Wie zegt dat ik zelf niet ga?quote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik niet ik ben gebroken![]()
waarom ga je zelf niet?
mijn favoriete L.P.quote:Op zondag 13 december 2015 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, hopelijk is het beter/leuker dan de Earring gisteren...
Heb ik nog niet eens gedaan, kan je nagaanquote:Op zondag 13 december 2015 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest eerst goegelen om te kijken wie het zijn
Geen idee.. Heb niet geluisterdquote:Op zondag 13 december 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik nog niet eens gedaan, kan je nagaan![]()
én is ut wat?
Sjoef gaat niet, dan moet ie naar buiten.quote:Op zondag 13 december 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik nog niet eens gedaan, kan je nagaan![]()
én is ut wat?
Valt ook niet meequote:Op zondag 13 december 2015 18:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sjoef gaat niet, dan moet ie naar buiten.
tssssssskkkkkk , ja dát is verquote:Op zondag 13 december 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal aan de andere kant van de stad....
Is de accu van je fiets leeg?quote:Op zondag 13 december 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal aan de andere kant van de stad....
Met de lichtshow er bij wel fijn voor epileptische personen...quote:Op zondag 13 december 2015 18:06 schreef FANN het volgende:
Ik vind het wel fijne muziekmaar liever gewoon thuis luisteren dan
quote:Op zondag 13 december 2015 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de lichtshow er bij wel fijn voor epileptische personen...
gewoon fakenquote:
quote:Op zondag 13 december 2015 18:17 schreef sacha het volgende:
[..]
JA GOFFER, DAT LIGT NU ALLEMAAL IN DIE KUTGANGKAST
quote:
ik zit nu bij Tiesto Hutquote:
quote:Op zondag 13 december 2015 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
wil je écht?
dan is zo'n eiland wel weer balen
Tiësto vergelijken met Faithless.quote:
Maar ik mag het toch wel beide leuk vinden?quote:Op zondag 13 december 2015 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tiësto vergelijken met Faithless.![]()
Tiësto draait plaatjes, Faithless is een band.
Aan zijn ogen te zien heeft ie mogelijk 'iets' gerookt.quote:
Slaaptekort johquote:Op zondag 13 december 2015 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aan zijn ogen te zien heeft ie mogelijk 'iets' gerookt.![]()
Ik had dat twee weken geleden, waardoor ik schreeuwend wakker werd, maar ik kan nooit schreeuwen in mijn slaap, dus dat klonk als een oerkreet volgens mijn man.quote:Op zondag 13 december 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
Ik had vannacht trouwens een nachtmerrie, tering![]()
ging over een moordenaar en een hele nare ook nog, maar ik zou het niet meer kunnen
navertellen wat er allemaal gebeurde
quote:Op zondag 13 december 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had dat twee weken geleden, waardoor ik schreeuwend wakker werd, maar ik kan nooit schreeuwen in mijn slaap, dus dat klonk als een oerkreet volgens mijn man.
Ik kon nog precies navertellen hoe of wat
quote:Op zondag 13 december 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
ik droomde laatst dat de Postbode de Aap had uitgedost met een Pipi Langkous outfit, en in elke kroeg waar hij kwam de Aap zijn gestolen waren liet verkopen...
Dat is pas een creatieve droomquote:Op zondag 13 december 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
ik droomde laatst dat de Postbode de Aap had uitgedost met een Pipi Langkous outfit, en in elke kroeg waar hij kwam de Aap zijn gestolen waren liet verkopen...
nee, ik ging mijn Aap zoekenquote:Op zondag 13 december 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je dan als je wakker wordt boos op die postbode?
ah... dat kan ookquote:
Misschien is er tóch nog iemand die mee wil, duidelijker kon ik de TT niet makenquote:Op zondag 13 december 2015 19:05 schreef sacha het volgende:
maar hoe dan ook, veel plezier vanavond meneer MM!
Want je hebt last?quote:Op zondag 13 december 2015 19:07 schreef FANN het volgende:
Ik wil Zlippo's
http://www.zlippo.nl/unieke-slippers
En wat kan er uniek zijn aan een slipperquote:
De zoolquote:Op zondag 13 december 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat kan er uniek zijn aan een slipper
ditte...quote:Op zondag 13 december 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat kan er uniek zijn aan een slipper
Tring hè.... ¤ 182,50quote:Op zondag 13 december 2015 19:07 schreef FANN het volgende:
Ik wil Zlippo's
http://www.zlippo.nl/unieke-slippers
Ik ben ook een lastige met zolen, draag ook altijd inlegzooltjes die zich naar je eigen voetzolen vormen, want voeten zijn indd uniek.quote:
Fann is een dure, niets dan het beste van het beste voor haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Voor mijn voetjes wel jaquote:Op zondag 13 december 2015 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann is een dure, niets dan het beste van het beste voor haar.
quote:Op zondag 13 december 2015 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Don't worry, mijn inkomen is nog steeds het hoogstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zo de goedkoopste die ik tegenkwam, de meeste podotherapeuten vragen er meer voor, en ook nog een flink bedrag voor onderzoek/aanmeten.... je bent bij sommigen gewoon ¤ 300 kwijtquote:Op zondag 13 december 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
Ik zocht me trouwens rot naar de prijs![]()
maar mooi dat ik het nu weet
Nah... ik ga wel eens informeren hoe het zitquote:Op zondag 13 december 2015 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is zo de goedkoopste die ik tegenkwam, de meeste podotherapeuten vragen er meer voor, en ook nog een flink bedrag voor onderzoek/aanmeten.... je bent bij sommigen gewoon ¤ 300 kwijt
goffer, arme Griekquote:Op zondag 13 december 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Don't worry, mijn inkomen is nog steeds het hoogst
De hele dag thuis zitten en toch meer inkomen hebben dan die Griek?quote:Op zondag 13 december 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nou ja, heeft hij ook weer baat bij moet je maar denken
Nee, niet eens, ik had een goede baanquote:Op zondag 13 december 2015 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De hele dag thuis zitten en toch meer inkomen hebben dan die Griek?
Ik gok op huisdealert.
Was ook een geintje....quote:Op zondag 13 december 2015 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet eens, ik had een goede baan
quote:Op zondag 13 december 2015 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn man per ongeluk drie keer buiten gesloten dit weekend
Elke keer was het na een frisse neus halenop balkon, ik ging daarna als eerste naar binnen en bleef hij nog even op het balkon. Ik schuif dan de pui weer dicht en als automatisme zet ik de greep van de pui omhoog, waardoor de deur meteen op slot gaat.
De eerste keer had hij het meteen in de gaten en klopte op de pui, maar ik hoorde het niet en liep meteen door richting badkamer om te gaan douchen, heeft hij een kwartier op balkon staan wachten tot ik klaar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |