vrouwen faxen nietquote:
Sorry. Ik ging even mijn lipstick opdoen.quote:
Ik zal anders wel eens foto in de app gooien. Kijken of je er dan nog zo over denkt.quote:
voor een stukje "persoonlijk contact"?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn baas komt mijn kerstpakket aan huis bezorgen
Nee omdat ik niet in de gelegenheid was om op de kerstborrel afgelopen zaterdag te komen waarop de kerstpakketten uitgedeeld worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor een stukje "persoonlijk contact"?
Geen idee hoe laat en wanneer. Maar ik moet werken. Pas om 9 uur thuis en dan heb ik wel iets beters te doen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben jullie al zin in de spannende voetbalwedstrijd!
18.15quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat en wanneer. Maar ik moet werken. Pas om 9 uur thuis en dan heb ik wel iets beters te doen.
18.30 via 3fm.nl/livequote:Op dinsdag 15 december 2015 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat en wanneer. Maar ik moet werken. Pas om 9 uur thuis en dan heb ik wel iets beters te doen.
Ketspakket uit eigen zak zeker?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn baas komt mijn kerstpakket aan huis bezorgen
HHC - NEC.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:39 schreef Bronson het volgende:
Verdomme mex, waarom volg je dit? Weet je nou niks beter te doen op je vrije avond?
Akkoord.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HHC - NEC.
Tevens niet echt nee, ik moet as we speak over een kwartier ergens zijn, dus ik had echt niks te doen.
Edwin Evers is fan van HHCquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HHC - NEC.
Tevens niet echt nee, ik moet as we speak over een kwartier ergens zijn, dus ik had echt niks te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |