Eens. De enige variatie lijkt te zitten in welke alinea in de OP het woord 'getinte' opduikt, en wie als eerste 'je verwacht het niet' post.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:37 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb het volgens mij wel eens eerder voorgesteld, maar ik kan het niet laten om het nog een keer te doen:
Kan er geen centraal topic komen voor de Hart-van-Nederland nieuwsberichtjes van misterCe, leolinedance e.d.? Zowel de inhoud als de insteek is telkens dezelfde.
Het is een beetje hetzelfde als die "Lerares neukt leerling" topics inderdaad ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef freako het volgende:
[..]
Eens. De enige variatie lijkt te zitten in welke alinea in de OP het woord 'getinte' opduikt, en wie als eerste 'je verwacht het niet' post.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als die "Lerares neukt leerling" topics inderdaad ja.
Her only crime is that she isnt doing it with me!quote:
Snap dat ze verwijderd worden, die reacties.. Maar ben het wel met Boris_Karloff eens.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
Men wil blijkbaar niet weten hoe de gemiddelde islamitische allochtoon denkt, jammer dat ze verwijderd worden
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als je niet even gemeen en hard vecht als de vijand verlies je de oorlog. Die les hadden we uit WO2 moeten trekken. Liever discriminerd doen tegen mislims dan een mislimland worden over 50 jaar.
Dicht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / 'Verdachte kruiwagen in Barneveld'
Please ...
Hm, ik had zijn postgeschiedenis ook best ff mogen bekijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:10 schreef Specularium het volgende:
Mig is helemaal geen islamitische allochtoon.
Hij loopt dat topic te verneuken en daarom zijn die posts weg.
[..]
daar ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:40 schreef alwaysbenice het volgende:
Wat zijn de voorschriften voor wanneer een topic in NWS hoort?
Waarom stellen jullie niet wat lijnen vast? Om misbruik te voorkomen. Ik bedoel mijn topic was een link naar een feitelijk nieuws artikel die gecovered was door elke grote mainstream media outlet in de staten. TRU / Hillary Clinton: 'Ik denk dat we misschien al bezocht zijn..'quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:35 schreef Specularium het volgende:
Er zijn geen harde lijnen, het is maar net waar Frutsel zin in heeft.
Omdat dat onderwerp beter in TRU past en het topic daardoor meer kans van slagen heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:18 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Waarom stellen jullie niet wat lijnen vast? Om misbruik te voorkomen. Ik bedoel mijn topic was een link naar een feitelijk nieuws artikel die gecovered was door elke grote mainstream media outlet in de staten. TRU / Hillary Clinton: 'Ik denk dat we misschien al bezocht zijn..'
Waarom moest die eruit?
Om eerlijk te zijn vind het kickje prima omdat het op een gegeven moment inderdaad niet meer echt nieuws was en meer een UFO discussie geworden was, prima en dankje, dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat dat onderwerp beter in TRU past en het topic daardoor meer kans van slagen heeft.
Dat vraag je dus hier, zodat je er een antwoord op krijgt van de personen die daarover gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:08 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
En waarom is m'n goede discussietopic dichtgemaakt? Had ik zijne Hoogheid beledigd?
Bedankt voor de les!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat vraag je dus hier, zodat je er een antwoord op krijgt van de personen die daarover gaan
Ik heb een andere oplossing aangezien POL hier niet op zit te wachten en het toch een beetje een klacht over de multiculturele droom is > KLBquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:16 schreef DeKnuppel het volgende:
Geachte heer/mevrouw Moderator,
Kunt u mij vertellen waarom mijn topic dicht moest? Ik had er een hoop tijd aan besteeden wilde een serieuze, maar luchtige discussie voeren over de mocroproblematiek. Het plotselinge sluiten en beperken van mijn Vrijheid van Meningsuiting en zeker die van mij als journalist, riekt naar censuur?
Kunt u mij uitleg verschaffen, hoogheid, over waarom ik mijn Vrijheid van Meningsuiting niet mag uiten? Ik woon toch op een democratisch forum?
Doe het topic alstublieft weer open en plaats het in politiek?![]()
Ik had hem per ongeluk in Nieuws geplaatst omdat ik een noob ben. Ik zal me wat politiek correcter uiten in mijn vervolgposts mocht u mijn meningen vervelend vinden.
Echt! Maar wel Je Suis Charlie enzo hè! Niet vergeten!
We moeten eigenlijk wel onze ongezouten mening kunnen geven zonder dat jullie meteen met de racisme of haatzaaikaart komen eh!
Met vriendelijke groet,
DeKnuppel
U bent een echte Democraat, hoogheid, en een strijder voor de Vrijheid van Meningsuiting! Dank u zeer!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een andere oplossing aangezien POL hier niet op zit te wachten en het toch een beetje een klacht over de multiculturele droom is > KLB.
De posts waardoor het iets te gezellig werd zijn weg dus je kunt daar rustig verder.
ja belachelijk dat die Dascha topics steeds een slotje krijgenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Perox het volgende:
Waarom worden de Dascha topics steeds gesloten? Fobisch? Ik vond niet veel mis ermee, en we zijn in afwachting van de resultaten van het onderzoek naar de gevonden IPhone, dus waarom dicht doen? Alleen omdat er ruzie wordt verwacht of iets dergelijks?
Ik vind het vooral jammer omdat ik graag meedoe in de discussie.
Misschien wordt het tijd voor een SHR (Sherlock) subforum waar wel uitgebreid mag worden gespeculeerd over spraakmakende Peter R. de Vries achtige zaken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |