SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Quoi: achterste startvak. Vanaf 1.30 dacht ik gezien te hebben.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik weet alleen dat ik in het groene vak moet zijn, niet welke startgolf.
Golf 1 dus
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Succes en veel plezier vandaag Bruggenlopers![]()
Ik heb al een paar dagen niet gelopen, lichaam gaf een signaal af dat het wellicht een beetje veel werd allemaal, dus sinds woensdag niet meer gelopen. Ik krijg last van afkickverschijnselen![]()
Morgenavond weer voorzichtig een stukje hobbelen..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoe gaat het bij jou dan? Moet best een life-changing ding zijn, daar gaan wonenquote:
Wachten tot je een signaal krijgt dat je benen er weer zin in hebbenquote:Op zondag 13 december 2015 12:04 schreef Guard het volgende:
Succes en veel plezier vandaag Bruggenlopers![]()
Ik heb al een paar dagen niet gelopen, lichaam gaf een signaal af dat het wellicht een beetje veel werd allemaal, dus sinds woensdag niet meer gelopen. Ik krijg last van afkickverschijnselen![]()
Morgenavond weer voorzichtig een stukje hobbelen..
Bij mij is het 9 dagen geledenEn ik heb zin en energie!
![]()
2. Rood is 1quote:Op zondag 13 december 2015 12:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet alleen dat ik in het groene vak moet zijn, niet welke startgolf.
Golf 1 dusSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja ik begrijp inmiddels ook dat er niet en startvakken en startgolven zijn.quote:![]()
Hihihiquote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik begrijp inmiddels ook dat er niet en startvakken en startgolven zijn.![]()
ze doen t elk jaar anders dus dat je t niet wist ligt niet aan jou.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ah, op de brief staat trouwens 15:30, dus dat is ook lekker tegenstrijdig. Ik hou wel gewoon het groene vak aan.quote:Op zondag 13 december 2015 12:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hihihize doen t elk jaar anders dus dat je t niet wist ligt niet aan jou.
Ja, das de eerste startgolf maar daarna gaan dus groen en blauw nog. Lekker warrig. T is ook niet zo dat like2run nooit eerder een loop heeft georganiseerdquote:Op zondag 13 december 2015 12:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, op de brief staat trouwens 15:30, dus dat is ook lekker tegenstrijdig. Ik hou wel gewoon het groene vak aan.
4Mijl was een stuk duidelijker in ieder gevalquote:Op zondag 13 december 2015 12:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, das de eerste startgolf maar daarna gaan dus groen en blauw nog. Lekker warrig. T is ook niet zo dat like2run nooit eerder een loop heeft georganiseerd
![]()
1e startgolf (rood) 15:30 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
2e startgolf (groen) 15:40 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
3e startgolf (blauw) 15:50 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2015 12:46:03 ]![]()
Weet jij welke opgegeven eindtijdem bij vak rood en groen horen? Ik weet alleen dat blauw vanaf 1.30 is.quote:Op zondag 13 december 2015 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
1e startgolf (rood) 15:30 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
2e startgolf (groen) 15:40 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
3e startgolf (blauw) 15:50 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staanSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
He Guard, das ook voor het eerst volgens mij.quote:Op zondag 13 december 2015 12:04 schreef Guard het volgende:
Morgenavond weer voorzichtig een stukje hobbelen..![]()
Goed dat je niet forceert.![]()
Dat was voor mij te moeilijk in ieder geval.quote:Op zondag 13 december 2015 12:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
4Mijl was een stuk duidelijker in ieder geval![]()
Nee, zou ik niet precies weten. Ik gok vanaf 1:15 groen.quote:Op zondag 13 december 2015 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet jij welke opgegeven eindtijdem bij vak rood en groen horen? Ik weet alleen dat blauw vanaf 1.30 is.![]()
Ik kon prima inhalen vorig jaar bij de Bruggenloop. Zwabber ook nog ingehaald toen. Eén van de dierbaarste hardloopherinneringen.
Nooit jezelf druk maken over hoe het bij de start gaat, mensen. Het komt altijd goed. Ik ben nog nooit niet gestart door onduidelijkheden aldaar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar als je in het laatste startvak loopt toch niet?quote:Op zondag 13 december 2015 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
BGL start iets te vroeg. De snelle lopers lopen in het licht nog...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kwam meneer ineens voorbij stiefelen in het kort-kort. In dat kille tyfusweer van toen.quote:Op zondag 13 december 2015 12:54 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kon prima inhalen vorig jaar bij de Bruggenloop. Zwabber ook nog ingehaald toen. Eén van de dierbaarste hardloopherinneringen.Mensen maken zich druk omdat het stiekem toch gewoon om de tijd gaat die ze lopen.quote:Nooit jezelf druk maken over hoe het bij de start gaat, mensen. Het komt altijd goed. Ik ben nog nooit niet gestart door onduidelijkheden aldaar.![]()
Het gaat toch om de fun... lekker met je lampje shinen joh.quote:Op zondag 13 december 2015 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus nu eindig ik op een klote tijd, min een paar duizendste![]()
![]()
Nee, maar dan loop je er ook langer over. De snellies starten half 4 en finishen rond half 5. Dan Is t nog best licht. Ik finish zelf ook gewoon in het donker want na 17 uur.quote:Op zondag 13 december 2015 12:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar als je in het laatste startvak loopt toch niet?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Want? 5 en 10 kloppen toch? Halve weet ik niet wat je daarop loopt maar de tijden bij de lange afstanden zijn sowieso wat ambitieusquote:Op zondag 13 december 2015 13:05 schreef hatsaflats het volgende:
M'n horloge is wel een beetje van het padje af
[ afbeelding ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dus de minder snellies hebben meer plezier, want die kunnen lekker naar de lampjes voor zich kijkenquote:Op zondag 13 december 2015 13:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, maar dan loop je er ook langer over. De snellies starten half 4 en finishen rond half 5. Dan Is t nog best licht. Ik finish zelf ook gewoon in het donker want na 17 uur.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat red ik nu echt niet hoor. M'n PR op de 10 staat op 48, en toen was ik 300 keer fitter dan nu. En dit is gebaseerd op hartslag/vo2max volgens mij, niet op ooit gelopen tijden.quote:Op zondag 13 december 2015 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Want? 5 en 10 kloppen toch? Halve weet ik niet wat je daarop loopt maar de tijden bij de lange afstanden zijn sowieso wat ambitieus![]()
Rond de 15% kans op regen. Dus we zullen wel uit onze schoenen spoelen boven op de brienenoord, net als vorig jaar.![]()
![]()
Leuk! Dan ga ik lekker soppend naar huis danquote:Op zondag 13 december 2015 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Rond de 15% kans op regen. Dus we zullen wel uit onze schoenen spoelen boven op de brienenoord, net als vorig jaar.
[ afbeelding ]
Ik kwam er net achter dat mn Garmin zo goed als leeg was... dus die ligt nu op te laden... Nog een klein half uur, dan ga ik op padWel weer zin in!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Horloge wegdraaien en op ontspanning lopen is blijkbaar een succesvol recept! Was totaal niet bezig met snelheid of plek maar toch een nieuw PR en 2e plek als resultaat (41.39), terwijl het parcours er echt niet snel bijlag met veel modder! Lekker!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gisteren m'n 1e 10 EM gelopen in Zierikzee (Open Zeeuws Kampioenschap). Was een klein maar niet verkeerd deelnemersveld, velen zullen ook voor de wedstrijd in Rotterdam hebben gekozen. Ging voor 67 minuten maar dan moest alles goed gaan, omdat er op de open stukken en langs de dijk flink wind was wist ik wel dat het misschien ietsjes langzamer zou worden. Finishte in 68 minuten rond uiteindelijk, 22e v/d 73 mensen, tevreden mee![]()
Succes iedereen vandaag![]()
Mooi trouwens L_T !
Zal zo weer wat loopjes voor de WLWW geven, die wedstrijd van gisteren en ook de komende loopjes zijn enkele threads geleden kennelijk over het hoofd gezien.![]()
Je kan me herkennen aan een groene muts
[ Bericht 11% gewijzigd door Swetsenegger op 13-12-2015 19:00:02 ]![]()
Gezellig jaquote:Op zondag 13 december 2015 14:32 schreef Quoi het volgende:
Ik speel nog voor sardientje in de trein.
Ik loop in het ekidenshirt, ook present,bij qq<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Netjes gedaanquote:Op zondag 13 december 2015 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Horloge wegdraaien en op ontspanning lopen is blijkbaar een succesvol recept! Was totaal niet bezig met snelheid of plek maar toch een nieuw PR en 2e plek als resultaat (41.39), terwijl het parcours er echt niet snel bijlag met veel modder! Lekker!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier nogmaals de eerstvolgende loopjes
1
2[b]26 december - [url=http://www.dynamica-sport.nl/]Kerstloop (Dishoek)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 5 km
1
2[b]3 januari - [url=http://www.dynamica-sport.nl/]Scheidsrechtersloop (Vlissingen)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 4 km
En ik wil bij de Vondelparkloop in Amsterdam op 17 januari, de 10 km![]()
Gracias![]()
Ga ik doen. Eerst even lopenquote:Op zondag 13 december 2015 15:21 schreef thelaudprince het volgende:
Hier nogmaals de eerstvolgende loopjes
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
En ik wil bij de Vondelparkloop in Amsterdam op 17 januari, de 10 km![]()
Gracias![]()
![]()
Goodluck! En tlp goed gelopen, 1 minuut boven je streeftijd vind ik echt niet verkeerd als je zoveel wind had hoor. En LT, lekker bezig gewoon een 2e plek en een pr![]()
.
Ik ga misschien morgen weer meetrainen. Misschien...![]()
Die knie van je moet je maar vervangen via de kerstman ofzoquote:Op zondag 13 december 2015 15:51 schreef xMissi het volgende:
Goodluck! En tlp goed gelopen, 1 minuut boven je streeftijd vind ik echt niet verkeerd als je zoveel wind had hoor. En LT, lekker bezig gewoon een 2e plek en een pr![]()
.
Ik ga misschien morgen weer meetrainen. Misschien...![]()
Thanks...en ik klaag niet over de tijd hoor![]()
In 2016 wil ik deze afstand nog 2 x gaan doen, Antwerpen en TilburgWeet iemand of in Antwerpen door de drukte er niet teveel opstoppingen zullen ontstaan ??
![]()
Wat was het trouwens heeeerlijk om op spikes te lopen, recht door de modder en niet wegglijden! Maar ik weet nu wel wat atleten bedoelen als ze zeggen dat hun kuiten strak staan
Ik dacht onderweg wel echt: jezus ik heb een conditieprobleem.. eind van de 2e ronde voelde het als of ik zooo erg inkakte.. Bedacht me toen ook dat ik eigenlijk weinig duurwerk heb gedaan en niet meer dan 4x 1000m.. Naar de tijden kijkend valt dat nog wel mee, al is km 7 wel even een uitschietertje
https://www.endomondo.com/users/11367364/workouts/643802396
Ik ben echt blij, had dit echt nooit verwacht.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh en Sifan onbedreigd naar het goud op EK cross, supermooi! Jammer van Choukoud.. maar het mannenteam alsnog wel 5eIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Plannen om samen de CPC 10km te doen in maart
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, het is wel een uitdaging.quote:Op zondag 13 december 2015 12:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou dan? Moet best een life-changing ding zijn, daar gaan wonen
[..]De eerste dagen was ik een beetje in shock, maar het gaat zo langzaamaan steeds beter.
Alles stap voor stap en wat geduld hebben, al heb ik de basics zoals vervoer enzo geregeld allemaal, dus ik kan nu 'gewoon' in het ritme van elke dag werken enzo. Al is het Midden-Oosten wel een uitdaging qua regels, vergunning, blabla, maar dat komt de komende weken langzaamaan wel allemaal in orde en een grote werkgever hebben scheelt ook een hoop, die regelen een hoop voor mij.
Maar het hardlopen gaat best prima, ik ben vandaag weer geweest (heerlijk in 22 graden en zonder wind).Ik had ontzettende spierpijn van een avondje voetballen met collega's vorige week, maar nu weer gericht op normaal rennen. Even klaarstomen voor de Doha Marathon (ik doe de 10 kilometer) op 8 januari, lekker langs de Corniche rennen!
Jack does it in real time...![]()
Hop, doelstelling gehaald, onder het uur
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nice!!!quote:Op zondag 13 december 2015 17:18 schreef MaleDuck het volgende:
Hop, doelstelling gehaald, onder het uurIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoppa MD!! Goed gedaan.
Hiero gewoon sub 1.20. Zat niet in de planning maar alles zat gewoon mee.
1.19.40 volgens mijn garmin. Mijn 10 km PR is er officieus ook aan. Maar tussentijden tellen niet dus
Een PR lopen tijdens een cross, dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 13 december 2015 16:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat was het trouwens heeeerlijk om op spikes te lopen, recht door de modder en niet wegglijden! Maar ik weet nu wel wat atleten bedoelen als ze zeggen dat hun kuiten strak staan
Ik dacht onderweg wel echt: jezus ik heb een conditieprobleem.. eind van de 2e ronde voelde het als of ik zooo erg inkakte.. Bedacht me toen ook dat ik eigenlijk weinig duurwerk heb gedaan en niet meer dan 4x 1000m.. Naar de tijden kijkend valt dat nog wel mee, al is km 7 wel even een uitschietertje
https://www.endomondo.com/users/11367364/workouts/643802396
Ik ben echt blij, had dit echt nooit verwacht.
GefeliciteerdEn nu op naar een mooi nieuw 10km PR op een verhard parcours! (schoorl was het toch?)
Top! Voor het eerst onder het uur?quote:Op zondag 13 december 2015 17:18 schreef MaleDuck het volgende:
Hop, doelstelling gehaald, onder het uur![]()
1:29:01 volgens mijn eigen tijd.. maar na 12km liep ik helemaal vol joh, ik moest mijn best doen om onder de 6:30 te lopenquote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wow! Super gedaan!quote:Op zondag 13 december 2015 17:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1:29:01 volgens mijn eigen tijd.. maar na 12km liep ik helemaal vol joh, ik moest mijn best doen om onder de 6:30 te lopen!
En MD ook!
En ik las op FB al de tijd van Murmeli, top!![]()
![]()
Super.quote:Op zondag 13 december 2015 17:18 schreef MaleDuck het volgende:
Hop, doelstelling gehaald, onder het uurEcht top dat je weer zo 'snel' je PR's kan aanvallen na je ongemakken, mooie tijden zeg!
Murmeli ook super snel, het was blijkbaar een dag voor PR's.
Mooi gedaan DeLuna!!!
Ik zag trouwens een man lopen met een bekende vrouwennaam op zijn buik, voor de start. Duurde ff tot ik doorhad dat het YUR Was...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
1:34:39. M'n langzaamste bruggenloop ooit, maar gelet op afgelopen jaar en het feit dat het dag 13 van mijn decemberstreak is beslist niet ontevreden. Ik liep lekker.![]()
Lekker gedaan bruggenlopers!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
PR van 14 seconden op de 10km![]()
Vandaar dat het zo zwaar werd.
1:20:29
Ondanks dat ik als een van de laatste gestart ben.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Samen met Yur besloten om eens iets nieuws mee te maken: als laatste over de start (wat nog best een uitdaging was). Al cruisend hoopten we dat we wat bekenden zouden tegenkomen, onder wie Swets. Aan zijn netto tijd zie ik nu dat Swets beter in vorm was dan zijn posts deden vermoeden. Well done!
Zelf geweldig lekker gelopen! Ruim 1000(? dat kunnen we opzoeken) lopers ingehaaldTijd: 1:35.
De rest:![]()
@Dapluiz: viel het mee?![]()
Ja vond het inderdaad "meevallen". Heb niet echt momenten gehad dat ik het heel moeilijk had, zelfs Brienenoordbrug ging aardig![]()
![]()
Bewijsmateriaal:
(let op de politie te fiets achter ons)
(dit kan teleurstellend zijn voor Zwabber)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wowquote:Op zondag 13 december 2015 19:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie wel dat ik belachelijk vlak gelopen heb.
[ afbeelding ]
Ik drink trouwens een biertje net (wel 8%) en ik kan echt totaal niet meer nadenken en mijn hoofd doet echt raar. Leuk dat hardlopen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 18:48 schreef Quoi het volgende:
Bewijsmateriaal:
(dit kan teleurstellend zijn voor Zwabber)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is niet verkeerd inderdaadquote:Op zondag 13 december 2015 19:22 schreef Quoi het volgende:
Ik heb even gerekend. We hebben 1514 mensen ingehaaldDat gaat me nooit meer overkomen.
F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 17:46 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Een PR lopen tijdens een cross, dat kan natuurlijk niet
GefeliciteerdEn nu op naar een mooi nieuw 10km PR op een verhard parcours! (schoorl was het toch?)
[..]
Top! Voor het eerst onder het uur?Jep voor het eerst onder het uur, die kan ook weer van de bucketlistachtigiets afquote:Op zondag 13 december 2015 17:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Super.Echt top dat je weer zo 'snel' je PR's kan aanvallen na je ongemakken, mooie tijden zeg!
Murmeli ook super snel, het was blijkbaar een dag voor PR's.
Ja, inmiddels begint het wel weer een beetje in de lijn van de verwachting te liggenOp 1 na is iedere wedstrijd in 2015 een PR geweest
Cool Kaar en YUR!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Leuk! Ik heb ook zo'n foto met een fietser, maar dat was geen politie, maar gewoon een vrijwilliger.quote:Op zondag 13 december 2015 19:39 schreef YUR het volgende:
Mevrouw fietsagent had er ook zin in.
[ afbeelding ]
Cool! Goed gedaan allemaal! Behalve Yur en QUoi natuurlijk, stelletje funrunners
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wel "last" gehad van de drukte op sommige punten. Heeft me wel een paar minuten gekost, maar so be it.![]()
Dat was wat ons opviel vanuit achteruit: Eigenlijk hebben we nauwelijks last gehad van de druktequote:Op zondag 13 december 2015 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wel "last" gehad van de drukte op sommige punten. Heeft me wel een paar minuten gekost, maar so be it.
quote:Op zondag 13 december 2015 18:48 schreef Quoi het volgende:
Bewijsmateriaal:
(dit kan teleurstellend zijn voor Zwabber)whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij excelsior/erasmus universiteit was het dit jaar behoorlijk druk. En de brienenoord op.quote:Op zondag 13 december 2015 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wel "last" gehad van de drukte op sommige punten. Heeft me wel een paar minuten gekost, maar so be it.![]()
Volgend jaar starten we allemaal achteraan. Achteraan is het nieuwe vooraan!quote:Op zondag 13 december 2015 20:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat was wat ons opviel vanuit achteruit: Eigenlijk hebben we nauwelijks last gehad van de drukte![]()
Ja, Toepad en langs kazerne + Van Brienenoord idd. Ook nog een of andere versmalling om en nabij het 12KM punt.quote:Op zondag 13 december 2015 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij excelsior/erasmus universiteit was het dit jaar behoorlijk druk. En de brienenoord op.![]()
Er ging bij mij na 3km al iemand op zijn plaat. En schelden dat ie deed. Hij liep nog 500m door ongeveer maar daarna is hij toch naar de kant gegaan.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Niet veel last gehad. Vooral veel erg langzame bedrijvenlopers ingehaald en die gingen heel braaf aan de kant als je t lief vroeg.quote:Op zondag 13 december 2015 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij excelsior/erasmus universiteit was het dit jaar behoorlijk druk. En de brienenoord op.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Haha, op mijn finishfilmpje zie je dat er 2 mannen hand in hand finishen vlak achter me. Als je goed kijkt zie je dat het een blinde met begeleider is. Ik vroeg me al af waarom ze de hele tijd zo aan het overleggen waren..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 21:15 schreef schaal_10 het volgende:
1.07.48 op de Bruggenloop, dat is 4min 32s per km
Op naar de Meeuwen Makrelen Loop!wat een prestatie!!!
Het Is echt pr dag!
En ik ga lekker slapen nu....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Knap gelopen allemaal vandaag!
PR's, heel veel mensen inhalen, 2e plaats... petje af!
Ik mag morgen weer voor een km of 15. Zondag een HM, maar die gaat niet in recordtempo. Misschien ga ik ook maar eens achteraan starten.![]()
Gaaf hoor, allemaalMocht ik ooit in NL zijn tijdens de BGL, dan wil ik die toch ook wel meemaken (moet ik wel braaf blijven trainen nu natuurlijk en niet weer 3 maanden niets doen)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Het is maar goed dat ik de door mijn garmin verzonnen PRs niet echt meetel. 52.40 op de 10 klinkt wel snel. Als split op de 15 vind ik hem helemaal eng.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ieder heeft geweldig gepresteerd! Ik ben trots op jullie!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Succes daar DeeBee! Klinkt zeer goed.
Poeh Murmel, wat een snelle tijd
En MD, mooi PR!
De omstandigheden waren briljant vandaag.Je bent teleurgesteld. Ik wist hetquote:Op zondag 13 december 2015 20:55 schreef Zwabberhark het volgende:
1514 Mensen inhalen die veel langzamer zijn dan jezelf. Knap.
En dat wordt alleen maar erger als je de foto's ziet.![]()
Dat lijkt me sterk. Ik ga ervan uit dat jullie alles gegeven hebben, maar dat het er vandaag gewoon niet inzat om Swets bij te halen. 1:35 Is een mooie tijd. Wees ajb trots op iedere zweetdruppel en diepe ademteug die het kostte.quote:Op zondag 13 december 2015 22:26 schreef Quoi het volgende:
Je bent teleurgesteld. Ik wist het
En dat wordt alleen maar erger als je de foto's ziet.
Op de tijd van Murmeli staat geen maat, echt een superprestatie. Nu heel blijven en volgend jaar door naar de sub2. De tijd van moblo staat op 1:58:23. Al hoop ik dat zij zelf ook weer langdurig pijnvrij kan lopen.![]()
Erm.. nopes. Hoe ik daar een kloppend verhaal van ga maken in de volgende column, dat moet ik nog even bedenken.quote:Op zondag 13 december 2015 22:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat jullie alles gegeven hebben, ..![]()
Ik ben wel intens blij dat je, ondanks dat je zelf niet kunt lopen, je nog steeds zo bezig blijft houden met de prestaties van anderen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Ik ga ervan uit dat jullie alles gegeven hebben, maar dat het er vandaag gewoon niet inzat om Swets bij te halen. 1:35 Is een mooie tijd. Wees ajb trots op iedere zweetdruppel en diepe ademteug die het kostte.
Op de tijd van Murmeli staat geen maat, echt een superprestatie. Nu heel blijven en volgend jaar door naar de sub2. De tijd van moblo staat op 1:58:23. Al hoop ik dat zij zelf ook weer langdurig pijnvrij kan lopen.Haha, succes daarmee!quote:Op zondag 13 december 2015 23:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Erm.. nopes. Hoe ik daar een kloppend verhaal van ga maken in de volgende column, dat moet ik nog even bedenken.![]()
![]()
Dat zou ik ook nog eens moeten, sub 2quote:Op zondag 13 december 2015 22:41 schreef Zwabberhark het volgende:
Op de tijd van Murmeli staat geen maat, echt een superprestatie. Nu heel blijven en volgend jaar door naar de sub2. De tijd van moblo staat op 1:58:23. Al hoop ik dat zij zelf ook weer langdurig pijnvrij kan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hihihi, ik hou soms echt intens van jou zwabberquote:Op zondag 13 december 2015 22:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Ik ga ervan uit dat jullie alles gegeven hebben, maar dat het er vandaag gewoon niet inzat om Swets bij te halen. 1:35 Is een mooie tijd. Wees ajb trots op iedere zweetdruppel en diepe ademteug die het kostte.
Op de tijd van Murmeli staat geen maat, echt een superprestatie. Nu heel blijven en volgend jaar door naar de sub2. De tijd van moblo staat op 1:58:23. Al hoop ik dat zij zelf ook weer langdurig pijnvrij kan lopen.![]()
Maar ik vind de funrun van Q en Y toch wel lollig.
Enmbt mijn tijd. Het lijf wil nu wel even rust dus freewheelen it is, de rest vd maand
Edit: Quoi, je kan toch nu een column schrijven over hoeveel moeite het kost om als laatste te starten?
Kan je vast wel!quote:Op maandag 14 december 2015 07:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog eens moeten, sub 2
Ik weet ook nog niet of t gaat lukken hoor. Dat van gisteren is wel bizar snel. Al zou het in theorie moeten kunnen, een hm op 20 sec/km langzamer dan de 15.
17 jan gaan we t zien. Anders ga je ook gezellig in Zoetermeer HMmen
Dat ksn jij makkelijk.quote:Op maandag 14 december 2015 07:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog eens moeten, sub 2![]()
Gisteren voor het eerst een blaar opgelopen, nu hoor ik ook bij de club
dan is het nu wachten op de eerste blauwe teennagelquote:Op maandag 14 december 2015 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
Gisteren voor het eerst een blaar opgelopen, nu hoor ik ook bij de club![]()
En welkom
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ga denk ik in Maassluis HM-en op 17 januariquote:Op maandag 14 december 2015 07:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan je vast wel!
Ik weet ook nog niet of t gaat lukken hoor. Dat van gisteren is wel bizar snel. Al zou het in theorie moeten kunnen, een hm op 20 sec/km langzamer dan de 15.
17 jan gaan we t zien. Anders ga je ook gezellig in Zoetermeer HMmen
Die nagel moet er natuurlijk wel af, anders telt het nietquote:Op maandag 14 december 2015 08:17 schreef Guard het volgende:
[..]
dan is het nu wachten op de eerste blauwe teennagel
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Preventiefquote:Op maandag 14 december 2015 08:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Die nagel moet er natuurlijk wel af, anders telt het niet
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Wat een prestaties weer met de Bruggenloopwas de medaille net zo leuk als voorgaande jaren?
Even in een spoiler vanwege nogal beeldvullendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een leuke foto voor de verzameling! Met mijn trainingsgenootjeWel cool, iedereen van onze groep die gisteren in Baarn liep, heeft podium gelopen
Zegt misschien ook wel iets over de tegenstand, al geldt dat meer voor bij de vrouwen dan bij de mannen, daar waren wel veel (snelle) lopers.
Spierpijn die gisteren heel flink aanwezig was, lijkt toch al behoorlijk weg te trekken, jippie! Toch maar niet naar zaaltraining lopen vanavond, 3 dagen achter elkaar inclusief wedstrijd is nog te gek denk ik.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Fijne dag gehad gisteren, gelopen in een tijd van 01:14:02.Dat is 04:41 sneller dan m'n 7HL. En omdat mijn horloge niet werkte weet ik nu dat ik op gevoel ook redelijk vlak kan lopen (24:56, 24:48, 24:18).
Leuk om te lezen dat jullie ook een mooie dag gehad hebben en goed gelopen hebben.
![]()
![]()
Wat een prestaties idd met de BruggenloopLeuk om te lezen!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Heerlijk om op de maandagochtend weer bij te lezen. Geeft mij gelijk weer de goede vibe om deze week weer lekker te trainen![]()
![]()
Oh, ik zie net dat ik gisteren toch ook nog een PR gelopen heb. 24:42 op de 5KM.
Goede prestaties allemaal!! Leuk om te lezen.![]()
![]()
Lol, ik ben nog nooit zo vrolijk over de finish gekomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen jammer dat YUR mij weer moest overtreffen met zijn vrolijkheid![]()
![]()
Ik hou van sport en kende gisteren ongeveer 10 mensen die deelnamen aan de bruggenloop, een van mijn favoriete wedstrijden. Dat was heel leuk om te volgen! BGL, 7HL, CPC, etc. Allemaal heel tof om als couch potato te volgen.quote:Op maandag 14 december 2015 05:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben wel intens blij dat je, ondanks dat je zelf niet kunt lopen, je nog steeds zo bezig blijft houden met de prestaties van anderen.![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 09:47 schreef dapluiz het volgende:
Lol, ik ben nog nooit zo vrolijk over de finish gekomen![]()
Je bedoelt GotCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen jammer dat YUR mij weer moest overtreffen met zijn vrolijkheid![]()
Ziet er fris uit!![]()
Paul Ekman (niet die van de spiraal) zei ooit "het meest gebruikte masker is de glimlach". Dat is niet zomaar een tegeltjeswijsheid, de man was een van de eersten die uitgebreid onderzoek deed naar gezichtsuitdrukkingen. Bovengenoemd citaat gaat nog heel wat dieper. Hoe meer mensen hun best doen om nadrukkelijk te laten zien hoe vrolijk en blij ze zijn, hoe groter de kans is dat dit een façade is waarachter een diep zwart meer met verdriet huist.quote:Op zondag 13 december 2015 23:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Erm.. nopes. Hoe ik daar een kloppend verhaal van ga maken in de volgende column, dat moet ik nog even bedenken.
Kortom, hoe blijer de foto's straks zijn, hoe meer ik mij zorgen zal maken over die pose. Gelukkig komen de meeste foto's pas op dinsdag of later, anders zou dit een moeizaam begin van de week worden.![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 10:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Paul Ekman (niet die van de spiraal) zei ooit "het meest gebruikte masker is de glimlach". Dat is niet zomaar een tegeltjeswijsheid, de man was een van de eersten die uitgebreid onderzoek deed naar gezichtsuitdrukkingen. Bovengenoemd citaat gaat nog heel wat dieper. Hoe meer mensen hun best doen om nadrukkelijk te laten zien hoe vrolijk en blij ze zijn, hoe groter de kans is dat dit een façade is waarachter een diep zwart meer met verdriet huist.
Kortom, hoe blijer de foto's straks zijn, hoe meer ik mij zorgen zal maken over die pose. Gelukkig komen de meeste foto's pas op dinsdag of later, anders zou dit een moeizaam begin van de week worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Maassluis ga ik ook weer lopen volgend jaar. Wordt mijn derde of vierde keer geloof ik.quote:Op maandag 14 december 2015 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ga denk ik in Maassluis HM-en op 17 januari
Niet de meest inspirerende omgeving, maar ondanks (of juist dankzij) dat loop ik er altijd wel goed
Wat een belachelijke hoeveelheid PR's en andere goede prestaties bij de Bruggenloop gisteren!Ook van anderen heb ik gehoord dat ze er snel gelopen hebben. Misschien moet ik volgend jaar daar ook maar eens naar toe gaan
![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef YUR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry Zwab, jouw maandag komt niet meer goed.
En als je 'facial expressions' interessant vindt, moet je deze serie eens kijken. Aanradertje.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Het scheelt ik lach op geen van de foto'squote:Op maandag 14 december 2015 10:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Paul Ekman (niet die van de spiraal) zei ooit "het meest gebruikte masker is de glimlach". Dat is niet zomaar een tegeltjeswijsheid, de man was een van de eersten die uitgebreid onderzoek deed naar gezichtsuitdrukkingen. Bovengenoemd citaat gaat nog heel wat dieper. Hoe meer mensen hun best doen om nadrukkelijk te laten zien hoe vrolijk en blij ze zijn, hoe groter de kans is dat dit een façade is waarachter een diep zwart meer met verdriet huist.
Kortom, hoe blijer de foto's straks zijn, hoe meer ik mij zorgen zal maken over die pose. Gelukkig komen de meeste foto's pas op dinsdag of later, anders zou dit een moeizaam begin van de week worden.
Vooral mn finish video is erg charmantWel netjes de handen de lucht in om mn PR te vieren!
Voor mij is het vooral het tijdstip wat me aanspreekt, dan kan ik gewoon eerst nog naar de kerk!quote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Maassluis ga ik ook weer lopen volgend jaar. Wordt mijn derde of vierde keer geloof ik.
Niet de meest inspirerende omgeving, maar ondanks (of juist dankzij) dat loop ik er altijd wel goed
Wat een belachelijke hoeveelheid PR's en andere goede prestaties bij de Bruggenloop gisteren!Ook van anderen heb ik gehoord dat ze er snel gelopen hebben. Misschien moet ik volgend jaar daar ook maar eens naar toe gaan
En goed om te weten dat er ook snelle mannen zoals jij daar zullen starten!
Ook leuk dat onze start op de film staat, incl het omroepen van onze namen en #startfie![]()
Ik weet gewoon dat B, Zwab en rd trots op ons zijn
[..]Hardloopfoto van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trots is misschien niet helemaal het juiste woord, maar het wekt in ieder geval wel emoties op. Ik kom er nog wel op wat dat dan is...![]()
Heb jij vorig jaar eigenlijk meegedaan aan de eenmalige terugkeer van de Westlandmarathon ter ere van 400 jaar Maassluis?quote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Maassluis ga ik ook weer lopen volgend jaar. Wordt mijn derde of vierde keer geloof ik.
Niet de meest inspirerende omgeving, maar ondanks (of juist dankzij) dat loop ik er altijd wel goed.![]()
Ik lach alleen maar op de podiumfoto omdat Corniel anders weer gaat zeggen dat ik niet blij genoeg doe daarmeequote:Op maandag 14 december 2015 10:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kortom, hoe blijer de foto's straks zijn, hoe meer ik mij zorgen zal maken over die pose. Gelukkig komen de meeste foto's pas op dinsdag of later, anders zou dit een moeizaam begin van de week worden.
Maar die van Yur maakt mij wel oprecht blij haha
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben nog op zoek naar de leukste 3ekerstdagloop. En het liefst een beetje in de buurt..
Ik zie een oliebollencross in Delft, hoe is dat parcours? En je kan alleen na-inschrijven zie ik, maar het zal niet vol zijn toch? En heeft iemand wel eens meegedaan in Arnhem?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die in Delft is wel iets voor jou, op je spikesquote:Op maandag 14 december 2015 10:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben nog op zoek naar de leukste 3ekerstdagloop. En het liefst een beetje in de buurt..
Ik zie een oliebollencross in Delft, hoe is dat parcours? En heeft iemand wel eens meegedaan in Arnhem?Best een moddercross.
Nog gefeliciteerd met je tweede plek trouwens! Was er veel verschil met de nummer 1 overigens? Dat meisje loopt NK's zie ik.![]()
Delft is erg leuk, incl een strook van een meter of 100 modder tot aan je kuiten. En dat dus 4 keerquote:Op maandag 14 december 2015 10:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie een oliebollencross in Delft, hoe is dat parcours? En heeft iemand wel eens meegedaan in Arnhem?
Normaal gesproken is die cross voor mij vaste prik, maar ik denk dat ik kies voor een lange duurloop. Over 4 weken mag ik toch weer 42km strandbanjeren, dus ik moet nog even wat uren maken.
Correctie: 8 keer die strook
Klinkt goed! Ja je staat wel voor erg veel crossjes en dingen ingeschreven de komende tijd zag ikquote:Op maandag 14 december 2015 10:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Delft is erg leuk, incl een strook van een meter of 100 modder tot aan je kuiten. En dat dus 4 keer
Normaal gesproken is die cross voor mij vaste prik, maar ik denk dat ik kies voor een lange duurloop. Over 4 weken mag ik toch weer 42km strandbanjeren, dus ik moet nog even wat uren makenZie mijn toevoeging over het inschrijven.. willen ze niet-leden weren?
Was nu 2.5 minuut, maar zij heeft door omstandigheden niet veel gelopen de laatste tijd en liep de wedstrijd ook gewoon om lekker te lopen, zij zal normaal gesproken eerder in de 37 lopen. Maar ik heb er inderdaad nog nooit zo dichtbij gezetenquote:Op maandag 14 december 2015 10:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die in Delft is wel iets voor jou, op je spikesBest een moddercross.
Nog gefeliciteerd met je tweede plek trouwens! Was er veel verschil met de nummer 1 overigens? Dat meisje loopt NK's zie ik.
Zeker niet, iedereen is heel erg welkom! En er is ook altijd plaatsquote:Op maandag 14 december 2015 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ja je staat wel voor erg veel crossjes en dingen ingeschreven de komende tijd zag ikZie mijn toevoeging over het inschrijven.. willen ze niet-leden weren?
Werd op de Van Brienenoord aan het eind van de brug gefotografeerd, maar die foto zit er bij mij helaas niet tussen. Bij jullie wel?![]()
Bij mij welquote:Op maandag 14 december 2015 10:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Werd op de Van Brienenoord aan het eind van de brug gefotografeerd, maar die foto zit er bij mij helaas niet tussen. Bij jullie wel?
Nee. Helaas, denk ik. Misschien als er ooit nog een keer een 30e editie komtquote:Op maandag 14 december 2015 10:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heb jij vorig jaar eigenlijk meegedaan aan de eenmalige terugkeer van de Westlandmarathon ter ere van 400 jaar Maassluis?Van die oliebollencross heb ik vooral gehoord dat er altijd wel voor gezorgd wordt dat er veel modder ligt. Lange spikes zijn dan geloof ik ook echt aan te raden. Mij gaat dat blubberlopen wat te verquote:Op maandag 14 december 2015 10:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie een oliebollencross in Delft, hoe is dat parcours? En je kan alleen na-inschrijven zie ik, maar het zal niet vol zijn toch? En heeft iemand wel eens meegedaan in Arnhem?![]()
Misschien komt het nog? Of anders de fotograaf een mailtje sturen. Kan ook zijn dat hij onscherp is geworden of zo..quote:Op maandag 14 december 2015 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat die er niet tussen zit eigenlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In dat geval moet ik een lichte en YUR een hele zware depressie hebbenquote:Op maandag 14 december 2015 10:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kortom, hoe blijer de foto's straks zijn, hoe meer ik mij zorgen zal maken over die pose. Gelukkig komen de meeste foto's pas op dinsdag of later, anders zou dit een moeizaam begin van de week worden.![]()
Maar ik was echt blij om te finishen hoor![]()
![]()
Ik heb marathon-photo's ff een mail gestuurd. Dankquote:Op maandag 14 december 2015 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien komt het nog? Of anders de fotograaf een mailtje sturen. Kan ook zijn dat hij onscherp is geworden of zo..![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Delft zo modderig?dan denk ik er even over na, heb geen spikes of offroaders
Gister nog wat teleurgesteld over de tijd, maar kan het inmiddels goed relatieveren. Alle jaardoelen behaald hier *insert spierballen smilie* op naar 2016Trek eens aan mijn vinger?
De meerderheid loopt op hele normale schoenen hoor. Zo serieus is het ook weer nietquote:Op maandag 14 december 2015 11:58 schreef CaLeX het volgende:
Delft zo modderig?dan denk ik er even over na, heb geen spikes of offroaders
Gister nog wat teleurgesteld over de tijd, maar kan het inmiddels goed relatieveren. Alle jaardoelen behaald hier *insert spierballen smilie* op naar 2016![]()
![]()
Je kunt de video's van de Bruggenloop gewoon opslaan.
Weliswaar geen HD, maar toch.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2015 12:29:46 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me nog wel een aardige foto. Maar ik vind 10 euro nog steeds duur
ik denk er nog over na, misschien moet ik sws wel aan de offroaders met het oog op de KvSquote:Op maandag 14 december 2015 12:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
De meerderheid loopt op hele normale schoenen hoor. Zo serieus is het ook weer nietTrek eens aan mijn vinger?
Je kan sowieso meestal ook wel om de modder heenquote:Op maandag 14 december 2015 12:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik denk er nog over na, misschien moet ik sws wel aan de offroaders met het oog op de KvSScheelt je alleen een paar meter..
In Delft sowieso nietquote:Op maandag 14 december 2015 12:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan sowieso meestal ook wel om de modder heenScheelt je alleen een paar meter..
Als ik eenmaal loop dan hou ik daar geen rekening meer meequote:Op maandag 14 december 2015 12:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan sowieso meestal ook wel om de modder heenScheelt je alleen een paar meter..
Trek eens aan mijn vinger?
Die site vd foto's loopt steeds vast. En het is wel slecht zichtbaar zo. Maar ik geloof dat ik er niet al te dood opstaSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Geeft ie ook nog je browser de schuld.quote:Op maandag 14 december 2015 13:02 schreef Murmeli het volgende:
Die site vd foto's loopt steeds vast. En het is wel slecht zichtbaar zo. Maar ik geloof dat ik er niet al te dood opsta
Ligt op mijn werk aan het netwerk, mobiel lukt het wel. Maar kan ze ook niet opslaan ofzo.quote:Op maandag 14 december 2015 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geeft ie ook nog je browser de schuld.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De kans dat je iets afscheurt door een misstap is dan natuurlijk wel iets groter.quote:Op maandag 14 december 2015 12:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
De meerderheid loopt op hele normale schoenen hoor. Zo serieus is het ook weer niet![]()
Kom op mensen, het is een crossje door een recreatiegebied waar normaal honden worden uitgelaten, daar hoef je echt geen uitgebreide 'gear' voor: schoenen aan en stampen door de bagger.quote:Op maandag 14 december 2015 13:21 schreef Devv het volgende:
[..]
De kans dat je iets afscheurt door een misstap is dan natuurlijk wel iets groter.
Plus, als je veel crosst, worden je benen juist sterk en heb je juist weer minder kans op blessures!
Lekker door de stront crossen dus?quote:Op maandag 14 december 2015 15:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kom op mensen, het is een crossje door een recreatiegebied waar normaal honden worden uitgelaten, daar hoef je echt geen uitgebreide 'gear' voor: schoenen aan en stampen door de bagger.
Plus, als je veel crosst, worden je benen juist sterk en heb je juist weer minder kans op blessures!![]()
![]()
Met een beetje mazzel mag er ook getijgerd wordenquote:Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker door de stront crossen dus?
Gewoon je schoenen in de sloot afspoelen erna, niks aan de hand!quote:Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker door de stront crossen dus?Jack does it in real time...![]()
Lekker hoor.quote:Op maandag 14 december 2015 15:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel mag er ook getijgerd worden![]()
![]()
Daar hebben we ook nog wel ergens foto's vanquote:Op maandag 14 december 2015 15:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon je schoenen in de sloot afspoelen erna, niks aan de hand!
quote:Op maandag 14 december 2015 15:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon je schoenen in de sloot afspoelen erna, niks aan de hand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2015 15:42:47 ]![]()
Wauw ik zie echt hele mooie
prestaties voorbij komen!Voor iedereen!
Ik weet nog steeds niet of ik moet gaan. Ik rende net(dan wel op mijn sokken) even en voelde mn knie al direct. Hele dag ook al een beetje.. Misschien beter pas donderdag gaan?
Of gewoon proberen?
Pff ik vind het een beetje lastig om een keuze te maken..![]()
Met de baggerloop ga ik onder andere over akkers. Wat denk je dat ze daarop strooienquote:Op maandag 14 december 2015 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker door de stront crossen dus?![]()
En door sloten ook trouwens, ik ruik echt héérlijk na afloop
Weet niet wat je voelt, maar je knie is wel iets waar je niet mee moet fucken. Better safe than sorry, lijkt me.quote:Op maandag 14 december 2015 15:47 schreef xMissi het volgende:
Wauw ik zie echt hele mooie
prestaties voorbij komen!Voor iedereen!
Ik weet nog steeds niet of ik moet gaan. Ik rende net(dan wel op mijn sokken) even en voelde mn knie al direct. Hele dag ook al een beetje.. Misschien beter pas donderdag gaan?
Of gewoon proberen?
Pff ik vind het een beetje lastig om een keuze te maken..![]()
Op de een of andere manier vind ik stront van herbivoren iets minder ranzig dan dat van carnivoren, maar het blijft vies natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2015 15:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met de baggerloop ga ik onder andere over akkers. Wat denk je dat ze daarop strooien![]()
En door sloten ook trouwens, ik ruik echt héérlijk na afloop![]()
Vind ik ook hoorquote:Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik stront van herbivoren iets minder ranzig dan dat van carnivoren, maar het blijft vies natuurlijk.![]()
Ik vind het ontzettend goor als ik m'n met hardloopschoenen door de hondenstront ben gegaan, en een verdwaalde konijnenkeutel pak ik met m'n blote handen op
Ik moest ff zoeken:quote:Op maandag 14 december 2015 15:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar hebben we ook nog wel ergens foto's vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn knie is een hardnekkig iets. Ik kan en mag er wel mee hardlopen. Maar sinds de montferlandrun gaat het gewoon wat kutter. Maar wil wel in beweging blijven.. dus twijfels.quote:Op maandag 14 december 2015 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet niet wat je voelt, maar je knie is wel iets waar je niet mee moet fucken. Better safe than sorry, lijkt me.![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 15:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken:Je bent me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken:Niet eens ff een baantje trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tja, denk dat je zelf het beste kunt aanvoelen of het verstandig is of niet.quote:Op maandag 14 december 2015 15:59 schreef xMissi het volgende:
[..]
Mijn knie is een hardnekkig iets. Ik kan en mag er wel mee hardlopen. Maar sinds de montferlandrun gaat het gewoon wat kutter. Maar wil wel in beweging blijven.. dus twijfels.![]()
![]()
Dan ga je even wat andere bewegingen doen die je knieen wat ontzien de komende weken.quote:Op maandag 14 december 2015 15:59 schreef xMissi het volgende:
[..]
Mijn knie is een hardnekkig iets. Ik kan en mag er wel mee hardlopen. Maar sinds de montferlandrun gaat het gewoon wat kutter. Maar wil wel in beweging blijven.. dus twijfels.
Fietsen ofzo, of wat krachtoefeningenTrek eens aan mijn vinger?
Ik laat m'n schoenen gewoon vies, de volgende hardloopsessie stamp je ze schoon als de modder opgedroogd is, of ze worden weer vies
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Doe ik ook altijd. Alleen na de baggerloop neem ik ze mee onder de douche, omdat ze dan echt een uur in de wind stinkenquote:Op maandag 14 december 2015 16:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik laat m'n schoenen gewoon vies, de volgende hardloopsessie stamp je ze schoon als de modder opgedroogd is, of ze worden weer vies
De funrun van Quoi en YUR is wel het toppunt van het weekend.![]()
LT, vorig jaar heb ik niet meegedaan aan de afgelaste Derde Kerstdagloop in Arnhem, maar hij schijnt erg leuk en pittig te zijn. Misschien heeft Stipstreep of Tarahumara 'm wel gelopen? Dit jaar hoop ik 'm wel te kunnen lopen.
Vandaag was het prachtig hardloopweer, helaas moest ik werken. Ik had in de auto zelfs even de airco aangezet. Zaterdag lijkt het ook perfect weer te worden, dat wordt genieten op het strand. Of niet ...
[ Bericht 0% gewijzigd door wyccie op 14-12-2015 19:26:04 ]![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 december 2015 09:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh, ik zie net dat ik gisteren toch ook nog een PR gelopen heb. 24:42 op de 5KM.
Goede prestaties allemaal!! Leuk om te lezen.
Een PR is iets dat je niet zomaar loopt. Het vergt inzet, toewijding.
Ik ga er weer vol goede moed tegenaan. Eerstvolgende halve marathon is in Maassluis in januari.
Alleen, is het normaal dat je op een training gewoon *veel* minder snel kan lopen? Omdat het verkeer vrijwel altijd mentale aandacht vergt en je meer wind vangt. Een half uur lang achter elkaar 12 km/uur op een training haal ik met moeite, op een wedstrijd haal ik ruim 13 km/uur op een 15 km.![]()
Dank u!quote:Op maandag 14 december 2015 19:27 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik ga er weer vol goede moed tegenaan. Eerstvolgende halve marathon is in Maassluis in januari.
Alleen, is het normaal dat je op een training gewoon *veel* minder snel kan lopen? Omdat het verkeer vrijwel altijd mentale aandacht vergt en je meer wind vangt. Een half uur lang achter elkaar 12 km/uur op een training haal ik met moeite, op een wedstrijd haal ik ruim 13 km/uur op een 15 km.
Ik weet niet of het normaal is, want ik heb zelf pas 2x aan een wedstrijd meegedaan, maar beide wedstrijden liep ik harder dan in een training en ging het harder lopen me makkelijker af.
Echter, tijdens een wedstrijd ben ik nog veel alerter op het verkeer (lees: alerter op andere lopers) en ben continu bezig mijn looproute te bepalen en te anticiperen. En ja wind... het waait niet altijd he, al lijkt dat de laatste weken wel zo.![]()
Mezelf even tot een verslagje van gister gedwongen: https://allergenenhardlop(...)op-2015-onder-t-uur/
Verder zo echt slapen, ben heel de dag al kapot moe... Even meer dan 8 uur 'trainen' vannacht
Ja, is vrij normaal en gisteren waren de omstandigheden perfect.quote:Op maandag 14 december 2015 19:27 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Alleen, is het normaal dat je op een training gewoon *veel* minder snel kan lopen? Omdat het verkeer vrijwel altijd mentale aandacht vergt en je meer wind vangt. Een half uur lang achter elkaar 12 km/uur op een training haal ik met moeite, op een wedstrijd haal ik ruim 13 km/uur op een 15 km.
Nu loop ik in een training nooit een half uur op wedstrijdtempo, behalve misschien mijn hm of 25 km tempo. Maar mijn 5 minuten intervallen gaan zo'n beetje op het tempo van gisteren.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 15:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Ik kwam mezelf ook nog tegen in die reeks foto's, echt heel charmant flink aan het afzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb op de valreep van 2015 ook nog even de lelijkste hardloopfoto's van het jaar gescoord. Mega ingezoomd op mijn hoofd, beeldschermvullend. Waarom zou je dat doen![]()
This thread is worthless withouth that picquote:Op maandag 14 december 2015 22:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb op de valreep van 2015 ook nog even de lelijkste hardloopfoto's van het jaar gescoord. Mega ingezoomd op mijn hoofd, beeldschermvullend. Waarom zou je dat doen![]()
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 20:16 schreef MaleDuck het volgende:
Mezelf even tot een verslagje van gister gedwongen: https://allergenenhardlop(...)op-2015-onder-t-uur/Heb je 2x je 10km verbeterd of moet de eerste 5km zijn?quote:In mei verbeterde ik mijn persoonlijk record op de 10 km, in november volgde de 10 km en de 10 Engelse Mijl.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
https://www.flickr.com/ph(...)m-72157662265988441/quote:Op maandag 14 december 2015 22:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
This thread is worthless withouth that pic
Eentje verder is nog lelijkerDat album is sowieso een verzameling van voeten en ingezoomde hoofden
Troost je, het kan altijd ergerquote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
https://www.flickr.com/ph(...)m-72157662265988441/
Eentje verder is nog lelijkerDat album is sowieso een verzameling van voeten en ingezoomde hoofden
https://www.flickr.com/ph(...)m-72157662265988441/ of https://www.flickr.com/ph(...)m-72157662265988441/ (en verder ga ik niet kijken, brrrr...)Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Die laatste 2 zijn de hand-in-hand finishers achter mij, er bleek toch geen blinde bij te zijnquote:Op maandag 14 december 2015 22:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Troost je, het kan altijd erger
https://www.flickr.com/ph(...)m-72157662265988441/ of https://www.flickr.com/ph(...)m-72157662265988441/ (en verder ga ik niet kijken, brrrr...)Je ziet ze elkaars hand pakken de laatste meters als je goed kijkt. Nogal dramatisch finishmoment voor zo'n regionaal crossje, maar blijkbaar hadden ze een sterke band opgebouwd onderweg
"Jamaar je ziet die emotie zo mooi in beeld!!"
Vandaag even de nieuwe schoenen en de nieuwe tubes geprobeerd. De schoenen bevallen prima, heb niet heel hard gelopen maar voel nu vrijwel niets wat pijn doet.
De tubes, hmm, had ze bij decathlon weg van Kalenji.. Strak mijn kuitomtrek opgemeten, 39,5cm. Dus maatje XL.. Qua omtrek zitten ze prima, maar ze zijn gewoon te lang (ben immers maar 1m70kort, dus de benen zijn ook kort).. Hebben andere merken dit 'probleem' ook? Kousen kun je vaak nog goed omslaan, met de tubes heb in dat gevoel niet..so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Bij Herzog heb je lange en korte tubes[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekker stukkie Jaccoquote:Op maandag 14 december 2015 20:16 schreef MaleDuck het volgende:
Mezelf even tot een verslagje van gister gedwongen: https://allergenenhardlop(...)op-2015-onder-t-uur/
Verder zo echt slapen, ben heel de dag al kapot moe... Even meer dan 8 uur 'trainen' vannacht
Ik vind het een geweldige foto! Op de volgende zie je er n beetje oud uitquote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
maar deze Is gaaf. Mooie focus
Leuke blog! Dat moet een vd snelste dames geweest zijn dan, ik zag dat er maar 4 of 5 onder het uur liepen.. Viel me wat tegen!quote:Op maandag 14 december 2015 20:16 schreef MaleDuck het volgende:
Verder zo echt slapen, ben heel de dag al kapot moe... Even meer dan 8 uur 'trainen' vannachtIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker simpel geschreven.quote:Op maandag 14 december 2015 20:16 schreef MaleDuck het volgende:
MD: leuk verslag. En wat een snelheid!![]()
(Ik heb nog nooit een km op 4:00 kunnen lopen, last staan er 15 achter elkaar!)![]()
Heeft iemand hier ervaring met kettlebells? Zo ja, wat zijn goede oefeningen voor hardlopers?
(Heb een 12kg kettlebell. Zwaarder dan ik dacht... Komende tijd kan ik minder vaak de deur uit voor een loopje, en wil dan meer core oefeningen doen)![]()
Ik zou niet zozeer alleen zoeken voor hardlopen maar gewoon lekker allround gaan trainen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:16 schreef steffelonio het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met kettlebells? Zo ja, wat zijn goede oefeningen voor hardlopers?
(Heb een 12kg kettlebell. Zwaarder dan ik dacht... Komende tijd kan ik minder vaak de deur uit voor een loopje, en wil dan meer core oefeningen doen)
Hier staat b.v een lijstje met oefeningen, gifjes en welke spiergroepen je traint.
http://www.exrx.net/Lists/KettlebellExercises.html
En uiteraard heb je nog veel meer sites.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bij mijn zijn ze ook te lang, tot bijna op mijn knieën en over of onder mijn sokken. Hoewel het echt in mijn knieholte zit vind ik het niet vervelend zitten.quote:Op maandag 14 december 2015 22:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vandaag even de nieuwe schoenen en de nieuwe tubes geprobeerd. De schoenen bevallen prima, heb niet heel hard gelopen maar voel nu vrijwel niets wat pijn doet.
De tubes, hmm, had ze bij decathlon weg van Kalenji.. Strak mijn kuitomtrek opgemeten, 39,5cm. Dus maatje XL.. Qua omtrek zitten ze prima, maar ze zijn gewoon te lang (ben immers maar 1m70kort, dus de benen zijn ook kort).. Hebben andere merken dit 'probleem' ook? Kousen kun je vaak nog goed omslaan, met de tubes heb in dat gevoel niet..![]()
Snelste dame is een hardloopvriendin van me, die liep 55 nogwatquote:Op maandag 14 december 2015 22:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuke blog! Dat moet een vd snelste dames geweest zijn dan, ik zag dat er maar 4 of 5 onder het uur liepen.. Viel me wat tegen!![]()
![]()
Zoals Guppy al zegt, Herzog heeft 2 verschillende lengtes bij iedere maat.quote:Op maandag 14 december 2015 22:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
De tubes, hmm, had ze bij decathlon weg van Kalenji.. Strak mijn kuitomtrek opgemeten, 39,5cm. Dus maatje XL.. Qua omtrek zitten ze prima, maar ze zijn gewoon te lang (ben immers maar 1m70kort, dus de benen zijn ook kort).. Hebben andere merken dit 'probleem' ook? Kousen kun je vaak nog goed omslaan, met de tubes heb in dat gevoel niet..
Is wel even wat anders dan Kalenji, zowel qua prijs als compressieMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Thanx daywalker!quote:Op maandag 14 december 2015 23:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zou niet zozeer alleen zoeken voor hardlopen maar gewoon lekker allround gaan trainen.
Hier staat b.v een lijstje met oefeningen, gifjes en welke spiergroepen je traint.
http://www.exrx.net/Lists/KettlebellExercises.html
En uiteraard heb je nog veel meer sites.
Zijn er dus geen oefeningen die contra productief zijn voor hardlopen?![]()
DIt is juist een goeie foto! Een echte hardloopfoto.quote:Op maandag 14 december 2015 22:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
fixedquote:Op maandag 14 december 2015 22:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Heb je 2x je 10km verbeterd of moet de eerste 5km zijn?
Thanks! Had expres mn naam niet veranderd omdat mijn broer zo heetquote:Thanks, gelukkig liepen er wel ruim 140 mannen voor mequote:Op maandag 14 december 2015 22:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuke blog! Dat moet een vd snelste dames geweest zijn dan, ik zag dat er maar 4 of 5 onder het uur liepen.. Viel me wat tegen!Thanks, ik ben niet zo moeilijkquote:Dank je! Ik ben blij dat het mij ook een keer gelukt is om het 15 km achter elkaar te doen!quote:Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef steffelonio het volgende:
MD: leuk verslag. En wat een snelheid!![]()
(Ik heb nog nooit een km op 4:00 kunnen lopen, last staan er 15 achter elkaar!)Thanks! Ik ben ook wel trots op mezelfquote:![]()
complimenten van een pro verslag/columnschrijfster, mijn dag kan niet meer stuk
Volgens mij mag dit eigenlijk niet, omdat dan de aderen in je knieholte afgeknepen kunnen worden. Maar zolang je er geen last van hebt...quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij mijn zijn ze ook te lang, tot bijna op mijn knieën en over of onder mijn sokken. Hoewel het echt in mijn knieholte zit vind ik het niet vervelend zitten.![]()
Snelle vriendin! Neemt ze jou ook wel eens mee op sleeptouw?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:45 schreef thettes het volgende:
[..]
Snelste dame is een hardloopvriendin van me, die liep 55 nogwatIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
Mijn hand staat op de foto!
Rechtsonderin met de donkerblauwe handschoen met 3 groene vingertoppen
Hij is zelf ook behoorlijk snel dus dat hoeft nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 07:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Snelle vriendin! Neemt ze jou ook wel eens mee op sleeptouw?.
![]()
Ik gebruik de 12 kg voor de kettle bell swing en de squat, zeker goed voor je houding en daarmee hardlopenquote:Op dinsdag 15 december 2015 07:23 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Thanx daywalker!
Zijn er dus geen oefeningen die contra productief zijn voor hardlopen?![]()
![]()
Serinde, hoeveel squats / Swings doe je dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:11 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik gebruik de 12 kg voor de kettle bell swing en de squat, zeker goed voor je houding en daarmee hardlopen![]()
@Jero, ik zag je facebookpost, lijkt me best leuk, maar Ermelo is voor mij zonder auto ook weer lastig bereikbaar.. En ik weet ook niet of 20-25km alweer te hard van stapel lopen is..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
12kg!! Ik vind die van mij van 8kg al zwaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:11 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik gebruik de 12 kg voor de kettle bell swing en de squat, zeker goed voor je houding en daarmee hardlopen
Ik ging laatst in de sportschool squatten met stang die inclusief schijven 30kg woog. Lukte prima maar nog best pittig. In mijn roei-jaren squatte ik zo met 70kgSlappe loop-beentjes
Marathon tot 35km samen gelopen toen moest ik erafquote:Op dinsdag 15 december 2015 07:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Snelle vriendin! Neemt ze jou ook wel eens mee op sleeptouw?![]()
![]()
Ik dacht: laat ik de OP eens bijwerken. Maar helaas, ik mag 'm alweer niet meer wijzigen![]()
Ik had zondag trouwens na de Bruggenloop nog iets leuks. Ik ging vanaf de trein even de stad in voor een hapje met mijn meneer. Kwam dus in mijn hardloopkloffie aan en deed daar mijn medaille af, om die op te bergen. Na het eten kwam een vrouw die schuin tegenover ons had gezeten naar me toe om me uitgebreid te feliciteren met mijn gewonnen medailleDafne momentje
![]()
Awww hahahaquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:43 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht: laat ik de OP eens bijwerken. Maar helaas, ik mag 'm alweer niet meer wijzigen![]()
Ik had zondag trouwens na de Bruggenloop nog iets leuks. Ik ging vanaf de trein even de stad in voor een hapje met mijn meneer. Kwam dus in mijn hardloopkloffie aan en deed daar mijn medaille af, om die op te bergen. Na het eten kwam een vrouw die schuin tegenover ons had gezeten naar me toe om me uitgebreid te feliciteren met mijn gewonnen medailleDafne momentje
wat lief!
quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:43 schreef Quoi het volgende:
Mijn medaille werd meteen gekaapt door mini. Eerst hing ie m om mijn nek, maar toen moest de medaille er snel weer af omdat hij hem graag zelf om zijn nek wilde hebben
Gewoon als laatste starten en dan toch een medaille winnen!!! Echt heel knapquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:43 schreef Quoi het volgende:
Leuk om te lezen over deze uitmuntende prestatiequote:Op maandag 14 december 2015 20:16 schreef MaleDuck het volgende:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Toen ze vroeg of de Brienenoord dan in Rotterdam ligt, begon ik wel wat aan haar intelligentie te twijfelenquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon als laatste starten en dan toch een medaille winnen!!! Echt heel knapMaar complimenten moet je ontvangen, niet?
Overigens had je als laatste kunnen starten en een PR kunnen lopen. Het hield eigenlijk helemaal niet zo op. Pas op het laatst liepen we tegen de 'buik' van de wedstrijd op.![]()
Technisch gezien ligt ie toch buiten de gemeentegrens van Rotterdam?quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:11 schreef Quoi het volgende:
Toen ze vroeg of de Brienenoord dan in Rotterdam ligt, begon ik wel wat aan haar intelligentie te twijfelen
Jij bent de Argentinië-specialist. Tell mequote:Op dinsdag 15 december 2015 13:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Technisch gezien ligt ie toch buiten de gemeentegrens van Rotterdam?![]()
![]()
https://www.google.com.ar(...)56!6m1!1e1?hl=es-419quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jij bent de Argentinië-specialist. Tell meIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik weet ook niets van bruggen in Rotterdam, behalve dat het er veel zijn, zegt dat iets over mijn intelligentie?
De Brienenoord in Rotterdam is toch wel een must-know hoorquote:Op dinsdag 15 december 2015 13:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet ook niets van bruggen in Rotterdam, behalve dat het er veel zijn, zegt dat iets over mijn intelligentie?![]()
Vooral als je weet dat de mevrouw in kwestie niet van buiten de randstad kwam (dat was duidelijk te horen).
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:19 schreef dapluiz het volgende:
Ik vind de spierpijn zo 2 dagen later 100% meevallenMaar ik had ook niet anders verwacht toen ik met de laatste 3km bezig was.
Squats: 3x15 (maar niet achter elkaar, ik doe 8 oefeningen in een ronde en daarna rust. Squat is er eentje van)quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:17 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Serinde, hoeveel squats / Swings doe je dan?
Swing: 30 seconden
Gup: is allemaal relatief. Toen ik voor de 7^^ bij de fysio trainde om m.n. ook mijn knie sterk te houden, deed ik de squat met half lichaamsgewicht. Nu zou ik dan neervallen na 5x denk ikGewoon langzaam doorgaan en dan word je 'vanzelf' sterker.
![]()
Heb je wel op mijn link geklikt? Die brug ligt dus niet in Rotterdamquote:Op dinsdag 15 december 2015 13:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
De Brienenoord in Rotterdam is toch wel een must-know hoor![]()
![]()
De snelweg niet, maar het fietspad wel gok ikquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heb je wel op mijn link geklikt? Die brug ligt dus niet in Rotterdam
quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:28 schreef Serinde het volgende:
Gup: is allemaal relatief. Toen ik voor de 7^^ bij de fysio trainde om m.n. ook mijn knie sterk te houden, deed ik de squat met half lichaamsgewicht. Nu zou ik dan neervallen na 5x denk ikGewoon langzaam doorgaan en dan word je 'vanzelf' sterker.
![]()
Ik ga zo maar weer eens een reeks oefeningen doen dan. Is sowieso wel weer eens nodig.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb trouwens 8% van Utrecht compleet op Citystrides, niet slecht! Daarna komen Bunnik (5%) en Malmedy (4%)
Neequote:Op dinsdag 15 december 2015 14:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heb je wel op mijn link geklikt? Die brug ligt dus niet in Rotterdam![]()
![]()
Nice, moet je trouwens de hele straat gelopen hebben voor hij op je lijstje staat>?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens 8% van Utrecht compleet op Citystrides, niet slecht! Daarna komen Bunnik (5%) en Malmedy (4%)<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik denk het niet! Maar ik weet niet precies hoe hij telt. Een hele marathon en meerdere routes door het Amsterdamse Bos leveren me nog steeds maar 0% van Amsterdam opquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, moet je trouwens de hele straat gelopen hebben voor hij op je lijstje staat>?
Schokkend:quote:quote:In 1996 werd de Van Brienenoordbrug in Madurodam onthuld. De (enkele) boog overspant een lengte van 24 meter. Deze brug is op schaal 1:12, dus eigenlijk te groot, want Madurodam is op schaal 1:25.F means you're fucked![]()
Het lijkt me ook niet, maar als ik bij mij naar Houston kijk, dan heb ik daar maar 1 straat gedaan, terwijl ik op 3 verschillende locaties hardgelopen heb...quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk het niet! Maar ik weet niet precies hoe hij telt. Een hele marathon en meerdere routes door het Amsterdamse Bos leveren me nog steeds maar 0% van Amsterdam op<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En zo word je dus belazerd waar je bijstaatquote:
Het is niet meer goedgekomen merk ik. Sterktequote:Op dinsdag 15 december 2015 15:54 schreef xzaz het volgende:
Die van Berinnenoord kilde me afgelopen zondag![]()
![]()
tl;dr. En daarnaast is Wikipedia geen officiële bron (plus dat ze nergens zeggen dat de brug IN Rotterdam ligt).quote:
Het wachten is op de alwetenheid van onze Rotterdammer Swets
https://www.google.nl/map(...)d:0x5229bbac955e4b85
https://www.google.nl/map(...)d:0x242a8637186b5149
Hier zie je dat ie nog net binnen de rode lijntjes van Rotterdam valt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2015 16:12:29 ]![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het is niet meer goedgekomen merk ik. Sterkte
Die laatste 5k![]()
![]()
Ach, 15k is voor mij ook te lang; het wordt wel erg saai na 12km. Ik blijf de 5 en de 10k toch leuker vinden.quote:![]()
Je hebt 'm uitgelopen! Goed toch!quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ach, 15k is voor mij ook te lang; het wordt wel erg saai na 12km. Ik blijf de 5 en de 10k toch leuker vinden.
Dit was mijn pace overigens:
Wat was er met mijn Garmin aan de hand?
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2015 16:20:27 ]![]()
Al die spikes bedoel je? Zo 1.2.3 geen idee, maar hij spiked wel consequent.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt 'm uitgelopen! Goed toch!
[ afbeelding ]
Wat was er met mijn Garmin aan de hand?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja! Zou ie doodgaan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Al die spikes bedoel je? Zo 1.2.3 geen idee, maar hij spiked wel consequent.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2015 16:24:10 ]![]()
Zou wel tof zijn als je er ook bentquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:
@Jero, ik zag je facebookpost, lijkt me best leuk, maar Ermelo is voor mij zonder auto ook weer lastig bereikbaar.. En ik weet ook niet of 20-25km alweer te hard van stapel lopen is... Ligt er aan wie er nog wel meegaan, maar gaan niet zo heel snel denk ik. Dat scheelt dus weer, het is wel allemaal onverhard vooral he
. Kijk maar even
.
Nog allemaal evenvoor de supergoede prestaties van het weekend van iedereen. Mooie verhalen en toffe foto's.
![]()
Ik heb vorige week maar 1x gelopen, een 10km. Liep soepel genoeg maar door drukte verder niet aan toegekomen. En het hoefde gelukkig ook niet. Vanavond weer het trainen wat oppakken, dit weekend lekker 4 dagen vrij, dus kan mooi lopen.
![]()
![]()
Ik heb toenstraks weer fysio gehad. Allemaal leuk en aardig. Als ik daar de oefeningen enzo doet gaat het redelijk oke. Zodra ik daarna naar huis rijd komt de pijn weer (meer) terug. Snap er niks van.
Afijn het belangrijkste, hij vond het volgens mij wel verstandig dat ik even niet gelopen had(Zo zei hij het niet direct maar bedoelde ie volgens mij wel). Ik mag donderdag dus wel weer rustig aan trainen. En op het werk 'dynamisch' bewegen. Hij vond het wel goed dat ik soms op een been sta. Heb ik mezelf een beetje toegezet, ik sta toch stil dus dacht ja dan maar wat aan de balans werken. Nu moet ik mn knie ook nog licht buigen als ik dat doe .
Nouja mijn programma tot aan het einde van het jaar is dus lekker rustig aan meetrainen![]()
![]()
Het lijkt erop dat ie iedere kilometer aangeeft. Ik tel er 15. Zou dat toeval zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt 'm uitgelopen! Goed toch!
[ afbeelding ]
Wat was er met mijn Garmin aan de hand?F means you're fucked![]()
Vanavond sportgala. Moet raar lopen als Dafne Schippers niet sportvrouw van het jaar gaat worden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ze heeft wel een stomme jurk aan, ook al is het een Jan Timianau ofzoiets.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:50 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond sportgala. Moet raar lopen als Dafne Schippers niet sportvrouw van het jaar gaat worden.
Edit - Taminiau dus
Zeker niet slecht, wel tof dat Citystrides. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen in m'n woonplaats. Sta nu op 26% van de in totaal 438 straten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens 8% van Utrecht compleet op Citystrides, niet slecht! Daarna komen Bunnik (5%) en Malmedy (4%)![]()
Zover was ik inmiddels ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ie iedere kilometer aangeeft. Ik tel er 15. Zou dat toeval zijn?
Was me niet eerder opgevallen, maar had voorheen Endomondo Premium en keek verder nooit op Garmin Connect.![]()
Het is het boordje wat in mijn knieholte zit, iets minder compressief.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:51 schreef McTwente het volgende:
[..]
Volgens mij mag dit eigenlijk niet, omdat dan de aderen in je knieholte afgeknepen kunnen worden. Maar zolang je er geen last van hebt...
Ik heb wel eens de onderrand omhooggeschoven zodat de strakkere rand dus in mijn knieholte zat, leek alsof mijn onderbeen eraf zou vallen.![]()
![]()
Woopwoop. Alweer 40km in december.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb heeeeeerlijke intervallen gelopenGing geweldig. Knietjes hoog, pasfrequentie hoog en gáán.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef hatsaflats het volgende:
Woopwoop. Alweer 40km in december.Leuk leuk! Geen ervaring mee overigens, aankoopmakelaarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is helemaal een net percentage! Ik ben alleen bang dat wanneer je echt tot dichtbij 100 wilt komen, je hele saaie loopjes moet gaan maken, honderd keer door dezelfde woonwijk en zoquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:24 schreef Voccar het volgende:
[..]
Zeker niet slecht, wel tof dat Citystrides. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen in m'n woonplaats. Sta nu op 26% van de in totaal 438 straten.
Vandaag was trouwens typisch een gevalletje van katerachtige dinsdag na een wedstrijdje. Maandag heb je nog endorfines en adrenaline en wil je bijpraten met je groepsgenoten, dinsdag is alleen maar moeheid, spierpijn en kut. Ik had echt weinig zin om te trainen en heb een paar keer besloten om niet te gaan, maar toen toch maar wel. Ik had ook de hele dag geprobeerd om de moeheid op te lossen door veel eten, ik was echt een bodemloos vat, dus ik moest wel
Maar toen ik uiteindelijk op de baan was ging het toch best aardig, 200tjes in 50 seconden wat echt als heel rustig lopen voelde.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker Q en LT
Ik heb mezelf om 9 uur nog naar buiten getrapt voor een half uurtje. Mis m'n conditie en (relatieve) snelheid.
![]()
Van mijn collega's het boek ik, hardloper gekregenomdat ik naar een andere afdeling ga. Plus mooie speech van collega/medebruggenloper
die zag ik niet aankomen dus ben een blij mormel
Leuk Murmel!Goed van jou dat je het weer oppakt! Komt vanzelf terug als je consequent traintquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:04 schreef GotC het volgende:
Lekker Q en LT
Ik heb mezelf om 9 uur nog naar buiten getrapt voor een half uurtje. Mis m'n conditie en (relatieve) snelheid.
![]()
![]()
Nice! Heb dat boek ook nog liggen. Moet er nog in beginnen. Ben dit jaar naar een lezing van Sportrusten geweest. Was best interessant.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:21 schreef Murmeli het volgende:
Van mijn collega's het boek ik, hardloper gekregenomdat ik naar een andere afdeling ga. Plus mooie speech van collega/medebruggenloper
die zag ik niet aankomen dus ben een blij mormel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2015 22:33:27 ]![]()
En dan volgend jaar zelf de bruggenloop lopenquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:04 schreef GotC het volgende:
Lekker Q en LT
![]()
Snelheid en conditie zijn gauw weer terug
Heb ook een hardloopboek gekocht: Run (running by feel) van Matt Fitzgerald.
Volgens mijn Amerikaanse coach Jay Johnson (, ik doe alleen wat oefeningen nav een YouTube video van hem, en krijg zijn nieuwsbrief ) het beste hardloop boek. Ben benieuwd.
![]()
Pssst......volgens mij staat zelfs de CPC op het programmaquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En dan volgend jaar zelf de bruggenloop lopen![]()
Snelheid en conditie zijn gauw weer terug
Ik moet eerlijk zeggen dat een HM weer even door mijn gedachten schoot zondag. Hoe ik het ook heb aangepakt en hoe je dat ook wilt noemen, ik heb vrij ontspannen een 15 km gelopen. Ik merk toch dat hoe langer ik loop, hoe makkelijker dat gaat.
Maar dan zal het net zo gaan als afgelopen weekend. De week ervoor gewoon een startnummer overnemen en er totaal onbevangen ingaan.![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef hatsaflats het volgende:
Woopwoop. Alweer 40km in december.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Lekker bezig met trainen dames!![]()
L_T, waarschijnlijk ga ik zaterdag toch niet lopen in de middag. Misschien kan ik de Montferland Night Trail gaan doen, lijkt me ook ontzettend tof! Dan kan je een volgende keer wel mee, als je zeker weet dat de afstand je weer goed ligt.
Ik heb vanavond ook superlekker getraind. Trainer zei dat ik wel een fartlek kon gaan doen, kijken hoe de benen voelden. Had alweer 4 dagen niet getraind, dus die voelden wel lekker fris.
Vorige week was ik een CR kwijtgeraakt bij mij in de buurt en maandje of wat terug ook al 2 andere, dus vond dat wel een leuke uitdaging om mijn fartlek mee te doen.
Heb in ieder geval 3 CR's weer teruggepakt, 1 deel kwam ik 1 seconde tekort in mijn 'rust'-periode en ik heb een nieuw segment gevonden waar ik nu 7e sta, dat is ook een leuke uitdaging voor een volgende keer want de nummer 1 staat op 2'55/km over een meter of 600 geloof ik.![]()
Maar heerlijk gelopen, lekker weertje erbij, was zelfs warm met enkellaags lang shirt en korte broek. Benen voelen dus alweer erg lekker, tempo ging hard! Erg blij mee, nu hopen dat ik snel weer een schema krijg die me iets afremt.![]()
https://www.strava.com/activities/450769071![]()
Prima tactiek dan toch? Hij hoeft niet sub2quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Pssst......volgens mij staat zelfs de CPC op het programma
Ik moet eerlijk zeggen dat een HM weer even door mijn gedachten schoot zondag. Hoe ik het ook heb aangepakt en hoe je dat ook wilt noemen, ik heb vrij ontspannen een 15 km gelopen. Ik merk toch dat hoe langer ik loop, hoe makkelijker dat gaat.
Maar dan zal het net zo gaan als afgelopen weekend. De week ervoor gewoon een startnummer overnemen en er totaal onbevangen ingaan.asjemaarlolhep!
Owh oeps cpc hup trainen GotCSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Heee lopers !!!!![]()
Sinds de wedstrijd van zaterdag niks meer gelopen, morgen het strand maar weer 's opzoeken![]()
![]()
No way sub2. Ik ben al tevreden als 'ie sneller dan de snelste wordt. Maar ALS hè?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Prima tactiek dan toch? Hij hoeft niet sub2asjemaarlolhep!
Owh oeps cpc hup trainen GotC![]()
![]()
Gelukkig lees ik dit nog op tijd voor zondag...quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Prima tactiek dan toch? Hij hoeft niet sub2asjemaarlolhep!
![]()
![]()
Snelste was....? 2.15 oid?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
No way sub2. Ik ben al tevreden als 'ie sneller dan de snelste wordt. Maar ALS hè?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
2:14
Het was maar een gedachten. Eerst maar weer eens in een soort van trainroutine komen.
Zie trouwens dat de Rotterdam Running Crew in de Van Nellefabriek gaat lopen op 20 jan![]()
![]()
Ohhhhhh best een prima tijd ook. En inderdaad: vooral doen wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:39 schreef Quoi het volgende:
2:14
Het was maar een gedachten. Eerst maar weer eens in een soort van trainroutine komen.
Zie trouwens dat de Rotterdam Running Crew in de Van Nellefabriek gaat lopen op 20 jan
Ja dat zag ik ook. Jammer dat t zo grootschalig Is gewordenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik voel me een beetje Jantje lacht, Jantje huilt...![]()
![]()
Wilde gisteravond weer lekker gaan lopen, maar kwam weer dikke knie opzetten, dus M plannen voorlopig even de koelkast in
quote:Op woensdag 16 december 2015 07:57 schreef MaleDuck het volgende:
Ik voel me een beetje Jantje lacht, Jantje huilt...![]()
![]()
Wilde gisteravond weer lekker gaan lopen, maar kwam weer dikke knie opzetten, dus M plannen voorlopig even de koelkast in
Doe je knie meteen ook ff in die koelkastF means you're fucked![]()
Goed plan, het best hoog in de koelkast, meteen het vriesvak inquote:Op woensdag 16 december 2015 08:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe je knie meteen ook ff in die koelkast![]()
Ik dacht dat het meeviel, aangezien ik zondagavond en maandag geen last had, maar blijkbaar een uitgestelde reactie ofzo... Dus maar braaf doorgaan met de oefeningen van de fysio...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wat balen MD... en je ging net weer zo lekker![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik blijf ook wel doorgaan hoor, maar nu weer even rust... alleen zo kan ik mn aantal km's per week niet echt lekker uitbreiden met het oog op een marathon in 2016. Ik had me gericht op Rotterdam, maar dat kan ook wel eens Leiden, Eindhoven of Spijkenisse wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 08:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat balen MD... en je ging net weer zo lekker!Of helemaal geen...
No problem! Ik heb vrijdag ook een feestje dus het is ook stiekem wel chiller om zaterdag gewoon te bedenken hoe laat ik mijn bed uit rol en wil gaan lopen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker bezig met trainen dames!![]()
L_T, waarschijnlijk ga ik zaterdag toch niet lopen in de middag. Misschien kan ik de Montferland Night Trail gaan doen, lijkt me ook ontzettend tof! Dan kan je een volgende keer wel mee, als je zeker weet dat de afstand je weer goed ligt.
Ik heb vanavond ook superlekker getraind. Trainer zei dat ik wel een fartlek kon gaan doen, kijken hoe de benen voelden. Had alweer 4 dagen niet getraind, dus die voelden wel lekker fris.
Vorige week was ik een CR kwijtgeraakt bij mij in de buurt en maandje of wat terug ook al 2 andere, dus vond dat wel een leuke uitdaging om mijn fartlek mee te doen.
Heb in ieder geval 3 CR's weer teruggepakt, 1 deel kwam ik 1 seconde tekort in mijn 'rust'-periode en ik heb een nieuw segment gevonden waar ik nu 7e sta, dat is ook een leuke uitdaging voor een volgende keer want de nummer 1 staat op 2'55/km over een meter of 600 geloof ik.![]()
Maar heerlijk gelopen, lekker weertje erbij, was zelfs warm met enkellaags lang shirt en korte broek. Benen voelen dus alweer erg lekker, tempo ging hard! Erg blij mee, nu hopen dat ik snel weer een schema krijg die me iets afremt.![]()
https://www.strava.com/activities/450769071
Maar het lijkt me zeker een keer leuk om een lesje onverhard lopen van jou te krijgen
@MD: niet meteen te snel conclusies trekken joh.. Dat je de dinsdag na een hele snelle 15km last hebt van een pijntje is toch niet zo gek?
Ik voel me nog steeds alsof er een vrachtwagen op me geparkeerd staat, het blijft helaas niet bij katerTuesday. Maarja... vanavond alleen maar zitten en eten naar binnen schuiven @kerstdiner van mijn werk en dan zien we morgen wel weer hoe het er voor staat.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is waar, maar ik weet dat ik qua opbouw er langer over doe dan gemiddeld en heb vaker vocht in mn knie na loopjes van meer dan 12 km ofzo. Het is meer dat ik dacht dat het deze keer wel meeviel, maar nu kwam het alsnog en deze week heb ik ook niet heel veel mogelijkheden om nog te gaan lopen... Dus extra rustweekje met in het weekend een LDL ofzo...quote:Op woensdag 16 december 2015 08:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
@MD: niet meteen te snel conclusies trekken joh.. Dat je de dinsdag na een hele snelle 15km last hebt van een pijntje is toch niet zo gek?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik vind dat je eigenlijk juist wel snel opbouwt. En gelijk PR's na lang eruit te liggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 08:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik weet dat ik qua opbouw er langer over doe dan gemiddeld en heb vaker vocht in mn knie na loopjes van meer dan 12 km ofzo. Het is meer dat ik dacht dat het deze keer wel meeviel, maar nu kwam het alsnog en deze week heb ik ook niet heel veel mogelijkheden om nog te gaan lopen... Dus extra rustweekje met in het weekend een LDL ofzo...![]()
Neem je tijd om je knie goed tot rust te laten komen. Je hebt best nog wel wat tijd voor de M.![]()
Die hoge gebouwen in de verte zijn weer Rotterdam. Maar ik denk dat Rijkswegen, zoals de A16, geen onderdeel zijn van een gemeente. Hoe dan ook, direct links en direct rechts naast de brug is het gemeente Rotterdam.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
https://www.google.com.ar(...)56!6m1!1e1?hl=es-419![]()
Ja inderdaad, juist als je dit weet van jezelf zou ik zeggen, een paar dagen niet lopen aanhouden na zo'n loopje van >12km. Dat rustweekje kan alleen maar in je voordeel werken. En misschien een keer naar een sportarts o.i.d. om een schema op maat te laten maken voor de marathon, waarbij lange duurlopen wat minder frequent zijn?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 08:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat je eigenlijk juist wel snel opbouwt. En gelijk PR's na lang eruit te liggen.![]()
Neem je tijd om je knie goed tot rust te laten komen. Je hebt best nog wel wat tijd voor de M.Ah, thanks allebei voor de feedback, misschien een beetje een blinde vlekquote:Op woensdag 16 december 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja inderdaad, juist als je dit weet van jezelf zou ik zeggen, een paar dagen niet lopen aanhouden na zo'n loopje van >12km. Dat rustweekje kan alleen maar in je voordeel werken. En misschien een keer naar een sportarts o.i.d. om een schema op maat te laten maken voor de marathon, waarbij lange duurlopen wat minder frequent zijn?
De PR's relateer ik vooral aan mijn switch in voeding... Dus even weer back to earth zo...Het fietspad waarover we liepen is wel Rotterdam lijkt mequote:Op woensdag 16 december 2015 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die hoge gebouwen in de verte zijn weer Rotterdam. Maar ik denk dat Rijkswegen, zoals de A16, geen onderdeel zijn van een gemeente. Hoe dan ook, direct links en direct rechts naast de brug is het gemeente Rotterdam.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: