Die was weer slecht hequote:
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 03:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoord krijgt weer een penalty![]()
![]()
KNVB![]()
Feyenoord kampioen
Het middenveld Gustafson-Tapia-El Ahmadiquote:Feyenoord is van plan om vandaag nog een officieel bod uit te brengen op Renato Tapia (20) van FC Twente. Dat meldt De Telegraaf vandaag. Technisch directeur Martin van Geel hoopt snel op toestemming om met de middenvelder te mogen praten over een meerjarig contract.
In De Kuip laten ze de komst van de jonge Peruviaan dus niet afhangen van de toekomst van Tonny Vilhena. Het jeugdproduct lijkt pas in de zomer te willen vertrekken uit Rotterdam, maar desondanks wil Feyenoord nu al werk maken van Tapia.
En wederom terecht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 03:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoord krijgt weer een penalty![]()
![]()
KNVB![]()
Feyenoord kampioen
Als er ergens wel een kwaliteitsinjectie nodig is is het wel op het middenveld. Vilhena, Immers en Toornstra gaan aankomende zomer en misschien al wel aankomende winter vertrekken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:49 schreef H.FR het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde van die jongen niet. Je hebt al erg veel middenvelders.
Zondag trouwens graag vilhena/el ahmadi/immersgod graag. Vejinovic mag terug naar arnhem.
Wat zit W2 nou te zeiken over de scheids? Die vlaggenisten
Dit krijg jij mee van afgelopen wedstrijd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Goede kans op bekerwinst dit jaar, het zou zomaar kunnen gebeuren![]()
Roda en Den Bosch winnen en je staat zomaar in de finale.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit krijg jij mee van afgelopen wedstrijd?
Het was anders doodstil in de Kuip gisteren. Geen sfeer, niks.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:21 schreef Haringkop het volgende:
Hebben we ook al interesse in nieuwe spits? Die Kramer doet echt helemaal niks..
Weer een typische Feyenoord wedstrijd gisteren, 47.000 man op komen dagen en dan zo'n kutwedstrijd![]()
Wanneer wordt Kuijt gedoopt tot Saint Dirk?
Tsjah, tis ook wel een wisselwerking. Die eerste helft sloeg nergens op, de tweede was wat beter..voornamelijk door opportunisme.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was anders doodstil in de Kuip gisteren. Geen sfeer, niks.
Dat mag je nooit te hard roepen hé.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:52 schreef Caland het volgende:
Wat een meesterzet van Van Geel is het trouwens geweest om destijds Vermeer op te pikken
Als je ziet wat die in anderhalve seizoen al aan punten heeft gepakt. Daar doet Mulder waarschijnlijk nog 10 jaar over.
quote:Pa Vilhena: 'Ajax geeft jeugd meer vertrouwen'
Toy Vilhena, de vader van Feyenoord-middenvelder Tonny, vindt dat Feyenoord een voorbeeld moeten nemen aan Ajax als het gaat om het inpassen van jeugdspelers in het eerste elftal. Dat stelt hij in gesprek met Voetbal International
In een groot interview met Vilhena komt zijn vader ook aan het woord over de situatie van zijn zoon. Die was lang niet rooskleurig en zelfs een tussentijds vertrek was een optie. 'Alles heeft te maken met vertrouwen, dat was er vorig jaar niet meer. Ik constateer gewoon dat jonge spelers het bij Feyenoord moeilijk hebben.'
'Als je kijkt naar hoe Ajax bijvoorbeeld omgaat met Davy Klaassen. Frank de Boer kent die jongen nog uit de jeugd, haalt hem bij het eerste en laat hem vervolgens ook gewoon staan', constateert vader Toy. 'Als Kenny Tete beter is dan Ricardo van Rhijn, speelt hij, ook al is Van Rhijn international geweest. Riedewald staat erin, Bazoer doet steeds mee. Jeugd krijg het onvoorwaardelijke vertrouwen. Bij Feyenoord is dat gewoon minder, want in de loop der tijd hebben veel beloftevolle spelers de club verlaten voordat ze echt doorbraken. Het rare is dat we er begin vorig seizoen nog veel vertrouwen in hadden. Maar ook onder Fred Rutten verloor Tonny zijn basisplaats.'
Zeker, tijd om hem te eren met zn eigen ebola-spandoekquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:52 schreef Caland het volgende:
Wat een meesterzet van Van Geel is het trouwens geweest om destijds Vermeer op te pikken
Als je ziet wat die in anderhalve seizoen al aan punten heeft gepakt. Daar doet Mulder waarschijnlijk nog 10 jaar over.
Hoogtepunt weer dan he. Want je cluppie kennende is het in maart alweer 10-12 puntjes achter op de restquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Roda en Den Bosch winnen en je staat zomaar in de finale.
Barney.gifquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoogtepunt weer dan he. Want je cluppie kennende is het in maart alweer 10-12 puntjes achter op de rest
quote:Willem II witheet door 'thuisfluiter' van Feyenoord: "Heb met flessen gegooid"
vrijdag 18 december 2015 om 08:56
Willem II was niet tot bedaren te krijgen na de bekeruitschakeling tegen Feyenoord. Ed Janssen gaf de Rotterdammers in de tweede helft van de verlenging een strafschop, na een vermeende overtreding van Dries Wuytens op Michiel Kramer. Wuytens kreeg zelfs zijn tweede geel en werd witheet.
"Woedend was ik. We hielden elkaar de hele wedstrijd al vast in het zestienmetergebied. Ik kreeg op een gegeven moment zelfs een elleboog van Kramer. Maar omdat het publiek nu schreeuwde, gaf hij ineens een strafschop. Een ouderwetse thuisfluiter. Als deze wedstrijd in Tilburg was gespeeld, had hij nooit voor deze overtreding gefloten. Hij zag toch ook dat Kostas die bal makkelijk uit de lucht kon plukken?", vroeg Wuytens zich na afloop af tegenover Metro.
De verdediger weet dat hij Kramer niet had moeten vasthouden. "Daarom ben ik ook wel een beetje boos op mezelf. Maar ik blijf erbij dat dit soort contact er altijd is tussen spelers. Als verdediger moet je nu eenmaal voelen waar je tegenstander is", weet de speler, die door het lint ging. "Toen ik na mijn rode kaart in de kleedkamer kwam, heb ik wat flessen door de ruimte gegooid. Inmiddels ben ik weer rustig, maar het blijft frustrerend dat een scheidsrechter zich op zo'n manier laat leiden door het publiek. Verschrikkelijk."
Zeldzaam dom die man. Feyenoord is de laatste jaren bij uitstek een elftal waarbij heel veel jeugd de kans krijgt. De laatste keer dat jeugdspelers vroegtijdig vertrokken was met Wijnaldum en Fer en dat was om financiële redenen. Daarna is dat alleen voorgekomen met Boetius omdat die een aflopend contract had. Andere spelers hebben mooie transfers gemaakt, zoals Clasie en de Vrij.quote:
De sfeer is weleens beter geweest ja. Maar de ontlading was wel enorm hoog bij de 1-1, kwam voor mijn gevoel bijna net zoveel los als tegen Ajax thuis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was anders doodstil in de Kuip gisteren. Geen sfeer, niks.
Niet eens in de buurt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De sfeer is weleens beter geweest ja. Maar de ontlading was wel enorm hoog bij de 1-1, kwam voor mijn gevoel bijna net zoveel los als tegen Ajax thuis.
Na Pelle wel zijn beste werk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:52 schreef Caland het volgende:
Jezus... Ik vond de arbitrage juist heel goed. Ook de vlaggers. Hadden het volgens mij elke keer goed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
T is ook wel echt een dingetje geworden he, het afgeven op scheids-prestaties in de Kuip. Hij geeft zelf nota bene aan dat ie beet hield, en ja, in dit geval vertrok Kramer en was het opzichtig, tsja, dan moet je op de blaren zitten. Dat je je zuur voelt prima, maar dit is wel een onnodige reactie
Als dat rood was, had Kramer dit seizoen al 342x rood moeten hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jezus... Ik vond de arbitrage juist heel goed. Ook de vlaggers. Hadden het volgens mij elke keer goed.
Enige was dat een speler van W2 rood had moeten krijgen voor het slaan van (uit m'n hoofd) Elia... Was dat niet die Struikrover?
Van mijn kant leek die grens er wel een aantal keer flink naast te zitten, maar als op beeld bleek dat ie wel gelijk had, dan trek ik m'n woorden terug.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jezus... Ik vond de arbitrage juist heel goed. Ook de vlaggers. Hadden het volgens mij elke keer goed.
Enige was dat een speler van W2 rood had moeten krijgen voor het slaan van (uit m'n hoofd) Elia... Was dat niet die Struikrover?
Klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Als dat rood was, had Kramer dit seizoen al 342x rood moeten hebben.
quote:Verder was de scheids meer dan prima. Penalty was gewoon zeer dom van de verdediger, vooral op dat moment.
Ja klopt en 0 gevaar. Daar moet echt aan gewerkt worden, want bij corners van Willem 2 kwam er wel meteen gevaar uit. (klutssituatie voor de goal)quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:04 schreef Caland het volgende:
Voor mijn gevoel hebben we ook een corner of 40-45 gehad.
Met het voorspelbare resultaatquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:04 schreef Caland het volgende:
Voor mijn gevoel hebben we ook een corner of 40-45 gehad.
Zitten doe je thuis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan was het persoonlijk. Ik zat vak W2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |