Dan weet je ook dat je debat geen zin heeft en dat de overheid gewoon AZC's uit de grond stampt. Of je nu wilt of niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is toch ook terreur? Mensen bang maken om je zin te krijgen. Het ingekerfde gezicht van de ambtenaar in Enschede en een aantal afgebrande auto's en ingegooide ruiten van raadsleden zijn daar de trieste voorbeelden van.
Ik heb veel twijfels bij de opvang van vluchtelingen en hun kansen in onze maatschappij. Ik kan dat debat prima met argumenten voeren.
Er zijn anders zat gemeenteraden die tegen hebben gestemd, ook zonder campagne van tegenstanders met een discutabele achtergrond.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze vegen hun reet af met jouw argumenten.
Zie hierboven. Nog steeds geen reden om geweld te gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat je debat geen zin heeft en dat de overheid gewoon AZC's uit de grond stampt. Of je nu wilt of niet.
Dat ligt er maar net aan wat er voor mij op het spel staat.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zie hierboven. Nog steeds geen reden om geweld te gebruiken.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:26 schreef myShizzle het volgende:
Je zult je de komende 10 jaar onveilig voelen. Je kinderen niet meer alleen over straat kunnen laten gaan. Rondhangende qatkauwers op het speelplein, de voetbalvelden en de natuur in de omgeving hebben. Je moet opeens weer de.deur. dubbel op slot doen en je afvragen of je je ramen wel goed dicht had gedaan. Je kinderen moeten opeens multicultureel worden terwijl je toch heel bewust voor zo'n klein dorp had gekozen.
Dáárom, en om nog ontelbaar veel meer redenen, vind ik het gebeuren van vandaag geheel begrijpbaar. Liever 1 dag of week rellen en zgn ontoelaatbaar gedrag vertonen dan 10 of meer jaar spijt hebben dat je überhaupt ooit daar bent gaan wonen.
Vast. Met voornoemde sympathieën / denkvermogen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dus dat het gewoon jongeren uit het dorp zelf en andere gemeenten uit de omgeving waren.
Ja, Pauw maar ff kijken straks... al zal het grootste deel wel gaan over de motie van afkeuring.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef DSVM het volgende:
Vanavond bij de VARA: DE SCHULD VAN RECHTS EN WILDERS
Eerlijk, wat staat er hier in hemelsnaam op het spel? Een AZC is echt geen ramp. Ook in ben tegen de enorme instroom van asielzoekers om meerdere redenen, maar een asielzoeker doet minder kwaad dan deze hooligans.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat er voor mij op het spel staat.
En dat geloof ik ook wel. Maar dit gedrag is niet goed te praten. Punt.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat men daar niet zit te wachten op een mega-AZC geloof ik wel. Dat NVU-ers er dan vervolgens een avondje mee aan de haal gaan lijkt me zijdelings interessant: Geldermalsen is er morgen (als de raddraaiers zijn vertrokken) ook nog. En de weerstand tegen het AZC ook.
Dit is satire mag ik hopen?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef DSVM het volgende:
Vanavond bij de VARA: DE SCHULD VAN RECHTS EN WILDERS
Wat staat er voor deze mensen dan op het spel? Dat is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat er voor mij op het spel staat.
Deze moet ik ook even quoten.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:26 schreef myShizzle het volgende:
Je zult je de komende 10 jaar onveilig voelen. Je kinderen niet meer alleen over straat kunnen laten gaan. Rondhangende qatkauwers op het speelplein, de voetbalvelden en de natuur in de omgeving hebben. Je moet opeens weer de.deur. dubbel op slot doen en je afvragen of je je ramen wel goed dicht had gedaan. Je kinderen moeten opeens multicultureel worden terwijl je toch heel bewust voor zo'n klein dorp had gekozen.
Dáárom, en om nog ontelbaar veel meer redenen, vind ik het gebeuren van vandaag geheel begrijpbaar. Liever 1 dag of week rellen en zgn ontoelaatbaar gedrag vertonen dan 10 of meer jaar spijt hebben dat je überhaupt ooit daar bent gaan wonen.
'afgeschilderd' nog wel.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]Grappig om te zien dat de relschoppers afgeschilderd worden als terroristen.
Daar zijn we het wel over eens.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
En dat geloof ik ook wel. Maar dit gedrag is niet goed te praten. Punt.
V.
Precies, dat klopt niet (FTFY)quote:
Met geweld ontwrichten van de samenleving. Ik vind het wel vrij treffend, eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Grappig om te zien dat de relschoppers afgeschilderd worden als terroristen.
Ik ook. Voldoet helemaal aan de definitie van een terrorist.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met geweld ontwrichten van de samenleving. Ik vind het wel vrij treffend, eigenlijk.
Ik probeer in het geheel niets met mijn 'V.'.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wat probeer jij nou steeds interessant te doen met je 'V' ?
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat staat er voor deze mensen dan op het spel? Dat is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met geweld ontwrichten van de samenleving. Ik vind het wel vrij treffend, eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik probeer in het geheel niets met mijn 'V.'.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |