Geen tv in iedere kamer hebben is wel armoe.quote:
Ik heb geen tvquote:Op donderdag 17 december 2015 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen tv in iedere kamer hebben is wel armoe.
Haar borsten hangen zwaar na het zogen van al die vluchtelingen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:25 schreef Rickertman96 het volgende:
Waarom kan ze niet normaal, rechtop zitten?
Koud joh, Griekenland. Vooral met deze extreme winter.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:26 schreef marcodej het volgende:
Er vriezen nu baby's dood in Griekenland. Muiswinkeltje roept dit nu zomaar, maar is dat wel zo?
Het vriest nog niet eens in Griekenlandquote:Op donderdag 17 december 2015 23:26 schreef marcodej het volgende:
Er vriezen nu baby's dood in Griekenland. Muiswinkeltje roept dit nu zomaar, maar is dat wel zo?
Van dit programma krijg ik kromme tenenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:30 schreef Wimperkruller het volgende:
Krijg echt kromme tenen van dit hele programma.
eh snachts henkquote:Op donderdag 17 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Athene 12°
Heraklion 15°
Kos-Stad 17°
Thessaloniki 13°
Rethymno 14°
Rodos 18°
dat is avond, snachts vriest het als het helder isquote:Op donderdag 17 december 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Griekenland/172
Ook 's nachts vriest het niet hoor.
Geeft hij zijn salaris aan een migrantengezinquote:Op donderdag 17 december 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ja, bed, bad en brood. In eerste instantie ja. En dan?
Die mensen zijn enkel geïnteresseerd in het strelen van hun eigen moraalpaal.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ja, bed, bad en brood. In eerste instantie ja. En dan?
Pauw is VVD-erquote:Op donderdag 17 december 2015 23:32 schreef Pedroso het volgende:
Is Pauw en cs ook zo kritisch bij een Samson, Klaver, Pechtold etc. ?
Bron?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat is avond, snachts vriest het als het helder is
heeft daar niks mee te maken maar wat hij daar zegt is wel complete bullshit.quote:
Dan mag je niet werken bij de VARA, nee dus.quote:
Kan hij geen boodschapjes meer halen bij Jumbo.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef Baszh het volgende:
Als je geen grens trekt aan morele plicht dan moeten we allemaal onze welvaart opofferen tot we allemaal gelijk zijn op deze wereld. Vraag me af of Frank daar wel trek in heeft als het er op aankomt.
Eh dat mogen ze niet weigeren slimpiequote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan mag je niet werken bij de VARA, nee dus.
Jij snapt het niet zo erg.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh dat mogen ze niet weigeren slimpie
Eerst vluchtelingen dan Zwarte Piet.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:37 schreef Pedroso het volgende:
Gaan ze het nu weer over Zwarte Piet hebben ?
Werd ook ondergesneeuwd door Parijs en vluchtelingen dit jaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het helemaal niet scherper. Had het gevoel dat 95% er moe van is en het wel prima vindt zo.
Ik ben Parijs alweer vergeten.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Werd ook ondergesneeuwd door Parijs en vluchtelingen dit jaar.
quote:
Nee die was al een tijd geleden doodgeschoten toen ie voorin de bus wilde zittenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]![]()
Dat is toch Martin Luther King?
Zo communistisch zijn ze anders niet meer, echte kapitalisten.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef monkyyy het volgende:
"China is een grote communistische bende" - Mijn Chinese zwager.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef monkyyy het volgende:
"China is een grote communistische bende" - Mijn Chinese zwager.
+1quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo communistisch zijn ze anders niet meer, echte kapitalisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |