Het is niet meer goedgekomen merk ik. Sterktequote:Op dinsdag 15 december 2015 15:54 schreef xzaz het volgende:
Die van Berinnenoord kilde me afgelopen zondag
tl;dr. En daarnaast is Wikipedia geen officiële bron (plus dat ze nergens zeggen dat de brug IN Rotterdam ligt).quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het is niet meer goedgekomen merk ik. Sterkte
Ach, 15k is voor mij ook te lang; het wordt wel erg saai na 12km. Ik blijf de 5 en de 10k toch leuker vinden.quote:
Je hebt 'm uitgelopen! Goed toch!quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ach, 15k is voor mij ook te lang; het wordt wel erg saai na 12km. Ik blijf de 5 en de 10k toch leuker vinden.
Al die spikes bedoel je? Zo 1.2.3 geen idee, maar hij spiked wel consequent.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt 'm uitgelopen! Goed toch!
Dit was mijn pace overigens:
[ afbeelding ]
Wat was er met mijn Garmin aan de hand?
Ja! Zou ie doodgaan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Al die spikes bedoel je? Zo 1.2.3 geen idee, maar hij spiked wel consequent.
Zou wel tof zijn als je er ook bentquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:
@Jero, ik zag je facebookpost, lijkt me best leuk, maar Ermelo is voor mij zonder auto ook weer lastig bereikbaar.. En ik weet ook niet of 20-25km alweer te hard van stapel lopen is..
Het lijkt erop dat ie iedere kilometer aangeeft. Ik tel er 15. Zou dat toeval zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt 'm uitgelopen! Goed toch!
Dit was mijn pace overigens:
[ afbeelding ]
Wat was er met mijn Garmin aan de hand?
Ze heeft wel een stomme jurk aan, ook al is het een Jan Timianau ofzoiets.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:50 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond sportgala. Moet raar lopen als Dafne Schippers niet sportvrouw van het jaar gaat worden.
Zeker niet slecht, wel tof dat Citystrides. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen in m'n woonplaats. Sta nu op 26% van de in totaal 438 straten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens 8% van Utrecht compleet op Citystrides, niet slecht! Daarna komen Bunnik (5%) en Malmedy (4%)
Zover was ik inmiddels ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ie iedere kilometer aangeeft. Ik tel er 15. Zou dat toeval zijn?
Het is het boordje wat in mijn knieholte zit, iets minder compressief.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:51 schreef McTwente het volgende:
[..]
Volgens mij mag dit eigenlijk niet, omdat dan de aderen in je knieholte afgeknepen kunnen worden. Maar zolang je er geen last van hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef hatsaflats het volgende:
Woopwoop. Alweer 40km in december.Leuk leuk! Geen ervaring mee overigens, aankoopmakelaarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is helemaal een net percentage! Ik ben alleen bang dat wanneer je echt tot dichtbij 100 wilt komen, je hele saaie loopjes moet gaan maken, honderd keer door dezelfde woonwijk en zoquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:24 schreef Voccar het volgende:
[..]
Zeker niet slecht, wel tof dat Citystrides. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen in m'n woonplaats. Sta nu op 26% van de in totaal 438 straten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |