Jij hebt niet gelezen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef BasEnAad het volgende:
Want heteromannen denken niet de hele dag aan seks?
Nee, want dan waren er geen tieten meer: dus alleen BIERquote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als er alleen maar mannen waren, heetten alle cafés wel degelijk 'bier en tieten'.
Alsof alle homo's de hele dag aan je willen zitten. Alle vrouwen zitten toch ook niet de hele dag aan je?quote:Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Goeie topique. Ze mogen bij mij in de buurt zijn als ze maar van me afblijven en opbokken met dat zwabberende handje en die nichtentaal want dan ben ik er gauw klaar mee.
Dus omdat je man bent willen ze je automatisch aanraken? Ook homo's vallen niet op alle mannen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Goeie topique. Ze mogen bij mij in de buurt zijn als ze maar van me afblijven en opbokken met dat zwabberende handje en die nichtentaal want dan ben ik er gauw klaar mee.
neequote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef BasEnAad het volgende:
Want heteromannen denken niet de hele dag aan seks?
Bij mij wel.quote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef Paxcon het volgende:
Alle vrouwen zitten toch ook niet de hele dag aan je?
Ook dat laatste mogen ze helemaal zelf weten. Moeten alternatieven mensen ook maar geen alternatieve kleren meee dragen en voetbalsupporters geen club shirt meer omdat ze er 'te koop mee lopen'?quote:Op maandag 7 december 2015 12:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Of je het nou vies of niet vind maakt niet uit. Die mensen mogen opzich doen wat ze willen.
Maar ze moeten inderdaad niet te koop ermee gaan lopen. En het lekker voor zich houden.
Het is niet iets normaals. Je hoeft niet te koop te gaan lopen met een aandoening en er trots op te zijn. En opzich zou het mij niet zo uitmaken hoor. Ik ben echt heel tolerant wat dat betreft.quote:Op maandag 7 december 2015 12:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook dat laatste mogen ze helemaal zelf weten. Moeten alternatieven mensen ook maar geen alternatieve kleren meee dragen en voetbalsupporters geen club shirt meer omdat ze er 'te koop mee lopen'?
Je zegt tolerant te zijn maar noemt het een aandoening?quote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het is niet iets normaals. Je hoeft niet te koop te gaan lopen met een aandoening en er trots op te zijn. En opzich zou het mij niet zo uitmaken hoor. Ik ben echt heel tolerant wat dat betreft.
Maar mede door de media word het door de strotten van onze jeugd geduwd, en dat vind ik echt niet kunnen.
Heel erg tolerant inderdaad. Meer tolerant dan de meeste mensen die tolerant zeggen te zijn maar achter hun rug om toch nare opmerkingen maken. Dit geld overigens voor heel veel dingen als het op tolerantie aankomt.quote:Op maandag 7 december 2015 12:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je zegt tolerant te zijn maar noemt het een aandoening?
Hehe
Klopt deze zin wel?quote:Op maandag 7 december 2015 12:18 schreef Bapple het volgende:
de homo maakt achterlijke vrouwelijke bewegingen waarvan alleen een hermafreut die zijn/haar eigen piemel in haar kontje steekt om de baarmoeder te bevredigen.
Om even een voorbeeld te nemen:quote:Op maandag 7 december 2015 12:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe
die twee hebben niet zo veel met elkaar te makenquote:Op maandag 7 december 2015 12:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |