Zeer oneens, mits het niet van dat visieloze geklieder isquote:Op woensdag 16 december 2015 19:56 schreef Kaas- het volgende:
Tatoeages die niet ontzettend tokkie en lelijk zijn bestaan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Je schaamt je onderhand tegenover asielzoekersquote:Op woensdag 16 december 2015 20:33 schreef tofastTG het volgende:
Man man man, 6 busjes ME. Paniek bij de raadsvergadering, volgens mij kwamen demonstranten binnen.
Voor jou en voor mij is die kwestie nu eenmaal net iets makkelijker te relativeren.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je schaamt je onderhand tegenover asielzoekers
Ook gewoon een teken dat het volk egoïstisch en bang is.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Snap de onvrede wel, maar hou je toch gewoon aan de regels. Hoop dat de raad nu wel voor gaat stemmen, om dat soort lieden een hak te zetten.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geweld gebruiken omdat je het ergens niet mee eens bent.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:33 schreef tofastTG het volgende:
Man man man, 6 busjes ME. Paniek bij de raadsvergadering, volgens mij kwamen demonstranten binnen.
De overheid?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geweld gebruiken omdat je het ergens niet mee eens bent.
Het doet me ergens aan denken...
De lui zijn 1000 keer dreigender en gevaarlijker dan asielzoekers.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geweld gebruiken omdat je het ergens niet mee eens bent.
Het doet me ergens aan denken...
Gewoon de Wajong-uitkering van een aantal intrekken, dan houdt de rest zich wel gedeisd.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De lui zijn 1000 keer dreigender en gevaarlijker dan asielzoekers.
Jar Jar Binks maakt zijn comeback?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Hehehe, reddit is mensen aan het permabannen omdat ze de nieuwe Star Wars spoileren.
Vreemd, ik schaam me meer voor het bestuur van zo'n dorpje dat er even zo'n AZC erdoorheen drukt zonder draagvlak onder de bevolking.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeer oneens, mits het niet van dat visieloze geklieder is
Vrouwen met tattoos![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Indirect, danwel direct, heb je er wel mee te maken meneertje Brussel.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef Reya het volgende:
Ik schaam me überhaupt niet voor iets waar ik niets mee te maken heb.
Ik hoor het net van remlof. Hopelijk loopt het niet uit op geweld.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:33 schreef tofastTG het volgende:
U, als kosmopolitische wereldburger, heeft natuurlijk ook geen representatie nodig.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef Reya het volgende:
Ik schaam me überhaupt niet voor iets waar ik niets mee te maken heb.
Ben er bang voor met zo'n inzet.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor het net van remlof. Hopelijk loopt het niet uit op geweld.
Waaruit blijkt dat dan? De raad ging niet eens voorstemmen, maar dannog, hoezo is er geen draagvlak? Waaruit blijkt dat?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vreemd, ik schaam me meer voor het bestuur van zo'n dorpje dat er even zo'n AZC erdoorheen drukt zonder draagvlak onder de bevolking.
Er gooien mensen met stoeptegels. Dus het dorp is tegen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:04 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat dan? De raad ging niet eens voorstemmen, maar dannog, hoezo is er geen draagvlak? Waaruit blijkt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |