's nachts niet nee.quote:Op maandag 14 december 2015 01:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is de laatste tijd niet erg druk hier, of wel?
Blijkbaar wel. Tentamens enzo.quote:Op maandag 14 december 2015 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof jullie op zondagnacht iets beters te doen hebben, ineens.
Neuh, anders zat ik hier ook niet.quote:Op maandag 14 december 2015 02:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh. Alsof de uren tussen 0 en 3 dan ineens essentieel zijn.
Slapen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 14 december 2015 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof jullie op zondagnacht iets beters te doen hebben, ineens.
Meer Europeanen gaarne.quote:Meer dan 200.000 mensen uit andere EU-landen hebben zich in de afgelopen jaren in Nederland gevestigd.
Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag.
In 2014 telde ons land bijna 639.000 mensen die uit de 27 andere lidstaten afkomstig zijn. In 2007 ging het om ruim 435.000 mensen. Dat is een stijging van bijna 47 procent in zeven jaar.
De meeste migranten in Nederland, ruim 180.000, zijn afkomstig uit Polen. Op ruime afstand volgen Duitsland (circa 125.000), België (ongeveer 50.000) en het Verenigd Koninkrijk (minder dan 50.000).
Pokkel is nog een jongmens. Dan kun je lak hebben aan een normaal dagritme.quote:
Ik was net die FB post aan het lezen.quote:Op maandag 14 december 2015 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet dat er een tijd was dat ik 's nachts door kon halen.
When you become a smart trolls personal enemyquote:Op maandag 14 december 2015 09:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik was net die FB post aan het lezen.
Monolith?quote:Op maandag 14 december 2015 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
When you become a smart trolls personal enemy
Ik wilde em helemaal posten, maar dat lukte niet helemaal.
Die Brendan heeft wel wat weg van die Afrikahater hier.quote:Op maandag 14 december 2015 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Disana?quote:Op maandag 14 december 2015 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die Brendan heeft wel wat weg van die Afrikahater hier.
Heilwasser?quote:Op maandag 14 december 2015 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die Brendan heeft wel wat weg van die Afrikahater hier.
quote:Op maandag 14 december 2015 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Ene jeanmeteenkortepiemol
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 14 december 2015 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Oh die knakker. Die ziet een complot in al die Afrikanen die hier komen.quote:Op maandag 14 december 2015 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Ah, onze huis-Stormfronter.quote:Op maandag 14 december 2015 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Gratis reclame.quote:Op maandag 14 december 2015 09:51 schreef Heilwasser het volgende:
Hier moest ik om giechelen:
Loodgieter ziet auto terug in IS video
[ afbeelding ]
Kennelijk wordt 'ie nu bedreigd door Amerikaanse patriotten.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 09:51 schreef Heilwasser het volgende:
Hier moest ik om giechelen:
Loodgieter ziet auto terug in IS video
[ afbeelding ]
Laagschedeligen, you gotta love 'em.quote:Mark Oberholtzer krijgt tot zo'n 200 haattelefoontjes per dag. Daarin wordt hij uitgemaakt voor terrorist en verrader. Ook wordt hij bedreigd.
Heerlijk volk.quote:Op maandag 14 december 2015 09:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Laagschedeligen, you gotta love 'em.
Ik heb ook nooit gesnapt wat zulke mensen bezield inderdaad. Dat je boos kan, maar dat je dan ook nog de energie hebt om de telefoon of de pen op te pakken om mensen te bedreigen die er als je langer dan dan 0,000001 seconde nadenkt, toch echt helemaal niks mee te maken hebben, gaat me echt boven mijn pet.quote:Op maandag 14 december 2015 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk volk.
Mooiste vond ik het volk dat landgenoten die in een Suzuki Swift reden liep te bedreigen, nadat Karst T met diezelfde auto richting het Koningshuis peerde.
Hoe weinig moet er dan gebeuren in je hoofd?
Je moet wat te doen hebben zo op een dag.quote:Op maandag 14 december 2015 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gesnapt wat zulke mensen bezield inderdaad. Dat je boos kan, maar dat je dan ook nog de energie hebt om de telefoon of de pen op te pakken om mensen te bedreigen die er als je langer dan dan 0,000001 seconde nadenkt, toch echt helemaal niks mee te maken hebben, gaat me echt boven mijn pet.
Je kunt je prima vermaken met in je voortuin zitten en blikbier wegtikken, nochtans. Of anders gewoon lekker aan je Golf Mk3 sleutelen.quote:Op maandag 14 december 2015 10:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet wat te doen hebben zo op een dag.
Je kunt sowieso moeilijk onderschatten hoe achterlijk een groot deel van de mensheid is.quote:Op maandag 14 december 2015 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk volk.
Mooiste vond ik het volk dat landgenoten die in een Suzuki Swift reden liep te bedreigen, nadat Karst T met diezelfde auto richting het Koningshuis peerde.
Je zou veldonderzoek kunnen doen bij een optreden van de Toppers.quote:Op maandag 14 december 2015 10:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je kunt sowieso moeilijk onderschatten hoe achterlijk een groot deel van de mensheid is.
Prima user. Altijd eerlijk en nieuwsgierig.quote:
En zo zuinig met energiequote:Op maandag 14 december 2015 10:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Prima user. Altijd eerlijk en nieuwsgierig.
Cultheld, sowieso.quote:Op maandag 14 december 2015 10:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Prima user. Altijd eerlijk en nieuwsgierig.
Die zag ik gister ook al. Die Brendan heeft wel meteen wereldfaam gemaakt.quote:Op maandag 14 december 2015 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat blijftquote:Op maandag 14 december 2015 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk volk.
Of wat dacht je van die man die haatmails had ontvangen omdat hij op een foto onterecht werd aangewezen als Kars T? Ik bedoel, je weet de dader is dood, waarom dan in godsnaam die haatmails?quote:Op maandag 14 december 2015 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |