Sowieso geen albanezen. Ik denk koerden.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Albanezen, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Die meest linkse is volgens mij John de Wolf nadat ie net onder de zonnebank heeft gelegen.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Albanezen, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
een beetje het 'wat jij kan, kunnen wij erger'-principe. Gewoon van de geweldplegers in deze wereld gehakt maken. Oprotten met hun duivelse, opgepompde egootjes waarmee ze denken boven de geweldloze rest te staan. Wat dat betreft begrijp ik wel dat men misdaad vroeger gewoon met vuur desnoods bestreed. Dan laat je het wel uit je hoofd en kun je simpelweg nooit op tegen de ultieme consequenties die tegenover je daden staan. Nu ben je als gewetenloos persoon tot meer in staat dan waar de 'normale maatschappij' toe in staat is. Dan maakt dat je ergens een streep voor hebt. Als de straf voor zulke mensen een uiterste is waar je als mens met geen mogelijkheid tegenop te boksen is, dan heb je ze pas echt.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:19 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je veroordeelt deze vier omdat ze een geweldsexces plegen en voert vervolgens een pleidooi voor éxact hetzelfde als waar je deze vier gasten voor veroordeelt.
Daar begrijp ik dus geen hout van. En begrijp me niet verkeerd: dit is een walgelijke daad die zeker bestraft moet worden.
Maar dat is nog geen excuus om onszelf tot dat niveau te verlagen.
Puur voor mij even een stukje beeldvorming. Ben jij wel eens echt in elkaar geslagen, en dan dus niet een beetje. Een keer overvallen? Ben je wel eens echt bang gemaakt? Heb je wel eens het gevoel gehad het niet te overleven?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:19 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je veroordeelt deze vier omdat ze een geweldsexces plegen en voert vervolgens een pleidooi voor éxact hetzelfde als waar je deze vier gasten voor veroordeelt.
Daar begrijp ik dus geen hout van. En begrijp me niet verkeerd: dit is een walgelijke daad die zeker bestraft moet worden.
Maar dat is nog geen excuus om onszelf tot dat niveau te verlagen.
Dan rest slechts de vraag: wie moet dat doen?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dit soort walgelijk volk moet je harder verbrijzelen dan wat zij ooit iemand anders kunnen aandoen.
De daders zijn gevonden?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:48 schreef SpaceOddity het volgende:
Even offtopic, maar tijdens het bekijken van al die vrienden bij die gasten blijkt toch maar weer hoe rijkelijk de integratie faalt. Nagenoeg allemaal turken (of marokanen of whatever), met hoge uitzondering een verdwaalde ''normale'' Nederlander er tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
Tja, ik weet heus wel dat het niet kan. Maar denk dat de meesten het net als mij het liefste zouden willen.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:57 schreef rekenwonder het volgende:
Dan rest slechts de vraag: wie moet dat doen?
Misschien moet je dit aan de politie vertellen ipv op een anoniem online forum postenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Nystiq het volgende:
Ik ken die linker gozer. Hij heet Achmed (bijnaam Achie) en zit vaak in shisha lounges en buiten aan de jonko. Hij is van Afghaanse afkomst en heeft geen school/werk. Hij woont zelf ook in de buurt van Station Laan van NOI.
Al gedaan.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef ulq het volgende:
[..]
Misschien moet je dit aan de politie vertellen ipv op een anoniem online forum posten
We hebben er veel aan.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:04 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Al gedaan.
Maar ter info voor jullie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |