Ondertussen al een schrale anus?quote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Fax 5;(
Volgens mij steven ik af op een nieuw record
Dat zijn wel faxen met natte inkt ga ik vanuit?quote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Fax 5;(
Mijn pr is 5quote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Fax 5;(
Dat is verplicht als het kind per bakfiets naar school wordt gebracht.quote:
quote:
Minder! Minder! Minder!quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 11:46 schreef wolfrolf het volgende:
Zo dat zal frank hoitjes leren op twitter verdomme
Ik denk dat ie zich nu ziek meldtquote:Op maandag 14 december 2015 11:46 schreef wolfrolf het volgende:
Zo dat zal frank hoitjes leren op twitter verdomme
quote:Op maandag 14 december 2015 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich nu ziek meldt
quote:Op maandag 14 december 2015 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga meteen luisteren.
hij was goed in zingen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over gitaarmuziek gesproken; ik kam er zojuist achter dat Scott Weiland van de Stone Temple Pilots eerder deze maand is overleden![]()
Gekke geit?quote:Op maandag 14 december 2015 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga meteen luisteren.
Ik ookquote:Op maandag 14 december 2015 13:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik begin wel een beetje aan Frankie te wennen.
Voordeel is ook dat hij wel van gitaarmuziek houdt.
Frank heeft een prima smaak (voor 3fm), tis jammer dat ie zo'n bescheten stem heeft maar muzikaal zijn die 2 uurtjes er wel op vooruit gegaan.quote:Op maandag 14 december 2015 13:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik begin wel een beetje aan Frankie te wennen.
Voordeel is ook dat hij wel van gitaarmuziek houdt.
Gimmick, maar wel cultureel erfgoed.quote:
Zekers.quote:Op maandag 14 december 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gimmick, maar wel cultureel erfgoed.
Ik trek alleen de stem niet zo goed.quote:Op maandag 14 december 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het beste popliedje van 2015.
Beetje zoals Duffy, dat voelt altijd zo gemaakt maar het klinkt wel fijn.quote:Op maandag 14 december 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik trek alleen de stem niet zo goed.
wat trek jij zoal wel?quote:Op maandag 14 december 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik trek alleen de stem niet zo goed.
Major Lazer ftwquote:Op maandag 14 december 2015 14:20 schreef Bronson het volgende:
Snap ook echt niet wat dit op 3FM te zoeken heeft.
Ik inderdaad altijd denken dat het de Peppers waren maar dit lijkt wel effe meer inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2015 14:25 schreef Sersjee het volgende:
Holy fuck! Eindelijk erachter waar ik dat DeGraw stukje toch van kende. STP dus.
Wil niet zeggen dat het een pak van m'n hart is, maar het lucht wel een beetje op.
Dat is droevig, want de week erop wordt dat nummer ook al grijsgedraaid. Je mist dus de kans om een nummer tot Megahit te bekronen in de week ervoor; kortom de kans om meer nieuwe muziek in de spotlights te zetten.quote:Op maandag 14 december 2015 06:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is elk jaar zo dat het themanummer MH is de week ervoor.
Nou kan ik me vergissen, maar volgens mij droogt de stroom nieuwe releases richting kerst altijd hard op, omdat dan toch iedereen Mariah Carey, Wham! en Slade draait. Dus echt een probleem lijkt het me ook weer niet. En daarbij, het is maar één week en ter voorbereiding van het, voor 3FM, hoogtepunt van het jaar, dus om het nou droevig te noemen...quote:Op maandag 14 december 2015 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is droevig, want de week erop wordt dat nummer ook al grijsgedraaid. Je mist dus de kans om een nummer tot Megahit te bekronen in de week ervoor; kortom de kans om meer nieuwe muziek in de spotlights te zetten.
Ik heb dit weekend op Spotify bar weinig gemerkt van een opdrogende stroom qua nieuwe releases. De playlists met nieuwe muziek waren weer net zo gevuld als anders. Overigens hoeft de Megahit ook niet een nummer te zijn dat net deze week is verschenen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou kan ik me vergissen, maar volgens mij droogt de stroom nieuwe releases richting kerst altijd hard op, omdat dan toch iedereen Mariah Carey, Wham! en Slade draait. Dus echt een probleem lijkt het me ook weer niet. En daarbij, het is maar één week en ter voorbereiding van het, voor 3FM, hoogtepunt van het jaar, dus om het nou droevig te noemen...
Requestweken zijn juist leuk omdat minder bekende plaatjes uit die tijd ook weer eens langskomen. Dat ze Nirvana draaien in een 90's week kan me gestolen worden inderdaad. Maar ik vind niet dat geen nieuwe muziek = een slechte beurt van 3fm. Wel als ze de luisteraar alleen maar met bekende zaken voorschotelen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend op Spotify bar weinig gemerkt van een opdrogende stroom qua nieuwe releases. De playlists met nieuwe muziek waren weer net zo gevuld als anders. Overigens hoeft de Megahit ook niet een nummer te zijn dat net deze week is verschenen.
Elke week dat er geen Megahit is, is een gemiste kans om een nieuw nummer extra in de spotlights te zetten. Dat geldt dus ook voor die tenenkrommende 80s, 90s en 00s request-weken.
We worden het niet eens. Ik vind namelijk dat 3FM lang niet genoeg in dienst van nieuwe muziek staat.quote:Op maandag 14 december 2015 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Requestweken zijn juist leuk omdat minder bekende plaatjes uit die tijd ook weer eens langskomen. Dat ze Nirvana draaien in een 90's week kan me gestolen worden inderdaad. Maar ik vind niet dat geen nieuwe muziek = een slechte beurt van 3fm. Wel als ze de luisteraar alleen maar met bekende zaken voorschotelen.
Wat betreft het themalied kan ik me je mening voorstellen.
Het is niet de verplichting om de hele week nieuwe muziek te draaien; 3fm is geen hitradio en pretendeert dat bovendien niet te zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We worden het niet eens. Ik vind namelijk dat 3FM lang niet genoeg in dienst van nieuwe muziek staat.
Die plaat zit zo goed in elkaar he. Ik vind het enorme zeikshit soms die Simple Minds (Belfast Child ga ik van krassen), maar dit is muzikaal zo briljant.quote:
Belfast Child trek ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die plaat zit zo goed in elkaar he. Ik vind het enorme zeikshit soms die Simple Minds (Belfast Child ga ik van krassen), maar dit is muzikaal zo briljant.
Dat fluitdingetje in Belfast Child is wel tof, maar de rest van die plaat is echt walgelijk.quote:Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Belfast Child trek ik ook niet.
Maar de rest van the best of cd's zijn wel goed.
Juist omdat het geen hitradio is....quote:Op maandag 14 december 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet de verplichting om de hele week nieuwe muziek te draaien; 3fm is geen hitradio en pretendeert dat bovendien niet te zijn.
Nee joh!quote:Op maandag 14 december 2015 16:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat kan wel iets voller allemaal
Ik eet net een stukje chocolade en nu voel ik mij schuldig.quote:Op maandag 14 december 2015 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, dit topic is "voor ieder wat wils", dus bij deze:
[ afbeelding ]
Je moet aardig wat chocola wegkanen om dit voor elkaar te krijgen hoor...quote:Op maandag 14 december 2015 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet net een stukje chocolade en nu voel ik mij schuldig.
Volgens mij kanen die mensen een boel vettig vlees met brood en saus weg. En bewegen ze nooit behalve naar de koelkast lopen.quote:Op maandag 14 december 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet aardig wat chocola wegkanen om dit voor elkaar te krijgen hoor...
Ik denk dat je tanden dan eerder uitvallen
Ommegot, wat erg!!quote:Op maandag 14 december 2015 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Plint! Ik heb een bijpassende lelijke kerstrui voor je vriendin gevonden
[ afbeelding ]
als ik een vriendin zou hebben.... nu is het meer iets voor rubberen rosaquote:Op maandag 14 december 2015 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Plint! Ik heb een bijpassende lelijke kerstrui voor je vriendin gevonden
[ afbeelding ]
Nou voel je de buzz all buzzenquote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 4 daagjes jongens, dan is het weer druk hier, echt toppieknal!
Nee, muzikaal is het allemaal wel beter dan normaal maar meer positivisme kan ik niet neerzetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |