Ondertussen al een schrale anus?quote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Fax 5;(
Volgens mij steven ik af op een nieuw record
Dat zijn wel faxen met natte inkt ga ik vanuit?quote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Fax 5;(
Mijn pr is 5quote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Fax 5;(
Dat is verplicht als het kind per bakfiets naar school wordt gebracht.quote:
quote:
Minder! Minder! Minder!quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 11:46 schreef wolfrolf het volgende:
Zo dat zal frank hoitjes leren op twitter verdomme
Ik denk dat ie zich nu ziek meldtquote:Op maandag 14 december 2015 11:46 schreef wolfrolf het volgende:
Zo dat zal frank hoitjes leren op twitter verdomme
quote:Op maandag 14 december 2015 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich nu ziek meldt
quote:Op maandag 14 december 2015 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga meteen luisteren.
hij was goed in zingen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over gitaarmuziek gesproken; ik kam er zojuist achter dat Scott Weiland van de Stone Temple Pilots eerder deze maand is overleden![]()
Gekke geit?quote:Op maandag 14 december 2015 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga meteen luisteren.
Ik ookquote:Op maandag 14 december 2015 13:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik begin wel een beetje aan Frankie te wennen.
Voordeel is ook dat hij wel van gitaarmuziek houdt.
Frank heeft een prima smaak (voor 3fm), tis jammer dat ie zo'n bescheten stem heeft maar muzikaal zijn die 2 uurtjes er wel op vooruit gegaan.quote:Op maandag 14 december 2015 13:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik begin wel een beetje aan Frankie te wennen.
Voordeel is ook dat hij wel van gitaarmuziek houdt.
Gimmick, maar wel cultureel erfgoed.quote:
Zekers.quote:Op maandag 14 december 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gimmick, maar wel cultureel erfgoed.
Ik trek alleen de stem niet zo goed.quote:Op maandag 14 december 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het beste popliedje van 2015.
Beetje zoals Duffy, dat voelt altijd zo gemaakt maar het klinkt wel fijn.quote:Op maandag 14 december 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik trek alleen de stem niet zo goed.
wat trek jij zoal wel?quote:Op maandag 14 december 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik trek alleen de stem niet zo goed.
Major Lazer ftwquote:Op maandag 14 december 2015 14:20 schreef Bronson het volgende:
Snap ook echt niet wat dit op 3FM te zoeken heeft.
Ik inderdaad altijd denken dat het de Peppers waren maar dit lijkt wel effe meer inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2015 14:25 schreef Sersjee het volgende:
Holy fuck! Eindelijk erachter waar ik dat DeGraw stukje toch van kende. STP dus.
Wil niet zeggen dat het een pak van m'n hart is, maar het lucht wel een beetje op.
Dat is droevig, want de week erop wordt dat nummer ook al grijsgedraaid. Je mist dus de kans om een nummer tot Megahit te bekronen in de week ervoor; kortom de kans om meer nieuwe muziek in de spotlights te zetten.quote:Op maandag 14 december 2015 06:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is elk jaar zo dat het themanummer MH is de week ervoor.
Nou kan ik me vergissen, maar volgens mij droogt de stroom nieuwe releases richting kerst altijd hard op, omdat dan toch iedereen Mariah Carey, Wham! en Slade draait. Dus echt een probleem lijkt het me ook weer niet. En daarbij, het is maar één week en ter voorbereiding van het, voor 3FM, hoogtepunt van het jaar, dus om het nou droevig te noemen...quote:Op maandag 14 december 2015 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is droevig, want de week erop wordt dat nummer ook al grijsgedraaid. Je mist dus de kans om een nummer tot Megahit te bekronen in de week ervoor; kortom de kans om meer nieuwe muziek in de spotlights te zetten.
Ik heb dit weekend op Spotify bar weinig gemerkt van een opdrogende stroom qua nieuwe releases. De playlists met nieuwe muziek waren weer net zo gevuld als anders. Overigens hoeft de Megahit ook niet een nummer te zijn dat net deze week is verschenen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou kan ik me vergissen, maar volgens mij droogt de stroom nieuwe releases richting kerst altijd hard op, omdat dan toch iedereen Mariah Carey, Wham! en Slade draait. Dus echt een probleem lijkt het me ook weer niet. En daarbij, het is maar één week en ter voorbereiding van het, voor 3FM, hoogtepunt van het jaar, dus om het nou droevig te noemen...
Requestweken zijn juist leuk omdat minder bekende plaatjes uit die tijd ook weer eens langskomen. Dat ze Nirvana draaien in een 90's week kan me gestolen worden inderdaad. Maar ik vind niet dat geen nieuwe muziek = een slechte beurt van 3fm. Wel als ze de luisteraar alleen maar met bekende zaken voorschotelen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend op Spotify bar weinig gemerkt van een opdrogende stroom qua nieuwe releases. De playlists met nieuwe muziek waren weer net zo gevuld als anders. Overigens hoeft de Megahit ook niet een nummer te zijn dat net deze week is verschenen.
Elke week dat er geen Megahit is, is een gemiste kans om een nieuw nummer extra in de spotlights te zetten. Dat geldt dus ook voor die tenenkrommende 80s, 90s en 00s request-weken.
We worden het niet eens. Ik vind namelijk dat 3FM lang niet genoeg in dienst van nieuwe muziek staat.quote:Op maandag 14 december 2015 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Requestweken zijn juist leuk omdat minder bekende plaatjes uit die tijd ook weer eens langskomen. Dat ze Nirvana draaien in een 90's week kan me gestolen worden inderdaad. Maar ik vind niet dat geen nieuwe muziek = een slechte beurt van 3fm. Wel als ze de luisteraar alleen maar met bekende zaken voorschotelen.
Wat betreft het themalied kan ik me je mening voorstellen.
Het is niet de verplichting om de hele week nieuwe muziek te draaien; 3fm is geen hitradio en pretendeert dat bovendien niet te zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We worden het niet eens. Ik vind namelijk dat 3FM lang niet genoeg in dienst van nieuwe muziek staat.
Die plaat zit zo goed in elkaar he. Ik vind het enorme zeikshit soms die Simple Minds (Belfast Child ga ik van krassen), maar dit is muzikaal zo briljant.quote:
Belfast Child trek ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die plaat zit zo goed in elkaar he. Ik vind het enorme zeikshit soms die Simple Minds (Belfast Child ga ik van krassen), maar dit is muzikaal zo briljant.
Dat fluitdingetje in Belfast Child is wel tof, maar de rest van die plaat is echt walgelijk.quote:Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Belfast Child trek ik ook niet.
Maar de rest van the best of cd's zijn wel goed.
Juist omdat het geen hitradio is....quote:Op maandag 14 december 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet de verplichting om de hele week nieuwe muziek te draaien; 3fm is geen hitradio en pretendeert dat bovendien niet te zijn.
Nee joh!quote:Op maandag 14 december 2015 16:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat kan wel iets voller allemaal
Ik eet net een stukje chocolade en nu voel ik mij schuldig.quote:Op maandag 14 december 2015 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, dit topic is "voor ieder wat wils", dus bij deze:
[ afbeelding ]
Je moet aardig wat chocola wegkanen om dit voor elkaar te krijgen hoor...quote:Op maandag 14 december 2015 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet net een stukje chocolade en nu voel ik mij schuldig.
Volgens mij kanen die mensen een boel vettig vlees met brood en saus weg. En bewegen ze nooit behalve naar de koelkast lopen.quote:Op maandag 14 december 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet aardig wat chocola wegkanen om dit voor elkaar te krijgen hoor...
Ik denk dat je tanden dan eerder uitvallen
Ommegot, wat erg!!quote:Op maandag 14 december 2015 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Plint! Ik heb een bijpassende lelijke kerstrui voor je vriendin gevonden
[ afbeelding ]
als ik een vriendin zou hebben.... nu is het meer iets voor rubberen rosaquote:Op maandag 14 december 2015 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Plint! Ik heb een bijpassende lelijke kerstrui voor je vriendin gevonden
[ afbeelding ]
Nou voel je de buzz all buzzenquote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 4 daagjes jongens, dan is het weer druk hier, echt toppieknal!
Nee, muzikaal is het allemaal wel beter dan normaal maar meer positivisme kan ik niet neerzetten.quote:
Straks Giel, Paul en Domien bij RTL Late Night.quote:
Verwacht 17 of 18 december pas, beetje zoals normaalquote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Straks Giel, Paul en Domien bij RTL Late Night.
Wanneer komt de SR2015 subforum?
volgens mij 23 januariquote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Straks Giel, Paul en Domien bij RTL Late Night.
Wanneer komt de SR2015 subforum?
Ik heb nog helemaal niet het idee dat het zo snel al begintquote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 4 daagjes jongens, dan is het weer druk hier, echt toppieknal!
Ik wel, maar dat komt door mijn tentamen en de Top 2000, niet door SRquote:Op maandag 14 december 2015 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet het idee dat het zo snel al begint
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2015 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet het idee dat het zo snel al begint
zeggen ze wat zinnigs?quote:Op maandag 14 december 2015 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
De hele bende zit nou bij RTL Late Night
Geen idee, ik kijk nietquote:
Die man is een gi-gan-ti-sche eindbaas.quote:
Verdommequote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die man is een gi-gan-ti-sche eindbaas.
Dit is een van m'n favoriete covers ooit:
Welke?quote:
Ik wou zeggen dat het van voor mijn tijd is, maar ze stopten in '98. Dus dat heb ik dus wél meegekregenquote:
Nee man, Bieberquote:
Rowwen Heze zal wel vaak aangevraagd worden. En de Heideroosjes.quote:Op maandag 14 december 2015 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Allemaal veilingdingen enzo nu.
Komt natuurlijk omdat Limburg.
door CitA werd duidelijk dat Carlo Boszhard homo is meen ik. er was nl in een tijdschrift een reportage bij hem thuis met foto's. Een paar weken eerder of later stond er in een Duits tijdschrift een reportage met, ik meen, Eloy de Jong; 1 vd leden van CitA. De foto's bij die reportage toonden dezelfde inrichtingquote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat het van voor mijn tijd is, maar ze stopten in '98. Dus dat heb ik dus wél meegekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door 3rdRock op 15-12-2015 00:33:52 ]And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Was een hele schok voor mij dat ik erachter kwam dat Carlo homo was want ik dacht echt dat hij een pittig setje was met Irene Moorsquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
door CitA werd duidelijk dat Carlo Boszhard homo is meen ik. er was nl in een tijdschrift een reportage bij hem thuis met foto's. Een paar weken eerder of later stond er in een Duits tijdschrift een reportage met, ik meen, Eloy de Jong; 1 vd leden van CitA. De foto's bij die reportage toonden dezelfde inrichting
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
door CitA werd duidelijk dat Carlo Boszhard homo is meen ik. er was nl in een tijdschrift een reportage bij hem thuis met foto's. Een paar weken eerder of later stond er in een Duits tijdschrift een reportage met, ik meen, Eloy de Jong; 1 vd leden van CitA. De foto's bij die reportage toonden dezelfde inrichtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Diezelfde Eloy vormde daarna een setje met Stephen van Boyzone (RIP)
Ik zag ze een keer hier in Tilburg, ze traden op bij een hockeyfeest vlak bij een bos en werden bekogeld met denneappels.
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:18 schreef Bronson het volgende:
[..]SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
De rest van de twee uur waren met uitzondering van The Cure en Nirvana dikke ruk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heart-Shaped Box
Onterechte klacht over de muziek.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
door CitA werd duidelijk dat Carlo Boszhard homo is meen ik. er was nl in een tijdschrift een reportage bij hem thuis met foto's. Een paar weken eerder of later stond er in een Duits tijdschrift een reportage met, ik meen, Eloy de Jong; 1 vd leden van CitA. De foto's bij die reportage toonden dezelfde inrichtingGoede vraag in de spoiler wel. Ik onthoud meestal dat soort dingen ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Niet alles is even fijn, maar deze is wel heel goed hoor..quote:
Dat zei m'n vrouw ook gisterquote:Op dinsdag 15 december 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet alles is even fijn, maar deze is wel heel goed hoor..
Jij bent dus zo trots als een hond met zeven lullen.quote:
Je hoort m nu.quote:
Jacques Villeneuve was beter. En dat is knap.quote:
Niet. Het blijft gewoon open.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
Wanneer gaat het glazen huis op slot?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Domien kan nog steeds zijn chick likken.
Met dit is het toch echt eenquote:
Met dit is het toch echt eenquote:
Oei, dit lijkt mij een gestolen citaat.quote:
PLAGIAAT!!!!!!111!!1EINZ!!!1!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, dit lijkt mij een gestolen citaat.
vrouwen faxen nietquote:
Sorry. Ik ging even mijn lipstick opdoen.quote:
Ik zal anders wel eens foto in de app gooien. Kijken of je er dan nog zo over denkt.quote:
voor een stukje "persoonlijk contact"?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn baas komt mijn kerstpakket aan huis bezorgen
Nee omdat ik niet in de gelegenheid was om op de kerstborrel afgelopen zaterdag te komen waarop de kerstpakketten uitgedeeld worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor een stukje "persoonlijk contact"?
Geen idee hoe laat en wanneer. Maar ik moet werken. Pas om 9 uur thuis en dan heb ik wel iets beters te doen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben jullie al zin in de spannende voetbalwedstrijd!
18.15quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat en wanneer. Maar ik moet werken. Pas om 9 uur thuis en dan heb ik wel iets beters te doen.
18.30 via 3fm.nl/livequote:Op dinsdag 15 december 2015 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat en wanneer. Maar ik moet werken. Pas om 9 uur thuis en dan heb ik wel iets beters te doen.
Ketspakket uit eigen zak zeker?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn baas komt mijn kerstpakket aan huis bezorgen
HHC - NEC.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:39 schreef Bronson het volgende:
Verdomme mex, waarom volg je dit? Weet je nou niks beter te doen op je vrije avond?
Akkoord.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HHC - NEC.
Tevens niet echt nee, ik moet as we speak over een kwartier ergens zijn, dus ik had echt niks te doen.
Edwin Evers is fan van HHCquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HHC - NEC.
Tevens niet echt nee, ik moet as we speak over een kwartier ergens zijn, dus ik had echt niks te doen.
Zijn er ook echte plastic bomen dan?quote:
...... duurt langquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal anders wel eens foto in de app gooien. Kijken of je er dan nog zo over denkt.
Topquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:59 schreef ChatGirl het volgende:
Muis: donderdag is er een GBBO special op bbc2
quote:
Ga jij snel weer terug naar je muzieksnob zolder en neem je andere muzieksnobben met je mee.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit
Hopelijk rijdt ie tegen een boom.
notx.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga jij snel weer terug naar je muzieksnob zolder en neem je andere muzieksnobben met je mee.
Ik vind de Twentse versie wel tof.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
notx.
Ik heb vele malen liever Mariah Carey dan dit. Die dig ik wel, maar dit is zo'n genante nepgezelligheid, met z'n zeikstem.
1-1quote:Op woensdag 16 december 2015 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft het 3FM team gemaakt zonder Penalty misser Zwijnenberg?
vd bergh schoot weer op de paalquote:Op woensdag 16 december 2015 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft het 3FM team gemaakt zonder Penalty misser Zwijnenberg?
Ik heb niet meer gefaxt sinds gisteren.quote:
Luther was gisteren toch?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ook Luther, mits ik optijd thuis ben van werk.
quote:
quote:Series 4 (2015) Original air date
"Episode 1" 15 December 2015
maak je niet dikquote:
Helaas. Maar voor mij maakt het toch niks uit want ik heb er nog niks van gezien.quote:
Ach heb ik vanavond wat te kijkenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Helaas. Maar voor mij maakt het toch niks uit want ik heb er nog niks van gezien.
HHB is er op.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach heb ik vanavond wat te kijken
Ik vind HHB niet zo leuk.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
HHB is er op.
Ik lijk wel een wandelende tv-gids
Hij kan de broek ook niet meer aan trekken, hij is te dik geworden.quote:
Ik kom vanavond langs om te kijken.quote:
Dat blijft niet alleen bij kijken kan ik je verzekeren.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom vanavond langs om te kijken.
Alleen als jouw meisje ook mee doet.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat blijft niet alleen bij kijken kan ik je verzekeren.
Ik zal het voorleggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen als jouw meisje ook mee doet.
#viesdikquote:
#yolo #hetisdecemberdushetmagquote:Op woensdag 16 december 2015 14:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
#levensgenieter #opkostenvandebaas
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
Slechte zaak dit:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)h-steeds-braver.html
Daar stopte ik met lezen.quote:terwijl ouderen zich juist pittiger gaan kleden.
Ik heb al zo'n 3 weken geen 3fm geluisterd, maar zo rond deze tijd zou al wel voorzichtig iets gepushed zijn door de heren DJ's. Ik kan echter geen enkel nieuw nummer bedenken. Ze zullen vast wel iets uit de mottenballen halen dat anders nooit gedraaid zou worden (a la Eat, Sleep, Rave, Repeat) bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:58 schreef GSMboy het volgende:
Hm.... even wat anders. Wat zou dit jaar mogelijk de SR Anthem gaan worden? Welke maakt veel kans denken jullie?
geen ideequote:Op woensdag 16 december 2015 17:58 schreef GSMboy het volgende:
Hm.... even wat anders. Wat zou dit jaar mogelijk de SR Anthem gaan worden? Welke maakt veel kans denken jullie?
Vrijdag dacht ik?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
geen idee
Wanneer gaat het huis op slot?
Niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh ok cool
wanneer komen ze weer t huis uit dang?
Wat zijn dat voor luxe-tijden bij jou tegenwoordig?quote:
Tijdelijk rustiger aan doen.. Hopelijk ben ik snel weer wat vroegerquote:Op donderdag 17 december 2015 08:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor luxe-tijden bij jou tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |