abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 december 2015 @ 22:33:51 #1
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_158226810
Beste mensen van Truth,

Ik ben pakweg twee jaar niet of nauwelijks op Fok aanwezig geweest en in het bijzonder niet op het Truth forum.

Dat heeft te maken gehad met allerlei fysieke ellende die ik in die periode heb meegemaakt. Misschien dachten sommigen van jullie dat ik hier zomaar zonder iets te zeggen wegging maar het heeft dus zijn reden gehad dat ik hier nauwelijks aanwezig was.

Gelukkig ben ik nu inmiddels weer compleet genezen en zal ik weer als vanouds vaak
op Fok aanwezig zijn! :) Ik heb op spiritueel gebied in ieder geval niet stil gezeten. De laatste anderhalf jaar ben ik me erg gaan interesseren voor gewasformaties (graancirkels, grascirkels etc.) en heb er inmiddels ook een stuk of tien bezocht.

Bijna drie jaar geleden begon ik een ontsteking in een verstandskies te ontwikkelen. Nadat er twee verstandkiezen bij me werden verwijderd kreeg ik darmklachten, waarschijnlijk door de antibiotica die ik toen moest slikken denk ik. Omdat die darmklachten na de nodige medicijnen na maanden nog niet ophielden en verergerden heb ik uiteindelijk besloten om begin vorig jaar een reconnective healing te ondergaan. Het kan nooit kwaad dacht ik toen nog.

Voor die behandeling was ik ook al een keer bij een kinesioloog geweest. Dit is een alternatieve behandeling waarbij er spiertesten worden uitgevoerd. Deze sessie beviel niet echt en ik vond het ook maar een vaag gedoe allemaal.

Deze behandeling hielp ook niet veel: de darmklachten bleven aanhouden en ik kreeg ook een soort spierpijn die maar niet ophield.

De reconnective healing was op zich wel ontspannend (maar heftig) en stopte in ieder geval mijn darmklachten. De spierpijn was ook direct weg.Ik bleef echter een soort 'ongezond' en niet ontspannen gevoel in mijn darmen houden. Het bleef een tijdje goed gaan maar ik werd na een week of twee steeds minder helder in m'n hoofd. Ik dacht dat dat wel zou overgaan maar dat was niet het geval, sterker nog het werd steeds heftiger. Tijdens de klachten was ik ook al niet zo helder.

Ik kreeg een soort 'mist' in mijn hoofd (ik noem het maar zo bij gebrek aan een betere omschrijving) en die werd steeds heftiger. Ik dacht het te kunnen oplossen door nog een sessie te doen maar het werd daar alleen maar erger van.

Volgens de behandelaarster mocht dit eigenlijk allemaal niet voorkomen. Ik was daarna maanden volledig in paniek. Ik kon nauwelijks denken, ik had hoofdpijn, steken, kortom allerlei vreemde gewaarwordingen. Het leek wel of m'n hersenen volledig 'geblokkeerd' waren. Een toenmalige stage mislukte om die redenen. Maandenlang deed ik niet veel anders dan maar een beetje elke dag wat wandelen en proberen om de dag door te komen.

Omdat ik me toch nauwelijks kon concentreren op dingen besloot ik de graancirkels (en andere formaties) van Robbert van den Broeke te gaan volgen. Ik bezocht mijn eerste formatie eind juni vorig jaar. Daar voelde ik een energie en ik bleef bij praktisch elke cirkel die ik daarna bezocht energieën voelen. Elke keer dat ik een formatie bezocht voelde ik me iets beter en helderder in m'n hoofd maar nooit echt veel. Wel ging gelukkig de hoofdpijn weg en kon ik toch beter denken, maar echt volledig helder werd ik niet.

Het hielp wel wat dat ik steeds meer water ging drinken. Daar gingen 'de scherpe randjes' van weg.

Begin juli vorig jaar bezocht ik de zogenaamde tiende formatie. Ik ontmoette daar een aantal mensen die later vrienden werden. In september vorig jaar bezocht ik een zogenaamde maïsformatie (een formatie in de vorm van een hoefijzer in de maïs). Daar kwam ik een persoon tegen die ik ook in de tiende formatie tegenkwam. Erg 'toevallig'! ;)

Het volgende dat ik nu ga zeggen is erg persoonlijk, maar toch wil ik het wel delen. Ik heb in de tijd tussen april vorig jaar en april dit jaar erg vaak aan zelfmoord gedacht... ;( Het was af en toe met die 'mist' totaal niet vol te houden! In het grootste gedeelte van die periode kon ik gewoon totaal niet functioneren...! Ik was ook zeer bang dat ik nooit meer zou genezen en de rest van mijn leven in deze toestand zou blijven... :{

Wat een hel was het toen...

Het was constant een kwestie van de dag doorkomen en eigenlijk genoot ik alleen nog maar van de nacht omdat ik dan kon slapen en er dan 'niet was' om het zo maar te zeggen.
Het was echt een drama...

In december was er weer een formatie ontstaan. Omdat ik me toen weer erg slecht voelde besloot ik hier weer heen te gaan. Daar ontmoette ik de persoon die ik al twee (!) keer eerder was tegengekomen! _O- Verder stond er iemand in het veld die net met hem een channeling aan het doen was. Deze andere persoon had net gechanneld dat ik er nog een derde persoon aan zou komen, ik dus. Ik weet het, het klinkt ongelofelijk en haast onaards maar ik hoorde later de geluidsopnamen terug waarin dus bleek dat het klopte! :o

We hebben die avond (op vijf december vorig jaar) via hem in deze formatie allerlei zaken doorgekregen. Onder meer dat ik volledig zou genezen binnen een jaar. Deze persoon kreeg ook door dat hij ook zou gaan genezen van allerlei vermoeidheidsklachten. Ik geloofde het toen allemaal nog maar half.

Deze persoon channelt vooral de zogenaamde Babaji. Het schijnt dat hij een plan voor de aarde heeft en de god voor dit heelal is. Ook channelt hij o.a. diverse aartsengelen.

In ieder geval, het nieuwe jaar kwam en ik voelde me toch nog steeds niet goed. De 'mist' was er nog steeds. Half maart belde de channeler (die nu evenals de persoon die ik drie keer zonder vooraf af te spreken ontmoette een vriend is geworden) me op om te zeggen dat ik binnen enkele maanden van deze 'mist' zou genezen. Ik geloofde het nog steeds niet echt.

Vanaf dat moment ging het weer stukken slechter. De wanorde in m'n hoofd en hersenen nam volledig toe. Ik moest me vaak ziek melden op mijn werk want werken ging gewoon niet. Ik kreeg toen weer ideeën om er een einde aan te gaan maken want ik was het echt zat... Maar omdat ik niet dood wilde en eigenlijk niet levensmoe was besloot ik dat toch niet te doen. Ik heb toen wel iets anders gedaan.

Vlak voor ik op een nacht ging slapen heb ik de wezens die deze formatie (hoogstwaarschijnlijk naar mijn mening) maken gesmeekt om een formatie te maken die mij definitief zou kunnen gaan genezen. Dat was rond half april dit jaar.

Blijkbaar is dit op een soort telepathische manier doorgekomen want eind april kwam er dan eindelijk de eerste formatie van dit jaar. Ik ben daar toen direct naartoe gegaan want ik dacht: 'baat het niet dan schaadt het niet'.

Toen ik de grascirkels betrad voelde ik direct een zeer positieve energie. Ik voelde meteen dat deze energie mij zou gaan helen. Het klinkt vreemd maar ik wist het toch. Vanaf dat moment begonnen er dingen te veranderen. Een aantal dagen had ik een feest bij één van mijn beste vrienden. De dag erna werd mijn hoofd ineens 'energetisch door elkaar geschud', evenals de rest van m'n lichaam. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. :)

Dit voelde wat eng en onwennig maar toch goed. En daarna gebeurde het allemaal! Elke dag voelde ik me helderder in m'n hoofd en binnen een maand was 'de mist' weg!!! _O_

Ik had hier niet van durven dromen, serieus waar... Daarna ging deze energie door mijn darmen en stukje bij beetje ging het daar ook steeds ontspannener en 'normaler' aanvoelen. Het ging niet heel snel maar wel gestaag. Af en toe was het pijnlijk maar het voelde wel goed aan. Het leek wel of deze energie een soort intelligentie had/heeft, want het leek wel naar de gedeelten in mijn lichaam te gaan waar iets niet goed zat en dan ging het weer naar iets anders. Eind november was ik ook definitief van het ongezonde gevoel in m'n darmen af en voelde het weer als vanouds!! :s)

Eind mei heb ik met de twee mensen die nu vrienden zijn nog een channeling gedaan.

Uit de channeling kwam dat er een entiteit was, Esmeralda genaamd, die deze formatie had gemaakt, en tevens die in december vorig jaar. Ik had tijdens dat verjaardagsfeest begin die maand per ongeluk een flink aantal keren rook in mijn ogen gekregen (vanuit een barbecue).

Tijdens de channeling moest ik op een gegeven moment mijn ogen dicht doen.

Hierna zag ik (met dichte ogen!) de meest schitterende kleuren: paars, violet, rood en vooral allerlei schakeringen blauw.

Er werd gechanneld dat de kleuren uit 'het paradijs' kwamen en dat we allemaal uit 'het paradijs' kwamen. Naderhand had ik al heel snel geen last van mijn ogen meer. De kleuren waren zo schitterend dat ik na het einde van de sessie behoorlijk emotioneel werd en heimwee had naar het hiernamaals...

Ik kreeg haast zin/heimwee om dood te gaan omdat het zo mooi was... :@ ;)

Dit gevoel ebde echter weer weg na een tijdje. Maar beter ook dacht ik toen nog.

Eind juni/begin juli ben ik nog met de channelaar/vriend op vakantie naar Lourdes gegaan. Naast de nodige ellende die je daar natuurlijk ziet vond ik het een zeer mooie en inspirerende reis! Overigens is deze vriend nog niet van zijn vermoeidheidsklachten maar ik geloof zeker dat dat ook nog gaat gebeuren! :)

Ik vroeg of ik de kleuren nog een keer mocht zien toen we voor de Grot zaten en dat mocht blijkbaar want ik zag ze nog enkele minuten met dichte ogen. Naderhand zag ik ze nog een keer op het strand. Lourdes vond ik trouwens een zeer verlichte plek.

Ook daar voelde ik overal een energie, vooral in de buurt van de Heiligdommen. Tijdens de excursies naar o.a. de Pyreneeën voelde ik dat minder sterk. Toen we weer in Nederland waren trok deze energie langzaam uit mijn lichaam. Het duurde nog wel drie weken voor het weg was. :o

Na al deze ervaringen heb ik geen enkele twijfels meer over het bestaan van God, goden, aartsengelen etc.! ^O^ In het verleden was dat wel anders!

Ik weet dat dit verhaal heel onaards en haast ongelofelijk klinkt maar toch zweer ik dat dit de volledige waarheid is!

Samenvattend heb ik sinds ongeveer twee en half jaar eigenlijk pas sinds deze maand eindelijk weer het gevoel dat ik ECHT LEEF!!! *O* _O_ ^O^

Voor meer informatie zie het graancirkel archief op www.robbertvandenbroeke.nl.

Ik ben ook weer begonnen met het bestuderen van de tarot en hoop snel eindelijk eens wat leggingen en lezingen voor mensen te doen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmosphere82 op 13-12-2015 22:43:06 ]
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 13 december 2015 @ 22:43:49 #2
341900 Atmosphere82
pi_158227124
PS. Sorry voor het lange verhaal maar het kon voor de volledigheid niet korter. ;)
  zondag 13 december 2015 @ 22:48:59 #3
395200 deadprez
One more rail
pi_158227306
Eh oké, welkom terug en mooi dat het goed met je gaat.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 13 december 2015 @ 22:51:12 #4
341900 Atmosphere82
pi_158227387
Bedankt! ^O^
pi_158227455
Robbert van den Broeke, die kerel heeft een keer een klap van de molendijk gehad. Elk dorp heeft een gek, en hij is de gek van Hoeven. :')

Maar dat terzijde van je verhaal.
  zondag 13 december 2015 @ 22:58:53 #6
341900 Atmosphere82
pi_158227656
Haha tsja, maar ik heb wel erg veel aan hem te danken vind ik zelf. ;)

Maar goed, ik heb hem twee keer persoonlijk gesproken maar dan komt hij toch wel redelijk helder en sympathiek over.
pi_158227940
Goed verhaal man, wat heb je geslikt toen je dit uit je toetsenbord kreeg? Ik wil die shit ook hebben.
  zondag 13 december 2015 @ 23:10:25 #8
341900 Atmosphere82
pi_158228032
Zo'n reactie had ik al verwacht. Maar ik slik niets! Ik bezoek alleen formaties en
drink groene en witte thee. Dan ben ik al high genoeg! ;)
pi_158228956
quote:
16s.gif Op zondag 13 december 2015 23:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo'n reactie had ik al verwacht. Maar ik slik niets! Ik bezoek alleen formaties en
drink groene en witte thee. Dan ben ik al high genoeg! ;)
een high tea :D

sorry :@
...
  zondag 13 december 2015 @ 23:55:07 #10
341900 Atmosphere82
pi_158229058
Haha, nee ik vind hem leuk hoor! ;)
pi_158348398
Het doet me goed te horen(lezen) dat het weer goed met je gaat, hopelijk blijven de klachten nu weg en mogen we je hier weer veel zien.
Het TRU forum is soms een beetje een dooie bedoening maar dat is weer een beetje aan het veranderen door wat nieuwe mensen .
Heb je wel gemist moet ik eerlijk bekennen. Met mij gaat het ook weer beter na mijn ziekenhuis gebeuren ( darm en hart ellende) en heb weer wat vertrouwen in het leven en blijven leven. (daar had ik toch wat flinke onzekerheid in)
In ieder geval, welkom terug :)
There is only one religion
  vrijdag 25 december 2015 @ 13:54:13 #12
341900 Atmosphere82
pi_158519680
Bedankt Dance99Vv! Tsja, in mijn geval was ik eigenlijk zo'n twee jaar voornamelijk bezig met 'overleven' dus veel tijd was er niet voor iets anders. Ik zou hier ook absoluut niet veel zinnigs hebben kunnen posten.

Succes met je medische omstandigheden! ^O^
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:50:00 #13
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_158532524
Hoi hoi. Ik vind het een flink verhaal. Ben erg blij dat het een stuk beter met je gaat.

Ik vind het moeilijk om dit zo te lezen. Om heel eerlijk te zijn zijn mijn gevoelens hier een beetje "mixed" over. Zo denk ik bijv. zou dit geen psychose kunnen zijn? Maarja das altijd ook maar moeilijk om te zeggen bij dit soort dingen.

Een hele tijd geleden voelde ik mij ook "warrig". Ik zal je de details gedeeltelijk besparen, maar ik werd opgenomen terwijl ik eigenlijk alleen maar (n.m.m.) mijzelf aan het tegenkomen was.

Tegenwoordig trek ik nog steeds allerlei zaken aan als een soort "magneet". De opname was wel nodig, maar kwam bij mij over als een erg "slechte film" haha hmm..

Ik was wel benieuwd naar die goden. Kan je daar misschien nog wat over kwijt?
  zondag 27 december 2015 @ 16:10:42 #14
341900 Atmosphere82
pi_158571061
Ik snap dat je dit misschien als een behoorlijk onwerkelijk verhaal ervaart Spellmeista maar ik kan je toch absoluut zeggen dat ik geen psychose heb. Ik 'kon' gewoon niet bij mijn hersenen leek het wel, mijn verstand etc. leek 'geblokkeerd'. Het is bijna niet uit te leggen.

Wil je meer weten over Babaji of bedoel je nog iets anders? :)
  zondag 27 december 2015 @ 17:51:32 #15
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_158574231
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2015 16:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik snap dat je dit misschien als een behoorlijk onwerkelijk verhaal ervaart Spellmeista maar ik kan je toch absoluut zeggen dat ik geen psychose heb. Ik 'kon' gewoon niet bij mijn hersenen leek het wel, mijn verstand etc. leek 'geblokkeerd'. Het is bijna niet uit te leggen.

Wil je meer weten over Babaji of bedoel je nog iets anders? :)
Hoi ja, Babaji en wat zijn plan is met de aarde..

Groetjes, helder
  maandag 28 december 2015 @ 22:45:45 #16
341900 Atmosphere82
pi_158619921
Beste Spellmeista, hierbij dan wat sites met informatie over Babaji:

- http://www.babaji.nl/nl/babaji-mahavatar/ ;
- https://en.wikipedia.org/wiki/Haidakhan_Babaji ;
- http://www.kriya.org/about__guru.php?id=1 ;
- https://nl.wikipedia.org/wiki/Mahavatar_Babaji ;
- http://www.yogananda-srf.(...)ahavatar_Babaji.aspx ;
- http://www.aquarian-age.o(...)hings-of-Babaji.html ;
- http://www.siddhanath.org/yogiraj/who-is-babaji.

Het komt er eigenlijk op neer dat (H)hij wil dat het bewustzijn van de mensheid ten goede evolueert en er wordt de nadruk op het verrichten van arbeid gericht, zowel lichamelijke als geestelijke. De mensheid moet zijn lagere natuur 'vernietigen' en zich aan zijn hoge geestelijke natuur wijden. De mens moet het materialisme afzweren en zijn naaste helpen.
Het draait om waarheid, eenvoud, liefde, de hoge geestelijke natuur en onbaatzuchtigheid.

Het kan zijn dat Babaji nogal een dwingend baasje kan zijn, maar misschien heb ik het mis! ;)
  dinsdag 29 december 2015 @ 01:06:16 #17
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_158624223
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 22:45 schreef Atmosphere82 het volgende:
Beste Spellmeista, hierbij dan wat sites met informatie over Babaji:

- http://www.babaji.nl/nl/babaji-mahavatar/ ;
- https://en.wikipedia.org/wiki/Haidakhan_Babaji ;
- http://www.kriya.org/about__guru.php?id=1 ;
- https://nl.wikipedia.org/wiki/Mahavatar_Babaji ;
- http://www.yogananda-srf.(...)ahavatar_Babaji.aspx ;
- http://www.aquarian-age.o(...)hings-of-Babaji.html ;
- http://www.siddhanath.org/yogiraj/who-is-babaji.

Het komt er eigenlijk op neer dat (H)hij wil dat het bewustzijn van de mensheid ten goede evolueert en er wordt de nadruk op het verrichten van arbeid gericht, zowel lichamelijke als geestelijke. De mensheid moet zijn lagere natuur 'vernietigen' en zich aan zijn hoge geestelijke natuur wijden. De mens moet het materialisme afzweren en zijn naaste helpen.
Het draait om waarheid, eenvoud, liefde, de hoge geestelijke natuur en onbaatzuchtigheid.

Het kan zijn dat Babaji nogal een dwingend baasje kan zijn, maar misschien heb ik het mis! ;)
Goedenacht, bedankt voor de links. Ik heb er enkele even vluchtig doorgenomen.

Vooral de laatste trok mijn aandacht ietwat omdat deze aansluit bij een Kundalini ontwakenigsproces, dat terzijde.

Ik denk dat er heel veel van dit soort "piefen" zijn. De één heeft voor een grot gezeten en de andere hoor je misschien wel helemaal niet terwijl weer een andere Jesus heette. Ik ben zelf niet blij met dit "soort mensen". Teneerste zorgen ze voor verdeeldheid, tentweede het bewijs is ver te zoeken en tenderde ik denk niet dat ze je gaan doen ontwaken.

Daarbij komt en hier zette ik ook mijn vraagtekens bij. In het stukje hierboven had je het over geestelijke en fysieke arbeid. Een andere "god" of "whatever" zal juist stellen dat een ontwakening plaatsvindt door zo "lui mogelijk te doen".

Ontwakeningen kunnen op verschillende manieren plaatsvinden. Nogmaals ik ben bang voor de verdeeldheid die dit "mannetje" oplevert. Zo zijn er al heel veel religies.

Ik denk echt dat je alles wat je "nodig hebt" in jezelf kan vinden.

Bedankt iig voor de info. Ik snap (ook) dat het jou juist heeft geholpen. Ik zou echter uitkijken voor de "cult". Je ziet sommige dingen als "toeval", maar wellicht zijn ze niet zo toevallig. Wie weet..en zo ben ik dus. Ik denk soms twee keer na. En tegenwoordig zoek ik daarbij dingen ook (nog meer) in de wetenschappelijke hoek..
pi_158624476
Goed dat je terug bent!
Je mist kan veroorzaakt zijn door hyperventilatie maar dan chronisch, misschien een allergie voor iets? Voeding ofzo...

Probeer je goed te aarden altijd!
Eet gezond en ga niet te diep met paranormale en spirituele zaken, zeker niet als je niet zo stabiel bent...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158641895
Welkom terug Atmos
The human spirit needs places where nature has not been rearranged by the hand of man
  woensdag 30 december 2015 @ 22:53:08 #20
341900 Atmosphere82
pi_158693895
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 01:06 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Goedenacht, bedankt voor de links. Ik heb er enkele even vluchtig doorgenomen.

Vooral de laatste trok mijn aandacht ietwat omdat deze aansluit bij een Kundalini ontwakenigsproces, dat terzijde.

Ik denk dat er heel veel van dit soort "piefen" zijn. De één heeft voor een grot gezeten en de andere hoor je misschien wel helemaal niet terwijl weer een andere Jesus heette. Ik ben zelf niet blij met dit "soort mensen". Teneerste zorgen ze voor verdeeldheid, tentweede het bewijs is ver te zoeken en tenderde ik denk niet dat ze je gaan doen ontwaken.

Daarbij komt en hier zette ik ook mijn vraagtekens bij. In het stukje hierboven had je het over geestelijke en fysieke arbeid. Een andere "god" of "whatever" zal juist stellen dat een ontwakening plaatsvindt door zo "lui mogelijk te doen".

Ontwakeningen kunnen op verschillende manieren plaatsvinden. Nogmaals ik ben bang voor de verdeeldheid die dit "mannetje" oplevert. Zo zijn er al heel veel religies.

Ik denk echt dat je alles wat je "nodig hebt" in jezelf kan vinden.

Bedankt iig voor de info. Ik snap (ook) dat het jou juist heeft geholpen. Ik zou echter uitkijken voor de "cult". Je ziet sommige dingen als "toeval", maar wellicht zijn ze niet zo toevallig. Wie weet..en zo ben ik dus. Ik denk soms twee keer na. En tegenwoordig zoek ik daarbij dingen ook (nog meer) in de wetenschappelijke hoek..
Nee, ik snap wat je bedoelt. Er zitten soms ook nogal wat tegenstrijdigheden in die channelingen. Ik neem ook niet zomaar alles voor zoete koek aan, maar de materie blijft op zich wel boeiend vind ik.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:53:47 #21
341900 Atmosphere82
pi_158693906
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Goed dat je terug bent!
Je mist kan veroorzaakt zijn door hyperventilatie maar dan chronisch, misschien een allergie voor iets? Voeding ofzo...

Probeer je goed te aarden altijd!
Eet gezond en ga niet te diep met paranormale en spirituele zaken, zeker niet als je niet zo stabiel bent...
Bedankt! *)
  woensdag 30 december 2015 @ 22:53:57 #22
341900 Atmosphere82
pi_158693910
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:47 schreef Mousy39 het volgende:
Welkom terug Atmos
En ook bedankt! :Y
  woensdag 6 januari 2016 @ 00:57:22 #23
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158864027
Schitterend verhaal. Volgens mij ben je een hoog gevoelig persoon als ik dat allemaal zo lees. Maar ik zou me niet te blind staren op die Babay want dat klinkt me niet al te zuiver in de oren. Het is sowieso geen God want God is liefde en geen dwingend baasje. :)
Feyenoord!
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:57:54 #24
341900 Atmosphere82
pi_158888132
Ja, bedankt voor de tip! :) Ik weet ook allemaal niet precies wat ik van deze Babaji moet denken. Ik had er eigenlijk ook nog nooit van gehoord voor ik die persoon (die nu dus een vriend is) in die formatie ontmoette.

Ik was trouwens nog vergeten in mijn verhaal te vermelden dat ik die reconnective healing twee keer heb ondergaan. Dit was omdat ik dacht dat ik zo van die 'mist' zou afkomen. Dat gebeurde dus niet maar het werd erger. Ik moet wel zeggen dat mijn toenmalige darmklachten wel stopten bij de eerste behandeling, maar echt genezen deed het toen allemaal niet.

Ik zou hierbij toch wel mensen willen waarschuwen om nog een keer na te denken indien ze een reconnective healing overwegen. Het kan dus onverwachte effecten met zich meebrengen en het is niet zomaar iets. Ik vond trouwens de behandeling(en) ook al 'te ontspannen' aanvoelen en dat vond ik al verdacht toen...
pi_159000071
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja, bedankt voor de tip! :) Ik weet ook allemaal niet precies wat ik van deze Babaji moet denken. Ik had er eigenlijk ook nog nooit van gehoord voor ik die persoon (die nu dus een vriend is) in die formatie ontmoette.

Ik was trouwens nog vergeten in mijn verhaal te vermelden dat ik die reconnective healing twee keer heb ondergaan. Dit was omdat ik dacht dat ik zo van die 'mist' zou afkomen. Dat gebeurde dus niet maar het werd erger. Ik moet wel zeggen dat mijn toenmalige darmklachten wel stopten bij de eerste behandeling, maar echt genezen deed het toen allemaal niet.

Ik zou hierbij toch wel mensen willen waarschuwen om nog een keer na te denken indien ze een reconnective healing overwegen. Het kan dus onverwachte effecten met zich meebrengen en het is niet zomaar iets. Ik vond trouwens de behandeling(en) ook al 'te ontspannen' aanvoelen en dat vond ik al verdacht toen...
Vraagje is reconnective healing net zo iets als E.M.D.R ?
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')