Nog even en hij barst in tranen uit...quote:Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef Jane het volgende:
Op één of andere manier komt Dijkhoff ook een beetje aandoenlijk over.
Ik geloof oprecht niet dat hij bewust verkeerde dingen heeft gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef Jane het volgende:
Die mist een paar chromosomen. Zulke mensen zou je niet in een kabinet moeten hebben, maar in de destructor moeten gooien. Bij wijze van dan he.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef Jane het volgende:
VVD-er he; allemaal huichelaarsquote:Op woensdag 16 december 2015 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Rutte is opeens schuldbewust.. wat een huichelaar is het toch ook he
Ik heb het idee dat ze hem willen opofferenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:02 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind Dijkhoff een beetje onbeholpen overkomen. Net een student die het allemaal nog niet zo weet en in die naďviteit domme dingen doet.
Misselijkmakend.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Rutte is opeens schuldbewust.. wat een huichelaar is het toch ook he
Ze hadden een tweede (volksjongen) Teevenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:02 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind Dijkhoff een beetje onbeholpen overkomen. Net een student die het allemaal nog niet zo weet en in die naďviteit domme dingen doet.
Ik snap werkelijk waar niet waarom je je daar voor zou laten lenen, als ik Dijkhoff was.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:03 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze hem willen opofferen
Hetzelfde als de rest zei dus:quote:
En er is echt niks meer hoor!!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hetzelfde als de rest zei dus:
Hadden we niet moeten doen, we snappen het nu, laten we het vanaf nu beter doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |