Verwacht 17 of 18 december pas, beetje zoals normaalquote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Straks Giel, Paul en Domien bij RTL Late Night.
Wanneer komt de SR2015 subforum?
volgens mij 23 januariquote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Straks Giel, Paul en Domien bij RTL Late Night.
Wanneer komt de SR2015 subforum?
Ik heb nog helemaal niet het idee dat het zo snel al begintquote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 4 daagjes jongens, dan is het weer druk hier, echt toppieknal!
Ik wel, maar dat komt door mijn tentamen en de Top 2000, niet door SRquote:Op maandag 14 december 2015 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet het idee dat het zo snel al begint
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2015 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet het idee dat het zo snel al begint
zeggen ze wat zinnigs?quote:Op maandag 14 december 2015 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
De hele bende zit nou bij RTL Late Night
Geen idee, ik kijk nietquote:
Die man is een gi-gan-ti-sche eindbaas.quote:
Verdommequote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die man is een gi-gan-ti-sche eindbaas.
Dit is een van m'n favoriete covers ooit:
Welke?quote:
Ik wou zeggen dat het van voor mijn tijd is, maar ze stopten in '98. Dus dat heb ik dus wél meegekregenquote:
Nee man, Bieberquote:
Rowwen Heze zal wel vaak aangevraagd worden. En de Heideroosjes.quote:Op maandag 14 december 2015 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Allemaal veilingdingen enzo nu.
Komt natuurlijk omdat Limburg.
door CitA werd duidelijk dat Carlo Boszhard homo is meen ik. er was nl in een tijdschrift een reportage bij hem thuis met foto's. Een paar weken eerder of later stond er in een Duits tijdschrift een reportage met, ik meen, Eloy de Jong; 1 vd leden van CitA. De foto's bij die reportage toonden dezelfde inrichtingquote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat het van voor mijn tijd is, maar ze stopten in '98. Dus dat heb ik dus wél meegekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door 3rdRock op 15-12-2015 00:33:52 ]And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |