Nou dat wordt dus sowieso de Top 2000 luisteren. En wat een toeval dat de dag DJ Frank is en in de middag.quote:De Top Serious Request, die traditiegetrouw tussen Kerst en Oud & Nieuw wordt uitgezonden op 3FM, wordt helemaal gepresenteerd door de jonge generatie 3FM-dj's.
In het verleden presenteerden bijvoorbeeld Michiel Veenstra, Annemieke Schollaardt en Roosmarijn Reijmer de lijst ook, maar zij hebben dit jaar vrij. De weekend- en nachtjocks van 3FM nemen de presentatie op zich. Frank van der Lende is de enige dj uit de doordeweekse programmering die te horen is tijdens de lijst.
Tijdens de Top Serious Request draait 3FM de meest aangevraagde platen van Serious Request. De uitzending start direct nadat Giel Beelen, Domien Verschuuren en Paul Rabbering het huis hebben verlaten op Kerstavond en duurt tot oudejaarsdag 18:00 uur.
Het schema ziet er als volgt uit:
00:00 - 03:00 Thijs Maalderink
03:00 - 06:00 Harm den Besten / Jasper Leijdens
06:00 - 09:00 Sander Hogendoorn
09:00 - 12:00 Herman Hofman
12:00 - 15:00 Eva Koreman
15:00 - 18:00 Frank van der Lende
18:00 - 21:00 Barend van Deelen
21:00 - 00:00 Joram Kaat
3FM Serious Request start komende vrijdag. Het doel is dit jaar geld op te halen om jongeren in oorlogsgebieden een betere toekomst te geven.
Radiofreak.nl
Ze pushen hem echt nog steeds he. Man man man.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nou dat wordt dus sowieso de Top 2000 luisteren. En wat een toeval dat de dag DJ Frank is en in de middag.
Ik kon die situatie vanochtend gelukkig op tijd vermijdenquote:
Het commentaar hierquote:Op zondag 13 december 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)serieus-kunnen-nemen
Braakneiginkjes.
Grotendeel van hun argumenten valt lekker buiten de boot, met hun "te laat". Ja die albums komen volgende grammy's wel aan bod.quote:Op zondag 13 december 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braakneiginkjes.
Ik zou wel eens een lijstje willen maken met alle goede muziek die 3FM dit jaar heeft gemist. 3FM moet echt ophouden om voor muziekpolitie te spelen en te doen alsof hun smaak superieur is. Als je alleen al kijkt hoe veel flops ze dit jaar tot Megahit hebben bekroond, zegt dat eigenlijk alles al.quote:Op zondag 13 december 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braakneiginkjes.
Tis vooral dat. Tis niet erg als ze een flop voor megahit verkiezen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
3FM moet echt ophouden om voor muziekpolitie te spelen en te doen alsof hun smaak superieur is.
Christus te paard, ze hebben het wel erg hoog in de bol zeg.quote:Op zondag 13 december 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braakneiginkjes.
Amen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
3FM moet echt ophouden om voor muziekpolitie te spelen en te doen alsof hun smaak superieur is.
Volledig terecht inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2015 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Er staan behoorlijk veel negatieve reacties onder het bericht op Facebook.
En terecht.
Ze noemen het ding "Megahit". Geef het dan een andere naam.quote:Op zondag 13 december 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis vooral dat. Tis niet erg als ze een flop voor megahit verkiezen.
De megahit is de plaat die het meest gedraaid wordt de week erna en over het algemeen bedoeld om platen van artiesten die niet superbekend zijn toch vaak te draaien volgens mij, niet om de nieuwe nummer 1 te zoeken.quote:Op zondag 13 december 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze noemen het ding "Megahit". Geef het dan een andere naam.
Bovendien vind ik dat 3FM van allerlei nieuwe muziek negeert of compleet misloopt. Het is maar een heel select stapeltje platen dat ze onder de noemer nieuwe muziek op de zender gooien. En vaak ook nog heel voorspelbaar ook.
Uit het feit dat zowel de nieuwe Adele als een onbekend flop-nummer Megahit kan worden, blijkt wel dat de opzet van de Megahit niet helder is. Ook valt de keuze iets te vaak op kutnummers, of op zelfbevlekking, zoals deze week met Typhoon en zijn Serious Request-song.quote:Op maandag 14 december 2015 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De megahit is de plaat die het meest gedraaid wordt de week erna en over het algemeen bedoeld om platen van artiesten die niet superbekend zijn toch vaak te draaien volgens mij, niet om de nieuwe nummer 1 te zoeken.
Daarom is iedereen hier ook 'mad' als Coldplay of Adele MH wordt.
Dat is elk jaar zo dat het themanummer MH is de week ervoor.quote:Op maandag 14 december 2015 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit het feit dat zowel de nieuwe Adele als een onbekend flop-nummer Megahit kan worden, blijkt wel dat de opzet van de Megahit niet helder is. Ook valt de keuze iets te vaak op kutnummers, of op zelfbevlekking, zoals deze week met Typhoon en zijn Serious Request-song.
zekers helemaal topshowquote:Op maandag 14 december 2015 07:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Immer prima besteding van de eerste minuten kantoortijd.
Dat ze kiezen voor iets wat voor jou of mij een kutnummer is boeit me niet zo.quote:Op maandag 14 december 2015 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit het feit dat zowel de nieuwe Adele als een onbekend flop-nummer Megahit kan worden, blijkt wel dat de opzet van de Megahit niet helder is. Ook valt de keuze iets te vaak op kutnummers, of op zelfbevlekking, zoals deze week met Typhoon en zijn Serious Request-song.
twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 14-12-2015 om 09:19:48As vrijdag spelen @CommonLinnets & @JamesMorrisonOK samen live bij start van @3FM @SeriousRequest . Wordt bijzonder denk ik. @IlseDeLange reageer retweet
dat is niet best!quote:
topshowquote:Op maandag 14 december 2015 09:22 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 14-12-2015 om 09:19:48As vrijdag spelen @CommonLinnets & @JamesMorrisonOK samen live bij start van @3FM @SeriousRequest . Wordt bijzonder denk ik. @IlseDeLange reageer retweet
Dan ben ik vanaf vrijdag hier. Lekker gezellig!quote:Op maandag 14 december 2015 09:22 schreef Pino112 het volgende:
Uiteten en te veel speciaalbiertjesquote:
Classic dit.quote:Op maandag 14 december 2015 10:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dan ben ik vanaf vrijdag hier. Lekker gezellig!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |