Wie zegt dat ik zelf niet ga?quote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik niet ik ben gebroken![]()
waarom ga je zelf niet?
mijn favoriete L.P.quote:Op zondag 13 december 2015 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, hopelijk is het beter/leuker dan de Earring gisteren...
Heb ik nog niet eens gedaan, kan je nagaanquote:Op zondag 13 december 2015 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest eerst goegelen om te kijken wie het zijn
Geen idee.. Heb niet geluisterdquote:Op zondag 13 december 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik nog niet eens gedaan, kan je nagaan![]()
én is ut wat?
Sjoef gaat niet, dan moet ie naar buiten.quote:Op zondag 13 december 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
én is ut wat?
Valt ook niet meequote:Op zondag 13 december 2015 18:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sjoef gaat niet, dan moet ie naar buiten.
tssssssskkkkkk , ja dát is verquote:Op zondag 13 december 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal aan de andere kant van de stad....
Is de accu van je fiets leeg?quote:Op zondag 13 december 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal aan de andere kant van de stad....
Met de lichtshow er bij wel fijn voor epileptische personen...quote:Op zondag 13 december 2015 18:06 schreef FANN het volgende:
Ik vind het wel fijne muziekmaar liever gewoon thuis luisteren dan
quote:Op zondag 13 december 2015 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de lichtshow er bij wel fijn voor epileptische personen...
gewoon fakenquote:
quote:Op zondag 13 december 2015 18:17 schreef sacha het volgende:
[..]
JA GOFFER, DAT LIGT NU ALLEMAAL IN DIE KUTGANGKAST
quote:
ik zit nu bij Tiesto Hutquote:
quote:Op zondag 13 december 2015 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
wil je écht?
dan is zo'n eiland wel weer balen
Tiësto vergelijken met Faithless.quote:
Maar ik mag het toch wel beide leuk vinden?quote:Op zondag 13 december 2015 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tiësto vergelijken met Faithless.![]()
Tiësto draait plaatjes, Faithless is een band.
Aan zijn ogen te zien heeft ie mogelijk 'iets' gerookt.quote:
Slaaptekort johquote:Op zondag 13 december 2015 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aan zijn ogen te zien heeft ie mogelijk 'iets' gerookt.![]()
Ik had dat twee weken geleden, waardoor ik schreeuwend wakker werd, maar ik kan nooit schreeuwen in mijn slaap, dus dat klonk als een oerkreet volgens mijn man.quote:Op zondag 13 december 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
Ik had vannacht trouwens een nachtmerrie, tering![]()
ging over een moordenaar en een hele nare ook nog, maar ik zou het niet meer kunnen
navertellen wat er allemaal gebeurde
quote:Op zondag 13 december 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had dat twee weken geleden, waardoor ik schreeuwend wakker werd, maar ik kan nooit schreeuwen in mijn slaap, dus dat klonk als een oerkreet volgens mijn man.
Ik kon nog precies navertellen hoe of wat
quote:Op zondag 13 december 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
ik droomde laatst dat de Postbode de Aap had uitgedost met een Pipi Langkous outfit, en in elke kroeg waar hij kwam de Aap zijn gestolen waren liet verkopen...
Dat is pas een creatieve droomquote:Op zondag 13 december 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
ik droomde laatst dat de Postbode de Aap had uitgedost met een Pipi Langkous outfit, en in elke kroeg waar hij kwam de Aap zijn gestolen waren liet verkopen...
nee, ik ging mijn Aap zoekenquote:Op zondag 13 december 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je dan als je wakker wordt boos op die postbode?
ah... dat kan ookquote:
Misschien is er tķch nog iemand die mee wil, duidelijker kon ik de TT niet makenquote:Op zondag 13 december 2015 19:05 schreef sacha het volgende:
maar hoe dan ook, veel plezier vanavond meneer MM!
Want je hebt last?quote:Op zondag 13 december 2015 19:07 schreef FANN het volgende:
Ik wil Zlippo's
http://www.zlippo.nl/unieke-slippers
En wat kan er uniek zijn aan een slipperquote:
De zoolquote:Op zondag 13 december 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat kan er uniek zijn aan een slipper
ditte...quote:Op zondag 13 december 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat kan er uniek zijn aan een slipper
Tring hč.... ¤ 182,50quote:Op zondag 13 december 2015 19:07 schreef FANN het volgende:
Ik wil Zlippo's
http://www.zlippo.nl/unieke-slippers
Ik ben ook een lastige met zolen, draag ook altijd inlegzooltjes die zich naar je eigen voetzolen vormen, want voeten zijn indd uniek.quote:
Fann is een dure, niets dan het beste van het beste voor haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Voor mijn voetjes wel jaquote:Op zondag 13 december 2015 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann is een dure, niets dan het beste van het beste voor haar.
quote:Op zondag 13 december 2015 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Don't worry, mijn inkomen is nog steeds het hoogstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zo de goedkoopste die ik tegenkwam, de meeste podotherapeuten vragen er meer voor, en ook nog een flink bedrag voor onderzoek/aanmeten.... je bent bij sommigen gewoon ¤ 300 kwijtquote:Op zondag 13 december 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
Ik zocht me trouwens rot naar de prijs![]()
maar mooi dat ik het nu weet
Nah... ik ga wel eens informeren hoe het zitquote:Op zondag 13 december 2015 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is zo de goedkoopste die ik tegenkwam, de meeste podotherapeuten vragen er meer voor, en ook nog een flink bedrag voor onderzoek/aanmeten.... je bent bij sommigen gewoon ¤ 300 kwijt
goffer, arme Griekquote:Op zondag 13 december 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Don't worry, mijn inkomen is nog steeds het hoogst
De hele dag thuis zitten en toch meer inkomen hebben dan die Griek?quote:Op zondag 13 december 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nou ja, heeft hij ook weer baat bij moet je maar denken
Nee, niet eens, ik had een goede baanquote:Op zondag 13 december 2015 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De hele dag thuis zitten en toch meer inkomen hebben dan die Griek?
Ik gok op huisdealert.
Was ook een geintje....quote:Op zondag 13 december 2015 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet eens, ik had een goede baan
quote:Op zondag 13 december 2015 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn man per ongeluk drie keer buiten gesloten dit weekend
Elke keer was het na een frisse neus halenop balkon, ik ging daarna als eerste naar binnen en bleef hij nog even op het balkon. Ik schuif dan de pui weer dicht en als automatisme zet ik de greep van de pui omhoog, waardoor de deur meteen op slot gaat.
De eerste keer had hij het meteen in de gaten en klopte op de pui, maar ik hoorde het niet en liep meteen door richting badkamer om te gaan douchen, heeft hij een kwartier op balkon staan wachten tot ik klaar was
Doe hem de groeten, ik gaat etenquote:Op zondag 13 december 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was ook een geintje....![]()
Ah, daar is de baardaap.
dan heeft ie een kut salaris of werkt niet fulltimequote:Op zondag 13 december 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nou ja, heeft hij ook weer baat bij moet je maar denken
Hij heeft geen pyjamaquote:Op zondag 13 december 2015 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik hoop dat ie tenminste zijn pyama aanhad
quote:Op zondag 13 december 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
dan heeft ie een kut salaris of werkt niet fulltime
om eerlijk te zijn welquote:Op zondag 13 december 2015 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
(Jij dacht natuurlijk meteen weer aan de na-de-seks-peuk)![]()
Maar ik heb juist het idee dat jouw Griek altijd aan het werk isquote:
allemaal shitquote:Op zondag 13 december 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
én is ut wat?
deze is goed:quote:
Buitenvrouw. Kan niet andersquote:Op zondag 13 december 2015 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik heb juist het idee dat jouw Griek altijd aan het werk is
Groot gelijkquote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zodra de zon schijnt is hij aan het buurten..
quote:Op zondag 13 december 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
TRU / Terugkeer op Fok na lange fysieke ellende en na onaardse genezing!
ik blijf er bijna in!
quote:Op zondag 13 december 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
TRU / Terugkeer op Fok na lange fysieke ellende en na onaardse genezing!
ik blijf er bijna in!
quote:Af en toe was het pijnlijk maar het voelde wel goed aan.
Je zou ook in een graancirkel kunnen schijten en afwachten wat er dan gaat gebeuren.....quote:Op zondag 13 december 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
Ik ga meestal naar het toilet als ik darmklachten heb
quote:Op zondag 13 december 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zou ook in een graancirkel kunnen schijten en afwachten wat er dan gaat gebeuren.....
Maar het seizoen is toch voorbij en de oogst is binnen gehaald...quote:Op zondag 13 december 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zou ook in een graancirkel kunnen schijten en afwachten wat er dan gaat gebeuren.....
Geen idee...quote:Op maandag 14 december 2015 00:09 schreef sjampoeh het volgende:
Wat is er nu uitgekomen ..
TRU / Voorspellingen 2015
edit:quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
Dat mag ook onder een spoiler... Meestal net iets te veel leesvoer voor hier
En het voorspelt alleen hel en verdoemenis.quote:Op maandag 14 december 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
Dat mag ook onder een spoiler... Meestal net iets te veel leesvoer voor hier
Vraag me af of t echt in 2011 geschreven isquote:Op maandag 14 december 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En het voorspelt alleen hel en verdoemenis.
Overstromingen in Limburg is iig complete onzin.quote:Op maandag 14 december 2015 00:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Vraag me af of t echt in 2011 geschreven is
tjaar is nog niet omquote:Op maandag 14 december 2015 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overstromingen in Limburg is iig complete onzin.
En welke steden kunnen dan overstromen en met welk water?quote:
Weet ik veel,ben geen paragnostquote:Op maandag 14 december 2015 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En welke steden kunnen dan overstromen en met welk water?
Joh, in Limburg is amper water, op de Maas na en die stroomt richting zee.quote:
Maar toch..onder de rivierenquote:Op maandag 14 december 2015 01:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, in Limburg is amper water, op de Maas na en die stroomt richting zee.
Gelukkig valt regen naar beneden.quote:Op maandag 14 december 2015 01:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ok...dan dikke stortregen..en anders klopt t gewoon niet
Ik geloof het ook niet zo..Als t echt bestond gingen mensen er wel naar handelenquote:Op maandag 14 december 2015 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig valt regen naar beneden.
Maar serieus, dat stukje is gewoon voorspelbaar, dat noem ik geen voorspellingen.
Het zijn de reiskosten die enorm aantikken.quote:
Ik reis ook weinig....quote:Op maandag 14 december 2015 02:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn de reiskosten die enorm aantikken.
Wat mij betreft flikkeren ze gasten die zich schuldig maken aan zulke praktijken linea recta de grens over, voor mijn part de Noordzee in.quote:Homoseksuele asielzoekers worden belaagd in noodopvanglocaties en azc's, op veel grotere schaal dan eerder bekend was.
Welke film heb je gezien?quote:Op maandag 14 december 2015 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reis ook weinig....
Laters Film is klaar en ik ga pitten
Een avondje met Henk Krol opsluiten, is ook een strafquote:Op maandag 14 december 2015 10:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij betreft flikkeren ze gasten die zich schuldig maken aan zulke praktijken linea recta de grens over, voor mijn part de Noordzee in.
Ik zag laatst een 'interview' met zo'n eikel, die gast had volgens mij het intellect van een aardappel, althans, veel zinnigs kwam er niet uit.
waarom is het toevallig dat ik die Kerstman leuk vind?quote:
Ik vond hem ook wat tegenvallen...quote:Op maandag 14 december 2015 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh....... ik ben niet zo van de bond films eigenlijk
Als je er één gezien hebt dan heb je ze eigenlijk al allemaal gezien.quote:Op maandag 14 december 2015 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh....... ik ben niet zo van de bond films eigenlijk
Jaquote:Op maandag 14 december 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je er één gezien hebt dan heb je ze eigenlijk al allemaal gezien.
Dat dus, steeds een andere boef, maar het blijft 'dezelfde' film.quote:Op maandag 14 december 2015 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja![]()
Het zijn alleen steeds verschillende mannetjes
Weer druks en 8 seizoenen..... Pfff Schijnt ook NP tv geweest te zijn, maar ik kan het me niet herinneren..quote:Op maandag 14 december 2015 11:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze week beginnen we aan Weeds via Netflix
https://nl.wikipedia.org/wiki/Weeds
Ik ben benieuwd
hoeft niet in één avondquote:Op maandag 14 december 2015 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer druks en 8 seizoenen..... Pfff Schijnt ook NP tv geweest te zijn, maar ik kan het me niet herinneren..
Welke Bond vond jij het leuks, het mannetje bedoel ik....quote:Op maandag 14 december 2015 11:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, steeds een andere boef, maar het blijft 'dezelfde' film.
Misschien een verrassing, maar ik ben niet zo van Bond, en na Roger Moore ben ik helemaal afgehaakt, ik heb er daarna dus geen enkele meer gezien.quote:Op maandag 14 december 2015 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke Bond vond jij het leuks, het mannetje bedoel ik....
Roger Moore heeft in elke serie dezelfde gezichtsuitdrukkingquote:Op maandag 14 december 2015 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien een verrassing, maar ik ben niet zo van Bond, en na Roger Moore ben ik helemaal afgehaakt, ik heb er daarna dus geen enkele meer gezien.
Alleen Connery en Moore vond ik enigszins grappig.quote:
Daarom geschikt voor Bondquote:Op maandag 14 december 2015 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Roger Moore heeft in elke serie dezelfde gezichtsuitdrukking![]()
eigenlijk géén gezichtsuitdrukking zeg maar
Ursula Andress deed toch wel het meeste stof opwaaienquote:
Deze Francaise Lea Sedouxquote:Op maandag 14 december 2015 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie was dat? jij hebt net de film gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze Francaise Lea SedouxNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
E is maar één sterquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 18:13 schreef Treehut362 het volgende:
1 bitterbal bereid 87kcalEn hoeveel heb je naar binnen gewerkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 18:13 schreef Treehut362 het volgende:
1 bitterbal bereid 87kcalOnbereid zijn ze 40 kcal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een eeuwig dilemma, een enkele of een dubbele portie...
Ben je een fatso dan?quote:Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onbereid zijn ze 40 kcal.
Een eeuwig dilemma, een enkele of een dubbele portie...
Nulquote:Op maandag 14 december 2015 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoeveel heb je naar binnen gewerkt?
zo met de feestdagenquote:Op maandag 14 december 2015 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah het was gewoon een wetenswaardigheid..
1 appel is al 10 minutenquote:Op maandag 14 december 2015 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
zo met de feestdagen
1 bitterbal is 20 minuten hardlopen
Dus als ik 2 uur hard loop, heb ik een portie van 6 heerlijke bitterballen bij elkaar gelopen.quote:Op maandag 14 december 2015 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
zo met de feestdagen
1 bitterbal is 20 minuten hardlopen
calorieën tellen is fatsoquote:Op maandag 14 december 2015 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet met dit soort dilemma's om te gaan...
Daar moet je 6 uur voor hardlopen...quote:Op maandag 14 december 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
Hoeveel uur zou dan een Pizza wel niet zijn?
kelerequote:Op maandag 14 december 2015 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet je 6 uur voor hardlopen...
Lieverd, ik tel geen calorieën, nooit gedaan ook.quote:
Oh lieverd, nou het zal me boeien verderquote:Op maandag 14 december 2015 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lieverd, ik tel geen calorieën, nooit gedaan ook.
Ik benoem ze hier slechts, als antwoord op Hut's wetenswaardigheidje...
Mooi zo, fatso!quote:Op maandag 14 december 2015 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh lieverd, nou het zal me boeien verder
Ik ben een kerst rollade best okquote:
Of een uur neuken.quote:Op maandag 14 december 2015 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet je 6 uur voor hardlopen...
Het gaat juist steeds langer duren.quote:Op maandag 14 december 2015 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]dat hou jij toch niet meer vol op deze leeftijd?
quote:Op maandag 14 december 2015 20:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het gaat juist steeds langer duren.
oh ja, dat kan ook nogquote:Op maandag 14 december 2015 20:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het gaat juist steeds langer duren.
Ik ben zin om die hele tiefus kerst zooi op straat te flikkeren. Gewoon omdat het kanquote:
Heb ik al jaaaaaaren geleden gedaan.quote:Op maandag 14 december 2015 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zin om die hele tiefus kerst zooi op straat te flikkeren. Gewoon omdat het kan
Tjaquote:Op maandag 14 december 2015 20:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb ik al jaaaaaaren geleden gedaan.
wijnglas tegen de muur en meeluisterenquote:
Hahah ja. Het was erger ooit. Zaten we op de trap en de politie bellenquote:Op maandag 14 december 2015 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
wijnglas tegen de muur en meeluisteren
quote:Op maandag 14 december 2015 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahah ja. Het was erger ooit. Zaten we op de trap en de politie bellen
Dit is niksquote:
Beetje geschreeuw dat kanquote:
Boink...quote:
muizenquote:
idd heb ik wel eens last gehad van muizen maar dat is al weer een aantal jaren geledenquote:
Radio Sjoef, jaren 70.quote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
Ik kwam nog een presentje tegen voor Schvvmt
Als wij daarop bieden, kan ze op de fiets.quote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
Ik kwam nog een presentje tegen voor Schvvmt
Ik moet die snol hier niet hebben.quote:Op maandag 14 december 2015 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als wij daarop bieden, kan ze op de fiets.
Ze woont aan de dijk in Zwanenburg...
Ja dan is ie koud voordat ze komtquote:Op maandag 14 december 2015 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als wij daarop bieden, kan ze op de fiets.
Ze woont aan de dijk in Zwanenburg...
Patries is een topwijf...quote:Op maandag 14 december 2015 23:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik moet die snol hier niet hebben.
Ik hoop wel dat ze op dr ouwe Oma fiets komt danquote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik laat 'm hier op de hoek wel door haar ophalen...
Zijn er die ook al electrisch?quote:Op maandag 14 december 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze op dr ouwe Oma fiets komt dan
Ja hoor..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor..Handig 2 pizza's passen erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan muts fie niet eens een keer voor je plakken?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn Locomotief heeft 2 lege banden.
Mijn Break doet het nog steeds.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe staat het met je auto..Al een Porsche gevonden bij de buren ?
Heeft de Rus er nog een keer naar gekeken?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn Break doet het nog steeds.
Binnenkort weer APK.quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft de Rus er nog een keer naar gekeken?
Die zit toch meestal om deze tijd van het jaar op een klien Indoneschisch eiland of zo...quote:
Hij is niet meer blauw.quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit toch meestal om deze tijd van het jaar op een klien Indoneschisch eiland of zo...
Misschien heb ik al te lang geen auto meer
Ah OK ... Ik heb hem al tijden niet meer gezien.. Maar hij is dus weer keurmeester afquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij is niet meer blauw.
*btw mijn auto wel.
Ja keurde alleen het wed topic in UVT.quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ... Ik heb hem al tijden niet meer gezien.. Maar hij is dus weer keurmeester af
OK... Ik denk nog steeds dat ik hem ken ...quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja keurde alleen het wed topic in UVT.
Wed je ook dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Ik denk nog steeds dat ik hem ken ...
Soms wel idd.. Maar via een vorig werk dat ik vaak bij hem zn werk in de buurt kwam... Maar daar zijn we verder noooit uit gekomen,,,quote:
Op bepaalde manier wed ik ook maar dan wel op iets waar ik toch enige kijk op heb.quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel idd.. Maar via een vorig werk dat ik vaak bij hem zn werk in de buurt kwam... Maar daar zijn we verder noooit uit gekomen,,,
Paardenraces?quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op bepaalde manier wed ik ook maar dan wel op iets waar ik toch enige kijk op heb.
Ja daar zie je wat je koopt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
Of gewoon veulenveiling gokken op de doorverkoop
Daarom ook geen ABO hierquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:50 schreef schvvmert het volgende:
Fokken is ook mooi. maar minder lucratief.
Oh jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Fokken is ook een werkwoord voor andere zaken.
Goh zo makkelijk?quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja, je hebt een merrie, daar zoek je dan hengst bij en zo fok je dan een veulen.
Ze worden zelfs gekloond.quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:02 schreef chufi het volgende:
Dus eigenlijk zijn de hengsten met goed zaad en bloed gewoon hoeren ...
Dat zal wel komen omdat ie gewoon lang openstaat... En nu nog 1 van de weinige active topics isquote:Op dinsdag 15 december 2015 02:06 schreef schvvmert het volgende:
*btw die TT doet het wel goed qua aantal views.
Dat helpt ook.quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat ie gewoon lang openstaat... En nu nog 1 van de weinige active topics is
Gaat de hele wereld over.quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:23 schreef chufi het volgende:
Terwijl er niets te lezen valt. Wie heeft er nu belanf bij hengstensperma?
Ja zat er dichtbij, die is nu ruin en mijn knol.quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk gok je dus op een gouden hengst in zn puber jaren
Misschien is het nog niet te laatquote:Op dinsdag 15 december 2015 02:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja zat er dichtbij, die is nu ruin en mijn knol.
Je koopt toch elk jaar nog zon jong beest...quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel als zijn ballen eraf zijn.
Ja nu maar eerst niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je koopt toch elk jaar nog zon jong beest...
Zeker in bange dagenquote:
dat is te hopen voor Sasquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:50 schreef chufi het volgende:
Als je graaft krijg je hoop en Sas kan goed graven
Nou snap ik het pasquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:50 schreef chufi het volgende:
Als je graaft krijg je hoop en Sas kan goed graven
welke muziek?quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:17 schreef schvvmert het volgende:
Waar is Fann? Die gaat soppen van deze muziek.
sportief mannetje ben jijquote:
Lief van je zussie!quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:25 schreef FANN het volgende:
Ik heb ook Kerstversiering nu![]()
van mijn zussie gekregen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:25 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Een Kerstgroenten pakket?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:25 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iets bijzonders te zien?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga vanavond Andere Tijden kijken.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Is er iets bijzonders te zien?
Ik denk dat ik weer aan de Weed zit vanavond
Niks mis met wiet joh, daar moet je je niet zo druk om maken.quote:Op 17 december 1965, nu vijfitg jaar geleden, kwam de toenmalige minister van economische zaken Joop den Uyl naar Limburg. De toon van zijn toespraak was nederig, maar de boodschap liet aan duidelijkheid niets te wensen over. Aan de kolenwinning die steden als Heerlen tot een van de rijkste van Nederland had gemaakt, kwam weldra een einde. De mijnwerkers die jarenlang het land van de broodnodige kolen hadden voorzien - vaak ten koste van hun eigen gezondheid - waren niet meer nodig. De bevolking werd vervangend werk beloofd. Maar nieuwe banen scheppen voor de tienduizenden arbeiders die op straat kwamen te staan, was domweg niet mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |