Die was weer slecht hequote:
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 03:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoord krijgt weer een penalty![]()
![]()
KNVB![]()
Feyenoord kampioen
Het middenveld Gustafson-Tapia-El Ahmadiquote:Feyenoord is van plan om vandaag nog een officieel bod uit te brengen op Renato Tapia (20) van FC Twente. Dat meldt De Telegraaf vandaag. Technisch directeur Martin van Geel hoopt snel op toestemming om met de middenvelder te mogen praten over een meerjarig contract.
In De Kuip laten ze de komst van de jonge Peruviaan dus niet afhangen van de toekomst van Tonny Vilhena. Het jeugdproduct lijkt pas in de zomer te willen vertrekken uit Rotterdam, maar desondanks wil Feyenoord nu al werk maken van Tapia.
En wederom terecht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 03:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoord krijgt weer een penalty![]()
![]()
KNVB![]()
Feyenoord kampioen
Als er ergens wel een kwaliteitsinjectie nodig is is het wel op het middenveld. Vilhena, Immers en Toornstra gaan aankomende zomer en misschien al wel aankomende winter vertrekken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:49 schreef H.FR het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde van die jongen niet. Je hebt al erg veel middenvelders.
Zondag trouwens graag vilhena/el ahmadi/immersgod graag. Vejinovic mag terug naar arnhem.
Wat zit W2 nou te zeiken over de scheids? Die vlaggenisten
Dit krijg jij mee van afgelopen wedstrijd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Goede kans op bekerwinst dit jaar, het zou zomaar kunnen gebeuren![]()
Roda en Den Bosch winnen en je staat zomaar in de finale.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit krijg jij mee van afgelopen wedstrijd?
Het was anders doodstil in de Kuip gisteren. Geen sfeer, niks.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:21 schreef Haringkop het volgende:
Hebben we ook al interesse in nieuwe spits? Die Kramer doet echt helemaal niks..
Weer een typische Feyenoord wedstrijd gisteren, 47.000 man op komen dagen en dan zo'n kutwedstrijd![]()
Wanneer wordt Kuijt gedoopt tot Saint Dirk?
Tsjah, tis ook wel een wisselwerking. Die eerste helft sloeg nergens op, de tweede was wat beter..voornamelijk door opportunisme.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was anders doodstil in de Kuip gisteren. Geen sfeer, niks.
Dat mag je nooit te hard roepen hé.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:52 schreef Caland het volgende:
Wat een meesterzet van Van Geel is het trouwens geweest om destijds Vermeer op te pikken
Als je ziet wat die in anderhalve seizoen al aan punten heeft gepakt. Daar doet Mulder waarschijnlijk nog 10 jaar over.
quote:Pa Vilhena: 'Ajax geeft jeugd meer vertrouwen'
Toy Vilhena, de vader van Feyenoord-middenvelder Tonny, vindt dat Feyenoord een voorbeeld moeten nemen aan Ajax als het gaat om het inpassen van jeugdspelers in het eerste elftal. Dat stelt hij in gesprek met Voetbal International
In een groot interview met Vilhena komt zijn vader ook aan het woord over de situatie van zijn zoon. Die was lang niet rooskleurig en zelfs een tussentijds vertrek was een optie. 'Alles heeft te maken met vertrouwen, dat was er vorig jaar niet meer. Ik constateer gewoon dat jonge spelers het bij Feyenoord moeilijk hebben.'
'Als je kijkt naar hoe Ajax bijvoorbeeld omgaat met Davy Klaassen. Frank de Boer kent die jongen nog uit de jeugd, haalt hem bij het eerste en laat hem vervolgens ook gewoon staan', constateert vader Toy. 'Als Kenny Tete beter is dan Ricardo van Rhijn, speelt hij, ook al is Van Rhijn international geweest. Riedewald staat erin, Bazoer doet steeds mee. Jeugd krijg het onvoorwaardelijke vertrouwen. Bij Feyenoord is dat gewoon minder, want in de loop der tijd hebben veel beloftevolle spelers de club verlaten voordat ze echt doorbraken. Het rare is dat we er begin vorig seizoen nog veel vertrouwen in hadden. Maar ook onder Fred Rutten verloor Tonny zijn basisplaats.'
Zeker, tijd om hem te eren met zn eigen ebola-spandoekquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:52 schreef Caland het volgende:
Wat een meesterzet van Van Geel is het trouwens geweest om destijds Vermeer op te pikken
Als je ziet wat die in anderhalve seizoen al aan punten heeft gepakt. Daar doet Mulder waarschijnlijk nog 10 jaar over.
Hoogtepunt weer dan he. Want je cluppie kennende is het in maart alweer 10-12 puntjes achter op de restquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Roda en Den Bosch winnen en je staat zomaar in de finale.
Barney.gifquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoogtepunt weer dan he. Want je cluppie kennende is het in maart alweer 10-12 puntjes achter op de rest
quote:Willem II witheet door 'thuisfluiter' van Feyenoord: "Heb met flessen gegooid"
vrijdag 18 december 2015 om 08:56
Willem II was niet tot bedaren te krijgen na de bekeruitschakeling tegen Feyenoord. Ed Janssen gaf de Rotterdammers in de tweede helft van de verlenging een strafschop, na een vermeende overtreding van Dries Wuytens op Michiel Kramer. Wuytens kreeg zelfs zijn tweede geel en werd witheet.
"Woedend was ik. We hielden elkaar de hele wedstrijd al vast in het zestienmetergebied. Ik kreeg op een gegeven moment zelfs een elleboog van Kramer. Maar omdat het publiek nu schreeuwde, gaf hij ineens een strafschop. Een ouderwetse thuisfluiter. Als deze wedstrijd in Tilburg was gespeeld, had hij nooit voor deze overtreding gefloten. Hij zag toch ook dat Kostas die bal makkelijk uit de lucht kon plukken?", vroeg Wuytens zich na afloop af tegenover Metro.
De verdediger weet dat hij Kramer niet had moeten vasthouden. "Daarom ben ik ook wel een beetje boos op mezelf. Maar ik blijf erbij dat dit soort contact er altijd is tussen spelers. Als verdediger moet je nu eenmaal voelen waar je tegenstander is", weet de speler, die door het lint ging. "Toen ik na mijn rode kaart in de kleedkamer kwam, heb ik wat flessen door de ruimte gegooid. Inmiddels ben ik weer rustig, maar het blijft frustrerend dat een scheidsrechter zich op zo'n manier laat leiden door het publiek. Verschrikkelijk."
Zeldzaam dom die man. Feyenoord is de laatste jaren bij uitstek een elftal waarbij heel veel jeugd de kans krijgt. De laatste keer dat jeugdspelers vroegtijdig vertrokken was met Wijnaldum en Fer en dat was om financiële redenen. Daarna is dat alleen voorgekomen met Boetius omdat die een aflopend contract had. Andere spelers hebben mooie transfers gemaakt, zoals Clasie en de Vrij.quote:
De sfeer is weleens beter geweest ja. Maar de ontlading was wel enorm hoog bij de 1-1, kwam voor mijn gevoel bijna net zoveel los als tegen Ajax thuis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was anders doodstil in de Kuip gisteren. Geen sfeer, niks.
Niet eens in de buurt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De sfeer is weleens beter geweest ja. Maar de ontlading was wel enorm hoog bij de 1-1, kwam voor mijn gevoel bijna net zoveel los als tegen Ajax thuis.
Na Pelle wel zijn beste werk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:52 schreef Caland het volgende:
Jezus... Ik vond de arbitrage juist heel goed. Ook de vlaggers. Hadden het volgens mij elke keer goed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
T is ook wel echt een dingetje geworden he, het afgeven op scheids-prestaties in de Kuip. Hij geeft zelf nota bene aan dat ie beet hield, en ja, in dit geval vertrok Kramer en was het opzichtig, tsja, dan moet je op de blaren zitten. Dat je je zuur voelt prima, maar dit is wel een onnodige reactie
Als dat rood was, had Kramer dit seizoen al 342x rood moeten hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jezus... Ik vond de arbitrage juist heel goed. Ook de vlaggers. Hadden het volgens mij elke keer goed.
Enige was dat een speler van W2 rood had moeten krijgen voor het slaan van (uit m'n hoofd) Elia... Was dat niet die Struikrover?
Van mijn kant leek die grens er wel een aantal keer flink naast te zitten, maar als op beeld bleek dat ie wel gelijk had, dan trek ik m'n woorden terug.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jezus... Ik vond de arbitrage juist heel goed. Ook de vlaggers. Hadden het volgens mij elke keer goed.
Enige was dat een speler van W2 rood had moeten krijgen voor het slaan van (uit m'n hoofd) Elia... Was dat niet die Struikrover?
Klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Als dat rood was, had Kramer dit seizoen al 342x rood moeten hebben.
quote:Verder was de scheids meer dan prima. Penalty was gewoon zeer dom van de verdediger, vooral op dat moment.
Ja klopt en 0 gevaar. Daar moet echt aan gewerkt worden, want bij corners van Willem 2 kwam er wel meteen gevaar uit. (klutssituatie voor de goal)quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:04 schreef Caland het volgende:
Voor mijn gevoel hebben we ook een corner of 40-45 gehad.
Met het voorspelbare resultaatquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:04 schreef Caland het volgende:
Voor mijn gevoel hebben we ook een corner of 40-45 gehad.
Zitten doe je thuis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan was het persoonlijk. Ik zat vak W2.
Dat zag je vanaf het begin toch wel aan komen? En dat voor 8 ton.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:52 schreef Caland het volgende:
miljoen toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zag je vanaf het begin toch wel aan komen? En dat voor 8 ton.![]()
Tapia speelt aardig bij een degradatiekandidaat... ik zie niet wat hij nou toevoegd ten opzichte van alles wat we hebben lopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als er ergens wel een kwaliteitsinjectie nodig is is het wel op het middenveld. Vilhena, Immers en Toornstra gaan aankomende zomer en misschien al wel aankomende winter vertrekken.
Ik denk dat Feyenoord het als een buitenkansje ziet. Zal niet meer dan 1 miljoen kosten. Ik vind het wel het proberen waard. Vorig seizoen erg sterk. Jong.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tapia speelt aardig bij een degradatiekandidaat... ik zie niet wat hij nou toevoegd ten opzichte van alles wat we hebben lopen.
Is een goede spelert man, als je die kunt contracteren is dat een goede zet imo. Beter dan Fer huren bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tapia speelt aardig bij een degradatiekandidaat... ik zie niet wat hij nou toevoegd ten opzichte van alles wat we hebben lopen.
Zeiden we ook van Vejinovic, Vormer etc. Zo'n makkelijke positie is het niet om in te vullen bij Feyenoord. De combinatie kracht en discipline om te verdedigen en opbouwend iets kunnen toevoegen ligt niet voor het oprapen zo blijkt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is een goede spelert man, als je die kunt contracteren is dat een goede zet imo. Beter dan Fer huren bijvoorbeeld.
Oh, ja dan kunnen we hem maar beter niet halen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeiden we ook van Vejinovic, Vormer etc. Zo'n makkelijke positie is het niet om in te vullen bij Feyenoord. De combinatie kracht en discipline om te verdedigen en opbouwend iets kunnen toevoegen ligt niet voor het oprapen zo blijkt.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeiden we ook van Vejinovic, Vormer etc.
Van Vormer dacht ik wel dat het een toegevoegde waarde zou zijn. Vejinovic snapte ik vanaf moment 1 al niet. Traag en nonchalant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeiden we ook van Vejinovic, Vormer etc. Zo'n makkelijke positie is het niet om in te vullen bij Feyenoord. De combinatie kracht en discipline om te verdedigen en opbouwend iets kunnen toevoegen ligt niet voor het oprapen zo blijkt.
En een Klaassen, Bazoer en Tete vind ik wel van een iets ander niveau dan, met alle respect, Tonny Vilhena. Misschien komt dat nog hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeldzaam dom die man. Feyenoord is de laatste jaren bij uitstek een elftal waarbij heel veel jeugd de kans krijgt. De laatste keer dat jeugdspelers vroegtijdig vertrokken was met Wijnaldum en Fer en dat was om financiële redenen. Daarna is dat alleen voorgekomen met Boetius omdat die een aflopend contract had. Andere spelers hebben mooie transfers gemaakt, zoals Clasie en de Vrij.
Nu heb je dus Kong, Beek en Kars die gewoon basis spelen. Het is verder gelukkig niet meer zoals in de slechte tijden dat je sowieso een basisplek had. Er is eindelijk weer wat kwalitatieve concurrentie. Toy noemt bij Ajax "Klaassen". Als je een zeer belangrijke speler bent, sta je er altijd in. Dat was ook het geval met Clasie bij ons. Ben je dat niet dan sta je er ook bij Ajax naast, zo'n Fischer bijvoorbeeld speelt immers ook niet altijd en die is een jaar ouder dan Tonny. Kishna, a la Boetius, kon ook vertrekken. Zijn gewoonweg geen bepalende spelers en gehyped. Als je je dan ook niet professioneel opstelt, is het gewoon klaar.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 03:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoord krijgt weer een terechte penalty
0 gevaar!? Omhaal van lexgod vergeten? Wat een speler!quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja klopt en 0 gevaar. Daar moet echt aan gewerkt worden, want bij corners van Willem 2 kwam er wel meteen gevaar uit. (klutssituatie voor de goal)
Tijden niet meer zo hard geschreeuwd? Wat dacht je van een bekerronde terug?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eindelijk thuis, geweldige ontlading bij met name de 1-1. Heb in tijden niet zo hard geschreeuwd. Verder een matige pot van onze kant, maar dat maakt me helemaal niets uit. Goede kans op bekerwinst dit jaar, het zou zomaar kunnen gebeuren![]()
Ik vond wel dat ie wat toevoegde andersquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:09 schreef Scrummie het volgende:
Rot op met Immers. Dat gejuich gister avond toen ie erin kwam. Plaatsvervangende schaamte.
Ik denk dat die groep helaas nog niet eens zo klein is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:13 schreef Caland het volgende:
Al zullen sommigen het dan wel weer menen.
Ze hebben dan ook niet zoveel meer rondlopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:21 schreef 426451 het volgende:
Telegraaf![]()
"Het is bijzonder om vast te stellen dat de rollen tussen FC Twente en Feyenoord zijn omgedraaid. Enkele jaren terug konden de tukkers met, naar nu blijkt, onbezonnen en onverantwoordde, pareltjes uit e Kuip weglokken. Nu vist het financieel kerngezonde Feyenoord in Enschede de vijver leeg."
Een interesse in de speler is meteen het hele vijver
Qua ritme echt een heel slechte tekst op deze melodie. Aantal lettergrepen klopt niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:06 schreef satecl het volgende:
''Zie mijzelf als onkruid, ik kom altijd terug''
[ afbeelding ]![]()
![]()
een Immers-hater weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
maar als Lex er niet is
als Lex er niet is
weet een Immers-hater pas wat hij mist
satecl - 17 december 2015
quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:06 schreef satecl het volgende:
''Zie mijzelf als onkruid, ik kom altijd terug''
[ afbeelding ]![]()
![]()
weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
maar als Lex er niet is
als Lex er niet is
weet een Immers-hater pas wat hij mist
satecl - 17 december 2015
Nee. Maar fuck dat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ken die Tapia niet zo goed, wel goede verhalen over gehoord vorig jaar. Beetje een toevoeging?
Toch zeker 3/4 spelers die direct, in de breedte of voor de toekomst een goede aanwinst zouden zijn voor Feyenoord (of Ajax/PSV).quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook niet zoveel meer rondlopen.
Ja, hij heeft een geweldige balbehandeling vooral. Kan ook goed dribbelen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ken die Tapia niet zo goed, wel goede verhalen over gehoord vorig jaar. Beetje een toevoeging?
Las al van Twentefans op Voetbalzone dat ze er wel minstens 8-10 miljoen voor gaan vragen omdat ze dat in de zomer ook hadden gedaan !11!quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Maar fuck dat.
Op de dag dat de gemeente Enschede moet gaan beslissen over een deal met Twente gewoon een jodenfooitje bieden. Onder het mom van jullie kunnen wel weigeren hoor, maar dat gaat voor scheve gezichten zorgen.
Geelgod. Eindbaas der eindbazen.
Tapia speelde vorig seizoen goed en toen was Twente geen degradatiekandidaat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was nog net iets harder inderdaad, maar deze ontlading was (bij mij persoonlijk) ook enorm. Ik wil per se die beker winnen dit jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tijden niet meer zo hard geschreeuwd? Wat dacht je van een bekerronde terug?
aim high, netjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat was nog net iets harder inderdaad, maar deze ontlading was (bij mij persoonlijk) ook enorm. Ik wil per se die beker winnen dit jaar.
Tja, realistisch gezien zie ik ons eerlijk gezegd de competitie niet winnen. En met een beetje mazzel rol je zo de bekerfinale in. Roda uit moet te doen zijn en dan Den Bosch thuis ofzo.quote:
Vejinovic ook, Bilal ook bij Heerenveen, Toornstra speelde ook goed bij Utrecht. 1 seizoen zegt niks.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tapia speelde vorig seizoen goed en toen was Twente geen degradatiekandidaat.
Tot nu toe is het erg aardig wat Feyenoord laat zien. Alleen vanaf januari gaat het meestal fout, het is afwachten hoe het dan gaat. Feyenoord zal inderdaad wel eerder de beker winnen dan het kampioenschap.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, realistisch gezien zie ik ons eerlijk gezegd de competitie niet winnen. En met een beetje mazzel rol je zo de bekerfinale in. Roda uit moet te doen zijn en dan Den Bosch thuis ofzo.
Erg aardig? Godzijdank hebben we dit jaar meer scorend vermogen dan vorig jaar, daardoor winnen we veel wedstrijden. En er zit dankzij Kuijt veel meer spirit in dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het erg aardig wat Feyenoord laat zien. Alleen vanaf januari gaat het meestal fout, het is afwachten hoe het dan gaat. Feyenoord zal inderdaad wel eerder de beker winnen dan het kampioenschap.
Ik heb het idee dat het allemaal nog wel een paar stapjes beter kan en mag hoor. We hebben een paar wedstrijden 1 helft goed gespeeld, maar het zakt nog altijd best wel ver weg en dat moet er gewoon uit. De 1e helft gisteren volgens mij 0 schoten on target en 2-3 off target, das gewoon bedroevend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het erg aardig wat Feyenoord laat zien. Alleen vanaf januari gaat het meestal fout, het is afwachten hoe het dan gaat. Feyenoord zal inderdaad wel eerder de beker winnen dan het kampioenschap.
Dat lag aan Rutten. #periodisering #howsimplecanitbequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Alleen vanaf januari gaat het meestal fout
Je moet ook wel hopen dat Dirkie niet geblesseerd raakt, die ouwe diesel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Erg aardig? Godzijdank hebben we dit jaar meer scorend vermogen dan vorig jaar, daardoor winnen we veel wedstrijden. En er zit dankzij Kuijt veel meer spirit in dan vorig jaar.
Maar als je ziet hoeveel we toch ook gisteren weer weggaven. Gewoon 4 grote kansen voor die Zivkovic, dat mag niet tegen de nummer 15 van de eredivisie. En dat is niet de eerste keer, ik vind dat we redelijk van geluk mogen spreken dat we zoveel punten hebben gepakt. (hoewel er ook goede wedstrijden zoals Heerenveen uit en Twente thuis bijzaten)
En de staafquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het allemaal nog wel een paar stapjes beter kan en mag hoor. We hebben een paar wedstrijden 1 helft goed gespeeld, maar het zakt nog altijd best wel ver weg en dat moet er gewoon uit. De 1e helft gisteren volgens mij 0 schoten on target en 2-3 off target, das gewoon bedroevend.
Als we een paar tandjes erbij zetten zouden we best wel tot het eind mee kunnen doen om het kampioenschap, we hebben wel lekker veel lopende mensen en een vrij brede selectie. Alleen Kuyt en El Ahmadi moeten niet stuk gaan denk ik
Inclusief bekerwedstrijden nu 16 goals, en dat vóór de winterstop. Echt niet te geloven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je moet ook wel hopen dat Dirkie niet geblesseerd raakt, die ouwe diesel.
Hoeveel daarvan zijn eigenlijk penalty's? Want volgens mij heeft hij ook aardig wat daarvan ingeschoten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inclusief bekerwedstrijden nu 16 goals, en dat vóór de winterstop. Echt niet te geloven.![]()
5. Dus 11 veldgoals, nog steeds erg veelquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn eigenlijk penalty's? Want volgens mij heeft hij ook aardig wat daarvan ingeschoten.
5quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn eigenlijk penalty's? Want volgens mij heeft hij ook aardig wat daarvan ingeschoten.
Doen alsof dit bijzonder is en de absurde situatie van een paar jaar geleden normaal was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:21 schreef 426451 het volgende:
Telegraaf![]()
"Het is bijzonder om vast te stellen dat de rollen tussen FC Twente en Feyenoord zijn omgedraaid. Enkele jaren terug konden de tukkers met, naar nu blijkt, onbezonnen en onverantwoordde, pareltjes uit e Kuip weglokken. Nu vist het financieel kerngezonde Feyenoord in Enschede de vijver leeg."
Een interesse in de speler is meteen het hele vijver
Mwoa, die moet wel op te vangen zijn, is by far niet zo belangrijk als Kuyt en El Ahmadi. Is zelf ook niet altijd even goed en zichtbaar. Overigens wel de beste 10 die we hebben imoquote:
Jij zegt dat idd alleen van Vilhena, dat klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor.
De handelingssnelheid van Tapia ligt wel een stuk hoger trouwens. Dat is al een plus. Legt alleen ook een hoop risico in zijn spel en op die positie komen er ook grote talenten aan.
Klopt, dit is ook een reden waarom we in Europa gewoon keihard falen. Vooral een club als Ajax is niet gewend dat er in de Eredivisie enige weerstand is, dus zodra je even vol erop gaat speel je die zoek.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat me altijd weer opvalt bij Feyenoord, maar eigenlijk in de hele eredivisie, is dat als een tegenstander druk zet en spelers weinig tijd krijgen, er schrikbarend veel en snel balverlies wordt geleden. De techniek en handelingssnelheid van de meesten is echt bedroevend.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
5. Dus 11 veldgoals, nog steeds erg veel
Donders, heeft Feyenoord 5 penalty's gehad of heeft Dirk ook gemist?quote:
Is inderdaad een onnodige overtreding, had totaal niet gehoeven. Alsof Kramer ook maar iets goed met die bal ging doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:14 schreef heiden6 het volgende:
Dat gejank van 013 over die penalty.Gewoon een hele domme, onnodige overtreding. Wees maar boos op jezelf Wuytens!
Met dat aantal was ik na een seizoen eigenlijk ook wel tevreden geweest. Ik was er sceptisch over maar hij overtreft wel al mijn verwachtingen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inclusief bekerwedstrijden nu 16 goals, en dat vóór de winterstop. Echt niet te geloven.![]()
Ben wel nieuwsgierig, wat voor verwachtingen hadden jullie van hem toen hij naar Feyenoord kwam?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dat aantal was ik na een seizoen eigenlijk ook wel tevreden geweest. Ik was er sceptisch over maar hij overtreft wel al mijn verwachtingen.
Wat bijvoorbeeld een Van Bommel en ook Van Bronckhorst niet konden brengen lukt Dirkie toch wel.
Denken dat Dirk pingels mistquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klopt, dit is ook een reden waarom we in Europa gewoon keihard falen. Vooral een club als Ajax is niet gewend dat er in de Eredivisie enige weerstand is, dus zodra je even vol erop gaat speel je die zoek.
[..]
[..]
Donders, heeft Feyenoord 5 penalty's gehad of heeft Dirk ook gemist?
Heel gemengd, volgens mij vond iedereen het wel mooi dat hij terugkwam maar op de vraag of hij voetballend nog iets kon toevoegen zat ik in het negatieve kamp zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig, wat voor verwachtingen hadden jullie van hem toen hij naar Feyenoord kwam?
10 goals maximaal, verwachtte wel dat hij in de basis zou gaan spelen en voor een goede spirit zou zorgen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig, wat voor verwachtingen hadden jullie van hem toen hij naar Feyenoord kwam?
Ook bij Fener heeft hij weleens gemist. Maar bij Oranje alles raak.quote:
Ja bedoelde het ook in de zin van of hij het aankon.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel gemengd, volgens mij vond iedereen het wel mooi dat hij terugkwam maar op de vraag of hij voetballend nog iets kon toevoegen zat ik in het negatieve kamp zullen we maar zeggen.
Wie nam ze toen ook alweer?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er vorig jaar 5 pingels op rij gemist werden ofzo
Jouw verwachtingen bij spelers zijn wel vaker verkeerd. Ik noem geen namen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dat aantal was ik na een seizoen eigenlijk ook wel tevreden geweest. Ik was er sceptisch over maar hij overtreft wel al mijn verwachtingen.
Wat bijvoorbeeld een Van Bommel en ook Van Bronckhorst niet konden brengen lukt Dirkie toch wel.
Een goede penaltynemer is cruciaal, dus ik begrijp het gezeik ook niet dat Dirk alleen maar penals zou scoren. Als we een penalty krijgen is het nu 95 procent zeker dat ie erin gaat. Dat is ook weleens lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er vorig jaar 5 pingels op rij gemist werden ofzo
De misser van Lex in de Arena is de enige die ik maar niet kan vergeten...quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:25 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Wie nam ze toen ook alweer?
Die was nog veel pijnlijker dankzij die rebound.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De misser van Lex in de Arena is de enige die ik maar niet kan vergeten...
Al ben ik wel blij dat het gister geen strafschoppen zijn geworden. Ik zie alleen Dirk als zekerheidje...quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Een goede penaltynemer is cruciaal, dus ik begrijp het gezeik ook niet dat Dirk alleen maar penals zou scoren. Als we een penalty krijgen is het nu 95 procent zeker dat ie erin gaat. Dat is ook weleens lekker.
Uit m;n hoofd: 2x pelle, 1x Vilhena 1x Te Vrede, 1x Kazimquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:25 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Wie nam ze toen ook alweer?
Zomaar een greep uit de reacties :quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:10 schreef Downwards het volgende:
Prima middenvelder voor Feyenoord. Gaan ze een hoop plezier aan beleven de komende seizoenen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:38 schreef Sloggi het volgende:
Hij is een versterking en heeft doorverkoopwaarde. Prima aankoop lijkt me.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eindelijk wat creativiteit op het middenveld.Nu Immersgenot nog even bij een Engelse 4e klasse ploeg zien te lozen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is niet te oud, waar zeg ik dat? Hij gaat alleen nooit meer opleveren dan wat je er nu voor betaalt.
En dat is op zich niet erg, als hij dan maar ervaring of iets anders toevoegt. Maar ook dat mist bij Vejinovic. Gewoon geen materiaal als je komend jaar wel Europees voetbal wil afdwingen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:58 schreef Thunder0x het volgende:
Niet goed genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
Als je blind bent zeg dan gewoon niks. Is een van de meest constant presterende spelers in de Eredivisie geweest afgelopen jaar.
En wat maakt het uit op welke manier hij scoort? Hij maakt ze wel, Clasie en El Ahmadi niet.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vejinovic scoort tenminste. Geeft assists. Creëert kansen.
Iets wat ontbreekt op het Feyenoord-middenveld.
Zat ik ook nog aan te denken ja, ik zag Elia zijn penalty in de tweede ring verdwijnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al ben ik wel blij dat het gister geen strafschoppen zijn geworden. Ik zie alleen Dirk als zekerheidje...
Ik bind in.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zomaar een greep uit de reacties :
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Onlogisch, jou mag ik wel. Kwaliteitspost dit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zomaar een greep uit de reacties :
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zei gisteren in de rust van de verlenging nog tegen m'n pa dat de enige waarin ik vertrouwen had in een penaltyreeks Vermeer wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al ben ik wel blij dat het gister geen strafschoppen zijn geworden. Ik zie alleen Dirk als zekerheidje...
Ach ik neem aan dat Zivkovic de bal ook de 3e ring in had geschoten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Kan me niet voorstellen dat er veel ballen van onze kant in waren gegaan. Herinner me Elia een paar jaar geleden nog wel tegen Uruguay. Slechtste pingel die ik in tijden heb gezien. Immers had em ook sowieso gemist, Bilul hoeven we het niet eens over te hebben. Misschien had Karim nog gescoord.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zei gisteren in de rust van de verlenging nog tegen m'n pa dat de enige waarin ik vertrouwen had in een penaltyreeks Vermeer was
Falkenburg bedoel je? Oud-AZ'erquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:43 schreef Caland het volgende:
Wie was eigenlijk die gozer met die bierpens die op een gegeven momemt bij Willem II in de spits stond
Nemec denk ik?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee kwam er laat in. Nummer 43 dacht ik
Ik dacht ook ff dat de verzorger zich aan het warmlopen was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee kwam er laat in. Nummer 43 dacht ik
Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Beetje off-topic maar zou Robin van milkshake perzik volgend jaar terugkomen naar Feyenoord? Weinig perspectief meer bij Fener. Ik zie hem niet zo snel meer terugkomen en misschien kan Dirk hem overhalen?
Hoeft van mij niet te komen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Beetje off-topic maar zou Robin van milkshake perzik volgend jaar terugkomen naar Feyenoord? Weinig perspectief meer bij Fener. Ik zie hem niet zo snel meer terugkomen en misschien kan Dirk hem overhalen?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Cheick Toure is echt nog te jong.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor.
De handelingssnelheid van Tapia ligt wel een stuk hoger trouwens. Dat is al een plus. Legt alleen ook een hoop risico in zijn spel en op die positie komen er ook grote talenten aan.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef satecl het volgende:
Edit
Poll maken lukt me nietWat een kneus ben ik ook.
Mijn vraag was: Wie was er slechter? Kramer of Vejinovic?
Ik stem op Kramer.
Kramerquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef satecl het volgende:
Edit
Ik stem op Kramer.
Kramer.. vind het treurig om te zien dat zo'n lange gozer bijna al zijn duels verliest.. bal vasthouden kan hij ook al niet en technisch is hij dramatisch.. hij speelde niet alleen slecht, hij is gewoon slecht.. luie hondquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef satecl het volgende:
Edit
Ik stem op Kramer.
Poll: Wie was slechter?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef satecl het volgende:
Edit
Ik stem op Kramer.
Nelom.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef satecl het volgende:
Edit
Ik stem op Kramer.
Yep. Het volgende slachtoffer in het rijtje "Kuipvrees". Want hij kan wel een balletje raken. Laat het bij ons alleen totaal niet zien. Erg zonde. Zal ook langzaam maar zeker een bankzitter worden en ergens in de winterstop van volgend seizoen vertrekken naar Standaard Luik of zo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vejino. Lijkt soort Kuipvrees te hebben. Kramer is gewoon lui.
Ik stem op de grensrechter die voor vakkie W stond.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Poll: Wie was slechter?
• Kramer
• Vejinovic
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Haha, ja die kreeg wel het e.e.a. naar zijn hoofd geslingerd. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stem op de grensrechter die voor vakkie W stond.
Heb wel een beetje genoeg van oud-spelers die terug komen. Mag wel naar zijn oude liefde Excelsior wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Immers tegen PSVquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Ah crap, El Ahmadi staat op scherp. Bij geel tegen Nec, mist hij PSV thuis.
Net onkruid die jongen. #ImmerOnkruidGodGenotquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:54 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Immers tegen PSV't Zal toch niet.
Vejinovic---Vilhenaquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:54 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Aaawquote:VILHENA: ‘IK WEET DAT ELJERO ZO'N STEEKBAL IN HUIS HEEFT'
Dirk Kuyt kroonde zich in de verlenging tot matchwinner, maar de bijdrage van Tonny Vilhena aan de 2-1 overwinning op Willem II was minstens zo groot. De middenvelder zorgde in de 88ste minuut op aangeven van Eljero Elia voor de gelijkmaker en voorkwam daarmee uitschakeling in de KNVB beker.
‘Ik weet dat Eljero zo'n steekbal in huis heeft en altijd oog heeft voor de diepgaande mensen’, zo keek Vilhena terug op zijn belangrijke treffer. ‘Toen ik diep ging, verwachtte ik dan ook dat die bal zou komen. Ik kreeg ‘m perfect voor mijn linker en schoot hem binnen. Daar was ik hartstikke blij mee, mede doordat ik zondag in Groningen in de slotfase een kans miste. Daardoor ging ik met een slecht gevoel naar huis. Gelukkig ging deze kans er wel in. Maar het meest blij ben ik uiteraard met de overwinning.’
‘Ik zag Tonny inderdaad gaan en gaf de bal goed in de ruimte, zodat hij meteen kon schieten’, bevestigde Elia tegen middernacht in de catacomben van De Kuip. ‘Op basis van de tweede helft was de goal volgens mij dik verdiend. In de eerste helft reageerden we, na rust ageerden we. We knalden er bovenop, zetten druk naar voren en creëerden kansen. Ik was al redelijk moedeloos geworden omdat de bal er niet in wilde, maar gelukkig viel de goal alsnog.’
Waar de meeste spelers Vilhena feliciteerden met zijn goal rende Elia bijna het hele veld over naar de reservebank. Daar zocht hij Marko Vejinovic op, die met een foutieve pass de 0-1 van Willem II had ingeluid en een kwartier voor tijd werd gewisseld voor Lex Immers. Elia: ‘Ik wilde Marko een hart onder de riem te steken, omdat ik het zuur vond dat Willem II door zijn verkeerde pass scoorde. Ik was blij voor hem dat die fout niet beslissend was en dat wilde ik hem laten weten.’
Ik heb wel zin in een middenveld met Vejinovic, Toornstra, Immers. Dat wordt genieten!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:54 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Liever Immers wel hoor. Vilhena, staaf, Immers kan best.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Vejinovic---Vilhena
----De Staaf-------
Al heb nu op dit moment liever Toornstra dan Vejinovic.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Vejinovic---Vilhena
----De Staaf-------
Grafteringzooi, dan zie ik liever fucking Karsdop op 10 dan op elke middenveldpositie waar Immers kan staanquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Vejinovic---Vilhena
----De Staaf-------
Dat is waar. Een penalty of twee?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft nog altijd in de Kuip he, zelfs vorig jaar wonnen we die nog.
Drie minstens. En wederom allemaal terecht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is waar. Een penalty of twee?
1tje, en een onterecht afgekeurde goal van PSV uiteraard.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is waar. Een penalty of twee?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1tje, en een onterecht afgekeurde goal van PSV uiteraard.
Al vind ik Kuijt toch echt een enorme aanwinst. Die kerel doet echt enorm veel voor de hele ploeg. Alleen gisteren speelde hij een bal iets te ver voorruit die hij 2 jaar geleden nog wel had kunnen meenemen maar die sprint redde hij nu echt niet meer. Daaruit is wel duidelijk te maken dat ie niet zo jong meer is maar nog altijd wel erg slim en professioneel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Heb wel een beetje genoeg van oud-spelers die terug komen. Mag wel naar zijn oude liefde Excelsior wat mij betreft.
Feyenoord haalde vorig jaar thuis maar 5 punten meer dan in uit-wedstrijden. Daarmee was hun thuisvoordeel kleiner dan dat van Ajax en PSV.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft nog altijd in de Kuip he, zelfs vorig jaar wonnen we die nog.
Mijn goede voornemen wordt om jouw posts gewoon helemaal niet meer te lezenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord haalde vorig jaar thuis maar 5 punten meer dan in uit-wedstrijden. Daarmee was hun thuisvoordeel kleiner dan dat van Ajax en PSV.
Dus zo geweldig draagt die sfeer in de Kuip niet bij aan de prestaties.
Nou ja, er is natuurlijk nogal vaak wat opportunisme over Kuipvrees van tegenstanders, het geweldige legioen en het effect daarvan op de resultaten. Het is toch niet verkeerd om dat, met feiten onderbouwd, wat te relativeren?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen wordt om jouw posts gewoon helemaal niet meer te lezen
Misschien een abbonementje nemen... hmm...ideetje, schrijf ik op, bedankt he, voor weer een nietszeggende opvulling van ons topic
Wel tegen PSV.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord haalde vorig jaar thuis maar 5 punten meer dan in uit-wedstrijden. Daarmee was hun thuisvoordeel kleiner dan dat van Ajax en PSV.
Ja, dat klopt. PSV heeft het sowieso traditioneel lastig tegen Feyenoord. Ook in de thuis-wedstrijd was het kielekiele vorig jaar. Speelwijze van Feyenoord ligt PSV gewoon niet zo goed, dat is al jaren zo. Een enkele wedstrijd uitgezonderd (zoals PSV-Feyenoord dit jaar), zijn het altijd wedstrijden vol strijd met matig voetbal.quote:
Het gaat toch al het hele jaar over dat scheidsrechters in De Kuip niet tegen Feyenoord durven te fluiten? Werkt het dus toch wel als je de Telegraafvolgelingen mag geloven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk nogal vaak wat opportunisme over Kuipvrees van tegenstanders, het geweldige legioen en het effect daarvan op de resultaten. Het is toch niet verkeerd om dat, met feiten onderbouwd, wat te relativeren?
Sinds wanneer neemt men de Telegraaf serieus?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het gaat toch al het hele jaar over dat scheidsrechters in De Kuip niet tegen Feyenoord durven te fluiten? Werkt het dus toch wel als je de Telegraafvolgelingen mag geloven.
Gelukkig doet alleen de wat minder intelligente medelander dat. Zoals user TweeGrolsch bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer neemt men de Telegraaf serieus?
de telegraaf is een fascistische jodenkrantquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer neemt men de Telegraaf serieus?
vraag 1000 voetballers waar ze het liefst zouden voetballen...quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de telegraaf is een fascistische jodenkrant
En het jaar daarvoor waren we alle 17 wedstrijden ongeslagen en dit seizoen tot nu toe ook, dus dat is een beetje selectief statistieken bekijken van jouw kant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik las gister iets over een Africa cup? Of is die niet in 2016? Als dat wel is is ie er sowieso niet bij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Ah crap, El Ahmadi staat op scherp. Bij geel tegen Nec, mist hij PSV thuis.
En dan alle psv jochies weer huiliehuilie doen omdat de Rotterdammers van PSV niet hun best hebben gedaan, zoals we gewend zijn.quote:
Ik dacht dat Marokko ook deze editie uitgesloten is van deelname, omdat ze vorig jaar de organisatie weigerde.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las gister iets over een Africa cup? Of is die niet in 2016? Als dat wel is is ie er sowieso niet bij.
Baas klaas is weer terug.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klopt, dus KEA zal zondag geen geel mogen pakken. Alhoewel, psv thuis, makkiequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marokko ook deze editie uitgesloten is van deelname, omdat ze vorig jaar de organisatie weigerde.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
CAS heeft die schorsing ongedaan gemaakt, ze mogen gewoon weer meedoen maar de volgende Africa Cup is in 2017quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marokko ook deze editie uitgesloten is van deelname, omdat ze vorig jaar de organisatie weigerde.
Ik zou niets liever willen dan dat ie terug komt. Technisch waarschijnlijk de beste speler die we ooit hebben voortgebracht. En een goede vriend van Dirk, die hem hopelijk mentaal op de been zou kunnen houden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Heb wel een beetje genoeg van oud-spelers die terug komen. Mag wel naar zijn oude liefde Excelsior wat mij betreft.
Ah oké, helemaal geen Africa Cup dus dit jaar. Ik dacht dat dat toernooi jaarlijks was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
CAS heeft die schorsing ongedaan gemaakt, ze mogen gewoon weer meedoen maar de volgende Africa Cup is in 2017
Ze zouden het nog willen ook die leipe Afrikanen, weer meer mogelijkheden om steekpenningen te verdienen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ah oké, helemaal geen Africa Cup dus dit jaar. Ik dacht dat dat toernooi jaarlijks was.
ik denk dat die steekpenningen meer in de Europese landen verdient worden......zie platini en blatter....quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zouden het nog willen ook die leipe Afrikanen, weer meer mogelijkheden om steekpenningen te verdienen.
Tegen wie moet Ajax, Klaas?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Nec moet mogelijk zijn
als 020 nou weer verliest kunnen we winterkampioen worden...
Die hebben ze ook veel betaald voor steun he.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat die steekpenningen meer in de Europese landen verdient worden......zie platini en blatter....
de graafschapquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Tegen wie moet Ajax, Klaas?
Ik vind het vooral ongelofelijk dat er nog mensen zijn die Johan überhaupt serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de graafschap
heel de club ajax is de weg kwijt
Lig in een deuk hoe Johan iedere keer daar een complete chaos kan veroorzaken door een intervieuw van 2 minuten te geven...tis lachwekkend
Bron?quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:36 schreef Tortugal het volgende:
Feyenoord biedt 2 miljoen op Tapia, contract tot 2020.
Je moet het ze ook een beetje gunnen bij Twente hoor. Voor 1-1.5 hadden we hem vast ook meegekregen, maar om er nou zo'n misbruik van te maken dat Twente in de zeik zit...quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bron?
Ik vind het een hoop geld, had niet verwacht dat hij zo duur zou zijn.
Laat twente lekker failliet gaan....quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
Want als Twente niet in deze situatie zou zitten, had hij nog wel wat meer dan 2 mil geweest
Die is nu toch voor het seizoen verhuurd aan Willem 2?quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Laat twente lekker failliet gaan....
MIsschien kan die sterspeler van hun alsnog bij ons komen voetballen
Maar ik zou in de winterstop voor Zirkovic gaan....je moet je versterken op je zwakke posities
Lul niet zo gek man...quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is nu toch voor het seizoen verhuurd aan Willem 2?
Los van of we dat willen (dat willen we niet), is het dus ook gewoon nog eens niet haalbaar.
Ik word altijd zo verdrietig van die domme waanbeelden van je, klaas
Dus nu moeten we hem zelfs gaan huren van Ajax?quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lul niet zo gek man...
Als Zirkovic voor willem2 kan voetballen dan kan hij dat waarschijnlijk helemaal voor Feyenoord.....
Hoeveel zou die daar nou verdienen bij willem2 ...helemaal geen klote, HIj zou er bij Feyenoord financieel op vooruit kunnen gaan, zelfs op huurbasis.
Dat contract wat hij bij willem2 heeft is alleen maar bedoeld om hem in de kijker te laten spelen...
alsof er zoveel scouts in europa de wedstrijden van een club als willem2 volgen...
ik word moe van jou goser....ik moet veel typen om jou iets duidelijk te maken.
Lul..... ik wist niet dat hij van ajax was...quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus nu moeten we hem zelfs gaan huren van Ajax?
Bij nader inzien ongeschikt. Aron Winter sla ik hoog aan.quote:Op 13 november 2013 maakte ´ivković zijn debuut voor het Nederlands elftal onder 19 in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Moldavië –19 die met 3-0 werd gewonnen. ´ivković was in deze wedstrijd verantwoordelijk voor de 1-0.
´ivković werd op 17 november 2014 door bondscoach Aron Winter uit de selectie van Oranje onder 19 gezet. Winter liet weten dat de aanvaller van Ajax om disciplinaire redenen geen deel meer uitmaakt van de ploeg die zou oefenen tegen België –19.[20] In maart 2015 ging ´ivković opnieuw de fout in bij Oranje onder 19. ´ivković werd 'om disciplinaire redenen' buiten de selectie voor de wedstrijd van Oranje -19 tegen Servië gehouden. Hij kwam te laat voor de wedstrijdbespreking.[21] Eind juni 2015 besloot ´ivković niet deel te namen aan het EK onder 19 in Griekenland. Hij gaf aan dat zich goed wou voorbereiden op het seizoen bij zijn nieuwe club Willem II
quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lul niet zo gek man...
Als Zirkovic voor willem2 kan voetballen dan kan hij dat waarschijnlijk helemaal voor Feyenoord.....
Hoeveel zou die daar nou verdienen bij willem2 ...helemaal geen klote, HIj zou er bij Feyenoord financieel op vooruit kunnen gaan, zelfs op huurbasis.
Dat contract wat hij bij willem2 heeft is alleen maar bedoeld om hem in de kijker te laten spelen...
alsof er zoveel scouts in europa de wedstrijden van een club als willem2 volgen...
ik word moe van jou goser....ik moet veel typen om jou iets duidelijk te maken.
Wel een speler met heel veel potentie. Prima aankoop.quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bron?
Ala hij zich goed doorontwikkelt en de aansluiting weet te maken, hebben we met hem en Gustafson een middenveld wat nog jaren meekan en flink wat waard kan wordenquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wel een speler met heel veel potentie. Prima aankoop.
potentie zegt me niets...quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wel een speler met heel veel potentie. Prima aankoop.
Er komt alleen in de jeugd ook genoeg aan op die positie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ala hij zich goed doorontwikkelt en de aansluiting weet te maken, hebben we met hem en Gustafson een middenveld wat nog jaren meekan en flink wat waard kan worden
Gustavo Hamer is er wel eentje om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Er komt alleen in de jeugd ook genoeg aan op die positie.
Eeuwig zonde dat er geen jeugspeler is die Klauw heet ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gustavo Hamer is er wel eentje om in de gaten te houden.
Je hebt in januari wel de ANC. African Nations Championship en daarbij is Marokko wel geplaatst.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ah oké, helemaal geen Africa Cup dus dit jaar. Ik dacht dat dat toernooi jaarlijks was.
Hamer en Sikkel, heb je een mooi Oostblok staan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat er geen jeugspeler is die Klauw heet ofzo.
Wat is een Peruaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:38 schreef Slobeend het volgende:
Zou dat de eerste Peruaan in dienst van Feyenoord worden? #dtv
Ik ben niet achterlijk Klaas, het mag allebei.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
peruaan
whahahahahahahahahahah
go back to school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wel. Ook een type die we zeker nog niet hebben. Immers zal wel vertrekken na dit seizoen en ook Vilhena natuurlijk. Vejinovic voldoet nog niet en Toornstra lijkt het ook niet te zijn. Dan heb je er nog maar twee die wél Feyenoord-waardig zijn waarvan El Ahmadi ook al op leeftijd begint te raken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:48 schreef H.FR het volgende:
Ik ben absoluut niet overtuigd van die jongen. Bovendien hebben we al 6 middenvelders.
Beter gaan die gasten eindelijk eens fatsoenlijk voetbal laten zien in plaats van het na iedere wanvertoning weer in de mond nemen van het woord 'kampioenschap' Na de reeks zware uitwedstrijden begin volgend jaar weten we pas of het er echt in zitquote:Feyenoord speelt de laatste weken zeker niet altijd goed, maar toch wordt een overwinning vaak uit het vuur gesleept. Het geloof op een tastbare prijs groeit dan ook in De Kuip. ''Kenneth zou ons dit seizoen echt kampioen kunnen maken'', stelt Karim El Ahmadi in het Algemeen Dagblad.
Eens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wel. Ook een type die we zeker nog niet hebben. Immers zal wel vertrekken na dit seizoen en ook Vilhena natuurlijk. Vejinovic voldoet nog niet en Toornstra lijkt het ook niet te zijn. Dan heb je er nog maar twee die wél Feyenoord-waardig zijn waarvan El Ahmadi ook al op leeftijd begint te raken.
Einde bericht.
Ik vind het juist meevallen. Hij is hun beste spelerquote:Op zaterdag 19 december 2015 07:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bron?
@klaasquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:07 schreef satecl het volgende:
Volgens zanger Rinus krijgt Immers een basisplaats morgen.
Perfecte moment om toe te slaan dus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
Want als Twente niet in deze situatie zou zitten, had hij nog wel wat meer dan 2 mil geweest
quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat er geen jeugspeler is die Klauw heet ofzo.
Ja, ik ben ook bang aan het worden dat dat het beste is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:57 schreef Tortugal het volgende:
Hoop wel dat we Toornstra deze winter verkopen nu hij misschien nog iets waard is.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben ervoor om die spits van willem2 te halen....
Dat is geen spits van Willem II, dat is een spits van ajax. Dus succes met hem willen halenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Tapia is mij nooit opgevallen
En ik heb het hier vaker gezegd spelers die mij niet opvallen worden het niet.....
Ik xal de voorbeelden van de laaste jaren aanhalen op dit forum
wat zei ik over immers...
wat zei ik over bilal? nooit van gehoord...wordt niks ...
wat zei ik over toornstra? nooit van gehoord....wordt niks
Wat zei ik over veijvic?nooit van gehoord....wordt niks
enzovoorts enzovoorts....
Hier hebbem we het vanochtend over gehad. Dat is die Ajacied, weet je nog?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Tapia is mij nooit opgevallen
En ik heb het hier vaker gezegd spelers die mij niet opvallen worden het niet.....
Ik xal de voorbeelden van de laaste jaren aanhalen op dit forum
wat zei ik over immers...
wat zei ik over bilal? nooit van gehoord...wordt niks ...
wat zei ik over toornstra? nooit van gehoord....wordt niks
Wat zei ik over veijvic?nooit van gehoord....wordt niks
enzovoorts enzovoorts....
Dan lachen ze je in je gezicht uit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
wat boeit mij nou dat hij van ajax is....
Frank de boer mag hem niet....
Dus ik zou een bod van 3 miljoen op hem doen.
Hier was hij nog ongeschikt volgens jouquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lul..... ik wist niet dat hij van ajax was...
hij was me voor het eerst opgevallen afgelopen donderdag...
Ik herken goede voetballers meestal gelijk....
[..]
Bij nader inzien ongeschikt. Aron Winter sla ik hoog aan.
Volgende speler.....
Dat heeft niets met \zijn voetbalkwaliteiten te makenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier was hij nog ongeschikt volgens jou
Eindbaasquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:59 schreef Bombvis het volgende:
Ik twijfel over Tapia, maar Scrummie is voor dus ik geef hem het voordeel vd twijfel. Als het allemaal doorgaat natuurlijk, dat is nog wel afwachten
Natuurlijk niet, want er zijn zat andere clubs die er 5+ voor willen betalen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heeft niets met \zijn voetbalkwaliteiten te maken
eigenlijk zijn die vervelende jochies uiteindelijk de beste...
Als Feyenoord zo nodig een speler van Twente wil halen, haal dan hun beste speler....
Zyech dus.
Twente heeft grote geldzorgen voor 3 miljoen is het denk ik wel mogelijk.
Ja wie dan...quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want er zijn zat andere clubs die er 5+ voor willen betalen.
JIJ begint over die Marokkaan, iemand reageert erop, en dan heb je het weer over Tapiaquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja wie dan...
domme geruchten.....
ik zie niets in die peruaan
Foutje van z'n oudersquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JIJ begint over die Marokkaan, iemand reageert erop, en dan heb je het weer over Tapia. Hoe besta jij
Nou ja, als ik denk dat er zat clubs zijn die zoveel willen betalen, zal Twente dat ook wel denken. Maar als er tegen het sluiten van de transfermarkt geen activiteit geconstateerd is, kan je alsnog een bod doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja wie dan...
domme geruchten.....
ik zie niets in die peruaan
ik besta nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JIJ begint over die Marokkaan, iemand reageert erop, en dan heb je het weer over Tapia. Hoe besta jij
Als ik gelijk heb...en dat is meestal zo..... dan mag ik je zus pakkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als ik denk dat er zat clubs zijn die zoveel willen betalen, zal Twente dat ook wel denken. Maar als er tegen het sluiten van de transfermarkt geen activiteit geconstateerd is, kan je alsnog een bod doen.
Maar ik durf er heel veel om te wedden dat hij komende transferperiode voor 5+ weg gaat. Waar wedden we om?
Ookal ben je echt een hele slechte troll, ik moet af en toe toch wel hartelijk om je lachen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb...en dat is meestal zo..... dan mag ik je zus pakken
als jij gelijk heb krijg je een paar stompen in je buik
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dus als jij gelijk hebt, moet je over mijn zus heen en word jij gestraft en als ik gelijk heb, krijg ik tikken en word ik gestraft.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet nu.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:51 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Ookal ben je echt een hele slechte troll, ik moet af en toe toch wel hartelijk om je lachen.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet nu.
lekker belangrijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet nu.
wtf moet dit weer voorstellen...quote:
Pellè vooral zeg... Wat een topspeler was dat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:25 schreef Henrys het volgende:
Ik wil weer een spits met wat flair zoals Guidetti en Pelle die met 1 moment een wedstrijd op hun kop konden zetten
3. Janssenquote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef Tortugal het volgende:
Wie vinden jullie de beste Feyenoorder van 2015? Dit is mijn top 3:
3. Vermeer
2. Karsdorp
1. El Ahmadi
Toch is de kritiek op het voetbal ook enigszins onterecht vind ik. We hebben de beste eerste seizoenshelft sinds 2000, (!) maar 2 keer verloren en we zitten nog in de beker. Zolang er wordt gewonnen klaag ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beter gaan die gasten eindelijk eens fatsoenlijk voetbal laten zien in plaats van het na iedere wanvertoning weer in de mond nemen van het woord 'kampioenschap' Na de reeks zware uitwedstrijden begin volgend jaar weten we pas of het er echt in zit
1. Vermeerquote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef Tortugal het volgende:
Wie vinden jullie de beste Feyenoorder van 2015? Dit is mijn top 3:
3. Vermeer
2. Karsdorp
1. El Ahmadi
Dat zegt lang niet alles.. Als je de cijfers opzoekt dan zie je dat zowel in 2000 als in 2008 het na een goede 1e seizoenshelft in elkaar stortte. Daarom beter even afwachten of Feyenoord ook eens lastige uitwedstrijden goed door kan komenquote:Op zondag 20 december 2015 12:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toch is de kritiek op het voetbal ook enigszins onterecht vind ik. We hebben de beste eerste seizoenshelft sinds 2000, (!) maar 2 keer verloren en we zitten nog in de beker. Zolang er wordt gewonnen klaag ik niet.
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 20 december 2015 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zegt lang niet alles.. Als je de cijfers opzoekt dan zie je dat zowel in 2000 als in 2008 het na een goede 1e seizoenshelft in elkaar stortte. Daarom beter even afwachten of Feyenoord ook eens lastige uitwedstrijden goed door kan komen
Zo inderdaad. Die scheidsrechter fluit gelukkig altijd voor ons, dus dat zijn 3 punten.quote:Op zondag 20 december 2015 13:11 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nec---feyenoord.html
Goed nieuws op de zondagochtend!![]()
Inderdaad. Voor dat instorten na de winterstop vrees ik nu ook weer.quote:Op zondag 20 december 2015 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zegt lang niet alles.. Als je de cijfers opzoekt dan zie je dat zowel in 2000 als in 2008 het na een goede 1e seizoenshelft in elkaar stortte. Daarom beter even afwachten of Feyenoord ook eens lastige uitwedstrijden goed door kan komen
Allemaal waar, maar PSV won vorig jaar ook het grootste deel van de wedstrijden maar op het nippertje. En de laatste 2 seizoenen waarin wij zelf een kampioenswaardig aantal punten haalden (80, in 98-99 en 2002-2003) wonnen we ook veel wedstrijden pas op het allerlaatste moment. Dit seizoen doen we dat ook vaak. (hoewel allerlaatste moment nog wel meevalt) Het heeft ook gewoon met karakter in de ploeg te maken, en Kuijt zelf brengt dat karakter erin. Of we in staat zijn om dit jaar ook 80 punten te halen, ik weet het niet. Geef ons best een aardige kans.quote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor dat instorten na de winterstop vrees ik nu ook weer.
Kuyt kan dan wel verbaasd zijn over de kritiek op het spel (onder het mom van 'zolang we de punten pakken is er niets aan de hand') maar je ziet dat het winnen van wedstrijden bij Feyenoord veel meer kracht en strijd kost dan bij Ajax met name.
Daarnaast is goed voetbal vaak de weg naar overwinningen en is de kans op puntverlies bij slecht voetbal natuurlijk veel groter. Al vind ik Feyenoord ook zeker niet dramatisch spelen, maar het oogt nog allerminst soepel en stabiel.
Ik denk dat dit Feyenoord vroeg of laat gaat opbreken, waarna we ons definitief moeten richten op de 3e plaats als het hoogst haalbare.
Geen Blom is altijd goed nieuws.quote:Op zondag 20 december 2015 13:11 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nec---feyenoord.html
Goed nieuws op de zondagochtend!![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 13:34 schreef H.FR het volgende:
Dit wordt echt horror in de counter, met vd heijden/vejinovic/nelom.
Een wat?quote:Op zondag 20 december 2015 13:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben voor Tapia, ik voorzie heel wat mooie spandoeken met verwijzingen naar een tilapia filet.![]()
Ja ja ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op zondag 20 december 2015 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja ja ..Hij zou op ons middenveld als een vis in het water zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dat verschil dat ik denk dat PSV vorig seizoen, en ook dit seizoen denk ik, meer kwaliteit heeft in het elftal.quote:Op zondag 20 december 2015 13:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar PSV won vorig jaar ook het grootste deel van de wedstrijden maar op het nippertje. En de laatste 2 seizoenen waarin wij zelf een kampioenswaardig aantal punten haalden (80, in 98-99 en 2002-2003) wonnen we ook veel wedstrijden pas op het allerlaatste moment. Dit seizoen doen we dat ook vaak. (hoewel allerlaatste moment nog wel meevalt) Het heeft ook gewoon met karakter in de ploeg te maken, en Kuijt zelf brengt dat karakter erin. Of we in staat zijn om dit jaar ook 80 punten te halen, ik weet het niet. Geef ons best een aardige kans.
Nog een kwartiertje, tijd zat voor Excelsiorquote:Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Twente nu dus 17e, Cambuur op 2-0. Gaan op doelsaldo over Twente heen. (20-42 18-41)
Dat kan je echt niet meer vergelijken, totaal verschillende tijdperkenquote:Op zondag 20 december 2015 14:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik denk dat PSV vorig seizoen, en ook dit seizoen denk ik, meer kwaliteit heeft in het elftal.
Ook onze selecties in 98/99 en 02/03 vind ik duidelijk sterker dan onze huidige selectie.
Zet de spelers maar naast elkaar. Wellicht lastig te vergelijken, maar in 98/99 speelden we met helden als Dudek, Van Wonderen, Konterman, Van Gastel, Bosvelt, Paauwe, B. Kslou, Cruz en Van Vossen.
Lekker voor ze.quote:Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Twente nu dus 17e, Cambuur op 2-0. Gaan op doelsaldo over Twente heen. (20-42 18-41)
Tomasson niet te vergeten.. was erg belangrijk voor dat Feyenoordquote:Op zondag 20 december 2015 14:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik denk dat PSV vorig seizoen, en ook dit seizoen denk ik, meer kwaliteit heeft in het elftal.
Ook onze selecties in 98/99 en 02/03 vind ik duidelijk sterker dan onze huidige selectie.
Zet de spelers maar naast elkaar. Wellicht lastig te vergelijken, maar in 98/99 speelden we met helden als Dudek, Van Wonderen, Konterman, Van Gastel, Bosvelt, Paauwe, B. Kslou, Cruz en Van Vossen.
Daarom zeg ik dat het wellicht lastig vergelijkbaar is. Maar in die periode speelden we naar mijn mening met meerdere spelers die in de Europese subtop meekonden. Dat idee heb ik nu totaal niet meer.quote:Op zondag 20 december 2015 14:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat kan je echt niet meer vergelijken, totaal verschillende tijdperken
Niet zo'n beetje ook. Sinds 2000 is het eigenlijk bergafwaarts gegaan met het Nederlandse voetbal. Alleen het Feyenoord van 2001/2002 en het PSV van 2004/2005 (Cocu, van Bommel, Park, Alex, Farfan, Gomes, etc. werden toen ook soeverein kampioen) waren klasse sinds die tijd. Daarna heeft sinds 2007 geen Nederlandse ploeg meer de poule overleeft. Nu PSV dus weer. Wat dat betreft wel belangrijk. Hoop dat het 't begin is van een nieuwe goede periode van het Nederlands voetbal.quote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het wellicht lastig vergelijkbaar is. Maar in die periode speelden we naar mijn mening met meerdere spelers die in de Europese subtop meekonden. Dat idee heb ik nu totaal niet meer.
Al is het gat tussen de Europese top en de Eredivisie in de tussentijd natuurlijk ook toegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |