Lol, het zijn geen mensen van AZC. Gewoon tuig dat daar woont.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:18 schreef Den_Haag het volgende:
Echte cultuurverrijkers
Eens het gebouw aan de overkant (AZC) uitkammen?
Aan welke kant dan. Niet echt het type dat daar direct om de hoek in Bezuidenhout of Voorburg woont. Op 1 klein stukje na rond eerst deel Stuyvesantstraat.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:19 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Lol, het zijn geen mensen van AZC. Gewoon tuig dat daar woont.
Werkstrafje, het publiceren van de foto's heeft al zoveel impact.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:53 schreef Toto69 het volgende:
Duidelijk Finnen. Alle Finnen terug naar Oslo!
Triest volk. 4 tegen 1opknopen aan de hoogste bomen
Iets in de trend van:quote:Op woensdag 16 december 2015 07:43 schreef shomila het volgende:
Misschien dacht hij dat hij wat zei in plaats van die vrouw.
Triest hoor je ogen beschadigd en dat om niks.
En wat voor straf zullen ze krijgen?
En hebben ze al bewijs overhandigd dat ze ooit zijn geweigerd voor een stageplaats? Dat is meteen -90% van je straf. Als ze in het verleden ook nog eens MTV hebben gekeken dan mogen ze meteen naar huis.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:28 schreef SpaceOddity het volgende:
Een update.
''Hoewel beide broers een weinig overtuigend 'het spijt me' laten horen in de rechtszaal, leggen ze volgens de deskundigen vooral de schuld buiten zichzelf. Vooral Bawan zegt in het begin dat het de schuld is van zijn vriendin die het uitmaakte, van de mevrouw die zich met hem bemoeide, de reiziger die hem uitschold. Maar niet van hemzelf. In de rechtszaal denkt hij daar inmiddels wel anders over.''
Blij dat dat tuig is opgepakt. (Niet dat zon straf van een paar jaar wat zal uitmaken voor die aso kneuzen....)
48 maanden vind ik niet een fikse straf. Typisch Nederland. Kan je eindelijk een lul vast zetten kom je met dit soort eisen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:54 schreef grimselman het volgende:
En hier het vervolg
http://www.omroepwest.nl/(...)station-Laan-van-NOI
Het is in ieder geval ontzettend veel fikser dan de schamperende "voorspellingen" die in dit topic eerder werden gedaan:quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
48 maanden vind ik niet een fikse straf. Typisch Nederland. Kan je eindelijk een lul vast zetten kom je met dit soort eisen.
quote:Op woensdag 16 december 2015 07:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De plantsoenen zien er weer prima uit daarna.
quote:Op donderdag 17 december 2015 04:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vier slachtoffers en een dader, aldus de rechter.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:21 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Werkstrafje, het publiceren van de foto's heeft al zoveel impact.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Iets in de trend van:
"Foei"
*schoffel*
"Brave jongen"
quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:44 schreef MisterCe het volgende:
[..]
En hebben ze al bewijs overhandigd dat ze ooit zijn geweigerd voor een stageplaats? Dat is meteen -90% van je straf. Als ze in het verleden ook nog eens MTV hebben gekeken dan mogen ze meteen naar huis.
Maar nog steeds een lachertjequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is in ieder geval ontzettend veel fikser dan de schamperende "voorspellingen" die in dit topic eerder werden gedaan:
Het is alleen nog een strafeis he.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is in ieder geval ontzettend veel fikser dan de schamperende "voorspellingen" die in dit topic eerder werden gedaan:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Om te huilen is het.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een lachertje dit. Een overduidelijk racistische poging tot doodslag.
Moet je eens kijken hoe er moord en brand geschreeuwd wordt als iemand ik neuk je kankerhard vieze moslim roept om vervolgens daadwerkelijk een moslim in elkaar te tikken. DENK, Sylvana Simons en al die andere deluxe debielen hebben hun draaiboek al klaar.quote:
Zou jij dat dan niet afkeuren?quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe er moord en brand geschreeuwd wordt als iemand ik neuk je kankerhard vieze moslim roept om vervolgens daadwerkelijk een moslim in elkaar te tikken. .
Natuurlijk wel. Net zo hard als dat ik dit afkeur. Vreemde vraag ditquote:
Nog bizar weinig 48 maanden en het allerergste, nul komma nul berouw.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:54 schreef grimselman het volgende:
En hier het vervolg
Dan begrijp ik je opmerking niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Net zo hard als dat ik dit afkeur. Vreemde vraag dit
Dan kijk je er met een verkeerde bril naar. Racisme naar moslims is een reëel iets, maar blanken zijn nooit onderwerp van racistische aanvallen. Blijkbaar.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je opmerking niet.
Nee dat is gelul, dat wordt er van gemaakt. Blanken worden zelden tot nooit over één kam geschoren, en als dat gebeurt, gebeurt dat door een klein clubje hardschreeuwers. Over moslims, "lichtgetinten", etc wordt voortdurend gegeneraliseerd en door een veel grotere groep. Als je al dat gegil mag geloven is iedereen die niet roomblank is bij voorbaat al verdacht, en iedere moslim een terrorist.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan kijk je er met een verkeerde bril naar. Racisme naar moslims is een reëel iets, maar blanken zijn nooit onderwerp van racistische aanvallen. Blijkbaar.
Wat denk jij zwart wit zegquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee dat is gelul, dat wordt er van gemaakt. Blanken worden zelden tot nooit over één kam geschoren, en als dat gebeurt, gebeurt dat door een klein clubje hardschreeuwers. Over moslims, "lichtgetinten", etc wordt voortdurend gegeneraliseerd en door een veel grotere groep. Als je al dat gegil mag geloven is iedereen die niet roomblank is bij voorbaat al verdacht, en iedere moslim een terrorist.
En wie zich tegen dat beeld uitspreekt wordt meteen zonder dat daar een echte reden voor is linkse goedprater genoemd die ontkent dat blanken gediscrimineerd kunnen worden.
Que? Ik zeg juist dat het allemaal niet zo zwart-wit is als het soms wel lijkt. Niet elke allochtoon is crimineel en niet elke moslim is een terrorist.quote:
Ja dat is dus precies het punt wat ik ook wil makenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Que? Ik zeg juist dat het allemaal niet zo zwart-wit is als het soms wel lijkt. Niet elke allochtoon is crimineel en niet elke moslim is een terrorist.
Maakt geen ruk uit. De staf die geëist wordt is belachelijk laag. Helemaal als je je bedenkt dat ze totaal geen berouw hebben of de intentie hebben om zich te beteren.quote:
Tja, IQ van een goudvis doet dat met je.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maakt geen ruk uit. De staf die geëist wordt is belachelijk laag. Helemaal als je je bedenkt dat ze totaal geen berouw hebben of de intentie hebben om zich te beteren.
En dat ze een ander voor het leven getekend achter laten.
Zijn ex vriendin de schuld geven... Dan ben je toch een enorm domme klapkut.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja, IQ van een goudvis doet dat met je.
48 maanden is een lachertjequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
48 maanden vind ik niet een fikse straf. Typisch Nederland. Kan je eindelijk een lul vast zetten kom je met dit soort eisen.
In sommige gevallen hoop ik toch stiekem dat de daders iets van en mes trekken en tegen een politiekogel oplopen.... Dit soort onderkruipsels hebben we hier echt niet nodig en gaan ook niets meer toevoegen.quote:Op woensdag 16 december 2015 07:09 schreef Scorpie het volgende:
Hopelijk pakken ze de daders snel, met deze beelden moet dat niet al te moeilijk zijn.
En zo onderhand, terecht.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Over moslims, "lichtgetinten", etc wordt voortdurend gegeneraliseerd en door een veel grotere groep. Als je al dat gegil mag geloven is iedereen die niet roomblank is bij voorbaat al verdacht, en iedere moslim een terrorist.
Die met die witte broek lijkt wel een Downiequote:
Snap ook waarom die vriendin het uitmaakt via telefoon. Die zal wel ergens ver weg hebben gezeten voor ze dat belletje maaktequote:Op woensdag 20 juli 2016 19:28 schreef SpaceOddity het volgende:
Een update.
''Hoewel beide broers een weinig overtuigend 'het spijt me' laten horen in de rechtszaal, leggen ze volgens de deskundigen vooral de schuld buiten zichzelf. Vooral Bawan zegt in het begin dat het de schuld is van zijn vriendin die het uitmaakte, van de mevrouw die zich met hem bemoeide, de reiziger die hem uitschold. Maar niet van hemzelf. In de rechtszaal denkt hij daar inmiddels wel anders over.''
Blij dat dat tuig is opgepakt. (Niet dat zon straf van een paar jaar wat zal uitmaken voor die aso kneuzen....)
Dat gaat de helft worden, let maar op.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:54 schreef grimselman het volgende:
En hier het vervolg
inteelt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:31 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Die met die witte broek lijkt wel een Downie
fijn om te lezen dat opsporing / veroordeling ook snel kan gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:28 schreef SpaceOddity het volgende:
Een update.
dit gedrag toont de afwezigheid van religie / cultuur in hun "opvoeding".quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Geen introspectie - check
Totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel -check
Slecht ontwikkeld geweten -check
Weten zogenaamd van de prins geen kwaad, anderen zijn de schuld - check
Laf met meerdere mensen op iemand inbeuken -check
Rarara, op welke religie is hun cultuur en (non-existente) opvoeding geschoeid?
Die is een landverrader die de kogel moet krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En wie zich tegen dat beeld uitspreekt wordt meteen zonder dat daar een echte reden voor is linkse goedprater genoemd die ontkent dat blanken gediscrimineerd kunnen worden.
Ik wil de uitspraak nog wel eens zien. De vrees bestaat dat de rechter met verzachtende omstandigheden komt waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Dus toch schoffelen.....quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
We wachten af...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:55 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ik wil de uitspraak nog wel eens zien. De vrees bestaat dat de rechter met verzachtende omstandigheden komt waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Dus toch schoffelen.....
welke verzachtende omstandigheden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:55 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
De vrees bestaat dat de rechter met verzachtende omstandigheden komt waar nog nooit iemand van gehoord heeft.
Best pittig, die strafquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:56 schreef AchJa het volgende:
Broers jaren de cel in na 'schokkend' geweld tegen Rotterdammer
- knip -
Rijnmond.nl
Helft van de eis. Ik ben benieuwd wat de motivatie van de rechter is.quote:
Nou, voor zware mishandeling (met medeplegen), zonder enige aanleiding en waar het slachtoffer blijvend letsel aan overhoudt, zijn ze meestal niet zó mild. Zeker niet als de dader zo duidelijk laat merken dat hij de schuld buiten zichzelf legt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Had wel langer mogen zijn, maar aan de andere kant mag je de polonaise lopen dat er überhaupt een celstraf opgelegd wordtdat is zeldzaam tegenwoordig.
Zijn motivatie zal zijn om niet in hoger beroep teruggefloten te worden en keurig in de pas te lopen met andere rechters. Andere rechters die ook maar wat doen en de strafhoogte net zo min motiveren of kunnen motiveren en dezelfde motivatie hebben. Voor strafmaatbepaling zijn ze immers niet opgeleid, daar hebben ze geen enkele deskundigheid en de enige reden dat ze niet meer hopeloos inconsequent zijn is dat ze naar elkaar straffen kijken. Niet naar de wet, en niet naar de jurisprudentie, want die houdt zich daar niet mee bezig, en niet naar de rechtswetenschap, want die loopt daar met een nog veel grotere boog omheen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Helft van de eis. Ik ben benieuwd wat de motivatie van de rechter is.
Toevallig gisteren op NPO een programma (Gedane Zaken) waar dat ook ter sprake kwam, maar dan ging het over verkeersongevallen met dodelijke afloop.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zijn motivatie zal zijn om niet in hoger beroep teruggefloten te worden en keurig in de pas te lopen met andere rechters. Andere rechters die ook maar wat doen en de strafhoogte net zo min motiveren of kunnen motiveren en dezelfde motivatie hebben. Voor strafmaatbepaling zijn ze immers niet opgeleid, daar hebben ze geen enkele deskundigheid en de enige reden dat ze niet meer hopeloos inconsequent zijn is dat ze naar elkaar straffen kijken. Niet naar de wet, en niet naar de jurisprudentie, want die houdt zich daar niet mee bezig, en niet naar de rechtswetenschap, want die loopt daar met een nog veel grotere boog omheen.
25 jaar geleden was het nog veel erger, toen werd er voor nog ernstiger geweld met ernstig blijvend letsel niet snel meer dan een jaar gegeven. Maar omdat rechters elkaar alleen maar nadoen, kan het alleen maar stukje bij beetje opschuiven. Het is inmiddels een flink stuk opgeschoven, maar het slaat nog steeds nergens op.
Hij is zielig.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Helft van de eis. Ik ben benieuwd wat de motivatie van de rechter is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar, stel je voor als het een amokmaker was geweest...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:36 schreef SpaceOddity het volgende:
Och het is gewoon een verwarde jongeman dus.... Heh toch.
Walgelijk idd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef hpeopjes het volgende:
Ach die lopen volgend jaar alweer vrij rond. Kunnen ze weer iemand in elkaar beuken uit naam van de religie van de vrede.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hij is zielig.Ah zwakbegaafd dus nou dat was aan die inteeltkoppen ook wel te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is op zich niks mee, alleen als je kijkt naar andermans nattevingerwerk blijft het nattevingerwerk. Voordat rechters naar structureel naar elkaars strafmaten keken waren er enorme verschillen tussen arrondissementen, vaak wel 4 of 5 keer zo hoge straffen voor dezelfde feiten. Dat kon omdat ze niet weten wat ze doen, ze deden allemaal maar wat, zowel de hoog als de laag straffende rechters.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:32 schreef Physsic het volgende:
In dat programma werd inderdaad ook verteld dat de rechters vaak kijken naar wat een rechter in eerdere zaken voor straf heeft opgelegd.
Zal een lekkere schadevergoeding opleveren van een Wajongtrekker.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:56 schreef AchJa het volgende:
Broers jaren de cel in na 'schokkend' geweld tegen Rotterdammer
... Verder moeten ze een schadevergoeding betalen aan het slachtoffer.
Rijnmond.nl
Zijn vriendin had het uitgemaakt, een mevrouw bemoeide zich met hem, een reiziger die schold hem uit en niet te vergeten de impact die alle publiciteit op hem gehad heeft. Een rechter maakt hier vast wel een mooie, in Nederland passende, nietszeggende flutstraf van.quote:
waar las je dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:02 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Zijn vriendin had het uitgemaakt, een mevrouw bemoeide zich met hem, een reiziger die schold hem uit en niet te vergeten de impact die alle publiciteit op hem gehad heeft. Een rechter maakt hier vast wel een mooie, in Nederland passende, nietszeggende flutstraf van.
Zojuist las ik al dat de eisen gehalveerd zijn, in hoger beroep zal er helemaal niets meet van overblijven.
kortom: tijd voor rechters die af en toe eens buiten op straat komen.
Foutje: ik bedoelde de straffen en helemaal gehalveerd zijn de eisen nog net niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |