Belfast Child trek ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die plaat zit zo goed in elkaar he. Ik vind het enorme zeikshit soms die Simple Minds (Belfast Child ga ik van krassen), maar dit is muzikaal zo briljant.
Dat fluitdingetje in Belfast Child is wel tof, maar de rest van die plaat is echt walgelijk.quote:Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Belfast Child trek ik ook niet.
Maar de rest van the best of cd's zijn wel goed.
Juist omdat het geen hitradio is....quote:Op maandag 14 december 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet de verplichting om de hele week nieuwe muziek te draaien; 3fm is geen hitradio en pretendeert dat bovendien niet te zijn.
Nee joh!quote:Op maandag 14 december 2015 16:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat kan wel iets voller allemaal
Ik eet net een stukje chocolade en nu voel ik mij schuldig.quote:Op maandag 14 december 2015 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, dit topic is "voor ieder wat wils", dus bij deze:
[ afbeelding ]
Je moet aardig wat chocola wegkanen om dit voor elkaar te krijgen hoor...quote:Op maandag 14 december 2015 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet net een stukje chocolade en nu voel ik mij schuldig.
Volgens mij kanen die mensen een boel vettig vlees met brood en saus weg. En bewegen ze nooit behalve naar de koelkast lopen.quote:Op maandag 14 december 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet aardig wat chocola wegkanen om dit voor elkaar te krijgen hoor...
Ik denk dat je tanden dan eerder uitvallen
Ommegot, wat erg!!quote:Op maandag 14 december 2015 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Plint! Ik heb een bijpassende lelijke kerstrui voor je vriendin gevonden
[ afbeelding ]
als ik een vriendin zou hebben.... nu is het meer iets voor rubberen rosaquote:Op maandag 14 december 2015 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Plint! Ik heb een bijpassende lelijke kerstrui voor je vriendin gevonden
[ afbeelding ]
Nou voel je de buzz all buzzenquote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 4 daagjes jongens, dan is het weer druk hier, echt toppieknal!
Nee, muzikaal is het allemaal wel beter dan normaal maar meer positivisme kan ik niet neerzetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |