's nachts niet nee.quote:Op maandag 14 december 2015 01:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is de laatste tijd niet erg druk hier, of wel?
Blijkbaar wel. Tentamens enzo.quote:Op maandag 14 december 2015 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof jullie op zondagnacht iets beters te doen hebben, ineens.
Neuh, anders zat ik hier ook niet.quote:Op maandag 14 december 2015 02:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh. Alsof de uren tussen 0 en 3 dan ineens essentieel zijn.
Slapen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 14 december 2015 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof jullie op zondagnacht iets beters te doen hebben, ineens.
Meer Europeanen gaarne.quote:Meer dan 200.000 mensen uit andere EU-landen hebben zich in de afgelopen jaren in Nederland gevestigd.
Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag.
In 2014 telde ons land bijna 639.000 mensen die uit de 27 andere lidstaten afkomstig zijn. In 2007 ging het om ruim 435.000 mensen. Dat is een stijging van bijna 47 procent in zeven jaar.
De meeste migranten in Nederland, ruim 180.000, zijn afkomstig uit Polen. Op ruime afstand volgen Duitsland (circa 125.000), België (ongeveer 50.000) en het Verenigd Koninkrijk (minder dan 50.000).
Pokkel is nog een jongmens. Dan kun je lak hebben aan een normaal dagritme.quote:
Ik was net die FB post aan het lezen.quote:Op maandag 14 december 2015 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet dat er een tijd was dat ik 's nachts door kon halen.
When you become a smart trolls personal enemyquote:Op maandag 14 december 2015 09:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik was net die FB post aan het lezen.
Monolith?quote:Op maandag 14 december 2015 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
When you become a smart trolls personal enemy
Ik wilde em helemaal posten, maar dat lukte niet helemaal.
Die Brendan heeft wel wat weg van die Afrikahater hier.quote:Op maandag 14 december 2015 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Disana?quote:Op maandag 14 december 2015 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die Brendan heeft wel wat weg van die Afrikahater hier.
Heilwasser?quote:Op maandag 14 december 2015 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die Brendan heeft wel wat weg van die Afrikahater hier.
quote:Op maandag 14 december 2015 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Ene jeanmeteenkortepiemol
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 14 december 2015 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Oh die knakker. Die ziet een complot in al die Afrikanen die hier komen.quote:Op maandag 14 december 2015 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Ah, onze huis-Stormfronter.quote:Op maandag 14 december 2015 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Gratis reclame.quote:Op maandag 14 december 2015 09:51 schreef Heilwasser het volgende:
Hier moest ik om giechelen:
Loodgieter ziet auto terug in IS video
[ afbeelding ]
Kennelijk wordt 'ie nu bedreigd door Amerikaanse patriotten.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 09:51 schreef Heilwasser het volgende:
Hier moest ik om giechelen:
Loodgieter ziet auto terug in IS video
[ afbeelding ]
Laagschedeligen, you gotta love 'em.quote:Mark Oberholtzer krijgt tot zo'n 200 haattelefoontjes per dag. Daarin wordt hij uitgemaakt voor terrorist en verrader. Ook wordt hij bedreigd.
Heerlijk volk.quote:Op maandag 14 december 2015 09:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Laagschedeligen, you gotta love 'em.
Ik heb ook nooit gesnapt wat zulke mensen bezield inderdaad. Dat je boos kan, maar dat je dan ook nog de energie hebt om de telefoon of de pen op te pakken om mensen te bedreigen die er als je langer dan dan 0,000001 seconde nadenkt, toch echt helemaal niks mee te maken hebben, gaat me echt boven mijn pet.quote:Op maandag 14 december 2015 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk volk.
Mooiste vond ik het volk dat landgenoten die in een Suzuki Swift reden liep te bedreigen, nadat Karst T met diezelfde auto richting het Koningshuis peerde.
Hoe weinig moet er dan gebeuren in je hoofd?
Je moet wat te doen hebben zo op een dag.quote:Op maandag 14 december 2015 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gesnapt wat zulke mensen bezield inderdaad. Dat je boos kan, maar dat je dan ook nog de energie hebt om de telefoon of de pen op te pakken om mensen te bedreigen die er als je langer dan dan 0,000001 seconde nadenkt, toch echt helemaal niks mee te maken hebben, gaat me echt boven mijn pet.
Je kunt je prima vermaken met in je voortuin zitten en blikbier wegtikken, nochtans. Of anders gewoon lekker aan je Golf Mk3 sleutelen.quote:Op maandag 14 december 2015 10:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet wat te doen hebben zo op een dag.
Je kunt sowieso moeilijk onderschatten hoe achterlijk een groot deel van de mensheid is.quote:Op maandag 14 december 2015 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk volk.
Mooiste vond ik het volk dat landgenoten die in een Suzuki Swift reden liep te bedreigen, nadat Karst T met diezelfde auto richting het Koningshuis peerde.
Je zou veldonderzoek kunnen doen bij een optreden van de Toppers.quote:Op maandag 14 december 2015 10:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je kunt sowieso moeilijk onderschatten hoe achterlijk een groot deel van de mensheid is.
Prima user. Altijd eerlijk en nieuwsgierig.quote:
En zo zuinig met energiequote:Op maandag 14 december 2015 10:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Prima user. Altijd eerlijk en nieuwsgierig.
Cultheld, sowieso.quote:Op maandag 14 december 2015 10:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Prima user. Altijd eerlijk en nieuwsgierig.
Die zag ik gister ook al. Die Brendan heeft wel meteen wereldfaam gemaakt.quote:Op maandag 14 december 2015 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat blijftquote:Op maandag 14 december 2015 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk volk.
Of wat dacht je van die man die haatmails had ontvangen omdat hij op een foto onterecht werd aangewezen als Kars T? Ik bedoel, je weet de dader is dood, waarom dan in godsnaam die haatmails?quote:Op maandag 14 december 2015 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk volk.
Omdat het niet te zuipen is.quote:Op maandag 14 december 2015 11:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom is koffie op het station zo duur?
Omdat hamburgers bakken en koffie verkopen ook een kerntaak is geworden van de NS.quote:Op maandag 14 december 2015 11:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Juist niet, toch?quote:Op maandag 14 december 2015 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Omdat hamburgers bakken en koffie verkopen ook een kerntaak is geworden van de NS.
Als het aan de Dijsel ligt niet nee. Tot die tijd is van Boxtel gewoon chef forensenvoedsel.quote:
Ga naar Cinnabon dan.quote:Op maandag 14 december 2015 11:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Boeiend. Gewoon zelf wat whisky bij doen.quote:Op maandag 14 december 2015 11:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Stationskoffie.![]()
Krijg je zo'n gaar bakje als troost voor een vertraging.![]()
Ik heb vanochtend gewoon een bakkie pleur gehaald bij de Broodzaak en die was prima.quote:Op maandag 14 december 2015 11:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Stationskoffie.![]()
Krijg je zo'n gaar bakje als troost voor een vertraging.![]()
Punt.quote:Op maandag 14 december 2015 11:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon zelf wat whisky bij doen.
Zelfgestookt, uiteraard, anders loop je ook nog de roverheid te subsidiëren.quote:Op maandag 14 december 2015 11:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon zelf wat whisky bij doen.
Veel zeiken na de koffie.quote:Op maandag 14 december 2015 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
Of gewoon zelf koffie zetten en niet zeiken.
Dat zijn ook de beste.quote:Op maandag 14 december 2015 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
Wij hebben hier nog zo'n ouderwets koffiezetapparaat.
Ja dat dus.quote:
Is de A4 eigenlijk al eens open?quote:Op maandag 14 december 2015 11:29 schreef Heilwasser het volgende:
Wij hebben eindelijk een apparaat met verse koffie. Na lang klagen van die irritante Delftenaar.
Nagenoeg. Eerst nog wat razzia's uitvoeren en dan is iedereen opeens blij met deze snelweg.quote:
Wellicht als eerste stap tegenstanders zwartmaken middels tendentieuze artikelen in Volk & Vaderland.quote:Op maandag 14 december 2015 11:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nagenoeg. Eerst nog wat razzia's uitvoeren en dan is iedereen opeens blij met deze snelweg.
U bent voor de A4 of voor de terroristen, aldus de concepttitel.quote:Op maandag 14 december 2015 11:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht als eerste stap tegenstanders zwartmaken middels tendentieuze artikelen in Volk & Vaderland.
Na die terroristische aanslagen waar ze ons nou al bijna 15 jaar op laten wachten, maar die toch elke moment kunnen komen.quote:Op maandag 14 december 2015 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
Wanneer begint die Derde Wereldoorlog nou eens?
De moslims hebben de piano op het CS in ieder geval al flink te pakken genomen. Aanval op onze cultuur.quote:Op maandag 14 december 2015 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Na die terroristische aanslagen waar ze ons nou al bijna 15 jaar op laten wachten, maar die toch elke moment kunnen komen.
Enkel dwergen en Afro-Amerikanen hebben daar last van, naar ik vernomen heb.quote:Op maandag 14 december 2015 11:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Krijg je daar geen diabetes?
Laten we muziekhaters collectief afstraffen. Ik stel een verbod op eighties-muziek voor.quote:Op maandag 14 december 2015 11:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
De moslims hebben de piano op het CS in ieder geval al flink te pakken genomen. Aanval op onze cultuur.
Althans: ik ga er gemakshalve even vanuit dat het weer moslims waren.
Die heeft hier vandaag kuren, onacceptabel op een maandagochtend.quote:
Geen paniek. Als Martin Bosma straks minister wordt van cultuur & vaderlandslievendheid zijn dat de eerste die het kamp ingaan.quote:Op maandag 14 december 2015 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Laten we muziekhaters collectief afstraffen. Ik stel een verbod op eighties-muziek voor.
Mogelijk.quote:Op maandag 14 december 2015 11:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Krijg je daar geen diabetes?
Ir. Monolith weet de machine niet te herstellen? Teleurstellend, ik kan niet anders zeggen.quote:Op maandag 14 december 2015 11:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft hier vandaag kuren, onacceptabel op een maandagochtend.
Gelukkig is er nog ouderwetse filterkoffie als back-up.
En als je nou van Nederlandse jaren80 kraakpandpunk houd? Ben je dan ook de lul?quote:Op maandag 14 december 2015 11:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Geen paniek. Als Martin Bosma straks minister wordt van cultuur & vaderlandslievendheid zijn dat de eerste die het kamp ingaan.
Ik las het gisteren. Vreselijke policorgoedpraterij natuurlijk. Als je kinderen per ongeluk aan stukken bombardeert is dat gewoon acceptabel, in tegenstelling tot het bewust plegen van aanslagen op burgers.quote:Op maandag 14 december 2015 11:40 schreef Ryon het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)n-en-zij-wel-1566569
Goed artikel trouwens. Ook lekker policor dus je kan het tijdens de lunchpauze inbrengen.
Ja.quote:Op maandag 14 december 2015 11:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En als je nou van Nederlandse jaren80 kraakpandpunk houd? Ben je dan ook de lul?
U pakken we wel ergens anders op.quote:Op maandag 14 december 2015 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik daar niet van.
Exact. Die kinderen hadden daar gewoon niet moeten zijn. Toen ik vijf was ging ik toch ook niet in een conflictgebied buitenspelen? Nee, dat zou achterlijk zijn geweest. Je vraagt je ook altijd een beetje af waar de ouders zijn in dat hele verhaal.quote:Op maandag 14 december 2015 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las het gisteren. Vreselijke policorgoedpraterij natuurlijk. Als je kinderen per ongeluk aan stukken bombardeert is dat gewoon acceptabel, in tegenstelling tot het bewust plegen van aanslagen op burgers.
Je neemt toch ook geen kinderen als je in een oorlog zit of op de vlucht bent. Volgens mij doen ze dat expres, die smerige gelukszoekers.quote:Op maandag 14 december 2015 11:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Exact. Die kinderen hadden daar gewoon niet moeten zijn. Toen ik vijf was ging ik toch ook niet in een conflictgebied buitenspelen? Nee, dat zou achterlijk zijn geweest. Je vraagt je ook altijd een beetje af waar de ouders zijn in dat hele verhaal.
Wel lekker grote zandbak om in te spelen.quote:Op maandag 14 december 2015 11:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Exact. Die kinderen hadden daar gewoon niet moeten zijn. Toen ik vijf was ging ik toch ook niet in een conflictgebied buitenspelen? Nee, dat zou achterlijk zijn geweest. Je vraagt je ook altijd een beetje af waar de ouders zijn in dat hele verhaal.
Een beetje koffiemachineverhuurbedrijf laat enkel gecertificeerde allround senior reparateurs zo'n kreng maken.quote:Op maandag 14 december 2015 11:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ir. Monolith weet de machine niet te herstellen? Teleurstellend, ik kan niet anders zeggen.
Toen ik als vertaler werkte deed ik dat zelf, vaak een fluitje van een cent. Hier heb je inderdaad onderhoudslui.quote:Op maandag 14 december 2015 11:57 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een beetje koffiemachineverhuurbedrijf laat enkel gecertificeerde allround senior reparateurs zo'n kreng maken.
Elektrotechnisch werk is natuurlijk ver beneden mijn stand.quote:Op maandag 14 december 2015 11:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ir. Monolith weet de machine niet te herstellen? Teleurstellend, ik kan niet anders zeggen.
Voor koffie dien je uitzonderingen te maken.quote:Op maandag 14 december 2015 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Elektrotechnisch werk is natuurlijk ver beneden mijn stand.
Ik kon hem niet laten schieten.quote:Op maandag 14 december 2015 12:05 schreef Monolith het volgende:
NWS / Ook hbo'er en academicus moeilijk aan baan
Oké, hij's leuk.
Mijn hemel.quote:Op maandag 14 december 2015 12:05 schreef Monolith het volgende:
NWS / Ook hbo'er en academicus moeilijk aan baan
Oké, hij's leuk.
Huh?quote:Op maandag 14 december 2015 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Haten op intellectuelen en wetenschappers, typisch iets wat je ziet op de flanken van het politieke spectrum.
Maar waar we communistische revolutionairen terecht belachelijk maken, wordt extreem-rechts met de fluwelen handschoenen behandeld en met de mantel der liefde afgedekt!
Ik ben het niet met extreem rechts eens, MAARRRRRR....quote:Op maandag 14 december 2015 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Haten op intellectuelen en wetenschappers, typisch iets wat je ziet op de flanken van het politieke spectrum.
Maar waar we communistische revolutionairen terecht belachelijk maken, wordt extreem-rechts met de fluwelen handschoenen behandeld en met de mantel der liefde afgedekt!
Oh; de mening van dergelijke figuren interesseert me überhaupt niet.quote:Op maandag 14 december 2015 12:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Haten op hooggeleiden van PVV user's enzo jeweet.
Iedereen in paniek bij de drukkerij.quote:Op maandag 14 december 2015 12:59 schreef Reya het volgende:
Er zijn mensen met een beperkt cognitief vermogen; de persen kunnen wederom gestopt worden.
Totdat ze de macht grijpen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh; de mening van dergelijke figuren interesseert me überhaupt niet.
quote:Op maandag 14 december 2015 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er is een dame met zand in haar edele delen in onze projectgroep.
Blij dat die tijd voorbij is.quote:Op maandag 14 december 2015 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb besloten om haar te counteren met extreme aardigheid.
Als ze boos is om een futilieit zeg ik sorry het zal niet meer gebeuren.😊😊😊
Als ze weer eens naar iedereen uithaalt zonder noemenswaardige reden stuur ik een lieve smiley en zeg dat ik haar begrijp. 😉
En als ze geïrriteerd aan het klagen is over ons geef ik aan dat ze gelijk heeft op een zeer overdreven wijze.☺☺☺☺
Het is best grappig omdat ze niet echt weet hoe ze ermee om moet gaan. Verder doet iedereen natuurlijk gewoon niks met haar feedback omdat het gewoon nergens op slaat.
Dingen als "niemand luistert naar me" "jullie zeiden eerst dit en toen dat" "waarom veranderen jullie de locatie van afspreken naar twee lokalen verderop" en dat soort dingen kun je niet echt op ingaan.
Een Zandneger? O nee, hahahahaha, die zijn dichtgenaaid. hahahahahaquote:Op maandag 14 december 2015 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als ze weer eens naar iedereen uithaalt zonder noemenswaardige reden stuur ik een lieve smiley en zeg dat ik haar begrijp. 😉
En als ze geïrriteerd aan het klagen is over ons geef ik aan dat ze gelijk heeft op een zeer overdreven wijze.☺☺☺☺
Het is best grappig omdat ze niet echt weet hoe ze ermee om moet gaan. Verder doet iedereen natuurlijk gewoon niks met haar feedback omdat het gewoon nergens op slaat.
Dingen als "niemand luistert naar me" "jullie zeiden eerst dit en toen dat" "waarom veranderen jullie de locatie van afspreken naar twee lokalen verderop" en dat soort dingen kun je niet echt op ingaan.
Lijkt me een goede manier om met zo'n geval om te gaan.quote:Op maandag 14 december 2015 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waar komt dit nou weer vandaan?quote:Op maandag 14 december 2015 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een Zandneger? O nee, hahahahaha, die zijn dichtgenaaid. hahahahaha
Mooi is dat; van die verontwaardigde bejaarden die alles beter denken te weten.quote:Op maandag 14 december 2015 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
Alhoewel, nu kibbel ik met mensen die twee keer ouder zijn dan ik. Of je daar nou vrolijk van moet worden.
De amicale banden tussen waht en Guido hebben de weg geplaveid voor deze toenadering, kunnen we genoeglijk stellen.quote:Erdogan zinspeelt op betere banden Israël
Sinds afgelopen najaar is hier zo'n bejaarde aangeschoven die vindt dat ik maar een beetje moet dimmen, want ik ben toch maar een 'junior' (wat overigens niet het geval is).quote:Op maandag 14 december 2015 13:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi is dat; van die verontwaardigde bejaarden die alles beter denken te weten.
Functioneert hij verder nog een beetje?quote:Op maandag 14 december 2015 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds afgelopen najaar is hier zo'n bejaarde aangeschoven die vindt dat ik maar een beetje moet dimmen, want ik ben toch maar een 'junior' (wat overigens niet het geval is).
Totaal niet. De gemiddelde stagiaire is nog productiever dan die malloot.quote:Op maandag 14 december 2015 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Functioneert hij verder nog een beetje?
Direct in elkaar stompen. Gezien z'n osteoporose zal hij niet lang overeind blijven.quote:Op maandag 14 december 2015 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds afgelopen najaar is hier zo'n bejaarde aangeschoven die vindt dat ik maar een beetje moet dimmen, want ik ben toch maar een 'junior' (wat overigens niet het geval is).
Proberen zakelijk te blijven en zijn wanfunctioneren blijvend aanhangig te makken bij de leidinggevende; wellicht wordt hij dan op termijn in één of andere kutpositie geparkeerd waar hij niet veel kwaad meer kan. Lekker overlijdensberichten schrijven, ofzo.quote:Op maandag 14 december 2015 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Totaal niet. De gemiddelde stagiaire is nog productiever dan die malloot.
Zo'n type dat op alles en iedereen loopt te kankeren en zich beter voelt dan zijn collega's. Je kent ze vast wel.
U zou een boek moeten schrijven over deze stijl van samenwerken.quote:Op maandag 14 december 2015 13:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Direct in elkaar stompen. Gezien z'n osteoporose zal hij niet lang overeind blijven.
Zo'n boek bestaat al: http://www.amazon.com/Isr(...)id=1450096747&sr=8-1quote:Op maandag 14 december 2015 13:38 schreef Reya het volgende:
[..]
U zou een boek moeten schrijven over deze stijl van samenwerken.
Ik heb wel zo'n zeurende, klagende collega op wie je dat mag uitproberen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Direct in elkaar stompen. Gezien z'n osteoporose zal hij niet lang overeind blijven.
quote:Op maandag 14 december 2015 13:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo'n boek bestaat al: http://www.amazon.com/Isr(...)id=1450096747&sr=8-1
quote:Author Osnat Lautman, an Israeli organizational consultant and expert in cross-cultural communication, uses the letters in the word “Israeli” as a model to elaborate on the major characteristics of Israeli business culture: I Informal S Straightforward R Risk-taking A Ambitious E Entrepreneurial L Loud I Improvisational
Ze hebben hem een jaar of tien geleden in een functie geparkeerd waar hij een beetje z'n gang mocht gaan en dus niemand tot last was. Maar omdat de organisatie kleiner wordt en iedereen een significante bijdrage moet leveren, is die functie opgeheven.quote:Op maandag 14 december 2015 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Proberen zakelijk te blijven en zijn wanfunctioneren blijvend aanhangig te makken bij de leidinggevende; wellicht wordt hij dan op termijn in één of andere kutpositie geparkeerd waar hij niet veel kwaad meer kan. Lekker overlijdensberichten schrijven, ofzo.
Helden zijn het.quote:
Oh ja, dat is natuurlijk het nadeel van zo'n krimpende organisatie; opeens moet iedereen weer daadwerkelijk zijn steentje bijdragen, inclusief de uitgerangeerde ouderen die in hun positie vastgebeiteld zitten. Sterkte.quote:Op maandag 14 december 2015 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze hebben hem een jaar of tien geleden in een functie geparkeerd waar hij een beetje z'n gang mocht gaan en dus niemand tot last was. Maar omdat de organisatie kleiner wordt en iedereen een significante bijdrage moet leveren, is die functie opgeheven.
Loudquote:
Projectie.quote:Op maandag 14 december 2015 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
LoudOftewel schreeuwerige types met te kleine piemels.
Nederlanders zijn net zo luidruchtig en onbeschoft. Vandaar de onbreekbare band.quote:Op maandag 14 december 2015 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
LoudOftewel schreeuwerige types met te kleine piemels.
De rest kijkt niet stiekem maar openlijk?quote:Op maandag 14 december 2015 13:45 schreef xpompompomx het volgende:
Laatst is hier op een andere afdeling ook weer zo'n 59 jarig figuur ontslagen dat niks deed behalve zeiken, klagen en nog stiekem pr0n kijken.
Mooi?quote:Op maandag 14 december 2015 13:45 schreef xpompompomx het volgende:
Laatst is hier op een andere afdeling ook weer zo'n 59 jarig figuur ontslagen dat niks deed behalve zeiken, klagen en nog stiekem pr0n kijken.
Die doen dat thuis waarschijnlijkquote:Op maandag 14 december 2015 13:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De rest kijkt niet stiekem maar openlijk?
Gewoon zelf doen op het bureau, waarbij de rest van het personeel ongemakkelijk toekijkt.quote:Op maandag 14 december 2015 13:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bij pompom hangt dat gewoon aan de muren van de keet.quote:Op maandag 14 december 2015 13:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zijn er al homevideos van Georgina uitgelekt eigenlijk?quote:Op maandag 14 december 2015 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die doen dat thuis waarschijnlijk
Niet naar mij.quote:Op maandag 14 december 2015 13:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zijn er al homevideos van Georgina uitgelekt eigenlijk?
Spijtig.quote:
Jij zit te wachten op de sextape van Jort en Georgina?quote:
Nog best verrassend, wat je allemaal met zo'n bretel kan doen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op de sextape van Jort en Georgina?
Dat denkt Waht. Ik heb genoeg aan de playboy.quote:Op maandag 14 december 2015 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op de sextape van Jort en Georgina?
En dan zegt z'n vriendin opeens 'alleen als jij een Trump-masker draagt'.quote:Op maandag 14 december 2015 13:54 schreef Kowloon het volgende:
Laat je vriendin een Georgina-masker dragen, pompom.
Goeie. Kan me niet voorstellen dat ze daar niet mee akkoord gaat.quote:Op maandag 14 december 2015 13:54 schreef Kowloon het volgende:
Laat je vriendin een Georgina-masker dragen, pompom.
Je moet het ook niet brengen als een keus.quote:Op maandag 14 december 2015 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goeie. Kan me niet voorstellen dat ze daar niet mee akkoord gaat.
Weet iemand of dit ook echt het geval is wat betreft de invloed op hun eigen asielaanvraag?quote:'We moeten degenen die de bedreigingen uiten duidelijk maken dat Nederland een homovriendelijk land is, dat we hun gedrag niet accepteren en dat het gevolgen kan hebben voor hun eigen asielaanvraag', aldus Gesthuizen.
Uiteraard niet. Ze denken dat deze mensen wel bijdraaien zodra ze de gayparade meemaken.quote:Op maandag 14 december 2015 14:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weet iemand of dit ook echt het geval is wat betreft de invloed op hun eigen asielaanvraag?
Er is een deal met Hongarije; homofobe asielzoekers zijn daar onvoorwaardelijk welkom.quote:Op maandag 14 december 2015 14:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weet iemand of dit ook echt het geval is wat betreft de invloed op hun eigen asielaanvraag?
Het wordt de vuige langstudeerders wel weer makkelijk gemaakt.quote:Dittrich is wel bezorgd dat ook minder ambitieuze studenten gebruikmaken van zo'n regeling. "Het moet geen vluchtroute worden voor studenten die denken: ik heb niet zo'n zin dit jaar, laat ik maar wat langzamer studeren." Hij vindt het een goed idee om duidelijke voorwaarden te stellen als studenten per vak willen betalen.
Komen ze lekker op tijd mee. Hopelijk steekt Brussel een stokje voor dit onzalige plan.quote:Op maandag 14 december 2015 15:39 schreef Ryon het volgende:
http://nos.nl/artikel/207(...)or-luie-student.html
[..]
Het wordt de vuige langstudeerders wel weer makkelijk gemaakt.
Mijn studieschuld was echt zoveel lager geweest met dit systeem. Ik heb wel twee jaar aan collegegeld betaald voor helemaal niets, maar moest ingeschreven staan voor stage/bestuur/etc.quote:Op maandag 14 december 2015 15:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2015 15:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Arme Waht.quote:Op maandag 14 december 2015 15:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou ruiken?quote:
Welke?quote:Op maandag 14 december 2015 16:05 schreef eriksd het volgende:
Ik wil ook nog wel een tweede master doen.
Hoezo zou het curriculum veranderen dan?quote:Op maandag 14 december 2015 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Zelf kiezen voor welke vakken je gaat betalen. Dat worden natuurlijk een hoop ultieme pretpakketten, maar wel hetzelfde diploma.
Awesome.
Op je CV heb je toch gewoon je opleiding staan en niet een enorme lijst van alle verschillende vakken die je hebt gedaan.quote:Op maandag 14 december 2015 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoezo zou het curriculum veranderen dan?
Oei. Niet?quote:Op maandag 14 december 2015 16:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op je CV heb je toch gewoon je opleiding staan en niet een enorme lijst van alle verschillende vakken die je hebt gedaan.
Maar om je diploma te halen moet je gewoon aan hetzelfde curriculum voldoen.quote:Op maandag 14 december 2015 16:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op je CV heb je toch gewoon je opleiding staan en niet een enorme lijst van alle verschillende vakken die je hebt gedaan.
ID is dan ook plat vermaak, en daar is helemaal niets mis mee.quote:
Ziet er niet erg geloofwaardig uit Piet.quote:
Geen idee waarom u meteen weer persoonlijk moet worden.quote:Op maandag 14 december 2015 15:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Komen ze lekker op tijd mee. Hopelijk steekt Brussel een stokje voor dit onzalige plan.
Het is volgens mij, en velen met mij, een van, zo niet de beste en meest intelligente SF van de afgelopen 10 jaar. Your Loss.quote:Op maandag 14 december 2015 16:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ziet er niet erg geloofwaardig uit Piet.
Kennelijk kon de regisseur geen moeite doen om de realiteit te benaderen, dan doe ik geen moeite om het te aanschouwen.
Ik heb nochtans gehoord dat het bagger is.quote:Op maandag 14 december 2015 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is volgens mij, en velen met mij, een van, zo niet de beste en meest intelligente SF van de afgelopen 10 jaar. Your Loss.
Tja, dat kan, het is geen Hollywood kost en dat is moeilijk voor bepaalde mensen.quote:Op maandag 14 december 2015 16:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb nochtans gehoord dat het bagger is.
Oh is dat ID. Zaten wel een paar goede grappen tussen.quote:
Nee hoor, deze mensen kunnen het weten.quote:Op maandag 14 december 2015 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dat kan, het is geen Hollywood kost en dat is moeilijk voor bepaalde mensen.
Volkskrantlezers?quote:Op maandag 14 december 2015 16:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee hoor, deze mensen kunnen het weten.
Ik zie niet in wat betalen per vak in plaats van per jaar verandert aan het curriculum. Een Spaanse oud-collega van me vertelde dat op zijn universiteit ook een systeem van betalen per vak werd gehanteerd, waarbij je dan kwijtschelding kon krijgen indien je hoger dan een 8 scoorde of iets dergelijks. Op zich geen gek systeem.quote:Op maandag 14 december 2015 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Zelf kiezen voor welke vakken je gaat betalen. Dat worden natuurlijk een hoop ultieme pretpakketten, maar wel hetzelfde diploma.
Awesome.
Alles met Will Smith is top. Zo ook de aanstaande films Bad Boys 3 en Bad Boys 4.quote:Op maandag 14 december 2015 16:49 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al zo'n topper.
Bad Boysquote:Op maandag 14 december 2015 16:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Alles met Will Smith is top. Zo ook de aanstaande films Bad Boys 3 en Bad Boys 4.
Nog ergerquote:
Deze scene.quote:
Aliensquote:Op maandag 14 december 2015 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog erger
Het soort mensen dat Aliens beter vind dan Alien
De held in ID is joods.quote:Op maandag 14 december 2015 16:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Alles met Will Smith is top. Zo ook de aanstaande films Bad Boys 3 en Bad Boys 4.
Star Wars en Terminatior waren uitstekende films, maar Roland Emmerich is voor mij geen goede filmmaker, hangt teveel op special effects en te weinig op goede film.quote:Op maandag 14 december 2015 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
Pretentieuze filmkijkers zijn het ergste. Van die figuren die enkel filmhuis-rommel wensen te kijken omdat ze zich te goed voelen voor plat vermaakt.
Deze simpele ziel vermaakt zich uitstekend met Star Wars, Terminator en Independance Day. Whoppa!
Hollywood he.quote:
KIjk, dit bedoel ik, mensen die aktiefilms willenquote:
16: 56. Goed werk. Dat is de mentaliteit.quote:Op maandag 14 december 2015 16:56 schreef xpompompomx het volgende:
Alien![]()
Aliens![]()
Predator![]()
Maar goed, weer genoeg geengineerd voor vandaag. Tijd om af te taaien.
0826 begonnen, geen minuut te laat dus.quote:Op maandag 14 december 2015 16:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
16: 56. Goed werk. Dat is de mentaliteit.
Ach, ik vind Alien ook een geweldige film. Ze zien niet met elkaar te vergelijken. Deel 1 moet het hebben van de suspense en de sequel is een heerlijke action flick.quote:Op maandag 14 december 2015 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
KIjk, dit bedoel ik, mensen die aktiefilms willen
Ja ja, alsof jij geen fan van Sylvester bent.quote:
Van zo'n lelijke vent? Waar zie je me voor aan.quote:Op maandag 14 december 2015 17:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja ja, alsof jij geen fan van Sylvester bent.
George Clooney dan?quote:Op maandag 14 december 2015 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Van zo'n lelijke vent? Waar zie je me voor aan.
Deze uiteraard:quote:Op maandag 14 december 2015 18:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien vind je deze beter?
[ afbeelding ]
Met Duitse dubs, al helemaal een klassieker.quote:Op maandag 14 december 2015 18:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe, en gevangenissen waren populair onder gedetineerden.quote:Op maandag 14 december 2015 18:08 schreef Monolith het volgende:
"Het rijksmuseum was dit jaar populair onder schoolkinderen", oftewel er moesten veel kinderen gedwongen naar het rijksmuseum dit jaar.
Is toch verschrikkelijk, die opgepompte spierbundels?quote:Op maandag 14 december 2015 18:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Disane is bewonderaar van Jean-Claude, uiteraard.
Ken ik niet, maar de beschrijving klinkt al beter.quote:Op maandag 14 december 2015 18:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, daar houden vrouwen van. Waarom zouden mannen anders spieren kweken?quote:Op maandag 14 december 2015 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch verschrikkelijk, die opgepompte spierbundels?
Omdat sommige mannen haantjes zijn die elkaar willen overtroeven.quote:Op maandag 14 december 2015 18:11 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee, daar houden vrouwen van. Waarom zouden mannen anders spieren kweken?
Ook dat.quote:Op maandag 14 december 2015 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat sommige mannen haantjes zijn die elkaar willen overtroeven.
Als de meetlat is "wie beheerst het politieke debat het meeste", dan is hij inderdaad de terechte winnaar.quote:Op maandag 14 december 2015 18:16 schreef Monolith het volgende:
Zozo, Geert bij de slinkse publieke omroep. Hij zal wel gewonnen hebben.
Mwoah, dat trucje lijkt ook steeds meer uitgewerkt.quote:Op maandag 14 december 2015 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als de meetlat is "wie beheerst het politieke debat het meeste", dan is hij inderdaad de terechte winnaar.
Zou me inderdaad niks verbazen. De top-3 bestaat uit Klaver, Wilders en Dijsselbloem. Ik zie Dijsselbloem niet in de zaal.quote:Op maandag 14 december 2015 18:16 schreef Monolith het volgende:
Zozo, Geert bij de slinkse publieke omroep. Hij zal wel gewonnen hebben.
Hij bereikt er ook niets mee. Maar hij haalt nog steeds voldoende krantenkoppen en andere media-exposure. Na een veiligheidsdebat in de TK krijg je gegarandeerd een paar oneliners van Geert te zien, terwijl dat van Buma of Roemer nog maar de vraag is.quote:Op maandag 14 december 2015 18:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, dat trucje lijkt ook steeds meer uitgewerkt.
Als je ziet wat er in Frankrijk is gebeurd, dan is dat veelzeggend. Links en rechts die hun verschillen even vergeten, elkaar de winst gunnen, elkaar voorthelpen; alles om FN buiten de deur te houden.quote:Op maandag 14 december 2015 18:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, dat trucje lijkt ook steeds meer uitgewerkt.
Alle drie snotneuzen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou me inderdaad niks verbazen. De top-3 bestaat uit Klaver, Wilders en Dijsselbloem. Ik zie Dijsselbloem niet in de zaal.
Enkel Turken kregen dit? Dan is het iets van Erdogan natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2015 18:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.turks.nl/nieuw(...)jkt-niet-giftig.html
http://www.lindanieuws.nl(...)giftige-cds-en-dvds/
Had deze ook in de brievenbus en was ook wel een beetje bang geworden door de geruchten over gif. Blijken het weer die Jehova's.
Integendeel, de PVV heeft hier nota bene al mogen gedogen. Ik denk dat men zich hier ook wel realiseert dat een partij mee laten regeren bij uitstek een manier is om een dergelijke partij weer klein te krijgen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je ziet wat er in Frankrijk is gebeurd, dan is dat veelzeggend. Links en rechts die hun verschillen even vergeten, elkaar de winst gunnen, elkaar voorthelpen; alles om FN buiten de deur te houden.
Ik denk dat er in Nederland hetzelfde zou gebeuren als de PVV een serieuze machtsfactor zou worden.
Ja, de tv boven de bar van ons café staat aan. Neem een drankje, en praat mee!quote:Op maandag 14 december 2015 18:29 schreef super_tekkel het volgende:
Zit jullie ook naar het één vandaag politicus van het jaar debat te kijken, of zit ik hier in het verkeerde topic daarvoor??
Ja gebaseerd op achternaam.quote:Op maandag 14 december 2015 18:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Enkel Turken kregen dit? Dan is het iets van Erdogan natuurlijk.
Alleen (v)mbo-meisjes en homo's vallen daar op.quote:Op maandag 14 december 2015 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit vrouwen gekend die van spierbundels houden. Zelf vind ik ze maar eng.
Via de gedoogconstructie mocht de PVV min of meer meeregeren. Ze zijn zelf weggelopen uit die constructie. Het huidige kabinet zit er dankzij het handelen van de PVV. En wat je ziet, is dat de populariteit van de PVV een paar jaar na dato weer torenhoog is.quote:Op maandag 14 december 2015 18:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Integendeel, de PVV heeft hier nota bene al mogen gedogen. Ik denk dat men zich hier ook wel realiseert dat een partij mee laten regeren bij uitstek een manier is om een dergelijke partij weer klein te krijgen.
Ach voor heel hard roepen dat alles kut is, is altijd wel een bepaalde doelgroep. Bovendien zeggen dit soort tussentijdse peilingen doorgaans niet al te veel. Laat ze eerst maar eens een dergelijke verkiezingsoverwinning boeken.quote:Op maandag 14 december 2015 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Via de gedoogconstructie mocht de PVV min of meer meeregeren. Ze zijn zelf weggelopen uit die constructie. Het huidige kabinet zit er dankzij het handelen van de PVV. En wat je ziet, is dat de populariteit van de PVV een paar jaar na dato weer torenhoog is.
Zo komt het wel heel dichtbij, wil je eigenlijk zeggen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja gebaseerd op achternaam.
In Nederland en Duitsland.
En toen gingen er geruchten dat er gif op zat.
En ik geloof normaal niet in die doorstuur onzin, maar las het net nadat ik het had aangeraakt. Dus was wel eventjes schrikken. Het was ook net na de aanslagen in Parijs. Je weet het allemaal niet tegenwoordig.
WNL is van de VVD.quote:Op maandag 14 december 2015 18:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
EenVandaag is het propagandakanaal van de PVV en derhalve oninteressant.
Meest humorloze man van Nederland.quote:Op maandag 14 december 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
Die Segers - je zou het niet meteen zeggen - heeft trouwens best humor. Hij was afgelopen vrijdag jurylid bij Politieke Junkies. Dat deed -ie best grappig, met gevatte opmerkingen in de richting van de deelnemende journalisten.
Gelukkig heb we nog de VARA voor de broodnodige balans.quote:
Meest talentloze man van Nederland.quote:Op maandag 14 december 2015 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dat Segers nog moet leren om iets rustiger te praten. Talent is er genoeg, maar doordat hij snel praat, oogt het wat zenuwachtig.
Arie is dan ook moeilijk te overtreffen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meest talentloze man van Nederland.
Rechtse media doen veel aangstzaaien en op dat punt kan de VVD niet winnen van de PVV.quote:
Laat staan André.quote:Op maandag 14 december 2015 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Arie is dan ook moeilijk te overtreffen.
Met z'n vissenbek.quote:Op maandag 14 december 2015 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
Buma. Ik zal nooit fan worden van die man.
Die gaat het CDA niet redden.quote:Op maandag 14 december 2015 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
Geen dank. We snoepen die xenofoben wel af van de PVV.quote:Op maandag 14 december 2015 18:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Rechtse media doen veel aangstzaaien en op dat punt kan de VVD niet winnen van de PVV.
Denk ook niet dat ze erop uit zijn om de PVV de grootste te maken, maar dat is wel het resultaat.
Daarnaast behandelen ze de PVV wel met fluwelen handschoenen.
Jij stemt bij elke verkiezing weer op een andere partij, toch? Ik gok dat je in 2017 op Denk stemt.quote:Op maandag 14 december 2015 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
Dat terwijl er best wat talentvolle CDA'ers rondlopen in de provincie.quote:
Dat was vroeger al onvoorstelbaar imho.quote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Balkenende was premier toen ik politiek begon te volgen. Die haalde met z'n CDA gewoon elke keer 40 zetels. Onvoorstelbaar nu.
En heeft puike vrouwen als journalisten, in plaats van al die grafbekken van de VARA.quote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
WNL nodigt tenminste Afshin Ellian en Ton Elia's uit.
Dat zou ik niet te hard roepen. In 2009 stond Rutte er met de VVD ook belabberd voor, op pakweg 15 zetels in de peilingen.quote:
Of PVV. Ik mag mezelf graag verrassen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij stemt bij elke verkiezing weer op een andere partij, toch? Ik gok dat je in 2017 op Denk stemt.
Ze hebben weer een Balkenende nodig.quote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat terwijl er best wat talentvolle CDA'ers rondlopen in de provincie.
Het CDA kent sinds 2010 een enorme leegloop. Als je kijkt naar de kandidatenlijsten van 2010 en 2012 voor de Tweede Kamer, dan schrik je je rot.quote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat terwijl er best wat talentvolle CDA'ers rondlopen in de provincie.
Daarom raad ik WNL ook aan bij mannelijke vrienden.quote:Op maandag 14 december 2015 18:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En heeft puike vrouwen als journalisten, in plaats van al die grafbekken van de VARA.
Wat zijn jullie makkelijk.quote:Op maandag 14 december 2015 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom raad ik WNL ook aan bij mannelijke vrienden.
Elf stemt VVD.quote:Op maandag 14 december 2015 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, voorlopig niet meer. Ik zie mezelf genoodzaakt om VVD te gaan stemmen.
Klopt, maar het CDA blijft een partij die zich altijd weer herpakt. Buma doet het ook best aardig, hij zal echter nooit premier worden.quote:Op maandag 14 december 2015 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het CDA kent sinds 2010 een enorme leegloop. Als je kijkt naar de kandidatenlijsten van 2010 en 2012 voor de Tweede Kamer, dan schrik je je rot.
Oei. Even kijken.quote:Op maandag 14 december 2015 18:50 schreef Disana het volgende:
Koos, er ligt nog een aardige film in het verschiet:
http://www.startrek.com/article/star-trek-beyond-trailer-released
Ik baseerde mij ook niet op de peilingen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard roepen. In 2009 stond Rutte er met de VVD ook belabberd voor, op pakweg 15 zetels in de peilingen.
We hebben geen kiesdrempel.quote:Op maandag 14 december 2015 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
De PvdA haalt straks de kiesdrempel niet eens.
Ja tenzij ze wat vluchtelingen versneld stemrecht geven en leren te stemmen.
Jawel, ik noem het zo dus heet het zo.quote:Op maandag 14 december 2015 18:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
We hebben geen kiesdrempel.
Ok 1/150, maar dat heet niet zo.
Ik vind de VVD momenteel veruit het meest realistische geluid vertolken. Ik heb Samsom horen zeggen dat er geen bovengrens zit aan het aantal asielzoekers dat we hier kunnen opvangen. En ik heb Asscher zich druk horen maken over het creëren van banen voor de asielzoekers, terwijl er meer dan 600.000 Nederlanders werkloos zijn. Sorry, maar dat is gewoon mijn partij niet.quote:Op maandag 14 december 2015 18:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Is ook meer een partij voor bange mensen, dus terechte keuze.
Hihi.quote:Op maandag 14 december 2015 18:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Is ook meer een partij voor bange mensen, dus terechte keuze.
Zeg maar gerust dat Buma het goed doet.quote:Op maandag 14 december 2015 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar het CDA blijft een partij die zich altijd weer herpakt. Buma doet het ook best aardig, hij zal echter nooit premier worden.
Het was al vijf jaar je partij niet, maar oké.quote:Op maandag 14 december 2015 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind de VVD momenteel veruit het meest realistische geluid vertolken. Ik heb Samsom horen zeggen dat er geen bovengrens zit aan het aantal asielzoekers dat we hier kunnen opvangen. En ik heb Asscher zich druk horen maken over het creëren van banen voor de asielzoekers, terwijl er meer dan 600.000 Nederlanders werkloos zijn. Sorry, maar dat is gewoon mijn partij niet.
Ik denk dat Koos uiteindelijk Denk stemt.quote:Op maandag 14 december 2015 18:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Elf en Koos gaan vermoedelijk hetzelfde stemmen, wat een wereld. 🌍
Ik Denk het niet.quote:Op maandag 14 december 2015 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat Koos uiteindelijk Denk stemt.
Dat bovengrensverhaal was wel een sterk staaltje verkeerde interpretatie.quote:Op maandag 14 december 2015 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind de VVD momenteel veruit het meest realistische geluid vertolken. Ik heb Samsom horen zeggen dat er geen bovengrens zit aan het aantal asielzoekers dat we hier kunnen opvangen. En ik heb Asscher zich druk horen maken over het creëren van banen voor de asielzoekers, terwijl er meer dan 600.000 Nederlanders werkloos zijn. Sorry, maar dat is gewoon mijn partij niet.
Neuh, in stem met m'n portemonnee.quote:Op maandag 14 december 2015 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat Koos uiteindelijk Denk stemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |