China bewijst dat het dus niet uitsluitend werkt, die twee tov elkaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo communistisch zijn ze anders niet meer, echte kapitalisten.
Meer positief nieuws was er niet te vertellen over de gelukzoekersquote:Op donderdag 17 december 2015 23:47 schreef superniger het volgende:
Eerder afgelopen dan RTL Late night.
HOLLEDERquote:Op donderdag 17 december 2015 23:48 schreef Baszh het volgende:
Waarom zat Peter er nou? Ik was 10 min te laat
Holleeder.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:48 schreef Baszh het volgende:
Waarom zat Peter er nou? Ik was 10 min te laat
Weten of RTL Latenight wel of niet afgelopen is (en er dus naar kijken)quote:Op donderdag 17 december 2015 23:47 schreef superniger het volgende:
Eerder afgelopen dan RTL Late night.
twitter:LavieJanRoos twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 10:26:24Naast al het ongenuanceerde Vara-cabaret zit ik vanavond bij @pauwnl voor een stukje duiding naar de mensen toe. reageer retweet
Maar Jan Roos is heel vaak niet zo goed in een debat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:27 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 10:26:24Naast al het ongenuanceerde Vara-cabaret zit ik vanavond bij @pauwnl voor een stukje duiding naar de mensen toe. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer een keer tegengeluid
Als er iemand ongenuanceerd is en daarbij zo welbespraakt als een gehandicapte koala is het die halve gare wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:27 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer een keer tegengeluid
Ik weet al niet eens meer wat er eerst stond. Hmmm... oh, ja! Een test waarom wallis in deze post een linkje was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |