer Olympics in Hongkong gewonnen met m'n team. Wonnen alle onderdelen, behalve beerpong. #oninteressantefeitjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Frank de Boer kwam een tijd geleden in opspraak omdat hij de motoriek van homoseksuelen bekritiseerde. Ik heb zojuist een paar potjes beerpong gespeeld tegen homoseksuelen en elke keer glansrijk gewonnen. Die gasten kunnen, ondanks de kennelijk aanwezige ervaring, gewoon helemaal niets met een stel ballen. Tragisch bestaan, toch.
Haha, twee zaterdagtentamens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:58 schreef Kaas- het volgende:
Morgen twee tentamens op m'n glorieuze zaterdag. Maar morgenavond toch echt vakantie.
Blijft toch een lekker nummer vind ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef Ryon het volgende:
Als ik zwart was geweest had ik daar als 8-jarige koter ook bijgestaan.
's Avonds, in het weekend... Maakt ze niets uit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:12 schreef Perrin het volgende:
In mijn tijd was de universiteit in het weekend gesloten
Prima aan te horen eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:14 schreef Kaas- het volgende:
Oke, omdat jullie erom vragen. Een klein meesterwerkje die lekker gay is. Oh en voor de duidelijkheid: het zijn twee mannen die je hoort zingen.
Ja man. Ik heb hem een paar jaar geleden nog eens live gezien. In die verotte kutstad van Reya.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:02 schreef Kaas- het volgende:
Even afsluiten met muziek, omdat ik hier anders enkel BS post. Bazennummer van een baas met een bazenclip.
Eigenlijk is de clip saai, maar door baas Nick Cave toch weer cool. Die man is cool op een hele vage vieze duistere manier. Meer Pokkelmans zijn terrein om dat soort dingen goed te beschrijven. Zoals 'ie daar rond 1:00 een beetje staat te staan, dan heb je het toch gewoon helemaal gemaakt.En zoals hij loopt op 3:05, dat moet het beste loopje ooit zijn. Ik oefen nog.
Valt mee, ik manage vooral lui op locatie, dus die slaan elkaar alvast niet de hersens in.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Al flink wat brandjes geblust als manager?
De universiteit van het leven is 24/7.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:12 schreef Perrin het volgende:
In mijn tijd was de universiteit in het weekend gesloten
Ha trouwens, recent de "eer" gehad om te mogen debateren met een Vlaamse parlementariër die vanuit het Brussels gewest daar zat. Karl nogwattes van de N-VA.quote:
Wat leuks gevonden, of iets 'omdat het maar moet'?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef Friek_ het volgende:
Binnenkort weer verhuizen trouwens. Gelukkig hoef ik geen vloer te leggen.
Om over waht maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:11 schreef Friek_ het volgende:
Pokkelmans en Kaas- hebben nog steeds hun bachelor niet. Waar moet het heen met deze wereld?
Met veel geluk heb ik via de loting van de sociale huur een appartement in hartje centrum gewonnen. In vergelijking met wat ik nu heb een stuk centraler, lagere huurprijs, minder stookkosten en daarnaast slechts een paar jaar oud (nieuwbouw dus).quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat leuks gevonden, of iets 'omdat het maar moet'?
Echt een lot uit de loterij.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met veel geluk heb ik via de loting van de sociale huur een appartement in hartje centrum gewonnen. In vergelijking met wat ik nu heb een stuk centraler, lagere huurprijs, minder stookkosten en daarnaast slechts een paar jaar oud (nieuwbouw dus).
Wat nou geluk. Dit heb je afgedwongen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met veel geluk heb ik via de loting van de sociale huur een appartement in hartje centrum gewonnen. In vergelijking met wat ik nu heb een stuk centraler, lagere huurprijs, minder stookkosten en daarnaast slechts een paar jaar oud (nieuwbouw dus).
Dwing jij ook wel eens je dobbelsteen af tijdens een potje Risk?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat nou geluk. Dit heb je afgedwongen.
Die gaat zo met pensioen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Om over waht maar te zwijgen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-oppositie~a4210645/quote:Verbaal onaantastbare Rutte wekt irritatie oppositie
Remlof, ben jij het?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik alleen de inleiding mag lezen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-oppositie~a4210645/
Wel een aardig artikel dat veel trucjes van Mark Rutte even samenvat.
Klinkt uitstekend.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niets. Er zit ook een ingebouwde koelkast, keramische kookplaat en afzuigkap in de keuken. Als die kapot gaan, kan ik de verhuurder een reparatieverzoek sturen. Plus ook nog eens vloerverwarming.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klinkt uitstekend.Ook nog nadelen kunnen ontdekken?
Keihard cashen als filosofiedocent.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerst even flink wat geld binnenharken.
Ja dan wordt het een beetje moeilijk om een wagen te scoren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:32 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag geen zin....zit aan de Wodka.
Klinkt als een aardig paleis. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niets. Er zit ook een ingebouwde koelkast, keramische kookplaat en afzuigkap in de keuken. Als die kapot gaan, kan ik de verhuurder een reparatieverzoek sturen. Plus ook nog eens vloerverwarming.
Raar. Met mijn Volkskrantaccount kom ik er wel in.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik alleen de inleiding mag lezen.
Koeistraat 44. Dit is een doordenkertje.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niets. Er zit ook een ingebouwde koelkast, keramische kookplaat en afzuigkap in de keuken. Als die kapot gaan, kan ik de verhuurder een reparatieverzoek sturen. Plus ook nog eens vloerverwarming.
Heb wat bedenktijd nodig. Ben bezig met plan B.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dan wordt het een beetje moeilijk om een wagen te scoren.
Heb je al een kleur in gedachten?quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb wat bedenktijd nodig. Ben bezig met plan B.
Zoeken is het probleem niet.... ophalen wel. (kost me een dag).quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dan wordt het een beetje moeilijk om een wagen te scoren.
Dan doe je net of het een van je vakantiereisjes is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zoeken is het probleem niet.... ophalen wel. (kost me een dag).
Pfff, leuk hoor. Wat een luxe.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele kleur in gedachte, bouwjaar > 2000. KM stand << 150 Km. Diesel graag. Veel meer afwegingen heb ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je al een kleur in gedachten?
Vervuilende diesel, dan mag je niet meer elk stadscentrum in tenzij die maatregel door de overheid wordt overruled.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele kleur in gedachte, bouwjaar > 2000. KM stand << 150 Km. Diesel graag. Veel meer afwegingen heb ik niet.
Ik had tijdelijk de Volkskrant de afgelopen tijd nadat ik mijn NRC abonnement had opzegt. Binnenkort maar eens Trouw proberen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Raar. Met mijn Volkskrantaccount kom ik er wel in.
Ja maar hier moet je zogenaamd gaan babbelen (met onbekenden) waar ik totaal geen zin in heb.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan doe je net of het een van je vakantiereisjes is.
Nee, daar zou ik ook niet zoveel zin in hebben. Maar het is voor het goede doel, je hebt een auto nodig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja maar hier moet je zogenaamd gaan babbelen (met onbekenden) waar ik totaal geen zin in heb.
Werkt je school al samen met een huiswerk begeleiding instituut? Een leraar van mijn middelbare school destijds heeft huiswerk begeleiding "intern" opgezet. School stelde lokalen beschikbaar, hij huurde 4 studenten in en had 50 klantjes die maandelijks zo'n 200,- overboekten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerst even flink wat geld binnenharken.
Ik koeter met gemak 28K per jaar..... Daarom knipoog naar een diesel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Vervuilende diesel, dan mag je niet meer elk stadscentrum in tenzij die maatregel door de overheid wordt overruled.
Komt goed.... ik heb nog een uitwijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik ook niet zoveel zin in hebben. Maar het is voor het goede doel, je hebt een auto nodig.
Is ook wel snel. 200 Mb/s symmetrisch zag ik laatst. Edit: Oh, wacht dat moet glasvezel geweest zijn, kabel is nog dik asymmetrisch zo te zien.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel een nadeel trouwens: er is geen glasvezel aanwezig. Moet ik weer naar kabelinternet.
Succes ermee, ik hoop dat je iets goeds vindt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Komt goed.... ik heb nog een uitwijk.
Zoveel is dat toch niet? Volgens mij pas net rond het omslagpunt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik koeter met gemak 28K per jaar..... Daarom knipoog naar een diesel.
Huiswerkbegeleiding is inderdaad wel lucratieve business - zeker omdat ouders het interpreteren als een soort veredelde kinderopvang.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Werkt je school al samen met een huiswerk begeleiding instituut? Een leraar van mijn middelbare school destijds heeft huiswerk begeleiding "intern" opgezet. School stelde lokalen beschikbaar, hij huurde 4 studenten in en had 50 klantjes die maandelijks zo'n 200,- overboekten.
Dat is overigens na een paar jaar gekocht door een groter bedrijf.
Zal me wel lukken.... heb een paar dingen op het oog. Zal wel Japans worden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Succes ermee, ik hoop dat je iets goeds vindt.
Uploadsnelheid is echter maar bagger, dat vond ik juist zo fijn aan glasvezel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is ook wel snel. 200 Mb/s symmetrisch zag ik laatst.
Ik dacht 18K.... ik rij meer. Schadevrij ook zelfs.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoveel is dat toch niet? Volgens mij pas net rond het omslagpunt.
Dat is het natuurlijk ook gewoon.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Huiswerkbegeleiding is inderdaad wel lucratieve business - zeker omdat ouders het interpreteren als een soort veredelde kinderopvang.
Ik zou daar als middelbare school toch wel een fikse vergoeding voor eisen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Werkt je school al samen met een huiswerk begeleiding instituut? Een leraar van mijn middelbare school destijds heeft huiswerk begeleiding "intern" opgezet. School stelde lokalen beschikbaar, hij huurde 4 studenten in en had 50 klantjes die maandelijks zo'n 200,- overboekten.
Dat is overigens na een paar jaar gekocht door een groter bedrijf.
Hurenquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt als een aardig paleis. Gefeliciteerd!
Jammer dat je het moet huren.
Wat. Opgezegd?quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik had tijdelijk de Volkskrant de afgelopen tijd nadat ik mijn NRC abonnement had opzegt. Binnenkort maar eens Trouw proberen.
Mag niet van de overheid.quote:
Dat sowieso.quote:
In maart.quote:
Naja, nu is het toch hopeloos in die gebieden wat sneeuw betreft.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In maart.
Ik zou wel eerder willen, maar die stomme vrienden gaan pas dan trouwen.
quote:De vroegere president en Nobelprijswinnaar Lech Walesa heeft onlangs gewaarschuwd voor een splijting in het land en een mogelijke burgeroorlog.
Nu is december natuurlijk wel vaker een sneeuwarme maand. Je neemt altijd een risico als je voor die periode een wintersport boekt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, nu is het toch hopeloos in die gebieden wat sneeuw betreft.
Mag wel.quote:
Alleen als je arm bent.quote:
Tem, de rijke tata.quote:
Sociaal huren ja.quote:
Ik huur particulier en dat is geen feest.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sociaal huren ja.
Gewoon huren nee.
De laatste groep is het lievelingetje van de Roverheid.
Particulieren knijpen je uit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik huur particulier en dat is geen feest.
Vrouwen moet je ook niet kopen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:25 schreef Drugshond het volgende:
Huren of Hoeren...... het idee is hetzelfde zal nooit je eigendom worden.
Oh nee. De boef!quote:Een voorbeeld uit 2013. Nederland verloor zijn AAA-status. Een NOS-verslaggever wilde tijdens de persconferentie weten of dat niet erg pijnlijk was voor een premier die zo hecht aan die status. Het antwoord van Rutte: 'We hebben nooit over de triple A gesproken. Ik daag u uit archiefbeelden te vinden waar ik dat zeg.'
De journalist mompelde nog wat, maar de premier wilde er niets van weten. Bij nader onderzoek van het Algemeen Dagblad bleek dat de premier had gebluft. Hij had bij een persconferentie in 2011 bijvoorbeeld nog over 'het middelgrote triple A-land Nederland' gesproken. En zo waren er nog minstens twee voorbeelden te vinden. Maar toen was Rutte al ontsnapt. Bij de persconferentie een week later speelden andere onderwerpen.
Lekker met journalisten debatteren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:29 schreef Ryon het volgende:
Dat Volkskrant-artikel over Rutte is ook weer lekker kritisch:
[..]
Oh nee. De boef!
Het is gewoon duur in vergelijking met sociale huur en kopen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Particulieren knijpen je uit.
Op geldbeluste graaiers zijn het.
Nee, liever een grote anonieme organisatie.
Dan koop je toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon duur in vergelijking met sociale huur en kopen.
We hebben niet allemaal ouders die even een cheque uitschrijven, zilver lepeltje.quote:
Het is ook vrij zinloos. Ook als een journalist er achter komt dat tegen hem gelogen is "Ah, zie hier u heeft in 2002 wel een cursus mediatraining gevolgd11!!' dan blijft dat volledig zonder gevolgen. Een journalist is geen parlementariër. Zo 'n schokkende ontdekking is dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker met journalisten debatteren.
Kunnen er toch niets van.
Die Rutte snapt het wel.
Harderwijk is de duurste stad niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal ouders die even een cheque uitschrijven, zilver lepeltje.
Niet iedereen heeft ouders die de eigen inleg sponsoren, zilver lepeltje.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Harderwijk is de duurste stad niet.
Hebben mijn ouders ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft ouders die de eigen inleg sponsoren, zilver lepeltje.
Nee, ze hebben je door de jaren heen gewoon riant gesponsord.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hebben mijn ouders ook niet gedaan.
Doen je ouwelui bij jouw zus toch ook nog steeds?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ze hebben je door de jaren heen gewoon riant gesponsord.
Je hebt natuurlijk een aantal hoger gelegen gebieden, maar dan kun je vaak geen dalafdeling maken. Of ligt de piste er zo bij:quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu is december natuurlijk wel vaker een sneeuwarme maand. Je neemt altijd een risico als je voor die periode een wintersport boekt.
Nee, dat doet de overheid.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doen je ouwelui bij jouw zus toch ook nog steeds?
Is toch geen hol aan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:45 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een aantal hoger gelegen gebieden, maar dan kun je vaak geen dalafdeling maken. Of ligt de piste er zo bij:
[ afbeelding ]
De VVD bestaat dus uit liberalen, vreemdelingenhaters, marketingmedewerkers en Mark Rutte. Peter Middendorp heeft weer een sterke vergelijking uit de kast getrokken.quote:We weten dat politiek marketing is, de kennis voorkomt geen misselijkheid. Wat zou er gebeuren als je de vreemdelingenhaters van de VVD naar de PVV laat gaan en de liberalen naar D66? Ik geloof dat je alleen Rutte overhoudt, lachend als Wibi Soerjadi tijdens een kerstconcert voor senioren, en een paar honderd marketingmedewerkers, onwennig knipperend tegen het daglicht.
Dus jij en ik. Lekker dan.quote:
Een Canadees is gewoon een derdelander. Maar PVV Nederland zal wel weer van niet vinden omdat Canadezen vaak blank zijn. Tjah.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:45 schreef Tem het volgende:
NWS / Canadese moet kerst alleen vieren.
Dat dit kan in Nederland [ afbeelding ]
Dalafdalingen zijn ook overrated.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:45 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een aantal hoger gelegen gebieden, maar dan kun je vaak geen dalafdeling maken. Of ligt de piste er zo bij:
[ afbeelding ]
Nee, dan zou de lol met ook snel vergaan. Mja, als je anders niet kunt gaan?quote:
Dit kan trouwens bij elke partij.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:46 schreef Ryon het volgende:
De VK gaat trouwens lekker met hun kritiek op de partij:
[..]
De VVD bestaat dus uit liberalen, vreemdelingenhaters, marketingmedewerkers en Mark Rutte. Peter Middendorp heeft weer een sterke vergelijking uit de kast getrokken.
Afgelopen jaar naar een 1900m gebied geweest, maar in Februari. Dus gewoon dagelijks verse sneeuw. En geen besmeurde dalafdelingen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dalafdalingen zijn ook overrated.
Liever 2500+ pakken dan een besmeurd bospad.
Misschien als de VVD liberaal zou zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit kan trouwens bij elke partij.
D66 kan je ook opsplitsen in liberalen (naar de VVD) en salonsocialisten (naar de PvdA).
Blijft over: Peggold.
En al die gelukszoekers die massaal ons land bestormen krijgen wel onderdak en te vreten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een Canadees is gewoon een derdelander. Maar PVV Nederland zal wel weer van niet vinden omdat Canadezen vaak blank zijn. Tjah.
Een diepe zucht is de enige gepaste reactie op dat soort gelul.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:51 schreef Tem het volgende:
[..]
En al die gelukszoekers die massaal ons land bestormen krijgen wel geen onderdak en te vreten.
Fuuuuuuuuu!!!
Ach, ik irriteer me dood aan die TS met z'n simpele verongelijkte pvv-gelul. Maar niet meer lezen die rommel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een diepe zucht is de enige gepaste reactie op dat soort gelul.
Er zijn geen echte liberale partijen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Misschien als de VVD liberaal zou zijn.
Beste remedie voor alle frustratie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, ik irriteer me dood aan die TS met z'n simpele verongelijkte pvv-gelul. Maar niet meer lezen die rommel.
Dilemma, doet enorm af aan de hele beleving mijns inziens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:48 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee, dan zou de lol met ook snel vergaan. Mja, als je anders niet kunt gaan?
VNL natuurlijk. Met Mosko als enige echte liberaal.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn geen echte liberale partijen.
Er zijn wel partijen die beter hun best doen om liberaal te zijn dan de VVD.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:57 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Er zijn wel partijen die beter hun best doen om liberaal te zijn dan de VVD.
D66 natuurlijk.quote:
Waar je organen van de overheid zijn.quote:
Dat vind ik persoonlijk altijd wel een aparte opmerking. Men ontneemt toch geen keuze?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar je organen van de overheid zijn.
Nee dankje.
Men ontneemt geen keuze, maar dwingt wel tot actie bij keuze. Daarnaast, hoe om te gaan met organen van minderjarigen? Alsnog keuze van de ouders?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk altijd wel een aparte opmerking. Men ontneemt toch geen keuze?
In de praktijk van het Nederlandse systeem hebben ouders/nabestaanden überhaupt altijd de keuze. Probleem is alleen dat als je niet geregistreerd staat, die vraag niet/minder snel komt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Men ontneemt geen keuze, maar dwingt wel tot actie bij keuze. Daarnaast, hoe om te gaan met organen van minderjarigen? Alsnog keuze van de ouders?
Dus het lost, bij mensen onder de 18, geen probleem op. Bij mensen boven de 18 blijft het de vraag. Maar goed, uitgekauwd onderwerp natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
In de praktijk van het Nederlandse systeem hebben ouders/nabestaanden überhaupt altijd de keuze. Probleem is alleen dat als je niet geregistreerd staat, die vraag niet/minder snel komt.
Welke programma?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:59 schreef GSbrder het volgende:
Ik genoot wel toen ik gister het stuk met Barbara Visser zag en de Utrechtse GroenLinks-miep.
EenVandaag. Meen ik.quote:
Jezelf overgeven aan Brussel is niet hetzelfde als liberaal zijn.quote:
Hoe eerder Brussel de absolute macht vergaart, hoe eerder we de subversieve elementen op dit continent kunnen elimineren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jezelf overgeven aan Brussel is niet hetzelfde als liberaal zijn.
D66 moet er nog een keer achterkomen dat Europa, dus ook het EP, vol ultraconservatief spul zit.
QFTquote:
Wat voor een verschrikkelijke opvoeder ben je dan. Als dat je kinderen zouden zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:11 schreef Kaas- het volgende:
Is het al bekend van wie Berko een kloon is? Lijkt wel het jongere broertje van martijnde3e.
Die laten het qua economische agenda echter weer allemaal afweten. Net als de VVD overigens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:57 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Er zijn wel partijen die beter hun best doen om liberaal te zijn dan de VVD.
Volgens mij is D66 een van de weinige partijen die voor een ander Brussel pleit. Partijen als de VVD houden de huidige status-quo in stand. Habermas heeft in 2011 wel een boeiend stukje geschreven wat dit aangaat, Zur Verfassung Europas. Dusja, denk dat D66 wat Europa betreft al helemaal niet minder liberaal is dan de VVD.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jezelf overgeven aan Brussel is niet hetzelfde als liberaal zijn.
D66 moet er nog een keer achterkomen dat Europa, dus ook het EP, vol ultraconservatief spul zit.
Dion Graus en z'n vrouw?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat voor een verschrikkelijke opvoeder ben je dan. Als dat je kinderen zouden zijn.
Wat is een UI ook maar weer?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er is een 'azc nee' UI![]()
Wat een triestheid.
Vooral dat je de UI moet overnemen 'uit respect voor de relschoppers'. Goed verhaal weer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er is een 'azc nee' UI![]()
Wat een triestheid.
De VVD zit in de ALDE-fractie en is dus uitgesproken pro-EU. Dat men dit niet zo uitspreekt bij de VVD is een tweede. Volgens mij heeft Verhofstadt daar ook wel eens kritiek op geuit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Volgens mij is D66 een van de weinige partijen die voor een ander Brussel pleit. Partijen als de VVD houden de huidige status-quo in stand. Habermas heeft in 2011 wel een boeiend stukje geschreven wat dit aangaat, Zur Verfassung Europas. Dusja, denk dat D66 wat Europa betreft al helemaal niet minder liberaal is dan de VVD.
Haha, ik betoog juist het tegenovergestelde. Ik weet dat dat hier ongewenst is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon toe blijven staan inderdaad.
Ik zal zo even mijn vaste betoog weer copy/pasten in dat topic.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ik betoog juist het tegenovergestelde. Ik weet dat dat hier ongewenst is.
quote:
Ik weet niet of ik daar wel op reageer, want ik ben al een tijdje bezig met twee mensen die er tegenovergesteld over denken en ik begin moe te worden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zal zo even mijn vaste betoog weer copy/pasten in dat topic.
Dun laagje beschaving blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral dat je de UI moet overnemen 'uit respect voor de relschoppers'. Goed verhaal weer.
Doe geen moeite. Ik ga de vuurwerkverboddiscussie niet meer aan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar wel op reageer, want ik ben al een tijdje bezig met twee mensen die er tegenovergesteld over denken en ik begin moe te worden.
Ik heb hem ook net afgesloten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Ik ga de vuurwerkverboddiscussie niet meer aan.
Nederlands liberaal is winkelen op zondag. Living on the edge.quote:
Je bent toch geen 12 meer man, met je vuurwerk?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een Cobra in je brievenbus kun je krijgen.
Hoho....quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt Amerikaans.quote:
Als je echt voor een verbod op consumentenvuurwerk bent vind ik dat wel jammer. Vind het toch ieder jaar wel weer leuk om het af te steken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik voor een verbod ben, hoe noem je mij dan?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent toch geen 12 meer man, met je vuurwerk?
Dat is juist wat er mis is met de vuurwerkcultuur in Nederland, de gedachte dat vuurwerk iets is voor de jeugd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gulden middenweg: alleen nog siervuurwerk. Kun jij je daarin vinden?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je echt voor een verbod op consumentenvuurwerk bent vind ik dat wel jammer. Vind het toch ieder jaar wel weer leuk om het af te steken.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kan allemaal een stuk goedkoper als Nederland de draconische regulering van vuurwerk sinds Enschede weer overboord zet.quote:
Met dit mooie lenteweer? Denk het niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:22 schreef Heilwasser het volgende:
Verder niet zo boeiend. Normale mensen zijn binnen de komende weken.
Vuurwerk is voor pubers en volwassenen met een verstandelijke beperking.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is juist wat er mis is met de vuurwerkcultuur in Nederland, de gedachte dat vuurwerk iets is voor de jeugd.
Mits er een uitzondering gemaakt wordt voor Chinese rollen (die zijn toch zodanig duur dat ze niet lukraak worden afgestoken) vind ik het prima.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Gulden middenweg: alleen nog siervuurwerk. Kun jij je daarin vinden?
Siervuurwerk maakt vgm de meeste slachtoffers.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Gulden middenweg: alleen nog siervuurwerk. Kun jij je daarin vinden?
Volgens mij vallen de meeste slachtoffers door illegaal vuurwerk. Als we dat verbieden, zijn we klaar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Siervuurwerk maakt vgm de meeste slachtoffers.
Ik heb geen verstand van de diverse vuurwerksoorten, maar als jij zegt dat het mooi is en niet hinderlijk, dan geloof ik je.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mits er een uitzondering gemaakt wordt voor Chinese rollen (die zijn toch zodanig duur dat ze niet lukraak worden afgestoken) vind ik het prima.In België kun je voor pakweg 150 Euro zogenaamde flowerbeds kopen. Dat is een grote doos waar prachtig vuurwerk uit komt. Doos neerzetten, lont aansteken en daar komt aangenaam vuurwerk uit. Al dat kleine grut mag van mij verboden worden. Dan is het voor kinderen ook niet meer interessant om vuurwerk te kopen omdat het simpelweg te duur is.
Onjuist.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij vallen de meeste slachtoffers door illegaal vuurwerk.
Ik meende van niet, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Als daarmee een algeheel vuurwerkverbod voorkomen kan worden moet dat maar. Kan tevens de maximale kruitlading omhoog zodat ook in Nederland weer fatsoenlijk vuurwerk te krijgen. Nu wordt je gedwongen tot het illegale circuit als je goed siervuurwerk wil hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
Lekker selectief shoppen in de wet zodat het jezelf het beste uitkomt.
Dat zullen wel vuurpijlen zijn. Mag ook direct verboden worden wat mij betreft.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Omvallende potten zijn ook berucht.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zullen wel vuurpijlen zijn. Mag ook direct verboden worden wat mij betreft.
Ah, onze maatschappijcriticus. Geeft alleen maar gedonder die troep. Kan prima door een gemeente worden geregeld. Wat dan verder nog tegen een verbod pleit ontgaat mij.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is juist wat er mis is met de vuurwerkcultuur in Nederland, de gedachte dat vuurwerk iets is voor de jeugd.
Het blijft natuurlijk wel knallen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van de diverse vuurwerksoorten, maar als jij zegt dat het mooi is en niet hinderlijk, dan geloof ik je.
Stel je dat eens voor met iets dat niet de lucht in vliegt. Vuurwerk is niet 100% zeker.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel knallen.Maar het is zo groot en zwaar dat je het niet in een jaszak kan stoppen en tevens is het te duur om het maar even lukraak af te steken. Dat scheelt veel overlast. Stel je je er dit bij voor:
Gaat nogal problemen opleveren als 1000 man half dronken volk zich rond 12 uur op het lokale sportveld verzameld.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, onze maatschappijcriticus. Geeft alleen maar gedonder die troep. Kan prima door een gemeente worden geregeld. Wat dan verder nog tegen een verbod pleit ontgaat mij.
Het leven is niet zonder risico's inderdaad. Leer er maar mee om gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:48 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Stel je dat eens voor met iets dat niet de lucht in vliegt. Vuurwerk is niet 100% zeker.
Nog even los van het feit dat het verkeerd kan worden afgestoken.
Gebeurt al vaak en gaat juist altijd veel beter dan het alternatief.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gaat nogal problemen opleveren als 1000 man half dronken volk zich rond 12 uur op het lokale sportveld verzameld.Nee, centralisering van het afsteken van vuurwerk is echt geen handig idee.
Net zo onhandig als het houden van festivals of welk willekeurig festijn dan ook.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gaat nogal problemen opleveren als 1000 man half dronken volk zich rond 12 uur op het lokale sportveld verzameld.Nee, centralisering van het afsteken van vuurwerk is echt geen handig idee.
Ik wil helemaal niks verbieden, ik wil alleen voorstanders van een algeheel verbod op condumentenvuurwerk de wind uit de zeilen nemen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
Kowloon wil dus eigenlijk alle vuurwerk verbieden, behalve de rotzooi die hij zelf koopt.
Goed verhaal.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het leven is niet zonder risico's inderdaad. Leer er maar mee om gaan.
Ohja?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gebeurt al vaak en gaat juist altijd veel beter dan het alternatief.
Naar de Waal in Vlammen komen wel meer mensen kijken, en die zijn ook grotendeels onder invloed. Nog nooit een probleem geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, alleen met gekeurmerkt speelgoed waar kleine lettertjes in zestien talen vertellen dat kleine onderdelen kunnen worden ingeslikt. Want, dan is het veilig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]Want we laten kinderen ook met explosieven spelen?
Maar goed dan pak je ook een grote gemeente als voorbeeld. Dan heb je meer middelen voor een professionele opzet. Ik doel juist op de kleinere gemeenten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Naar de Waal in Vlammen komen wel meer mensen kijken, en die zijn ook grotendeels onder invloed. Nog nooit een probleem geweest.
Explosieven inderdaad. C4 en ANFO zijn er niks bij.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]Want we laten kinderen ook met explosieven spelen?
Het helpt vooral bij het arbeidsongeschikt maken van de populatie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:56 schreef Reya het volgende:
Vuurwerk helpt bij het uitdunnen van de populatie, derhalve voor.
Dus daarom moet alles maar kunnen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, alleen met gekeurmerkt speelgoed waar kleine lettertjes in zestien talen vertellen dat kleine onderdelen kunnen worden ingeslikt. Want, dan is het veilig.
Misschien moeten we gewoon eens af van de gedachte dat wetgeving en bureaucratie een probaat middel is tegen de menselijke onverantwoordelijkheid en domheid.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dus daarom moet alles maar kunnen?
Correct. Zelfs homoseksualiteit is tegenwoordig toegestaan, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dus daarom moet alles maar kunnen?
Waar dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct. Zelfs homoseksualiteit is tegenwoordig toegestaan, bijvoorbeeld.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, ga je vanavond eens iets anders proberen?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, ga je vanavond eens iets anders proberen?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:29 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Godverdomme die staat op scherp zeg.
Zei een vriendin tegen me dat ik weer de oude word van 20 jaar geleden. Of dat positief was...... JAAAquote:
Wat ben je allemaal van plan dan, afgezien van de herenliefde?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Zei een vriendin tegen me dat ik weer de oude word van 20 jaar geleden. Of dat positief was...... JAAA![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van plan dan, afgezien van de herenliefde?
Ja, lijk wel weer een puber af en toe.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je jeugdige zelf herontdekt.
Het is je gegund. Wel een beetje een mooie uitzoeken hè.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:52 schreef betyar het volgende:
App nu met een meid die ik heb leren kennen in de kroeg. Kei leuk joh. En dat bedoel ik met puber zijn.
Komt uit Helmond, maakt nie uit!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is je gegund. Wel een beetje een mooie uitzoeken hè.
Oh my. Helmond.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Komt uit Helmond, maakt nie uit!!![]()
![]()
Moeten we dan niet maar gewoon stoppen met regeltjes in het algemeen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon eens af van de gedachte dat wetgeving en bureaucratie een probaat middel is tegen de menselijke onverantwoordelijkheid en domheid.
Geen idee. Is dat zo?quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar wonen toch allemaal gewillige vrouwen?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja Helmond, ik weet het zeker. Je gebruikt toch wel protectie hè.
Serieus: dat is verstandig. Papa heeft een vriendin, daar zitten je kinderen nog niet op te wachten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Eerst die zooi met mijn ex maar eens achter de rug hebben.
Ik heb het ook niet over relaties.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Eerst die zooi met mijn ex maar eens achter de rug hebben.
Ze zeiden tegen me: Papa, als jij nou een vriendin krijgt dan ben jij ook weer gelukkig......... De jongste komt altijd bij mij in bed liggen zodat ik niet alleen lig meent ze. Hoe lief is dat wel niet?quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus: dat is verstandig. Papa heeft een vriendin, daar zitten je kinderen nog niet op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |