quote:DEN HAAG - Een 25-jarige man is begin november zo zwaar mishandeld, dat hij waarschijnlijk nooit meer 100 procent kan zien. Dat gebeurde op station Den Haag Laan van Nieuw Oost-Indië in Den Haag. De vier verdachten zijn goed in beeld gebracht met een bewakingscamera. Die beelden zijn dinsdagavond getoond in het opsporingsprogramma Team West.
Het slachtoffer zat op zondag 8 november rond 15.30 uur op de RandstadRail naar Rotterdam te wachten. Op een ander perron liep een man, die aan het bellen was. De man schreeuwde en had blijkbaar ruzie met iemand. Een vrouw zei iets van het geschreeuw en liep daarna weg.
De bellende man pakte vervolgens een aantal stenen en gooide die vanuit het niets naar de 25-jarige man. Eén van de stenen raakte een glazen ruit waar hij tegenaan zat, waardoor de glassplinters tegen zijn gezicht en oog vlogen. Meteen daarna kwam de stenengooier met drie anderen het perron op rennen en werd het slachtoffer zwaar mishandeld.
De man werd geschopt en geslagen en viel op de grond. Terwijl hij op de grond lag, gingen de mishandelingen door. Hij raakte bewusteloos en op het moment dat hij bijkwam, gingen zijn belagers ervandoor. Het slachtoffer zat onder het bloed en werd door verschillende getuigen opgevangen.
In het ziekenhuis bleek dat hij zwaar letsel aan zijn gezicht heeft opgelopen: een afgebroken tand, een gebroken neus, een gescheurde lip, een opgezwollen gezicht en verschillende scheuren in de huid bij zijn ogen. Zoals het er nu naar uit ziet, is de schade aan zijn oog blijvend en zal zijn zicht nooit meer 100 procent zijn, omdat er een vlies in zijn oog is gescheurd.
Duidelijke bewakingsbeelden
Een medewerker van cameratoezicht zag wat er gebeurde en heeft met een beweegbare camera op het station ingezoomd op de vier verdachten. Op het moment dat ze weglopen, zijn ze uitstekend in beeld. De daadwerkelijke mishandeling is niet getoond in Team West, omdat het Openbaar Ministerie die beelden te heftig vindt.
De politie hoopt dat iemand de mannen herkent, mogelijk in combinatie met elkaar. Daarnaast komt de recherche graag in contact met getuigen die ook op het station waren en die meer kunnen vertellen over de aanleiding van de mishandeling. Mensen met tips kunnen contact opnemen met de opsporingstiplijn 0800-6070 of met Meld Misdaad Anoniem, 0800-7000.
Blijkbaar, bij sommige mensen is ze een keer aankijken al een aanleiding.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:11 schreef Specularium het volgende:
Er was geen aanleiding en hij werd zomaar door 4 man in elkaar geslagen?
Zullen wel weer ADO hoolies zijn, stoer hoor een voetbalclub.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijkbaar, bij sommige mensen is ze een keer aankijken al een aanleiding.
Nee. Hier nog een!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:23 schreef Confetti het volgende:
Is het onmenselijk als ik dit soort mensen graag levend zou zien willen verbranden? Verdomme..
Nee! Bij mij komt er ook altijd een hemeltergende vernietigingsdrift naar boven bij zulke gasten. Ze mogen van mij ook eigenlijk gewoon echt niet bestaan. Lijkt me heerlijk om kampbeul te zijn in een kamp gevuld met dat soort gasten.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:23 schreef Confetti het volgende:
Is het onmenselijk als ik dit soort mensen graag levend zou zien willen verbranden? Verdomme..
Niets onmenselijks is jou gewoon dus dit is dan ook niet verbazingwekkend.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:23 schreef Confetti het volgende:
Nou, bedankt voor je heldere uitleg hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:59 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee! Bij mij komt er ook altijd een hemeltergende vernietigingsdrift naar boven bij zulke gasten. Ze mogen van mij ook eigenlijk gewoon echt niet bestaan. Lijkt me heerlijk om kampbeul te zijn in een kamp gevuld met dat soort gasten.
En voordat er weer zo'n wijsneus aankomt zetten met: 'oh, en hoe maakt jou dat beter dan?'Nou, dat is nu eenmaal zo.
De plantsoenen zien er weer prima uit daarna.quote:Op woensdag 16 december 2015 07:43 schreef shomila het volgende:
En wat voor straf zullen ze krijgen?
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 16 december 2015 07:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De plantsoenen zien er weer prima uit daarna.
Dit zijn dezelfde types die je het ziekenhuis in beuken wanneer ze geen sigaret van je krijgen. Of ze geen voorrang geeft. Of hoest zonder je hand voor je mond te doen. Empathieloos tuig wat eigenlijk in een gesticht thuishoort.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:50 schreef leolinedance het volgende:
Wat een raar verhaal trouwens, uit het niets met 4 man naar het andere perron rennen om 1 iemand in elkaar te beuken![]()
Normaal gesproken had die in opvang gezeten maar ja het geld is op daar.quote:Op woensdag 16 december 2015 07:49 schreef shomila het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Die derde in iedergeval die ziet eruit of hij een chromosoom mist.
ja ik vraag me af of dat echt zo is ..Zo raar uit t nietsquote:Op woensdag 16 december 2015 01:11 schreef Specularium het volgende:
Er was geen aanleiding en hij werd zomaar door 4 man in elkaar geslagen?
Hebben ze al gezocht in het AZC? dat is nl 1 straat verder.....quote:
Nee, deze wezens horen nergens thuis.quote:Op woensdag 16 december 2015 07:50 schreef Twiitch het volgende:
Jeetje mina, wat een inteeltkoppen weer.
[..]
Dit zijn dezelfde types die je het ziekenhuis in beuken wanneer ze geen sigaret van je krijgen. Of ze geen voorrang geeft. Of hoest zonder je hand voor je mond te doen. Empathieloos tuig wat eigenlijk in een gesticht thuishoort.
Ach misschien had hij ze wel beledigd......verdiende loon dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 08:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik vraag me af of dat echt zo is ..Zo raar uit t niets
Nee, het zijn lichtgetinten, ze zien alleen wat bleekjes omdat ze niet zo goed tegen bloed kunnen. Allochtonen doen zoiets immers niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zullen wel weer ADO hoolies zijn, stoer hoor een voetbalclub.
Ach kom op, zo raar is het toch niet dat je dat walgelijke manvolk gewoon pijnlijker dood wil maken dan wat zij ooit zelf iemand aan kunnen doen? Dat is gewoon gezonde, terechte haat. Haat het slechte, en bescherm het goede.quote:Op woensdag 16 december 2015 07:16 schreef Dven het volgende:
Nou, bedankt voor je heldere uitleg hoor.
Oke.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ach kom op, zo raar is het toch niet dat je dat walgelijke manier gewoon pijnlijker dood wil maken dan wat zij ooit zelf iemand aan kunnen doen? Dat is gewoon gezonde, terechte haat. Haat het slechte, en bescherm het goede.
Veel mensen hebben gewoon geen idee hoe duister de personen in kwestie zijn die dit soort mishandelingen verrichten. Er heerst altijd een soort naïef geloof in een soort essentiële goedheid die in ieder mens zou zitten. Het zou alleen beschadigd zijn of zo, door uiterlijke omstandigheden. Zoals bijvoorbeeld een sociaal-economische situatie en bij behorende opgebouwde negatieve energie dat leidt tot dit soort uitwassen. Dat is vaak de kerngedachte bij mensen die zo anti-geweld en pro beschaafde behandeling zijn, ongeacht daad, ongeacht persoon. Deze mensen weten alleen simpelweg niet hoe in en in walgelijk een (gelukkig) klein gedeelte van de mensheid onder ons is. Sorry, maar er zijn ook mensen die hier simpelweg wel een realistisch inzicht in hebben en niet tot een andere conclusie komen dat je dit soort monsters met wortel en tak moet uitroeien en ze een hel van een dood verdienen. Dit soort walgelijk volk moet je harder verbrijzelen dan wat zij ooit iemand anders kunnen aandoen.
Ik zie gewoon wat een klijers er op deze wereld rondlopen, en daarvoor zal ik graag en nog grotere klijer zijn. Het idee is eigenlijk: van ze winnen. ze verslaan in waar zij zo krachtig in denken te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:27 schreef Marsenal het volgende:
Goed geformuleerd villas_rubin, maar bij de conclusie vlieg je een beetje uit de bocht.
Dat is nu juist het probleem, de (pracht)wijk waar deze kansenparels wonen bestaat wrs. ook uit kanslozen van dezelfde origine en geloof. Deze mensen herkennen natuurlijk onmiddellijk de daders maar houden dat uit solidariteit onder de petquote:Op woensdag 16 december 2015 00:50 schreef leolinedance het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)en-Haag-Laan-van-NOI
[ afbeelding ]
Kijk die staan er nog eens prima opMoet toch niet zo moeilijk zijn om deze mannen in de kraag te vatten zou je zeggen! Wat een raar verhaal trouwens, uit het niets met 4 man naar het andere perron rennen om 1 iemand in elkaar te beuken
![]()
Je veroordeelt deze vier omdat ze een geweldsexces plegen en voert vervolgens een pleidooi voor éxact hetzelfde als waar je deze vier gasten voor veroordeelt.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ach kom op, zo raar is het toch niet dat je dat walgelijke manvolk gewoon pijnlijker dood wil maken dan wat zij ooit zelf iemand aan kunnen doen? Dat is gewoon gezonde, terechte haat. Haat het slechte, en bescherm het goede.
Veel mensen hebben gewoon geen idee hoe duister de personen in kwestie zijn die dit soort mishandelingen verrichten. Er heerst altijd een soort naïef geloof in een soort essentiële goedheid die in ieder mens zou zitten. Het zou alleen beschadigd zijn of zo, door uiterlijke omstandigheden. Zoals bijvoorbeeld een sociaal-economische situatie en bij behorende opgebouwde negatieve energie dat leidt tot dit soort uitwassen. Dat is vaak de kerngedachte bij mensen die zo anti-geweld en pro beschaafde behandeling zijn, ongeacht daad, ongeacht persoon. Deze mensen weten alleen simpelweg niet hoe in en in walgelijk een (gelukkig) klein gedeelte van de mensheid onder ons is. Sorry, maar er zijn ook mensen die hier simpelweg wel een realistisch inzicht in hebben en niet tot een andere conclusie komen dat je dit soort monsters met wortel en tak moet uitroeien en ze een hel van een dood verdienen. Dit soort walgelijk volk moet je harder verbrijzelen dan wat zij ooit iemand anders kunnen aandoen.
o nee..Sws is het gedrag niet goed te praten natuurlijk maar ik snap niet hoe iem zonder aanleiding zo agressief wordquote:Op woensdag 16 december 2015 09:10 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ach misschien had hij ze wel beledigd......verdiende loon dan?
Ik dacht meer aan Albanezen, maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:52 schreef JubaUrbicus het volgende:
Lijken op Turken, dit zijn geen Marokkanen.
Duckface is iig een pre...quote:Op woensdag 16 december 2015 16:16 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Natuurlijk moeilijk te bepalen zo. Het zou kunnen, maar ook weer niet. Dat gezegd hebbende, kijkend bij die facebook vrienden; wat een naar kut volk allemaal. Blij dat ik ergens in het oosten van het land woon. Allemaal van die overdreven stoere gangsta boys, en alle wijven lelijke opgetutte sloeries.
Sowieso geen albanezen. Ik denk koerden.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Albanezen, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Die meest linkse is volgens mij John de Wolf nadat ie net onder de zonnebank heeft gelegen.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Albanezen, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
een beetje het 'wat jij kan, kunnen wij erger'-principe. Gewoon van de geweldplegers in deze wereld gehakt maken. Oprotten met hun duivelse, opgepompde egootjes waarmee ze denken boven de geweldloze rest te staan. Wat dat betreft begrijp ik wel dat men misdaad vroeger gewoon met vuur desnoods bestreed. Dan laat je het wel uit je hoofd en kun je simpelweg nooit op tegen de ultieme consequenties die tegenover je daden staan. Nu ben je als gewetenloos persoon tot meer in staat dan waar de 'normale maatschappij' toe in staat is. Dan maakt dat je ergens een streep voor hebt. Als de straf voor zulke mensen een uiterste is waar je als mens met geen mogelijkheid tegenop te boksen is, dan heb je ze pas echt.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:19 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je veroordeelt deze vier omdat ze een geweldsexces plegen en voert vervolgens een pleidooi voor éxact hetzelfde als waar je deze vier gasten voor veroordeelt.
Daar begrijp ik dus geen hout van. En begrijp me niet verkeerd: dit is een walgelijke daad die zeker bestraft moet worden.
Maar dat is nog geen excuus om onszelf tot dat niveau te verlagen.
Puur voor mij even een stukje beeldvorming. Ben jij wel eens echt in elkaar geslagen, en dan dus niet een beetje. Een keer overvallen? Ben je wel eens echt bang gemaakt? Heb je wel eens het gevoel gehad het niet te overleven?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:19 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je veroordeelt deze vier omdat ze een geweldsexces plegen en voert vervolgens een pleidooi voor éxact hetzelfde als waar je deze vier gasten voor veroordeelt.
Daar begrijp ik dus geen hout van. En begrijp me niet verkeerd: dit is een walgelijke daad die zeker bestraft moet worden.
Maar dat is nog geen excuus om onszelf tot dat niveau te verlagen.
Dan rest slechts de vraag: wie moet dat doen?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dit soort walgelijk volk moet je harder verbrijzelen dan wat zij ooit iemand anders kunnen aandoen.
De daders zijn gevonden?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:48 schreef SpaceOddity het volgende:
Even offtopic, maar tijdens het bekijken van al die vrienden bij die gasten blijkt toch maar weer hoe rijkelijk de integratie faalt. Nagenoeg allemaal turken (of marokanen of whatever), met hoge uitzondering een verdwaalde ''normale'' Nederlander er tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
Tja, ik weet heus wel dat het niet kan. Maar denk dat de meesten het net als mij het liefste zouden willen.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:57 schreef rekenwonder het volgende:
Dan rest slechts de vraag: wie moet dat doen?
Misschien moet je dit aan de politie vertellen ipv op een anoniem online forum postenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Nystiq het volgende:
Ik ken die linker gozer. Hij heet Achmed (bijnaam Achie) en zit vaak in shisha lounges en buiten aan de jonko. Hij is van Afghaanse afkomst en heeft geen school/werk. Hij woont zelf ook in de buurt van Station Laan van NOI.
Al gedaan.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef ulq het volgende:
[..]
Misschien moet je dit aan de politie vertellen ipv op een anoniem online forum posten
We hebben er veel aan.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:04 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Al gedaan.
Maar ter info voor jullie.
Ik begrijp daar niets van. 'wat jij kan, kunnen wij erger'. Je veroordeelt de daad om direct daarna te kiezen voor een daad die nog tien keer erger is.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:34 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
een beetje het 'wat jij kan, kunnen wij erger'-principe. Gewoon van de geweldplegers in deze wereld gehakt maken. Oprotten met hun duivelse, opgepompde egootjes waarmee ze denken boven de geweldloze rest te staan. Wat dat betreft begrijp ik wel dat men misdaad vroeger gewoon met vuur desnoods bestreed. Dan laat je het wel uit je hoofd en kun je simpelweg nooit op tegen de ultieme consequenties die tegenover je daden staan. Nu ben je als gewetenloos persoon tot meer in staat dan waar de 'normale maatschappij' toe in staat is. Dan maakt dat je ergens een streep voor hebt. Als de straf voor zulke mensen een uiterste is waar je als mens met geen mogelijkheid tegenop te boksen is, dan heb je ze pas echt.
Daarom is er het principe van de hel als ultieme straf; hoe stoer, sterk, macho of grenzeloos je ook bent: niemand kan tegen die straf op.
Maar ik snap uiteraard wel dat de tijden niet meer zo zijn en zulke dingen inde praktijk onwenselijk zijn tegenwoordig. Maar mensen roepen altijd zo leuk om een onderbouwing van het voorstellen van een vreselijke straf, nou hier issie.
Het lijkt me weinig relevant wat ik persoonlijk wel of niet heb meegemaakt.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Puur voor mij even een stukje beeldvorming. Ben jij wel eens echt in elkaar geslagen, en dan dus niet een beetje. Een keer overvallen? Ben je wel eens echt bang gemaakt? Heb je wel eens het gevoel gehad het niet te overleven?
Achterliggende vraag is natuurlijk van hoe je sterk je inlevingsvermogen is voor dit soort zaken?
Ik denk dat daar je apathie probleem zit, inlevingsvermogen, empathie met het slachtoffer.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:15 schreef Jovatov het volgende:
Het lijkt me weinig relevant wat ik persoonlijk wel of niet heb meegemaakt.
Ik vind dat een erg merkwaardige conclusie. Omdat ik een menswaardige straf bepleit voor de daders in plaats van een niet-menswaardige straf, zou ik geen empathie hebben voor het slachtoffer.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:29 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik denk dat daar je apathie probleem zit, inlevingsvermogen, empathie met het slachtoffer.
Maar de mate waarin je meevoelt is bijzonder zwak. Je hebt het over onrecht, dat is niet meevoelen, dat is denken in abstractie en afstand nemen. Je voelt volgens mij niets voor het slachtoffer.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:37 schreef Jovatov het volgende:
Ik vind dat een erg merkwaardige conclusie. Omdat ik een menswaardige straf bepleit voor de daders in plaats van een niet-menswaardige straf, zou ik geen empathie hebben voor het slachtoffer.
Het is een groot onrecht wat hier wordt aangedaan. Dat ontken ik nergens.
Alleen een groot onrecht bevechten met een nóg groter onrecht lijkt me niet de juiste koers. Maar dat betekent toch zeker niet dat ik het onrecht van het slachtoffer niet zou meevoelen?
Oké. Jammer. Maar dat ga ik je verder ook nooit duidelijk kunnen maken via een forumpost ben ik bang.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar de mate waarin je meevoelt is bijzonder zwak. Je hebt het over onrecht, dat is niet meevoelen, dat is denken in abstractie en afstand nemen. Je voelt volgens mij niets voor het slachtoffer.
Dat heeft er niets mee te maken. Wat niet helpt is net zo erg of erger zijn of worden als de dader. zelfverdediging is wat anders.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:29 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik denk dat daar je apathie probleem zit, inlevingsvermogen, empathie met het slachtoffer.
quote:Op donderdag 17 december 2015 09:42 schreef truthortruth het volgende:
Maar de mate waarin je meevoelt is bijzonder zwak. Je hebt het over onrecht, dat is niet meevoelen, dat is denken in abstractie en afstand nemen. Je voelt volgens mij niets voor het slachtoffer.
Ja, die staat voor iets heel anders... (Ik mis wel het zwaard in dat plaatje, en je weet waar die voor staat).quote:Op donderdag 17 december 2015 09:51 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je dat ding voor haar ogen?
Ik snap de emotie van oorspronkelijke reactie in ieder geval een stuk beter dan vervolgens daar weer apathisch op te reageren.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:55 schreef Dven het volgende:
Ho. Wacht. Volgens truthortruth zijn mensen apatisch en hebben geen inlevingsvermogen in een slachtoffer op het moment dat je situaties afstandig beoordeelt en geen onmenselijke behandeling van daders wenst?
En je snapt niet dat het een vicieuze cirkel wordt? Je ziet niet dat de poster van de oorspronkelijke tekst nog een stukje radicaler is dan het tuig dat dit geflikt heeft?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:06 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik snap de emotie van oorspronkelijke reactie in ieder geval een stuk beter dan vervolgens daar weer apathisch op te reageren.
Ik snap de emotie van de poster, ik vind een stukje tekst nooit radicaler dan een gewelddadige daad.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:13 schreef Dven het volgende:
En je snapt niet dat het een vicieuze cirkel wordt? Je ziet niet dat de poster van de oorspronkelijke tekst nog een stukje radicaler is dan het tuig dat dit geflikt heeft?
Ik ben blij dat ik in ieder geval niemand begrijp die een ander een hel van een dood gunt. Prettige dag nog.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:16 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik snap de emotie van de poster, ik vind een stukje tekst nooit radicaler dan een gewelddadige daad.
Er is niemand die jij een hel van een dood gunt, werkelijk niemand (los van of je het werkelijk zou willen toepassen), dit is een gedachte die je echt nog nooit gehad hebt, voor niemand niet?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:18 schreef Dven het volgende:
Ik ben blij dat ik in ieder geval niemand begrijp die een ander een hel van een dood gunt. Prettige dag nog.
Sla niet zo door.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:24 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Er is niemand die jij een hel van een dood gunt, werkelijk niemand (los van of je het werkelijk zou willen toepassen), dit is een gedachte die je echt nog nooit gehad hebt, voor niemand niet?
Het is toch een terechte vraag, als je zo'n stelling deponeert dan word ik nieuwsgierig of je dat dan ook waar kan maken...(en ik ben compleet relaxed hoor).quote:
Ik heb wel eens iemand de dood gegund in mijn omgeving. Dat is dan een gedachte waar ik snel weer afstand van doe omdat ik mijzelf niet tot dat punt wil verlagen. Die figuren hier moet je gewoon veroordelen via een rechter.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het is toch een terechte vraag, als je zo'n stelling deponeert dan word ik nieuwsgierig of je dat dan ook waar kan maken...(en ik ben compleet relaxed hoor).
Inderdaad. Niemand. Lijkt me vrij normaal overigens. Wanneer jij dat wel hebt, lijk je me iemand om in de gaten te houden. Het is namelijk alles behalve normaal gedrag.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:24 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Er is niemand die jij een hel van een dood gunt, werkelijk niemand (los van of je het werkelijk zou willen toepassen), dit is een gedachte die je echt nog nooit gehad hebt, voor niemand niet?
Nieuwsgierig of er toevallig mensen zijn die nog nooit iemand een pijnlijke dood hebben toegewenst. Waar gaat het heen met de wereldquote:Op donderdag 17 december 2015 10:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het is toch een terechte vraag, als je zo'n stelling deponeert dan word ik nieuwsgierig of je dat dan ook waar kan maken...(en ik ben compleet relaxed hoor).
Precies, en waarom zou diegene die de reactie had neergezet er niet zo over denken? Als mensen inderdaad allemaal tot zulke reacties in staat zouden zijn dan zou Nederland er heel anders uit zien.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:33 schreef Jaroon het volgende:
Ik heb wel eens iemand de dood gegund in mijn omgeving. Dat is dan een gedachte waar ik snel weer afstand van doe omdat ik mijzelf niet tot dat punt wil verlagen. Die figuren hier moet je gewoon veroordelen via een rechter.
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:36 schreef Dven het volgende:
Inderdaad. Niemand. Lijkt me vrij normaal overigens. Wanneer jij dat wel hebt, lijk je me iemand om in de gaten te houden. Het is namelijk alles behalve normaal gedrag.
Ik geloof je niet ...Prettige dag nogquote:Op donderdag 17 december 2015 10:38 schreef Dven het volgende:
Nieuwsgierig of er toevallig mensen zijn die nog nooit iemand een pijnlijke dood hebben toegewenst. Waar gaat het heen met de wereld
Nogmaals. Je bent er dus eentje om in de gaten te houden. Doei.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof je niet ...Prettige dag nog
Het ging wat verder dan dood wensen toch? Daarnaast is het bij normale mensen meestal een tijdelijke gedachte die overgaat als het verstand weer aanslaat.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Precies, en waarom zou diegene die de reactie had neergezet er niet zo over denken? Als mensen inderdaad allemaal tot zulke reacties in staat zouden zijn dan zou Nederland er heel anders uit zien.
Maar dat is het toch ook. Ik snap die emotie wel. Dat je er niet naar handelt lijkt mij evident...quote:Op donderdag 17 december 2015 10:43 schreef Jaroon het volgende:
Het ging wat verder dan dood wensen toch? Daarnaast is het bij normale mensen meestal een tijdelijke gedachte die overgaat als het verstand weer aanslaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |