Tapia speelde vorig seizoen goed en toen was Twente geen degradatiekandidaat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tapia speelt aardig bij een degradatiekandidaat... ik zie niet wat hij nou toevoegd ten opzichte van alles wat we hebben lopen.
Dat was nog net iets harder inderdaad, maar deze ontlading was (bij mij persoonlijk) ook enorm. Ik wil per se die beker winnen dit jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tijden niet meer zo hard geschreeuwd? Wat dacht je van een bekerronde terug?
aim high, netjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat was nog net iets harder inderdaad, maar deze ontlading was (bij mij persoonlijk) ook enorm. Ik wil per se die beker winnen dit jaar.
Tja, realistisch gezien zie ik ons eerlijk gezegd de competitie niet winnen. En met een beetje mazzel rol je zo de bekerfinale in. Roda uit moet te doen zijn en dan Den Bosch thuis ofzo.quote:
Vejinovic ook, Bilal ook bij Heerenveen, Toornstra speelde ook goed bij Utrecht. 1 seizoen zegt niks.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tapia speelde vorig seizoen goed en toen was Twente geen degradatiekandidaat.
Tot nu toe is het erg aardig wat Feyenoord laat zien. Alleen vanaf januari gaat het meestal fout, het is afwachten hoe het dan gaat. Feyenoord zal inderdaad wel eerder de beker winnen dan het kampioenschap.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, realistisch gezien zie ik ons eerlijk gezegd de competitie niet winnen. En met een beetje mazzel rol je zo de bekerfinale in. Roda uit moet te doen zijn en dan Den Bosch thuis ofzo.
Erg aardig? Godzijdank hebben we dit jaar meer scorend vermogen dan vorig jaar, daardoor winnen we veel wedstrijden. En er zit dankzij Kuijt veel meer spirit in dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het erg aardig wat Feyenoord laat zien. Alleen vanaf januari gaat het meestal fout, het is afwachten hoe het dan gaat. Feyenoord zal inderdaad wel eerder de beker winnen dan het kampioenschap.
Ik heb het idee dat het allemaal nog wel een paar stapjes beter kan en mag hoor. We hebben een paar wedstrijden 1 helft goed gespeeld, maar het zakt nog altijd best wel ver weg en dat moet er gewoon uit. De 1e helft gisteren volgens mij 0 schoten on target en 2-3 off target, das gewoon bedroevend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het erg aardig wat Feyenoord laat zien. Alleen vanaf januari gaat het meestal fout, het is afwachten hoe het dan gaat. Feyenoord zal inderdaad wel eerder de beker winnen dan het kampioenschap.
Dat lag aan Rutten. #periodisering #howsimplecanitbequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Alleen vanaf januari gaat het meestal fout
Je moet ook wel hopen dat Dirkie niet geblesseerd raakt, die ouwe diesel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Erg aardig? Godzijdank hebben we dit jaar meer scorend vermogen dan vorig jaar, daardoor winnen we veel wedstrijden. En er zit dankzij Kuijt veel meer spirit in dan vorig jaar.
Maar als je ziet hoeveel we toch ook gisteren weer weggaven. Gewoon 4 grote kansen voor die Zivkovic, dat mag niet tegen de nummer 15 van de eredivisie. En dat is niet de eerste keer, ik vind dat we redelijk van geluk mogen spreken dat we zoveel punten hebben gepakt. (hoewel er ook goede wedstrijden zoals Heerenveen uit en Twente thuis bijzaten)
En de staafquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het allemaal nog wel een paar stapjes beter kan en mag hoor. We hebben een paar wedstrijden 1 helft goed gespeeld, maar het zakt nog altijd best wel ver weg en dat moet er gewoon uit. De 1e helft gisteren volgens mij 0 schoten on target en 2-3 off target, das gewoon bedroevend.
Als we een paar tandjes erbij zetten zouden we best wel tot het eind mee kunnen doen om het kampioenschap, we hebben wel lekker veel lopende mensen en een vrij brede selectie. Alleen Kuyt en El Ahmadi moeten niet stuk gaan denk ik
Inclusief bekerwedstrijden nu 16 goals, en dat vóór de winterstop. Echt niet te geloven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je moet ook wel hopen dat Dirkie niet geblesseerd raakt, die ouwe diesel.
Hoeveel daarvan zijn eigenlijk penalty's? Want volgens mij heeft hij ook aardig wat daarvan ingeschoten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inclusief bekerwedstrijden nu 16 goals, en dat vóór de winterstop. Echt niet te geloven.![]()
5. Dus 11 veldgoals, nog steeds erg veelquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn eigenlijk penalty's? Want volgens mij heeft hij ook aardig wat daarvan ingeschoten.
5quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn eigenlijk penalty's? Want volgens mij heeft hij ook aardig wat daarvan ingeschoten.
Doen alsof dit bijzonder is en de absurde situatie van een paar jaar geleden normaal was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:21 schreef 426451 het volgende:
Telegraaf![]()
"Het is bijzonder om vast te stellen dat de rollen tussen FC Twente en Feyenoord zijn omgedraaid. Enkele jaren terug konden de tukkers met, naar nu blijkt, onbezonnen en onverantwoordde, pareltjes uit e Kuip weglokken. Nu vist het financieel kerngezonde Feyenoord in Enschede de vijver leeg."
Een interesse in de speler is meteen het hele vijver
Mwoa, die moet wel op te vangen zijn, is by far niet zo belangrijk als Kuyt en El Ahmadi. Is zelf ook niet altijd even goed en zichtbaar. Overigens wel de beste 10 die we hebben imoquote:
Jij zegt dat idd alleen van Vilhena, dat klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor.
De handelingssnelheid van Tapia ligt wel een stuk hoger trouwens. Dat is al een plus. Legt alleen ook een hoop risico in zijn spel en op die positie komen er ook grote talenten aan.
Klopt, dit is ook een reden waarom we in Europa gewoon keihard falen. Vooral een club als Ajax is niet gewend dat er in de Eredivisie enige weerstand is, dus zodra je even vol erop gaat speel je die zoek.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat me altijd weer opvalt bij Feyenoord, maar eigenlijk in de hele eredivisie, is dat als een tegenstander druk zet en spelers weinig tijd krijgen, er schrikbarend veel en snel balverlies wordt geleden. De techniek en handelingssnelheid van de meesten is echt bedroevend.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
5. Dus 11 veldgoals, nog steeds erg veel
Donders, heeft Feyenoord 5 penalty's gehad of heeft Dirk ook gemist?quote:
Is inderdaad een onnodige overtreding, had totaal niet gehoeven. Alsof Kramer ook maar iets goed met die bal ging doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:14 schreef heiden6 het volgende:
Dat gejank van 013 over die penalty.Gewoon een hele domme, onnodige overtreding. Wees maar boos op jezelf Wuytens!
Met dat aantal was ik na een seizoen eigenlijk ook wel tevreden geweest. Ik was er sceptisch over maar hij overtreft wel al mijn verwachtingen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inclusief bekerwedstrijden nu 16 goals, en dat vóór de winterstop. Echt niet te geloven.![]()
Ben wel nieuwsgierig, wat voor verwachtingen hadden jullie van hem toen hij naar Feyenoord kwam?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dat aantal was ik na een seizoen eigenlijk ook wel tevreden geweest. Ik was er sceptisch over maar hij overtreft wel al mijn verwachtingen.
Wat bijvoorbeeld een Van Bommel en ook Van Bronckhorst niet konden brengen lukt Dirkie toch wel.
Denken dat Dirk pingels mistquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klopt, dit is ook een reden waarom we in Europa gewoon keihard falen. Vooral een club als Ajax is niet gewend dat er in de Eredivisie enige weerstand is, dus zodra je even vol erop gaat speel je die zoek.
[..]
[..]
Donders, heeft Feyenoord 5 penalty's gehad of heeft Dirk ook gemist?
Heel gemengd, volgens mij vond iedereen het wel mooi dat hij terugkwam maar op de vraag of hij voetballend nog iets kon toevoegen zat ik in het negatieve kamp zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig, wat voor verwachtingen hadden jullie van hem toen hij naar Feyenoord kwam?
10 goals maximaal, verwachtte wel dat hij in de basis zou gaan spelen en voor een goede spirit zou zorgen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig, wat voor verwachtingen hadden jullie van hem toen hij naar Feyenoord kwam?
Ook bij Fener heeft hij weleens gemist. Maar bij Oranje alles raak.quote:
Ja bedoelde het ook in de zin van of hij het aankon.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel gemengd, volgens mij vond iedereen het wel mooi dat hij terugkwam maar op de vraag of hij voetballend nog iets kon toevoegen zat ik in het negatieve kamp zullen we maar zeggen.
Wie nam ze toen ook alweer?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er vorig jaar 5 pingels op rij gemist werden ofzo
Jouw verwachtingen bij spelers zijn wel vaker verkeerd. Ik noem geen namen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dat aantal was ik na een seizoen eigenlijk ook wel tevreden geweest. Ik was er sceptisch over maar hij overtreft wel al mijn verwachtingen.
Wat bijvoorbeeld een Van Bommel en ook Van Bronckhorst niet konden brengen lukt Dirkie toch wel.
Een goede penaltynemer is cruciaal, dus ik begrijp het gezeik ook niet dat Dirk alleen maar penals zou scoren. Als we een penalty krijgen is het nu 95 procent zeker dat ie erin gaat. Dat is ook weleens lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er vorig jaar 5 pingels op rij gemist werden ofzo
De misser van Lex in de Arena is de enige die ik maar niet kan vergeten...quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:25 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Wie nam ze toen ook alweer?
Die was nog veel pijnlijker dankzij die rebound.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De misser van Lex in de Arena is de enige die ik maar niet kan vergeten...
Al ben ik wel blij dat het gister geen strafschoppen zijn geworden. Ik zie alleen Dirk als zekerheidje...quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Een goede penaltynemer is cruciaal, dus ik begrijp het gezeik ook niet dat Dirk alleen maar penals zou scoren. Als we een penalty krijgen is het nu 95 procent zeker dat ie erin gaat. Dat is ook weleens lekker.
Uit m;n hoofd: 2x pelle, 1x Vilhena 1x Te Vrede, 1x Kazimquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:25 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Wie nam ze toen ook alweer?
Zomaar een greep uit de reacties :quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:10 schreef Downwards het volgende:
Prima middenvelder voor Feyenoord. Gaan ze een hoop plezier aan beleven de komende seizoenen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:38 schreef Sloggi het volgende:
Hij is een versterking en heeft doorverkoopwaarde. Prima aankoop lijkt me.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eindelijk wat creativiteit op het middenveld.Nu Immersgenot nog even bij een Engelse 4e klasse ploeg zien te lozen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is niet te oud, waar zeg ik dat? Hij gaat alleen nooit meer opleveren dan wat je er nu voor betaalt.
En dat is op zich niet erg, als hij dan maar ervaring of iets anders toevoegt. Maar ook dat mist bij Vejinovic. Gewoon geen materiaal als je komend jaar wel Europees voetbal wil afdwingen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:58 schreef Thunder0x het volgende:
Niet goed genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
Als je blind bent zeg dan gewoon niks. Is een van de meest constant presterende spelers in de Eredivisie geweest afgelopen jaar.
En wat maakt het uit op welke manier hij scoort? Hij maakt ze wel, Clasie en El Ahmadi niet.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vejinovic scoort tenminste. Geeft assists. Creëert kansen.
Iets wat ontbreekt op het Feyenoord-middenveld.
Zat ik ook nog aan te denken ja, ik zag Elia zijn penalty in de tweede ring verdwijnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al ben ik wel blij dat het gister geen strafschoppen zijn geworden. Ik zie alleen Dirk als zekerheidje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |