Wij zijn niet bang want Buma is erbij.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit kan echt niet![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Nee, gewoon Jeroen z'n grote kneuter in beeld terwijl er 3 stagiaires wat ongemakkelijk bij zitten.quote:
Die neus dan.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Buma zegt wel prima dingen vanavond
Desondanks kan ik hem niet serieus nemen vanwege zijn stem
Die gast hoopt dat jij zult branden in de eeuwige hel, pik jij dat?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Peter lult maar wat, die neem niemand meer serieus.quote:
zodra hij de macht heeft is het daarmee afgelopenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ben zelfs lid van het CDA.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit soort informatie moet je in de slaapkamer houden.
Nee Michiel de Ruyter.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja, dat is die huisvader in de Jumbo reclame.
Ja, en villa's, auto's, gratis geld, enz.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef Pedroso het volgende:
Wat willen ze nou ? De grenzen onbeperkt openstellen ?
Dat geeft wel aan waarom ze zo zeiken.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja leuke hoaxDeze hadden al een verblijfsstatus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |