De megahit is de plaat die het meest gedraaid wordt de week erna en over het algemeen bedoeld om platen van artiesten die niet superbekend zijn toch vaak te draaien volgens mij, niet om de nieuwe nummer 1 te zoeken.quote:Op zondag 13 december 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze noemen het ding "Megahit". Geef het dan een andere naam.
Bovendien vind ik dat 3FM van allerlei nieuwe muziek negeert of compleet misloopt. Het is maar een heel select stapeltje platen dat ze onder de noemer nieuwe muziek op de zender gooien. En vaak ook nog heel voorspelbaar ook.
Uit het feit dat zowel de nieuwe Adele als een onbekend flop-nummer Megahit kan worden, blijkt wel dat de opzet van de Megahit niet helder is. Ook valt de keuze iets te vaak op kutnummers, of op zelfbevlekking, zoals deze week met Typhoon en zijn Serious Request-song.quote:Op maandag 14 december 2015 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De megahit is de plaat die het meest gedraaid wordt de week erna en over het algemeen bedoeld om platen van artiesten die niet superbekend zijn toch vaak te draaien volgens mij, niet om de nieuwe nummer 1 te zoeken.
Daarom is iedereen hier ook 'mad' als Coldplay of Adele MH wordt.
Dat is elk jaar zo dat het themanummer MH is de week ervoor.quote:Op maandag 14 december 2015 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit het feit dat zowel de nieuwe Adele als een onbekend flop-nummer Megahit kan worden, blijkt wel dat de opzet van de Megahit niet helder is. Ook valt de keuze iets te vaak op kutnummers, of op zelfbevlekking, zoals deze week met Typhoon en zijn Serious Request-song.
zekers helemaal topshowquote:Op maandag 14 december 2015 07:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Immer prima besteding van de eerste minuten kantoortijd.
Dat ze kiezen voor iets wat voor jou of mij een kutnummer is boeit me niet zo.quote:Op maandag 14 december 2015 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit het feit dat zowel de nieuwe Adele als een onbekend flop-nummer Megahit kan worden, blijkt wel dat de opzet van de Megahit niet helder is. Ook valt de keuze iets te vaak op kutnummers, of op zelfbevlekking, zoals deze week met Typhoon en zijn Serious Request-song.
twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 14-12-2015 om 09:19:48As vrijdag spelen @CommonLinnets & @JamesMorrisonOK samen live bij start van @3FM @SeriousRequest . Wordt bijzonder denk ik. @IlseDeLange reageer retweet
dat is niet best!quote:
topshowquote:Op maandag 14 december 2015 09:22 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 14-12-2015 om 09:19:48As vrijdag spelen @CommonLinnets & @JamesMorrisonOK samen live bij start van @3FM @SeriousRequest . Wordt bijzonder denk ik. @IlseDeLange reageer retweet
Dan ben ik vanaf vrijdag hier. Lekker gezellig!quote:Op maandag 14 december 2015 09:22 schreef Pino112 het volgende:
Uiteten en te veel speciaalbiertjesquote:
Classic dit.quote:Op maandag 14 december 2015 10:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dan ben ik vanaf vrijdag hier. Lekker gezellig!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |