Jij hebt niet gelezen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef BasEnAad het volgende:
Want heteromannen denken niet de hele dag aan seks?
Nee, want dan waren er geen tieten meer: dus alleen BIERquote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als er alleen maar mannen waren, heetten alle cafés wel degelijk 'bier en tieten'.
Alsof alle homo's de hele dag aan je willen zitten. Alle vrouwen zitten toch ook niet de hele dag aan je?quote:Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Goeie topique. Ze mogen bij mij in de buurt zijn als ze maar van me afblijven en opbokken met dat zwabberende handje en die nichtentaal want dan ben ik er gauw klaar mee.
Dus omdat je man bent willen ze je automatisch aanraken? Ook homo's vallen niet op alle mannen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Goeie topique. Ze mogen bij mij in de buurt zijn als ze maar van me afblijven en opbokken met dat zwabberende handje en die nichtentaal want dan ben ik er gauw klaar mee.
neequote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef BasEnAad het volgende:
Want heteromannen denken niet de hele dag aan seks?
Bij mij wel.quote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef Paxcon het volgende:
Alle vrouwen zitten toch ook niet de hele dag aan je?
Ook dat laatste mogen ze helemaal zelf weten. Moeten alternatieven mensen ook maar geen alternatieve kleren meee dragen en voetbalsupporters geen club shirt meer omdat ze er 'te koop mee lopen'?quote:Op maandag 7 december 2015 12:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Of je het nou vies of niet vind maakt niet uit. Die mensen mogen opzich doen wat ze willen.
Maar ze moeten inderdaad niet te koop ermee gaan lopen. En het lekker voor zich houden.
Het is niet iets normaals. Je hoeft niet te koop te gaan lopen met een aandoening en er trots op te zijn. En opzich zou het mij niet zo uitmaken hoor. Ik ben echt heel tolerant wat dat betreft.quote:Op maandag 7 december 2015 12:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook dat laatste mogen ze helemaal zelf weten. Moeten alternatieven mensen ook maar geen alternatieve kleren meee dragen en voetbalsupporters geen club shirt meer omdat ze er 'te koop mee lopen'?
Je zegt tolerant te zijn maar noemt het een aandoening?quote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het is niet iets normaals. Je hoeft niet te koop te gaan lopen met een aandoening en er trots op te zijn. En opzich zou het mij niet zo uitmaken hoor. Ik ben echt heel tolerant wat dat betreft.
Maar mede door de media word het door de strotten van onze jeugd geduwd, en dat vind ik echt niet kunnen.
Heel erg tolerant inderdaad. Meer tolerant dan de meeste mensen die tolerant zeggen te zijn maar achter hun rug om toch nare opmerkingen maken. Dit geld overigens voor heel veel dingen als het op tolerantie aankomt.quote:Op maandag 7 december 2015 12:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je zegt tolerant te zijn maar noemt het een aandoening?
Hehe
Klopt deze zin wel?quote:Op maandag 7 december 2015 12:18 schreef Bapple het volgende:
de homo maakt achterlijke vrouwelijke bewegingen waarvan alleen een hermafreut die zijn/haar eigen piemel in haar kontje steekt om de baarmoeder te bevredigen.
Om even een voorbeeld te nemen:quote:Op maandag 7 december 2015 12:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe
die twee hebben niet zo veel met elkaar te makenquote:Op maandag 7 december 2015 12:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe
Mijn 'hetero-brein' heeft ook weinig behoefte aan seks tussen de meeste hetero's. Want laten we eerlijk zijn, het leeuwendeel van de mensen is gewoon onaantrekkelijk (te oud/te jong/te dik/te dun etc. etc.).quote:Op maandag 7 december 2015 12:18 schreef Bapple het volgende:
Toch heb ik problemen met het praktiseren van homofilie, omdat ik met mijn hetero-brein vies vind. Jullie homo's vinden hetero-sex toch ook vies (if not: wees dan lekker hetero)?
Te jong?quote:Op maandag 7 december 2015 12:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mijn 'hetero-brein' heeft ook weinig behoefte aan seks tussen de meeste hetero's. Want laten we eerlijk zijn, het leeuwendeel van de mensen is gewoon onaantrekkelijk (te oud/te jong/te dik/te dun etc. etc.).
en zo zijn ook homo's gewoon niet aantrekkelijk. en nee, ik ben geen homo als hetero man kan je dat ook zien. maar als je je dan ook nog zo ga gedragen! tsjongejongejongejonge, ik moet soms echt bijna overgeven van homo's. Als ze zich normaal gedragen, zoals een hetero dan heb ik echt geen moeite met homo's. Maar ik ga toch ook bijvoorbeeld geen hetero-pride-canal-tour houden? Of in het nieuws zeggen dat ik niet aangenomen ben in een homobar omdat ik hetero ben?quote:Op maandag 7 december 2015 12:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mijn 'hetero-brein' heeft ook weinig behoefte aan seks tussen de meeste hetero's. Want laten we eerlijk zijn, het leeuwendeel van de mensen is gewoon onaantrekkelijk (te oud/te jong/te dik/te dun etc. etc.).
Ik zit gewoon weer te reageren op een troll. Waarom doe ik dat eigenlijk?quote:Op maandag 7 december 2015 12:41 schreef Bapple het volgende:
[..]
en zo zijn ook homo's gewoon niet aantrekkelijk. en nee, ik ben geen homo als hetero man kan je dat ook zien. maar als je je dan ook nog zo ga gedragen! tsjongejongejongejonge, ik moet soms echt bijna overgeven van homo's. Als ze zich normaal gedragen, zoals een hetero dan heb ik echt geen moeite met homo's. Maar ik ga toch ook bijvoorbeeld geen hetero-pride-canal-tour houden? Of in het nieuws zeggen dat ik niet aangenomen ben in een homobar omdat ik hetero ben?
Verveling waarschijnlijkquote:Op maandag 7 december 2015 12:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon weer te reageren op een troll. Waarom doe ik dat eigenlijk?
Ik troll niet?quote:Op maandag 7 december 2015 12:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Geenzininwerkuritus ben ik bang.
Ik weet nog een aantal jaar terug. Toen kwam er een soort Klaagbaak 2.0 omdat Klaagbaak een soort 2e ONZ was geworden.quote:Op maandag 7 december 2015 12:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon weer te reageren op een troll. Waarom doe ik dat eigenlijk?
Dat is nooit geslaagd geweest. Juist de leuke painttopics mochten niet meer, zelfs niet als er wel een serieuze klacht onder zat. En dit soort topics mogen wel. Immers we weten natuurlijk niet zeker of het een troll is..quote:Op maandag 7 december 2015 12:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik weet nog een aantal jaar terug. Toen kwam er een soort Klaagbaak 2.0 omdat Klaagbaak een soort 2e ONZ was geworden.
Ben een tijdje niet op FOK! geweest maar lijkt erop dat we weer terug bij af zijn.
quote:Op maandag 7 december 2015 12:46 schreef Bapple het volgende:
Altijd, altijd altijd. Met uitzonderingen daargelaten.
Ja dat vond ik soms wel jammer. Dan had ik in mijn ogen een serieuze klacht en dan werd het topic gesloten. Waarom weet ik niet eens.quote:Op maandag 7 december 2015 12:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is nooit geslaagd geweest. Juist de leuke painttopics mochten niet meer, zelfs niet als er wel een serieuze klacht onder zat. En dit soort topics mogen wel. Immers we weten natuurlijk niet zeker of het een troll is..
Als iemand dit zegt weet je eigenlijk al van te voren dat die persoon a) niet al te slim is en b) wél iets tegen homo's heeft.quote:
Dat is er inderdaad eentje in de categorie 'ik ben geen racist, maar....'quote:Op maandag 7 december 2015 12:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als iemand dit zegt weet je eigenlijk al van te voren dat die persoon a) niet al te slim is en b) wél iets tegen homo's heeft.
oja, en vergelijk m eens met: ik heb niks tegen sex, maar wel tegen poepsex.quote:Op maandag 7 december 2015 12:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als iemand dit zegt weet je eigenlijk al van te voren dat die persoon a) niet al te slim is en b) wél iets tegen homo's heeft.
garpigquote:
Domheid ook niet en dat etaleer jij ook voortdurend.quote:Op maandag 7 december 2015 13:17 schreef Bapple het volgende:
Homofilie kun je niks aan doen, maar het zo onnodig overdrijven wel.
Nee, dit is een goede quote, zeg!quote:Op maandag 7 december 2015 13:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Domheid ook niet en dat etaleer jij ook voortdurend.
Waarom heb ik nou het idee dat jij uit de omgeving van Harderwijk komtquote:Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Weet ik veel, vertel jij maar. Ik kom daar in ieder geval niet vandaan.quote:Op maandag 7 december 2015 13:48 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou het idee dat jij uit de omgeving van Harderwijk komt??
Jup!quote:
Dit vind ik geen opmerkelijk bordje om boven een kroeg te hangen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee, want dan waren er geen tieten meer: dus alleen BIER
nee maar als je 3 homos aan de bar ziet zitten - dat zie je ook wel directquote:Op maandag 7 december 2015 14:39 schreef Bowero het volgende:
[..]
Dit vind ik geen opmerkelijk bordje om boven een kroeg te hangen.
Je bedoeld dat ze zich als het gros van de heteromannen gedragen alleen dan naar andere mannen toe?quote:Op maandag 7 december 2015 12:46 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik troll niet?
Ik vind homo's vies, en alleen omdat ze ALTIJD sexueelgetint moeten zijn. Altijd, altijd altijd.
Met uitzonderingen daargelaten.
Kom jij alleen in Gaybars ofzo?quote:Op maandag 7 december 2015 12:46 schreef Bapple het volgende:
Ik vind homo's vies, en alleen omdat ze ALTIJD sexueelgetint moeten zijn. Altijd, altijd altijd.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 7 december 2015 12:18 schreef Bapple het volgende:
Normale' café's noem je toch ook niet 'Lekker Likken', of 'Bier en Tieten'?
Dat komt omdat je er dus blijkbaar van uitgaat dat iedereen die niet provoceert, het uitdraagt of koketteert geen homo is.quote:Op maandag 7 december 2015 15:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Een deel van het homo-zijn bestaat eruit dat je dat voortdurend moet uitdragen, moet provoceren, koketteren, e.d.
Inderdaad, en dat vind ik vies.quote:Op maandag 7 december 2015 15:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze zich als het gros van de heteromannen gedragen alleen dan naar andere mannen toe?
Nee, er zijn uitzonderingen. Maar gays zjin altijd bijzonder.quote:Op maandag 7 december 2015 15:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Kom jij alleen in Gaybars ofzo?
Omdat dat niet echt normaal is.quote:
Nee, het is een man, of vrouw.quote:Op maandag 7 december 2015 15:29 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar om antwoord te geven: je kan die homo's waar je op doelt vtoch ook gewoon zien als een soort 'derde geslacht' of zo dan. Het zit nu eenmaal een beetje tussen man en vrouw in. Deal with it...
Dit.quote:Op maandag 7 december 2015 15:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ik deel de opvatting van TS.
Een deel van het homo-zijn bestaat eruit dat je dat voortdurend moet uitdragen, moet provoceren, koketteren, e.d. Alsof het homo-zijn tegelijkertijd ook hun belangrijkste hobby is.
Voor de hetero is dat niet altijd prettig om te moeten aanschouwen. Op de publieke omroep zijn er ook veel te veel homo's te zien. Voor mij een van de redenen, naast andere, om daar bijna niet meer naar te kijken. Teveel Paul de Leeuw's, Carlo Boshart's, Nico de Tuiman's, etc.
ik vind het altijd niet prettig, of het nu naar mannen of naar vrouwen toe is.quote:
dit, maar ik denk dat homo mannen - hetero mannen ongeveer 95% - 45% is. En dat scheelt een heleboel.quote:Op maandag 7 december 2015 15:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik vind het altijd niet prettig, of het nu naar mannen of naar vrouwen toe is.
Nee, helemaal niet. Het maakt mij niet uit of iemand homo is, of hetero, of lesbisch, bi, gerontofiel, necrofiel, of wat dan ook.quote:Op maandag 7 december 2015 15:31 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er dus blijkbaar van uitgaat dat iedereen die niet provoceert, het uitdraagt of koketteert geen homo is.
Dat jij alleen bij de extravagante homo's denkt dat ze homoseksueel zijn, betekent niet dat er niet legio homo's zijn die er 'normaal' uitzien. Die zijn er namelijk genoeg, maar daar zie jij het gewoon niet aan af.quote:Op maandag 7 december 2015 15:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Een deel van het homo-zijn bestaat eruit dat je dat voortdurend moet uitdragen, moet provoceren, koketteren, e.d. Alsof het homo-zijn tegelijkertijd ook hun belangrijkste hobby is.
Voor de hetero is dat niet altijd prettig om te moeten aanschouwen. Op de publieke omroep zijn er ook veel te veel homo's te zien. Voor mij een van de redenen, naast andere, om daar bijna niet meer naar te kijken. Teveel Paul de Leeuw's, Carlo Boshart's, Nico de Tuiman's, etc.
Dat is inderdaad erg tof.quote:Op maandag 7 december 2015 16:13 schreef nietzman het volgende:
Ach, hier in de buurt heb je een homomannenkoor wat 'zangzaad' heet. En eerlijk is eerlijk, die naam is het beste ooit. In ooit.
Dit is echt een super goede opmerking.quote:Op maandag 7 december 2015 16:41 schreef probeer het volgende:
En och.. Een homoseksueel kan helemaal niets aan zijn voorkeur doen. Een christen daarentegen..
dat is twee keer. je bent wel erg gefrustreerd he?quote:Op maandag 7 december 2015 16:33 schreef probeer het volgende:
TS is homofoob, ook al zegt hij tegen zichzelf van niet.
Ff serieus, waarom doen de meeste homo's zo extravagant? Waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 7 december 2015 16:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat jij alleen bij de extravagante homo's denkt dat ze homoseksueel zijn, betekent niet dat er niet legio homo's zijn die er 'normaal' uitzien. Die zijn er namelijk genoeg, maar daar zie jij het gewoon niet aan af.
Kortom, je bent kortzichtig en op basis daarvan ook nog eens erg generaliserend.
Dit is wel een terechte klacht. Vooral die "De Trut".quote:Op maandag 7 december 2015 12:18 schreef Bapple het volgende:
Namen van bijvoorbeeld gaybars: 'De Lollipop', 'PRIK', 'Men Inc.' en bijvoorbeeld 'De Trut' komen best veel voor.
Nee, vind jou gewoon een enorme sukkel.quote:Op maandag 7 december 2015 16:53 schreef Bapple het volgende:
[..]
dat is twee keer. je bent wel erg gefrustreerd he?
De meeste homo's zijn niet extravagant. En de meeste negers zeuren ook niet. Daarom hoor je hen niet en blijven de aandachttrekkers over waarover jij klaagt.quote:Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ff serieus, waarom doen de meeste homo's zo extravagant? Waar komt dat vandaan?
Ik vind het net negers hoor, die doen ook vaak zo overdreven: alsof ze gediscrimineerd worden. Doe gewoon normaal, dan heb ik geen enkel probleem met je. Maar als je zo extravagant (jouw woord) doet, flikekr lekker op!
Geen flauw idee. Moeten ze toch lekker zelf weten?quote:Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ff serieus, waarom doen de meeste homo's zo extravagant? Waar komt dat vandaan?
Ik vind het net negers hoor, die doen ook vaak zo overdreven: alsof ze gediscrimineerd worden. Doe gewoon normaal, dan heb ik geen enkel probleem met je. Maar als je zo extravagant (jouw woord) doet, flikekr lekker op!
Dit dus.quote:Op maandag 7 december 2015 17:10 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De meeste homo's zijn niet extravagant. En de meeste negers zeuren ook niet. Daarom hoor je hen niet en blijven de aandachttrekkers over waarover jij klaagt.
Waar maak jij je zo druk om?quote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het is niet iets normaals. Je hoeft niet te koop te gaan lopen met een aandoening en er trots op te zijn. En opzich zou het mij niet zo uitmaken hoor. Ik ben echt heel tolerant wat dat betreft.
Maar mede door de media word het door de strotten van onze jeugd geduwd, en dat vind ik echt niet kunnen.
Met die instelling kunnen ze ook wel nazi marsmuziek uitzenden en beelden van Stalin gaan plaatsen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef FL_Freak het volgende:
User 47737281 die dezelfde discussie probeert te starten.
Je hoeft niet naar die cafés en je hoeft niet te kijken naar die 'overdreven homos' op TV.
Dus als je het allemaal niets vindt kun je het allemaal makkelijk ontwijken.
Wat bedoel je nou eigenlijk precies met provoceren ?quote:Op maandag 7 december 2015 15:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ik zou er met een boog omheen lopen. Misschien ben ik bekrompen.quote:Op maandag 7 december 2015 17:49 schreef Mylene het volgende:
EJ Johnson, de zoon van Magic Johnson.
[ afbeelding ]
De wereld zou heel saai zijn zonder jongens als deze, ik hou er van.
quote:Op maandag 7 december 2015 17:56 schreef Pulzzar het volgende:
Dan is deze clip leuker
Na zoveel gay is nu weer tijd voor heteroseksuele lusten die bevredigd zullen worden bij het zien van deze blonde mevrouw met bril en spannende outfit.
Doe mij dan maar een saaie wereld. Sorry, maar ik vind dit echt helemaal niks.quote:Op maandag 7 december 2015 17:49 schreef Mylene het volgende:
Vind ik ook, niet dat ik erop zit te wachten om het te zien, maar het stoort me verder ook helemaal niet, mensen die beweren er last van hebben zijn gewoon zeikerds.quote:Op maandag 7 december 2015 17:49 schreef Mylene het volgende:
*knip.
Nope, maar het is toch wel vrij bekend dat homo's vaak echt meer outgoing zijn dan vrouwen wat dat betreft...quote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus omdat je man bent willen ze je automatisch aanraken? Ook homo's vallen niet op alle mannen.
Wat maakt het nou uit?quote:Op maandag 7 december 2015 18:59 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Nope, maar het is toch wel vrij bekend dat homo's vaak echt meer outgoing zijn dan vrouwen wat dat betreft...
Maar dat is toch prima? Lange leve de homofilie! Alleen dit liever niet de hele dag tentoonspreiden, daar ging dit topic over.quote:Op maandag 7 december 2015 16:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat jij alleen bij de extravagante homo's denkt dat ze homoseksueel zijn, betekent niet dat er niet legio homo's zijn die er 'normaal' uitzien. Die zijn er namelijk genoeg, maar daar zie jij het gewoon niet aan af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |