quote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef DKUp het volgende:
Peter moet de boel weer redden om geld
Die andere onderwerpen zijn om te janken.
Pauwgod leeft flexibel, Pauw begint wanneer hij wil.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:59 schreef luxerobots het volgende:
Pauw kan nooit eens op een vaste tijd beginnen.
Peter moet vroeg weg.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:59 schreef luxerobots het volgende:
Pauw kan nooit eens op een vaste tijd beginnen.
Ik heb toch liever de olieveldenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Assad heeft een heel klein stukje van Syrie in handen"
Ja geografisch gezien, daarbij moet gezegd worden dat het merendeel van Syrie woestijn is en onder Assad het merendeel van de populatie valt:
[ afbeelding ]
IS heeft Friesland en groningen en Assad de randstad om het maar te vergelijken.
deze kaart is een jaar oud harriequote:Op donderdag 17 december 2015 22:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Assad heeft een heel klein stukje van Syrie in handen"
Ja geografisch gezien, daarbij moet gezegd worden dat het merendeel van Syrie woestijn is en onder Assad het merendeel van de populatie valt:
[ afbeelding ]
IS heeft Friesland en groningen en Assad de randstad om het maar te vergelijken.
8 december schat, was puur illustratief, er is weinig veranderd.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deze kaart is een jaar oud harrie
2014quote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
8 december schat, was puur illustratief, er is weinig veranderd.
[ afbeelding ]
Klopt niks vanquote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Misschien moet jij even een bril kopenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
te veelquote:Op donderdag 17 december 2015 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]![]()
Ik heb teveel gedronken...
[ afbeelding ]
Misschien heeft Jeroen z'n home video's ingestuurd.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:03 schreef Coco98 het volgende:
Stuur de vluchtelingenbootfilmpjes maar in jongens.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:03 schreef Coco98 het volgende:
Stuur de vluchtelingenbootfilmpjes maar in jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecensureerd?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Jeroen z'n home video's ingestuurd.
Ik heb hier liever 1.000.000 Belgen dan 100.000 Syriërs.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
Weer iemand met die oerdomme 1e wereldoorlog vergelijking.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn niet bang want Buma is erbij.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit kan echt niet![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Nee, gewoon Jeroen z'n grote kneuter in beeld terwijl er 3 stagiaires wat ongemakkelijk bij zitten.quote:
Die neus dan.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Buma zegt wel prima dingen vanavond
Desondanks kan ik hem niet serieus nemen vanwege zijn stem
Die gast hoopt dat jij zult branden in de eeuwige hel, pik jij dat?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Peter lult maar wat, die neem niemand meer serieus.quote:
zodra hij de macht heeft is het daarmee afgelopenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ben zelfs lid van het CDA.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit soort informatie moet je in de slaapkamer houden.
Nee Michiel de Ruyter.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja, dat is die huisvader in de Jumbo reclame.
Ja, en villa's, auto's, gratis geld, enz.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef Pedroso het volgende:
Wat willen ze nou ? De grenzen onbeperkt openstellen ?
Dat geeft wel aan waarom ze zo zeiken.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja leuke hoaxDeze hadden al een verblijfsstatus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen tv in iedere kamer hebben is wel armoe.quote:
Ik heb geen tvquote:Op donderdag 17 december 2015 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen tv in iedere kamer hebben is wel armoe.
Haar borsten hangen zwaar na het zogen van al die vluchtelingen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:25 schreef Rickertman96 het volgende:
Waarom kan ze niet normaal, rechtop zitten?
Koud joh, Griekenland. Vooral met deze extreme winter.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:26 schreef marcodej het volgende:
Er vriezen nu baby's dood in Griekenland. Muiswinkeltje roept dit nu zomaar, maar is dat wel zo?
Het vriest nog niet eens in Griekenlandquote:Op donderdag 17 december 2015 23:26 schreef marcodej het volgende:
Er vriezen nu baby's dood in Griekenland. Muiswinkeltje roept dit nu zomaar, maar is dat wel zo?
Van dit programma krijg ik kromme tenenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:30 schreef Wimperkruller het volgende:
Krijg echt kromme tenen van dit hele programma.
eh snachts henkquote:Op donderdag 17 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Athene 12°
Heraklion 15°
Kos-Stad 17°
Thessaloniki 13°
Rethymno 14°
Rodos 18°
dat is avond, snachts vriest het als het helder isquote:Op donderdag 17 december 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Griekenland/172
Ook 's nachts vriest het niet hoor.
Geeft hij zijn salaris aan een migrantengezinquote:Op donderdag 17 december 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ja, bed, bad en brood. In eerste instantie ja. En dan?
Die mensen zijn enkel geïnteresseerd in het strelen van hun eigen moraalpaal.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ja, bed, bad en brood. In eerste instantie ja. En dan?
Pauw is VVD-erquote:Op donderdag 17 december 2015 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Is Pauw en cs ook zo kritisch bij een Samson, Klaver, Pechtold etc. ?
Bron?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat is avond, snachts vriest het als het helder is
heeft daar niks mee te maken maar wat hij daar zegt is wel complete bullshit.quote:
Dan mag je niet werken bij de VARA, nee dus.quote:
Kan hij geen boodschapjes meer halen bij Jumbo.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef Baszh het volgende:
Als je geen grens trekt aan morele plicht dan moeten we allemaal onze welvaart opofferen tot we allemaal gelijk zijn op deze wereld. Vraag me af of Frank daar wel trek in heeft als het er op aankomt.
Eh dat mogen ze niet weigeren slimpiequote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan mag je niet werken bij de VARA, nee dus.
Jij snapt het niet zo erg.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh dat mogen ze niet weigeren slimpie
Eerst vluchtelingen dan Zwarte Piet.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:37 schreef Pedroso het volgende:
Gaan ze het nu weer over Zwarte Piet hebben ?
Werd ook ondergesneeuwd door Parijs en vluchtelingen dit jaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het helemaal niet scherper. Had het gevoel dat 95% er moe van is en het wel prima vindt zo.
Ik ben Parijs alweer vergeten.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Werd ook ondergesneeuwd door Parijs en vluchtelingen dit jaar.
quote:
Nee die was al een tijd geleden doodgeschoten toen ie voorin de bus wilde zittenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]![]()
Dat is toch Martin Luther King?
Zo communistisch zijn ze anders niet meer, echte kapitalisten.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef monkyyy het volgende:
"China is een grote communistische bende" - Mijn Chinese zwager.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef monkyyy het volgende:
"China is een grote communistische bende" - Mijn Chinese zwager.
+1quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo communistisch zijn ze anders niet meer, echte kapitalisten.
China bewijst dat het dus niet uitsluitend werkt, die twee tov elkaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo communistisch zijn ze anders niet meer, echte kapitalisten.
Meer positief nieuws was er niet te vertellen over de gelukzoekersquote:Op donderdag 17 december 2015 23:47 schreef superniger het volgende:
Eerder afgelopen dan RTL Late night.
HOLLEDERquote:Op donderdag 17 december 2015 23:48 schreef Baszh het volgende:
Waarom zat Peter er nou? Ik was 10 min te laat
Holleeder.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:48 schreef Baszh het volgende:
Waarom zat Peter er nou? Ik was 10 min te laat
Weten of RTL Latenight wel of niet afgelopen is (en er dus naar kijken)quote:Op donderdag 17 december 2015 23:47 schreef superniger het volgende:
Eerder afgelopen dan RTL Late night.
twitter:LavieJanRoos twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 10:26:24Naast al het ongenuanceerde Vara-cabaret zit ik vanavond bij @pauwnl voor een stukje duiding naar de mensen toe. reageer retweet
Maar Jan Roos is heel vaak niet zo goed in een debat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:27 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 10:26:24Naast al het ongenuanceerde Vara-cabaret zit ik vanavond bij @pauwnl voor een stukje duiding naar de mensen toe. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer een keer tegengeluid
Als er iemand ongenuanceerd is en daarbij zo welbespraakt als een gehandicapte koala is het die halve gare wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:27 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer een keer tegengeluid
Ik weet al niet eens meer wat er eerst stond. Hmmm... oh, ja! Een test waarom wallis in deze post een linkje was.quote:
Dat valt tegen hoor, zijn vader heeft ook al de nodige oorlogsmisdaden op zijn geweten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Confetti het volgende:
Je ziet aan die Assad dat hij van binnen wel deugt maar door omstandigheden gruweldaden heeft moeten verrichten.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:10 schreef Joezi het volgende:
God wat valt Jan Roos weer door de mand![]()
![]()
Helemaal afgeslacht door Dolf zelfs
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:10 schreef Joezi het volgende:
God wat valt Jan Roos weer door de mand![]()
![]()
Helemaal afgeslacht door Dolf zelfs
Het zijn gastarbeiders op zijn best.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:11 schreef Confetti het volgende:
Roos slaat de plank mis. Dit zijn namelijk geen vluchtelingen. Op juridische grond weigeren is beter.
Ja laten we een dood negertje uit afrika als plaatje gebruiken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Waarom zitten jullie allemaal te rukken op Jan?
Hij haalt er allemaal irrelevante onzin bij om zijn standpunt kracht bij te zetten.
Ze moeten vrouwen ook verbieden in deze discussie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef SpaceOddity het volgende:
Deze discussie valt compleet uit zn comtext.
Vluchtelingenpropaganda.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ah, weer een neurochirurg en bioloog.
Nog niet voor een miljoen.quote:
heeft ze geen leuke kleindochter?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nog niet voor een miljoen.
Die hebben vast ook een ranzige hangende zure kut, dat is gewoon autosomaal dominant overervend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:18 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
heeft ze geen leuke kleindochter?
Kan jij niet wat vluchtelingenplaatjes posten? De tokkies en het zielige jongetje heb ik wel weer gezien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die hebben vast ook een ranzige hangende zure kut, dat is gewoon autosomaal dominant overervend.
Specu had een leuke van Mario.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan jij niet wat vluchtelingenplaatjes posten? De tokkies en het zielige jongetje heb ik wel weer gezien.
DE stront is het.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:21 schreef Joezi het volgende:
haha kijk die PVV-ERS voor lul staan![]()
Het stront van de maatschappij
Ze denken allemaal zo simpel voor zogenaamd hoogopgeleiden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ja maar dat waren EUROPESE BUURLANDEN GERDI VERKUT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |