Zeer oneens, mits het niet van dat visieloze geklieder isquote:Op woensdag 16 december 2015 19:56 schreef Kaas- het volgende:
Tatoeages die niet ontzettend tokkie en lelijk zijn bestaan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Je schaamt je onderhand tegenover asielzoekersquote:Op woensdag 16 december 2015 20:33 schreef tofastTG het volgende:
Man man man, 6 busjes ME. Paniek bij de raadsvergadering, volgens mij kwamen demonstranten binnen.
Voor jou en voor mij is die kwestie nu eenmaal net iets makkelijker te relativeren.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je schaamt je onderhand tegenover asielzoekers
Ook gewoon een teken dat het volk egoïstisch en bang is.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Snap de onvrede wel, maar hou je toch gewoon aan de regels. Hoop dat de raad nu wel voor gaat stemmen, om dat soort lieden een hak te zetten.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geweld gebruiken omdat je het ergens niet mee eens bent.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:33 schreef tofastTG het volgende:
Man man man, 6 busjes ME. Paniek bij de raadsvergadering, volgens mij kwamen demonstranten binnen.
De overheid?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geweld gebruiken omdat je het ergens niet mee eens bent.
Het doet me ergens aan denken...
De lui zijn 1000 keer dreigender en gevaarlijker dan asielzoekers.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geweld gebruiken omdat je het ergens niet mee eens bent.
Het doet me ergens aan denken...
Gewoon de Wajong-uitkering van een aantal intrekken, dan houdt de rest zich wel gedeisd.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De lui zijn 1000 keer dreigender en gevaarlijker dan asielzoekers.
Jar Jar Binks maakt zijn comeback?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Hehehe, reddit is mensen aan het permabannen omdat ze de nieuwe Star Wars spoileren.
Vreemd, ik schaam me meer voor het bestuur van zo'n dorpje dat er even zo'n AZC erdoorheen drukt zonder draagvlak onder de bevolking.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeer oneens, mits het niet van dat visieloze geklieder is
Vrouwen met tattoos![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Indirect, danwel direct, heb je er wel mee te maken meneertje Brussel.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef Reya het volgende:
Ik schaam me überhaupt niet voor iets waar ik niets mee te maken heb.
Ik hoor het net van remlof. Hopelijk loopt het niet uit op geweld.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:33 schreef tofastTG het volgende:
U, als kosmopolitische wereldburger, heeft natuurlijk ook geen representatie nodig.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef Reya het volgende:
Ik schaam me überhaupt niet voor iets waar ik niets mee te maken heb.
Ben er bang voor met zo'n inzet.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor het net van remlof. Hopelijk loopt het niet uit op geweld.
Waaruit blijkt dat dan? De raad ging niet eens voorstemmen, maar dannog, hoezo is er geen draagvlak? Waaruit blijkt dat?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vreemd, ik schaam me meer voor het bestuur van zo'n dorpje dat er even zo'n AZC erdoorheen drukt zonder draagvlak onder de bevolking.
Er gooien mensen met stoeptegels. Dus het dorp is tegen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:04 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat dan? De raad ging niet eens voorstemmen, maar dannog, hoezo is er geen draagvlak? Waaruit blijkt dat?
Geweld is gerechtvaardigd als er volgens enkele lieden geen draagvlak is.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:04 schreef Janneke141 het volgende:
Geweld is gerechtvaardigd als je met woorden je zin niet krijgt, lees ik net.
Omdat er een groepje Nimby's komt rellen?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vreemd, ik schaam me meer voor het bestuur van zo'n dorpje dat er even zo'n AZC erdoorheen drukt zonder draagvlak onder de bevolking.
Ik lees net in de Volkskrant dat de relschoppers mensen van buiten het dorp zijn. Dat is ook niet voor het eerst.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er gooien mensen met stoeptegels. Dus het dorp is tegen.
Geweld is gerechtvaardigd als je niemand in je straat kent die op Rutte heeft gestemd, terwijl hij toch blijft zitten.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:04 schreef Janneke141 het volgende:
Geweld is gerechtvaardigd als je met woorden je zin niet krijgt, lees ik net.
Omdat verreweg het grootste deel van het dorp geen AZC wil. En het gemeentebestuur zich dit uiteraard beseft.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat er een groepje Nimby's komt rellen?
Van dat eerste is mij niets bekend. Ik lees slechts dat relschoppers van buiten proberen de zaak op scherp te zetten.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat verreweg het grootste deel van het dorp geen AZC wil. En het gemeentebestuur zich dit uiteraard beseft.
Het is een rondreizend groepje, dat het verziekt voor de rest.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net in de Volkskrant dat de relschoppers mensen van buiten het dorp zijn. Dat is ook niet voor het eerst.
Waaruit blijkt dat? Omdat 500 idioten het gemeentehuis bestormen?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat verreweg het grootste deel van het dorp geen AZC wil. En het gemeentebestuur zich dit uiteraard beseft.
Aangezien ik in het midden van Havana woon, is het niet ondenkbaar dat er in mijn straat weinig mensen op Rutte hebben gestemd.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geweld is gerechtvaardigd als je niemand in je straat kent die op Rutte heeft gestemd, terwijl hij toch blijft zitten.
Een paar rotte appels, jaja, dat kennen we.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een rondreizend groepje, dat het verziekt voor de rest.
Ondertussen zijn het dezelfde mensen die vaak de grootste belasting voor de begroting zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Paupers wier mening genoeglijk te negeren is.
Correct, als 'beloning' gaan we de bezuinigingen nog even een tandje opvoeren.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ondertussen zijn het dezelfde mensen die vaak de grootste belasting voor de begroting zijn.
Maar met die kant van de overheid hebben ze vaak geen moeite.
Wie wil er nou in Geldermalsen wonen?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef Monolith het volgende:
Gewoon met scherp schieten. Levert ook gelijk weer woonruimte op.
Inspraakavonden teisteren met geweld en dat goed pratenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Syriërs, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wie wil er nou in Geldermalsen wonen?
Je maakt er een grap van, ik snap niet helemaal waarom. Onze extreem-rechtse partijen komen er zelf voor uit dat ze dergelijke vergaderingen en bijeenkomsten bezoeken om mensen van hun mening te overtuigen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een rondreizend groepje, dat het verziekt voor de rest.
AZCs doordrukken en verwachten dat iedereen netjes met twee woorden blijft sprekenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inspraakavonden teisteren met geweld en dat goed praten
Wat begrijp je niet aan inspraak.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
AZCs doordrukken en verwachten dat iedereen netjes met twee woorden blijft spreken
Dat is nu eenmaal mijn sarcasme. Moet je het mee doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef Disana het volgende:
Je maakt er een grap van, ik snap niet helemaal waarom.
Och, het was 2012 he?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aangezien ik in het midden van Havana woon, is het niet ondenkbaar dat er in mijn straat weinig mensen op Rutte hebben gestemd.
Wie drukt er azcs door?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
AZCs doordrukken en verwachten dat iedereen netjes met twee woorden blijft spreken
Waar moeten die AZC's dan wel komen?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is heel Nijmegen-Oost en de Weezenhof, maar daar woon ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, het was 2012 he?
Toen was er toch nog 10,5% steun op de VVD in Nijmegen.
Ik nomineer Schiermonnikoog.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar moeten die AZC's dan wel komen?
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal mijn sarcasme. Moet je het mee doen.
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat alle (al dan niet flauwe) argumenten die worden gebruikt in de discussie tegen asielzoekers, evengoed of misschien nog wel beter opgaan voor de proleten die op deze manier hun afkeer van het beleid willen uiten.
Er zal toch ook in de Wolfskuil, Benedenstad of Waterkwartier wel een verdwaalde gesjeesde student bedrijfskunde rondlopen?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is heel Nijmegen-Oost en de Weezenhof, maar daar woon ik niet.
Nu dus.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Zo dadelijk een ingelast journaal op NPO1 over de rellen.
Vast wel. Maar erg veel zullen het er niet zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zal toch ook in de Wolfskuil, Benedenstad of Waterkwartier wel een verdwaalde gesjeesde student bedrijfskunde rondlopen?
Friesland mag ook, maken we wel een ondergrondse tunnel tussen Friesland en Limburg. Asielzoekers erbij en alle onverstaanbaren gezellig bij elkaar.quote:
Een pareto-efficiënte oplossing, me dunkt.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Friesland mag ook, maken we wel een ondergrondse tunnel tussen Friesland en Limburg. Asielzoekers erbij en alle onverstaanbaren gezellig bij elkaar.
Nabestaanden laten opdraaien voor de kosten van de inzet.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:27 schreef Tem het volgende:
Wat een tokkies in Geldermalsen. Gewoon met scherp schieten op die luitjes.
Ik denk dat Ballast Nedam daar graag een offerte voor maakt. Die tunnel van Amsterdam-Noord naar -Zuid was immers ook een eitje.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Friesland mag ook, maken we wel een ondergrondse tunnel tussen Friesland en Limburg.
Het waren er zo'n 1500. Geen wonder dat de ME uitrukte.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:27 schreef Tem het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:27 schreef Tem het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Een pareto-efficiënte oplossing, me dunkt.
Daar moest het onder de beschaving door. Bij Friesland-Limburg zijn het drie konijnen en een everzwijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ballast Nedam daar graag een offerte voor maakt. Die tunnel van Amsterdam-Noord naar -Zuid was immers ook een eitje.
Uit de categorie 'nutteloze weetjes', trouwens: als je een rechte lijn van Leeuwarden naar Maastricht trekt (en dus niet over de kromming van de aarde, maar recht door de grond), hoe ver ligt deze op het diepste punt dan onder de oppervlakte?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Friesland mag ook, maken we wel een ondergrondse tunnel tussen Friesland en Limburg.
Geen idee. 200 meter ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Uit de categorie 'nutteloze weetjes', trouwens: als je een rechte lijn van Leeuwarden naar Maastricht trekt (en dus niet over de kromming van de aarde, maar recht door de grond), hoe ver ligt deze op het diepste punt dan onder de oppervlakte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |